abonnement Unibet Coolblue
pi_131567972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef LXIV het volgende:
Ik hoop trouwens dat die laadbak wel te overdekken valt met zeil ofzo. Ander voorzie ik dat tijdens een verplaatsing naar Duitsland de slaapzak en tent drijfnat geworden zijn.
Zijn al foto's van:


En het word de verlengde amarok, dus met pasagiersstoelen in de kabine, zoals hierboven
Blood Sugar Sex Magik
pi_131568270
Zo op het eerste gezicht lijkt dit een prima voertuig voor civiel transport.
pi_131569072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef LXIV het volgende:
Ik hoop trouwens dat die laadbak wel te overdekken valt met zeil ofzo. Ander voorzie ik dat tijdens een verplaatsing naar Duitsland de slaapzak en tent drijfnat geworden zijn.
En anders de poncho's aan elkaar knuppen. ;)
pi_131570728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

En hoeveel weken zorg gaat dit grapje kosten?
Zorg voor? terminale mensen die in leven worden gehouden? :')

Al eens in die oude verrotte MB's gereden? Kennelijk niet...

Aan de andere kant... Mercedes-Benz >>>>>>>> VW :')
  woensdag 25 september 2013 @ 22:26:52 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131570861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef thesystem het volgende:

[..]

Zorg voor? terminale mensen die in leven worden gehouden? :')

Al eens in die oude verrotte MB's gereden? Kennelijk niet...

Aan de andere kant... Mercedes-Benz >>>>>>>> VW :')
MBs zijn helemaal niet oud en verrot. Daarvoor was er de laro. Dat was pas een rotte bak.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_131570912
Kennelijk nog niet met de gemiddelde MB gereden? Redelijk rot hoor...zeker als pax achterin
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 25 september 2013 @ 22:28:13 #182
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_131570955
Defensie verkoopt F-16's aan Jordanië

DEN HAAG -
Het ministerie van Defensie wil 15 F-16's en 52 Maverick grond-luchtraketten verkopen aan Jordanië. Beide partijen hebben hierover overeenstemming bereikt, laat minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie woensdag aan de Tweede Kamer weten.

Het contract zal naar verwachting begin volgende maand worden ondertekend. De leverantie van de jachtvliegtuigen begint dan eind 2015 en gebeurt in in drie delen. Jordaniërs zullen worden opgeleid voor onderhoud en gebruik van de gevechtstoestellen.

De leverantie is in januari vorig jaar aan de acht wapenexportcriteria van de Europese Unie getoest, aldus de brief. Toen bleek dat de leverantie geen gevolgen zou hebben voor de mensenrechtensituatie in het land. Omdat de toestellen zijn bedoeld als vervanging van bestaande vloot zal de levering ook niet leiden tot verstoring van de machtsbalans en stabiliteit in de regio.

Met de aanvraag voor een exportvergunning zal het ministerie van Buitenlandse Zaken de transactie opnieuw toetsen aan de acht criteria van de EU.

Jordanië is een buurland van Syrië waar al een paar jaar een bloedige burgeroorlog woest. Minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) liet eerder in de zomer weten dat bij een mogelijke leverantie van F-16's aan Jordanië de situatie in de regio zeker zal worden meegewogen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)rkoopt_F-16_s__.html
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 25 september 2013 @ 22:31:20 #184
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_131571135
Defensie kijkt met Noorwegen naar de ruimte

25 september 2013, 16.24 uur

Nederland en Noorwegen onderzoeken hoe de militaire en commerciële ruimtevaartcapaciteiten van belang kunnen zijn voor beide landen. Nederland en Noorwegen gaan intensief samenwerken in de ruimte. Deze week is daarvoor een technische overeenkomst getekend. Het is een volgende stap in de internationale samenwerking.

Gevaren op de loer
De Defensie-organisaties van beide landen trekken gelijk op in dit onderzoek naar het belang van ruimtecapaciteiten voor de toekomst. De gevaren die op de loer liggen, krijgen nadrukkelijk aandacht in het project. Dat kan gaan om cyberaanvallen of het wegvallen van de capaciteiten in de ruimte, zoals satellieten.

Toegevoegde waarde
Ook wordt gekeken naar de toegevoegde waarde van een eigen Noors-Nederlandse spacecapaciteit.

Het Noorse Defensie Onderzoeksinstituut, TNO en het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium zijn nadrukkelijk bij de plannen betrokken.

Bron: http://www.defensie.nl/ac(...)wegen_naar_de_ruimte
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_131571236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan heb je nog nooit achterin een Laro gezeten... :')
Vaak zat, even zo crap als die MB....
Doe mij maar de HMMWV :)
  woensdag 25 september 2013 @ 22:34:16 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131571295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef thesystem het volgende:

[..]

Vaak zat, even zo crap als die MB....
Doe mij maar de HMMWV :)
Daar heb ik ook in gereden. Relatief luxe, maar zó zwaar, zó benzineslurpend, zó veel ruimte op de weg innemen, zó veel materieel om hem te bouwen en zó weinig effectieve ruimte in het voertuig zelf.

Echt een toonbeeld van inefficiëntie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_131571524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef LXIV het volgende:
Echt een toonbeeld van inefficiëntie.
Maar een beest om in te rijden! Ruimte op de weg is geen issue in de states net als brandstof.
De sloped tops hebben idd niet zoveel ruimte maar de extended tops zijn wel oke. Ze zijn wel beter gepantserd als de MB en de LARO en met extra armor pakket best bestendig tegen heel wat.

Efficientie is niet amerika's beste punt :P
pi_131571546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar heb ik ook in gereden. Relatief luxe, maar zó zwaar, zó benzineslurpend, zó veel ruimte op de weg innemen, zó veel materieel om hem te bouwen en zó weinig effectieve ruimte in het voertuig zelf.

Echt een toonbeeld van inefficiëntie.
Ik weet niet in wat voor type jij gereden hebt dan, maar die waar ik in gezeten heb waren nog spartaanser dan de Laro...
  woensdag 25 september 2013 @ 22:49:33 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131572119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor type jij gereden hebt dan, maar die waar ik in gezeten heb waren nog spartaanser dan de Laro...
Je zat op je stoel wel vrij ruim vond ik. En dikke vering erin.

Maar toen ik daarin reed was het erg koud buiten. Dan liep er een dikke ijzeren buis dwars over het dashboard van rechts naar de bestuurder toe. Daar kwam dan lauwige lucht uit. Maar aan mijn kant was die buis gewoon kokend heet, moest je niet aanraken
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 00:31:48 #191
257132 crew  Awsom
pi_131576019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Zijn al foto's van:
[ afbeelding ]

En het word de verlengde amarok, dus met pasagiersstoelen in de kabine, zoals hierboven
Waar heb je gelezen/gehoord dat het die versie wordt? Zoals ook in het natres topic staat is de kans dat het die wordt nou niet echt groot ivm budget etc.

Ik denk dat de kans groter is dat het een normale civiele Amarok wordt in 1 kleur.
pi_131576457
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:31 schreef Awsom het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen/gehoord dat het die versie wordt? Zoals ook in het natres topic staat is de kans dat het die wordt nou niet echt groot ivm budget etc.

Ik denk dat de kans groter is dat het een normale civiele Amarok wordt in 1 kleur.
Intern NatRes forum. Word zo nu en dan ook wat in openbaring gebracht.
Blood Sugar Sex Magik
pi_131576749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet in wat voor type jij gereden hebt dan, maar die waar ik in gezeten heb waren nog spartaanser dan de Laro...
Ik zie die dingen vaak zat, helaas te vaak }:|
Van comms versies tot ambu's tot heavy armor.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 september 2013 @ 04:03:13 #194
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_131576937
Marechaussee zorgt voor paniek in Vondelpark

AMSTERDAM -
Bezoekers van het Amsterdamse Vondelpark sloeg woensdagmiddag de schrik om het hart toen er plotseling twee mannen op elkaar begonnen te schieten. Het bleek echter te gaan om een oefening van de marechaussee.

"Mijn kinderen kwamen helemaal overstuur thuis", vertelt een vader aan stadszender AT5. "Twee mannen renden achter elkaar aan terwijl ze aan het schieten waren."

De politie kreeg meerdere meldingen van bezorgde parkbezoekers. Die was op de hoogte van de oefening. "Maar dat het met knalpatronen zou zijn was ons ook niet bekend," zegt een woordvoerder.

De politie zegt de zaak te evalueren. De boze vader dient een klacht in.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Vondelpark__.html
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 26 september 2013 @ 09:09:04 #195
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_131578086
quote:
"Ik wil de eerste vrouwelijke commando worden.

Larissa Bieringa (20) uit Duiven heeft maar één droom: commando worden. Ze kan de eerste vrouw ooit met een groene baret worden. Bieringa kreeg een startbewijs voor de selectietraining. Tot het korps besefte dat ze een vrouw is en haar om die reden afwees. Dat besluit wordt tot haar vreugde nu teruggedraaid.
Als kind droomde de Zevenaarse al van een carrière bij de commando's. 'Ik beschik over een ijzersterke conditie waar ik sinds mijn jeugd al iets mee wil doen en vind afzien heerlijk. Hoe moeilijker de omstandigheden hoe beter. Tegelijkertijd wil ik me graag inzetten voor de veiligheid van anderen en draag ik rechtvaardigheid hoog in het vaandel.'

Droom
Beroepsmilitairen en oudgedienden uit de kennissenkring van haar ouders motiveerden Bieringa om haar droom te realiseren, zegt ze terugblikkend. 'Als één vrouw is opgewassen tegen de zware eisen van het korps commandotroepen dan ben jij het wel, zeiden ze altijd.'

Met die uitspraak in het achterhoofd werkte Bieringa de afgelopen jaren gestaag aan haar doel. Zo speelde ze hockey op hoog niveau, bekwaamde zich in allerhande vechtsporten en volgde na de middelbare school een opleiding aan het Nijmeegse Johan Cruyff College. Momenteel is ze bezig met een opleiding tot fitnesstrainer A.

Selectieprogramma
Omdat ze niets aan het toeval wilde overlaten, begon Bieringa 2 maanden geleden met het trainen in alle onderdelen van het selectieprogramma van de commando's. Alleen deelnemers die slagen voor de loodzware lichamelijke testen, mogen solliciteren bij het elitekorps van de landmacht.

Touwklimmen, optrekken aan een stang met de kin erboven, opdrukken, sit-ups, hardlopen, zwemmen met alle mogelijke technieken inclusief een nepwapen. Bieringa werkte het rijtje dagelijks af sinds ze zich in juli aanmeldde bij het korps commandotroepen en na invulling van een stapel documenten werd ingeschreven voor de 3 dagen durende selectietraining in november.

Woedend
Een droom die Bieringa begin deze week in duigen zag vallen toen ze te horen kreeg dat de testweek van het KCT alleen openstaat voor mannen. Woedend vroeg ze telefonisch om uitleg. 'Volgens het commandocentrum had ik nooit ingeschreven mogen worden.'

Terwijl bij de toelatingseisen op de website nergens staat dat alleen mannen mogen deelnemen. Bieringa: 'Een foutje, beweert het korps. Vrijwel geen enkele vrouw zou kunnen voldoen aan de zware fysieke eisen.'

Belazerd
De Duivense voelde zich flink belazerd, om het netjes te zeggen. Het KCT scheert alle vrouwen in haar ogen over een kam. 'Het kan wel beweren dat de kans vrijwel nihil is dat vrouwen slagen voor de selectiekeuring, maar ik wil mezelf kunnen bewijzen. Temeer omdat in de algemene wervingsinformatie op de site staat dat vrouwelijke militairen vrij zijn 'te opteren' voor de commando-opleiding,' zegt Bieringa boos.

Haar droom opgeven wilde ze niet. 'Al moet ik ervoor naar de hoogste instanties, ik wil een eerlijke kans,' verzuchtte de vrouwelijke 'bikkel' gistermiddag nog.

Als we haar enkele uren later bellen met het nieuws dat het korps commandotroepen op de vingers is getikt door het ministerie van Defensie en dat ze alsnog mee mag doen aan de selectiekeuring, kent haar blijdschap geen grenzen. 'Super. Nu ga ik helemaal tot het uiterste want ik wil de eerste vrouw met een groene baret worden,' klinkt het dolenthousiast.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ommando-worden.dhtml
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 26 september 2013 @ 09:21:52 #196
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131578310
Ff terugkomend op de Amarok, voo r terrein net veel hoogteverschil niet heel erg geschikt door de lange wielbasis waardoor je nogal eens net he bodemplaat vast kan komen te zitten op korte oneffenheden met veel hoogteverschil.

Voor de rest wel een prima wagen op de weg. Geen idee hoe de 4wd in het terrein presteert verder.

Matig stukje trouwens hierboven, alsof die eisen zo onmenselijk zwaar zijn voor de kennismakingsdagen. 2800 m coopertest, 5. Pullups, 30 sit ups 40 pushups allebei in 2 minuten zo uit mn blote hoofd.

Maar eens in de zoveel tijd moet er weer zo'n bericht komen. Nou meid veel plezier met t zand uit de poes wassen met 20 kerels om je heen.

[ Bericht 35% gewijzigd door fathank op 26-09-2013 09:30:46 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 september 2013 @ 09:21:59 #197
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_131578314
Een land van 16 miljoen kletskousen

Adjunct-hoofdredacteur Pieter Klein over wat hem opvalt in het nieuws.

'To secure peace is to prepare for war' (Carl von Clausewitz, On War)

Er is iets met uniformen wat mij niet bevalt. Het past niet zo bij mijn karakterstructuur. Ze doen me te veel denken aan hiërarchie, aan bevelsstructuren, aan foute generaals, aan commando's die worden afgeblaft, en 'bek houden jij'. Ik heb niets met tanks, vliegtuigen, torpedojagers, mijnen, bommen en granaten. Ik ben, denk ik soms, een a-typische man. Ik heb dus helemaal niets met defensie (behalve dat ik dolgraag nog eens in een F-16 zou vliegen). En ik haat oorlog.

Al weken ligt om onduidelijke redenen thuis op mijn bureau dat indringende boek van Erich Maria Remarque, 'Im Westen nichts Neues'. Op de achterflap zie ik elke ochtend die sombere kop van Remarque, een foto uit 1929 (zie foto links). Bijna iedere ochtend draai ik het boek om, om te kijken naar de houtsnede op de voorpagina: een troosteloos slagveld. Om dan voor de duizendste maal deze zinnen te herlezen: 'Dit boek wil noch een aanklacht noch een bekentenis zijn. Het wil alleen een poging wagen verslag uit te brengen over een generatie die door de oorlog vernield werd, ook wanneer het haar was gelukt om aan de granaten te ontkomen'.

Het is natuurlijk wel een aanklacht. Als je het verhaal van de Duitse soldaat Paul Baumer over de verschrikkingen en de waanzin van de Eerste Wereldoorlog nog nooit zou hebben gelezen, doe dat alsnog en je bent voorgoed genezen van de gedachte dat oorlog iets anders voortbrengt dan ellende.

En toch denk ik - nog steeds - dat er omstandigheden kunnen zijn waarin oorlog, of oorlogshandelingen gerechtvaardigd zijn.

Herinner je je die indrukwekkende toespraak van generaal Van Uhm ? - de militair die zijn zoon verloor in Afghanistan - was voor één avond de nationale lieveling. Het was ook Peter van Uhm die ooit die fascinerende lezing hield: . Nooit gezien? Kijken!

Het was een geloofsbelijdenis van onze toenmalige hoogste militair. Wat mij fascineerde waren niet alleen de verwijzingen naar de grondwettelijke opdracht van landsverdediging of internationale rechtsorde, hier sprak een democraat die zich uitsprak voor het hoogste goed van onze samenleving: vrijheid, onze democratische kernwaarden, en de morele component die besloten ligt in het beschermen daarvan. Hier en elders.

In al het politieke gekrakeel van de afgelopen week over de voorgenomen aanschaf van de Joint Strike Fighter (JSF) mis ik die noties ten enenmale - ze zijn volstrekt onderbelicht. Zijn wij Nederlanders nog een beetje van de internationale rechtsorde? Of mag dat uit de Grondwet worden geschrapt? En, geldt dat motto van de Pruisische militair-theoreticus Von Clausewitz nog ('To secure peace is to prepare for war') of denken we dat dat ook achterhaald is? Onze politici durven het nog maar net op te schrijven in het regeerakkoord (pag.16), maar durven ze het ook luid en duidelijk te verdedigen tegenover het electoraat?

"Hallo, kan iemand er svp even bij vertellen dat de aanschaf van de JSF niet meer kost dan wat we nu jaarlijks kwijt zijn aan onze F-16's?"

Toegegeven, het ministerie van Defensie heeft er een potje van gemaakt, de hele voorbereiding. Van het jarenlange gerotzooi met cijfers, van de keuze tussen verschillende kandidaten. Er hangt de geur van een onfrisse lobby omheen, van wapenexploitanten en politiek voorgekookte keuzes. Tot in de laatste fase is onwaarheid gesproken, en PvdA-leider Samsom heeft het er met zijn salto mortale niet geloofwaardiger op gemaakt. Defensieminister Hennis heeft gelijk als ze zegt dat er inmiddels 16 miljoen vliegtuigexperts zijn, van wie er heel veel tegen zijn.

En dus wordt het debat overvleugeld door beeldvorming, en - ten dele - onjuistheden of halve waarheden. Vliegende Fyra. Kat in de zak. De F-35 die nog niet kan vliegen. De miljarden die worden afgezet tegen de bezuinigingen in 2014. Hallo, kan iemand er svp even bij vertellen dat de aanschaf van de JSF niet meer kost dan wat we nu jaarlijks kwijt zijn aan onze F-16's? Waarom kletst iedereen elkaar na? Lees het nou eens even heel precies na in het rapport van de Rekenkamer.

En als je bereid bent om je in het dossier te verdiepen, lees dan ook dat stuk van Clingendael eens na, de tekentafelexercities, waarin wordt gesuggereerd dat vervanging van de F-16 'niet noodzakelijk' is - mede vanwege de financiële kaders.... Dank je de koekoek. Ergo: we willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en nooit is er een defensieminister die zegt: Genoeg is genoeg. En ernaar handelt.

De Koude Oorlog ligt allang achter ons, en de tijden zijn voorgoed veranderd. Maar kijk voor de lol eens naar hoeveel er is gesneden in defensieuitgaven, jaar op jaar op jaar. Nog even, en we houden alleen een paar mislukte zandhazen, drie dikbuikige commando's op leeftijd, een tank zonder boordkanon en een uitgeklede blaaskapel over.

"Houdt iemand eigenlijk nog rekening met zoiets als een escalatie in een internationale crisis? Met conflicten over grondstoffen, energie, voedsel?"

Persoonlijk vind ik het een geruststellende gedachte dat de krijgsmacht 24 uur per dag, zeven dagen per week het luchtruim bewaakt. Persoonlijk vind ik het voorwaardelijk dat onze jongens en meisjes die door 'de politiek' op missie worden gestuurd, zich gesteund weten door jachtvliegtuigen als ze in het nauw komen. Of het nou een 'peace keeping' of 'peace enforcing'-operatie is. Persoonlijk had ik trouwens liever gezien dat (Nederlandse) jachtvliegtuigen de troepen van Mladic in de heuvels rond Srebrenica kapot hadden gebombardeerd...

Een massaslachting voorkomen in Libië? Welnee, dat laten we over aan de Fransen en de Britten, die toch weer moeten bedelen bij Obama. Zelf vechten mocht niet - we vlogen een beetje mee. Orde op zaken stellen in Mali, dat ten prooi viel aan de islamitische terreur die op het Afrikaanse continent woekert? We laten eerst anderen orde op zaken stellen.

Stel nou dat we anderhalf jaar geleden een 'safe haven' hadden kunnen creëren in Syrië, of dat internationaal een 'no-fly zone' mogelijk was geweest om het geweld tegen de bevolking te stoppen, hadden we dan ook niet thuis gegeven? Denken we dat de islamitische terreur en oorlogvoering - in Afrika, op de deurmat van Turkije - voor ons zonder gevaar is? Houdt iemand eigenlijk nog rekening met zoiets als een escalatie in een internationale crisis? Met conflicten over grondstoffen, energie, voedsel?

Welnee, we zitten te millimeteren over 37 jachtvliegtuigen, en oefenuren voor piloten, en de eindejaarsmarge bij Defensie. En of het schadelijk is voor het milieu en voor een beschermde diersoort waarvan de naam me is ontschoten. En of de samenwerking met de Belgen wel van de grond zal komen. We schamperen over onze eigen rol op het wereldtoneel, met dezelfde gemakzuchtige, populistische ondertoon als waarmee we onze eigen positiebepaling door kabinet en Kamer inzake buitenlandse en defensiepolitiek belachelijk maken. Houd toch alsjeblieft eens op.

Laten we het debat voeren over waar het over hoort te gaan: (mogelijke) dreigingen, onze verplichtingen aan EU, NAVO en VN, onze bijdrage aan de internationale rechtsorde - en de middelen die daar als ultimum remedium bijhoren. Nee, ik heb geen aandelen in Lockheed Martin, en die F-35 interesseert me niets. Maar dat debat moet toch op feiten gevoerd kunnen worden, zelfs in een land van 16 miljoen dominees, 16 miljoen kooplieden - van 16 miljoen kletskousen? Of ben ik nou een oorlogshitser?

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-miljoen-kletskousen
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 09:37:19 #198
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131578577
quote:
Die eisen voor de test zijn door iedereen met een goede gezondheid wel te halen. Wat ze zich duidelijk niet realiseert is dat ze er daarmee nog lang niet is.
  donderdag 26 september 2013 @ 09:39:58 #199
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131578622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:37 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die eisen voor de test zijn door iedereen met een goede gezondheid wel te halen. Wat ze zich duidelijk niet realiseert is dat ze er daarmee nog lang niet is.
Hoho niet zo snel, ze heeft wel op hoog niveau gehockeyed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 september 2013 @ 09:44:50 #200
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_131578721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:37 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die eisen voor de test zijn door iedereen met een goede gezondheid wel te halen. Wat ze zich duidelijk niet realiseert is dat ze er daarmee nog lang niet is.
Net als 80% van de mannen die er aan beginnen? :P

Probleem hier was dat zij geen toegang kreeg tot de selectie terwijl die gewoon open is voor vrouwen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')