abonnement Unibet Coolblue
pi_130947570
Ik ben iedere dag wel eventjes in mijn dorpje te vinden, maar zo veel als in het begin speel ik al lang niet meer. Wil het wel een beetje bij houden en ik wil ook altijd even checken of Gracie er is. Na de eerste keer, toen ik niet aan haar opdracht kon voldoen, heb ik haar helaas niet meer gezien ;(

Zag net dat m'n fruitbomen inmiddels al een beetje beginnen te verkleuren, hoi herfst! Vandaag een nieuwe bewoonster, Ankha. Ze kampeerde laatst in mijn dorp en na lang proberen heb ik haar kunnen overhalen naar Hyrule te verhuizen. En Broffina is vandaag voor het laatst. Die zou een tijdje terug al vertrekken, maar ik heb het verpest door veel met haar te gaan praten in de hoop dat ze mij voor ze ging nog een foto zou geven. En toen bleef ze ineens toch maar :')
pi_131097462
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
je kan dus gewoon die locker op het station gebruiken als je nog geen kast hebt kwam ik net achter :) nu richting amsterdam om een vriend aan te moedigen bij de city swim, gameboy mee omdat ik een streetpass hoop te scoren :')
ik woon toevallig in Amsterdam en eigenlijk altijd als ik de stad in ga heb ik een streetpass hit, veel mensen ook denk die gewoon lekker thuis ds'en en dat ik toevallig langs hun huis loop.. of zo denk ik altijd haha

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 16:15:18 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 16:15:45 #229
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_131097494
Ik heb me door mensenmassa's moeten wurmen bij die City Swim maar helaas geen enkele streetpass aan het eind van de dag :(
pi_131097728
bij mij in het wc hebben ze 2 wifispots dus tegenwoordig bijna iedere dag wel een hit :)
  donderdag 12 september 2013 @ 17:24:34 #231
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_131099706
407 bells voor turnips vandaag ^O^
pi_131255816
Ik heb een klein vraagje; dit is het eerste ac spel waar ik echt bezig ben met hoe mij stad eruit ziet en vooral met de bloemen, maar gaan die in de winter allemaal dood?? Ik heb er namelijk heel veel en ook allemaal hybrids en ik heb nooit in de andere spellen erop gelet of er bloemen zijn in de winter en als ze allemaal dood gaan moet ik ze snel binnen zetten :/
  woensdag 18 september 2013 @ 08:18:53 #233
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_131305002
Niet meer zo heel druk hier.... Is de hype al voorbij? Ik speel nog bijna iedere dag maar ik zie niemand meer online verschijnen.
Tot mijn verbazing had ik gisteren een paarse roos! Die heb ik maar gauw binnen gezet,mooi als decoratie!
  woensdag 18 september 2013 @ 14:38:15 #234
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_131313927
Ik speel ook nog iedere dag, maar zie ook niemand online.

De shop is eindelijk aan het verbouwen naar emporium.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_131317116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:18 schreef baniekje het volgende:
Niet meer zo heel druk hier.... Is de hype al voorbij? Ik speel nog bijna iedere dag maar ik zie niemand meer online verschijnen.
Tot mijn verbazing had ik gisteren een paarse roos! Die heb ik maar gauw binnen gezet,mooi als decoratie!
o weer iets geleerd, wist niet dat je bloemen ook binnen kon zetten :P
maar ik speel ook nog iedere dag alleen niet online idd want ik krijg steeds resetti :(
pi_131318981
Ik moet nog steeds iedereen toevoegen voor het online gebeuren. Speel ook bijna iedere dag wel eventjes. Ff bij Nook kijken voor troep en kort door het dorp rennen.
pi_131355731
Gaan je bloemen nou allemaal dood in de winter??
pi_131373909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef Julia-JJJ het volgende:
Gaan je bloemen nou allemaal dood in de winter??
denk het niet anders zou je in de winter nooit een perfect town rating kunnen krijgen.
pi_131416203
Zo ff tijdje niet meer gespeeld.. Kom ik m'n stadje in zie ik allemaal mooie gekleurde bomen. Yay herfst! Favoriete seizoen van mij denk ik toch wel. Gekleurde bomen, paddenstoelen enz enz.

Oh wat waren de vorige download items? Ik denk dat ik er een paar gemist heb, zijn deze te bestellen door mensen die ze wel hebben ontvangen?
pi_131417163
Sinds maandje opnieuw begonnen met stadje noodgedwongen.
Mis mijn oude stadje waar ik alles al had, haha, zelfs Emporuim al. ;(

Maar weer even veel bugs vangen.. Weer even inkomen. ;)
pi_131788600
Ik kwam Jack vandaag tegen in mijn dorpje. Hij vroeg me of ik met Halloween voor hem wil werken, maar natuurlijk Jack :D Halloween O+
pi_131790998
Idd! De leuke maanden komen er weer aan!
pi_131920842
Zo, HHA Showcase na FIrstLook nu helemaal gevuld met StreetPass huisjes. In totaal 70 streetpass hits, minstens de helft met AC:NL.
pi_131968162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:38 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik speel ook nog iedere dag, maar zie ook niemand online.

De shop is eindelijk aan het verbouwen naar emporium.
Ben er weer mee bezig heur! ;-)

Nu je de Spooky serie gewoon bij Nook kunt kopen is de toegevoegde waarde van Jack ook wat minder. Heb ook al wat extra items in StreetPass huisjes gevonden. Iemand die de serie ook spaart?

Nieuwe bewoner (eend nummer 2) van een iemand via streetpass gekregen (tenminste, iemand uit een dorp die ik een paar keer heb gestreetpassed).
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:46:08 #245
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_131977000
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ben er weer mee bezig heur! ;-)

Nu je de Spooky serie gewoon bij Nook kunt kopen is de toegevoegde waarde van Jack ook wat minder. Heb ook al wat extra items in StreetPass huisjes gevonden. Iemand die de serie ook spaart?

Nieuwe bewoner (eend nummer 2) van een iemand via streetpass gekregen (tenminste, iemand uit een dorp die ik een paar keer heb gestreetpassed).
Ik heb helaas nog geen enkele streetpass. Ik speel bijna niet meer, er kwam niemand meer online, dus ik kon mijn fruit niet verkopen, geen nieuwe dingen meer vinden enzo. Elke dag alleen maar je standaard rondje lopen gaat zwaar vervelen.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_131978056
Zal zo de poort opengooien!
pi_131987772
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ben er weer mee bezig heur! ;-)

Nu je de Spooky serie gewoon bij Nook kunt kopen is de toegevoegde waarde van Jack ook wat minder. Heb ook al wat extra items in StreetPass huisjes gevonden. Iemand die de serie ook spaart?

Nieuwe bewoner (eend nummer 2) van een iemand via streetpass gekregen (tenminste, iemand uit een dorp die ik een paar keer heb gestreetpassed).
Jack geeft je de creepy set, dat is een andere set dan de spooky set. En van de bewoners krijg je een boel andere dingen, dus het is het zeker wel waard :D
pi_131988013
Jack geeft me geen hol, die ben ik pas 1x tegengekomen :P
Ik mis alleen nog een amber voor de fossielen in het museum. En elke keer begint Blatter weer met zijn "Well well" als ik ze laat checken. Teleurstelling, ik kan er niet meer mee omgaan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131990526
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Jack geeft je de creepy set, dat is een andere set dan de spooky set. En van de bewoners krijg je een boel andere dingen, dus het is het zeker wel waard :D
Ah ok, ik was in de was met de GameCube versie, daar kreeg je deze wel van Jack. :o

quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
Jack geeft me geen hol, die ben ik pas 1x tegengekomen :P
Jack kom je pas met Halloween weer tegen ;)
pi_132002257
Mocht iemand 1.000.000 bells over hebben, de able sisters verkopen een kroontje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')