abonnement Unibet Coolblue
pi_130345436
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:44 schreef Karina het volgende:

[..]

OK ga ik naar een WvW build kijken.
Of kijken voor een Dungeon/FOTM build die zijn ook goed. (fractals of the mist)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 13:54:13 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_130346550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Of kijken voor een Dungeon/FOTM build die zijn ook goed. (fractals of the mist)
Ik vind ZOVEEL verschillende builds, het duizelt me :D

Ik heb wel al wat gear gekocht, berserker zou goed zijn, dus die maar gedaan :P Heel veel consumables te koop gezet, heb ik weer wat gold straks.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130346577
Vanaf morgen uitproberen.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_130346989
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind ZOVEEL verschillende builds, het duizelt me :D

Ik heb wel al wat gear gekocht, berserker zou goed zijn, dus die maar gedaan :P Heel veel consumables te koop gezet, heb ik weer wat gold straks.
Berserker gear = glasscanon.

Dat wil zeggen je bent heel sterk maar als een vijandje jou aanraakt poef.... Dus zorg voor lekker veel clones ^^
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130347819
Haha ik heb met mijn Mesmer ook echt geen idee wat ik moet gebruiken, heb nu een mix van Berserker en Knight's maar bak er niks van, die profession is met recht mijn meest waardeloze creatie te noemen. Vind het niet de meest leuke profession, dus heb me er niet heel erg in verdiept moet ik eerlijk zeggen. :')

Ik kom hier even binnenvallen, was al een tijdje op zoek naar een gezellige Nederlandse GW2 community en volgens mij zit ik hier wel goed! Met 42 topics op de teller ligt het in ieder geval niet stil. :P

Ik zie dat de meesten hier FS bevolken, ik zit zelf op Aurora Glade na eerst een tijd op Fort Ranik gespeeld te hebben.

Heb ook al weer wat vrienden op de hoogte gebracht van het gratis-uitprobeer-weekend, hopelijk zijn ze straks helemaal om, zou wel leuk zijn. :D
pi_130348690
Hoe krijg ik vrienden op gw2. Ik vind het opzich wel een leuk spel maar heb wel het idee helemaal alleen te zijn en dat was nu net niet de bedoeling van een mmo.. }:|

Welke race vinden jullie het leukste om te starten? Ben nu al 12x overnieuw begonnen en telkens op de Nords teruggevallen, want de andere spraken me niet aan qua quests
BEASTMODE
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 14:57:58 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_130348780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Berserker gear = glasscanon.

Dat wil zeggen je bent heel sterk maar als een vijandje jou aanraakt poef.... Dus zorg voor lekker veel clones ^^
Die heb ik, build moet ik nog steeds doen :') Zat in een event. Maar zit nu op de volgende te wachten ik was zo stom om uit de overflow te gaan waar de event bezig was maar op de 'normale' server was geen event :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130348792
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe krijg ik vrienden op gw2. Ik vind het opzich wel een leuk spel maar heb wel het idee helemaal alleen te zijn en dat was nu net niet de bedoeling van een mmo.. }:|

Welke race vinden jullie het leukste om te starten? Ben nu al 12x overnieuw begonnen en telkens op de Nords teruggevallen, want de andere spraken me niet aan qua quests
Alleen de begin quests zijn verschillende per race.... dus maak je geen zorgen :P
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130348824
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Die heb ik, build moet ik nog steeds doen :') Zat in een event. Maar zit nu op de volgende te wachten ik was zo stom om uit de overflow te gaan waar de event bezig was maar op de 'normale' server was geen event :')
^_^ Vind een mesmer sowieso erg lastig om te spelen, is meer met zichzelf bezig altijd :p
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130348860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alleen de begin quests zijn verschillende per race.... dus maak je geen zorgen :P
Wat versta je onder 'begin' want m'n character is nu lvl 21 en ik heb het idee dat ik hier al maanden op gedaan heb :P
BEASTMODE
pi_130348893
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'begin' want m'n character is nu lvl 21 en ik heb het idee dat ik hier al maanden op gedaan heb :P
De eerste 6 ongeveer
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 15:02:00 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_130348942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef raulbouli het volgende:

[..]

^_^ Vind een mesmer sowieso erg lastig om te spelen, is meer met zichzelf bezig altijd :p
Ik vind het wel leuk spelen met de clones. Hunter vond ik ook leuk, heb ik als alt, maar die deed ik in WoW ook al, dus dat is niet meer zo een uitdaging.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130349005
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk spelen met de clones. Hunter vond ik ook leuk, heb ik als alt, maar die deed ik in WoW ook al, dus dat is niet meer zo een uitdaging.
Hunter is ook een erg leuke en gemakkelijke class om te spelen.

Ik vind zelf de Necromancer het leukste spelen. Daarna de Guardian en Elementalist (en ben stiekem ook een warrior en mesmer aan het levelen)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130349202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:00 schreef raulbouli het volgende:

[..]

De eerste 6 ongeveer
6 lvls? En hoe zit jullie gemiddelde gw2-dag eruit? Ik heb al een aantal games gespeeld in mijn leven maar dit is de eerste mmorpg, vandaar dat ik het probeer te 'begrijpen'. Ik ben ondanks een aantal uur spelen nog niet hooked, zeg maar. Je gaat events af, klimt alle driehoekjes en vergaart skillpoints, buiten de mainquests om toch?

Ook vraag ik me af of mijn warrior dezelfde attacks blijft hebben tot aan lvl 80 op zijn greatsword of krijg ik ook nog betere attacks etc?
BEASTMODE
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:19:40 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130349542
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

6 lvls? En hoe zit jullie gemiddelde gw2-dag eruit? Ik heb al een aantal games gespeeld in mijn leven maar dit is de eerste mmorpg, vandaar dat ik het probeer te 'begrijpen'. Ik ben ondanks een aantal uur spelen nog niet hooked, zeg maar. Je gaat events af, klimt alle driehoekjes en vergaart skillpoints, buiten de mainquests om toch?

Ook vraag ik me af of mijn warrior dezelfde attacks blijft hebben tot aan lvl 80 op zijn greatsword of krijg ik ook nog betere attacks etc?
Je kan skills unlocken voor de knoppen 6 tot 10 die je aan kan passen naar gelang je wensen. 1-5 blijven altijd dezelfde en kan je alleen verwisselen door andere wapens te selecteren.

Als je gw2 als single player game wil spelen mis je de helft van de lol merk ik wel. Nu doe ik soms een paar van die heartquests en probeer ik langslopende veterans en champions in mijn eentje te slopen (met wisselend succes), loop ik een beetje goederen te vergaren (mijnen, plantjes plukken en bomen hakken) die ik kan gebruiken om te verkopen op trading post of aan de vendor kan verkopen. En als ik me begin te vervelen ren ik een paar rondjes door world vs world (pvp)

Probeer een leuke guild te vinden waar je mee op kan trekken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:20:37 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130349572
Hallo popjens. Voor mijn warrior moet ik nodig mijn accesoires updaten. Dat gekke 2x3 blokje rechtsonder boven je underwatergear.

Ik heb er zelfs nog een lvl 9 item opzitten, dus ernstig verwaarloosd. Wat moet ik daar inpleuren
Laffe huichelaar
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:22:22 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130349640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Hallo popjens. Voor mijn warrior moet ik nodig mijn accesoires updaten. Dat gekke 2x3 blokje rechtsonder boven je underwatergear.

Ik heb er zelfs nog een lvl 9 item opzitten, dus ernstig verwaarloosd. Wat moet ik daar inpleuren
Welk level is je popje?

Ik zou voor warrior persoonlijk toughness/power trinkets/jewels erin proppen eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:24:38 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130349720
Mijn popje os 80 popje.

En ik heb gisteren als een idioot gold en karma gekregen van die gekke clockwork chaos
Laffe huichelaar
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:25:01 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130349735
Dus alles kan, wil ik maar zeggen
Laffe huichelaar
pi_130349793
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

6 lvls? En hoe zit jullie gemiddelde gw2-dag eruit? Ik heb al een aantal games gespeeld in mijn leven maar dit is de eerste mmorpg, vandaar dat ik het probeer te 'begrijpen'. Ik ben ondanks een aantal uur spelen nog niet hooked, zeg maar. Je gaat events af, klimt alle driehoekjes en vergaart skillpoints, buiten de mainquests om toch?

Ook vraag ik me af of mijn warrior dezelfde attacks blijft hebben tot aan lvl 80 op zijn greatsword of krijg ik ook nog betere attacks etc?
Per ras heb je twee personal quests lijnen die anders zijn (2x 3 opties). Die lijnen worden bepaald door de keuzes die je hebt gemaakt met character creation. Daarna komen alle rassen samen en krijg je andere keuzes.

Als je de dynamische events bedoelt, die zijn ras onafhankelijk en alleen gebied afhankelijk. Als je nu een Norn maakt, wil dat niet zeggen dat je niet in het Asuran startgebied kunt komen.

Ik heb alleen nog maar de Personal Quests gedaan van de human, en kan dus nog niets zeggen van de andere rassen.

En mijn gemiddelde GW2 dag?

Ik log in, kijk wat de daily is en switch naar een character waar ik die extra XP goed voor kan gebruiken. En dan ga ik eens lekker rondzwerven. Van hot naar her waarbij ik her eigenlijk nooit bereik... Soms kom je wat mensen tegen (niet te veel, want dan ben ik weg!) en trek je er even mee op. Of ik geef een gil in m'n guild om te vragen wie er wat gezelschap wil.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:28:39 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130349853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Mijn popje os 80 popje.

En ik heb gisteren als een idioot gold en karma gekregen van die gekke clockwork chaos
Hoeveel karma/gold heb je? Wil je nog die bling bling level 80 karma armor kopen of boeit dat allemaal niet?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:30:23 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130349912
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe krijg ik vrienden op gw2. Ik vind het opzich wel een leuk spel maar heb wel het idee helemaal alleen te zijn en dat was nu net niet de bedoeling van een mmo.. }:|

Welke race vinden jullie het leukste om te starten? Ben nu al 12x overnieuw begonnen en telkens op de Nords teruggevallen, want de andere spraken me niet aan qua quests
De norn vond ik heel leuk. Die gekke planten vind ik supergay, ook qua beginquests. Zit nu op een charr en die valt tot nu toe mee. Goed te doen!
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 15:32:32 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_130349975
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:30 schreef timmmmm het volgende:
Die gekke planten vind ik supergay, o
Die zijn juist leuk gekkie.

Invasion nu in Dredgehaunt Cliffs (alleen weer niet in de overflow waarin ik ben terechtgekomen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:33:40 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130350029
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoeveel karma/gold heb je? Wil je nog die bling bling level 80 karma armor kopen of boeit dat allemaal niet?
Later wellicht. Zit nu op een kleine 300.000 denk ik. Eerst die trinkett dingen. Dat is ook nog nuttig. Misschien ga ik dan later uiterlijke dingetjes doen
Laffe huichelaar
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:35:25 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130350090
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Die zijn juist leuk gekkie.

Invasion nu in Dredgehaunt Cliffs (alleen weer niet in de overflow waarin ik ben terechtgekomen :')
Je moet meteen klaarzitten op het hele uur, om patsboem
daarheen te gaan. Dan komt het altijd goed
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')