abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:18:22 #201
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_138500991
Haha, dat blijft ook lastig, je kan het nooit goed doen. Onze oudste (wordt 5 jaar) wil op spiesjes trakteren (kaas/worst/komkommer " en ook tomaat mama!") Vind ze zelf heerlijk. Laatst had er een kindje op een zakje chip's & druiven getrakteerd. Ze had ze druiven op en kwam terug met de chips.
Ik doe bovenop de spies een spekkie , dan zit er toch iets zoets bij.
pi_138502476
P_iglet misschien hartige cupcakes. Daar kun je ook best veel recepten van vinden.

Kim superleuk zeg. Heb je de bloem op een lolli gedaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_138506049
Leuke bloemetjes Kim!
pi_138758651
Onze L van inmiddels 4 heeft de afgelopen maand 4 keer getrakteerd, sommige foto's heb ik al in andere topics gepost, maar misschien is het een leuke inspiratie voor andere mama's dus daarom gooi ik ze hier ook nog even in.

We maakten twee geboortetraktaties en twee gewone traktaties want ze nam afscheid op het KDV en wilde ook graag trakteren op de basisschool. Normaal ben ik van de (relatief) gezonde traktaties maar voor een geboortetraktatie vond ik dat erg lastig, daarom werd het een Nijntje dreumeskoekje.

Omdat ik muisjes niet geschikt vind voor kindjes in de leeftijd van 2-4 jaar hebben we voor het KDV Nijntjes versierd met blauwe suikers en een doosje rozijntjes (omdat het doosje blauw was en dus in het thema paste :D ).


Op de basisschool werden het ook Nijntje dreumeskoekjes, maar dan met muisjes:


Op het KDV gingen we afgelopen dinsdag voor Dikkie Dik mandarijntjes:


En vandaag trakteert L op de basisschool heksenhoedjes/cowboyhoedjes (maar net wat je ervan maken wil) van Danoontjes.
pi_138759147
Wat leuk Nikki! Die dikkie dikjes O+
♥ J & S
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:14:18 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138759486
wat een boel werk nikki! maar heel leuk!
in de haak.
pi_138808693
Wat mooi Nikki!

Ik heb de traktaties voor het afscheid van Lars bij het peuterzwemmen al klaarliggen. (En stiekum ben ik daar retetrots op... het was pas zaterdagmiddag, en we hebben ze maandagochtend pas nodig!! Normaalgesproken zou ik zo zondag rond middernacht nog aan het stressen zijn, en er dan achterkomen dat er iets niet genoeg is enzo...)



Het zijn klapperhandjes met het liedje van Bassie en Adriaan, aangezien we dat liedje al drieėnhalf jaar aan het eind van elke les zingen... (en achter de onderwaterfoto van Lars zit nog een klein doosje snoepjes) Handjes zijn bedoeld als applaus, maar ik vind ze ook prima geschikt om iemand mee uit te zwaaien :) (el cheapo bij de Action gekocht)
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:48:07 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138809182
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:19 schreef amaranta het volgende:
Een leerling had van de week die dolfijnen getrakeerd. Banaan zag er nog prima uit en was niet bruin geworden oid. Ik denk dat ze in de koeling hadden gestaan, want de banaan was koud.
Enige 'nadeel': de ik lust geen banaan kinderen. Tja, jammer dan hoor.
Maar dat is iets wat je bij elke traktatie wel blijft houden.
Ja, daarom vond ik het wel eens leuk om op een spies een knakworstje, druif en stukje kaas te doen en eromheen nog losse schijfjes komkommer. Gelukkig was er geen enkel kind dat helemaal niks lustte. Ik vond het erg leuk dat zelfs de zilveruitjes als ogen en augurkjes als pootjes (komkommer krokodil) ook werden opgepeuzeld.
pi_138816873
Wat een leuke traktaties NIKKI en wat een werk allemaal.

Super leuk Shandaly, vind het ook echt een gepaste traktatie.

Onze kleine wordt over een paar weken 2. Ik heb nu deze besteld om uit te delen:
http://www.lobbes.nl/spee(...)terpistool-zeedieren

Alleen erg jammer, dat we maar 2 Dolfijnen kregen, daar deed ik het juist met name om, ook al wist ik dat je een gemengd aantal krijgt en niet kunt kiezen.

Voor trakteren op de groep wil ik de banaan dolfijnen in de druiven maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_140002935
Zo... nu heb ik voorlopig wel even genoeg van traktaties knutselen... in de afgelopen maand (met de klok mee): Lars' afscheid bij het baby/peuterzwemmen, Lars' verjaardag op het kdv, Lars' afscheid van het kdv en Femke's verjaardag op het kdv.
pi_140019348
Shandaly wat een leuke traktaties. Die van het afscheid van het kdv is dat papier met plaatje en text direct op het knijpfruit geplakt? Zit er nog wat anders bij? Wat had je in die trakatie van Femke gestopt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_140019601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef Tinuviel het volgende:
Shandaly wat een leuke traktaties. Die van het afscheid van het kdv is dat papier met plaatje en text direct op het knijpfruit geplakt? Zit er nog wat anders bij? Wat had je in die trakatie van Femke gestopt?
Het 'ik knijp er tussenuit' dingetje is inderdaad gewoon knijpfruit (van de Aldi) met een printje van Lars en de tekst met plakband erop geplakt, en een ballon met een lintje om het dopje geknoopt. Niets meer, niets anders. (Was idd het simpelste wat ik gemaakt heb, was oorspronkelijk de bedoeling dat verjaardag en afscheid hetzelfde feestje waren, maar vanwege de meivakantie is Lars nog twee weken langer op het kdv gebleven, en ik vond het wel zo leuk om op de echt-allerlaatste dag ook nog iets te doen)

In de taartstukken voor Femke zit een doosje Jip&Janneke rozijntjes en ook een ballon. Voor een groep van 2 mnd tot 2 jaar vond ik dat ruim voldoende ;)
En de foto's waren een tijdje terug gemaakt door Hilzillah :D (Behalve die onderwaterfoto, die was van de fotograaf bij het baby-peuterzwemmen ;) )

Die autootjes bij de verjaardagstraktatie van Lars zijn super trouwens. Per 4 verpakt, van de AH, maar het zijn keileuke autootjes. Lars heeft er nog steeds lol mee (Had er een paar over)
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:16:48 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140458040
Ziet er geweldig uit Shandaly!

En hier is het traktatietopic Mikoxx
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:18:00 #214
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_140458057
dank buuf!
pi_143839397
Ik mag binnenkort ook weer. Mijn jongste wordt 1 jaar.
Nu zit ze die dag bij de go met 5 meisjes leeftijd variėrend van 1 tot 3 iemand een leuke suggestie? Ik ben inspiratieloos. Iets meisjesachtigs mag dus.
pi_143858222
Ferrari iets met rze danoontjes, zou dat kunnen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_143858558
Ik vind deze wel leuk



En deze
pi_143883269
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef appelsap het volgende:
Ik vind deze wel leuk

[ afbeelding ]

En deze
[ afbeelding ]
Dank je.

[ Bericht 4% gewijzigd door F_r op 27-08-2014 15:06:50 ]
pi_143883280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef Tinuviel het volgende:
Ferrari iets met rze danoontjes, zou dat kunnen?
zal ook kunnen maar ik wil nog wat achterlaten voor de 2 kinderen die er dan niet zijn en die komen pas een week later.
pi_143898364
Deze roze varkentjes misschien, bijvoorbeeld gevuld met rozijnen?
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/46601

[ Bericht 41% gewijzigd door Tinuviel op 28-08-2014 06:36:29 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_143901462
Huh Tinu....ik kom bij een link uit van de storchenwieger carrier. ...
pi_143906938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:26 schreef danic het volgende:
Huh Tinu....ik kom bij een link uit van de storchenwieger carrier. ...
Sorry ik kopieerde uit de verkeerde tab. Nu staat die goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144143369
Mijn dochter wordt volgende week 5, en gaat dus ook voor t eerst trakteren op school. Ze wil graag cupcakes, dus dat is simpel. Maar wat doe ik voor de juffen? Ook cupcakes, of iets van chocola, of zouden ze eigenlijk blijer zijn met een mandarijntje?
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2014 @ 18:38:55 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144143423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:36 schreef Bleie het volgende:
Mijn dochter wordt volgende week 5, en gaat dus ook voor t eerst trakteren op school. Ze wil graag cupcakes, dus dat is simpel. Maar wat doe ik voor de juffen? Ook cupcakes, of iets van chocola, of zouden ze eigenlijk blijer zijn met een mandarijntje?
wat is er mis met ook een cupcake?
pi_144144746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat is er mis met ook een cupcake?
Niks, maar ik weet niet of ze daarop zitten te wachten. Er zitten zo'n 300 kinderen op school. Ik zou zelf niet blij worden van alleen maar zoete traktaties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')