abonnement Unibet Coolblue
pi_129774946


Vrijdag komt VI de homo's tegemoed!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_129775143
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:12:36 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129775846
Afwachten zou ik zeggen .... op wat er uit de kast komt....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129778110
Hoi
  woensdag 7 augustus 2013 @ 06:07:20 #5
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129780347
Goede morgen c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
René van der Gijp krijgt homo’s over zich heen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_129780364
Goedemorgen wat een ophef om niets
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_129793008
Precies maar ik denk dat dit eigenlijk meer om het lijf heeft dan alleen dit.

Ik denk eerder dat men nu massaal over hem en VI heenvalt omdat men al een tijdje een beetje het gehad heeft met het constante afgeven en belachelijk maken van mensen in de media of het gewone publiek. Dit is gewoon een aanleiding om even VI en met name lachebek vd Gijp flink aan te pakken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:52:08 #8
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129793919
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef Iwanius het volgende:
Precies maar ik denk dat dit eigenlijk meer om het lijf heeft dan alleen dit.

Ik denk eerder dat men nu massaal over hem en VI heenvalt omdat men al een tijdje een beetje het gehad heeft met het constante afgeven en belachelijk maken van mensen in de media of het gewone publiek. Dit is gewoon een aanleiding om even VI en met name lachebek vd Gijp flink aan te pakken.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik denk zomaar dat je wel eens gelijk kunt hebben!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_129794964
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef Iwanius het volgende:
Precies maar ik denk dat dit eigenlijk meer om het lijf heeft dan alleen dit.

Ik denk eerder dat men nu massaal over hem en VI heenvalt omdat men al een tijdje een beetje het gehad heeft met het constante afgeven en belachelijk maken van mensen in de media of het gewone publiek. Dit is gewoon een aanleiding om even VI en met name lachebek vd Gijp flink aan te pakken.
Wie maken ze dan nog meer belachelijk? Of maken ze grapjes over?
Ik kijk dat programma namelijk nooit :@ maar dit is wel een beetje overdreven toch? :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:28:53 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129795340
Wel extra homo aandacht op deze manier. Knappe zet weer van VI/Gijp.
Voetballers gaan straks massaal uit de kast komen en er zullen allerlei dingen veranderen in het voetbal....
Zoals men straks bij "het muurtje" niet meer naast elkaar zal staan, maar achter elkaar en de ballen van je voorganger beschermen ipv je eigen ballen :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129795772
krijg nou wat ik zit in RLS 8)7 ik dacht dat dit het vervolg was op dat andere topic van tong :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:01:50 #12
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129796547
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
krijg nou wat ik zit in RLS 8)7 ik dacht dat dit het vervolg was op dat andere topic van tong :')
Maakt toch niet uit! ;)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:59:40 #13
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129798643
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_129800076
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef Iwanius het volgende:
Precies maar ik denk dat dit eigenlijk meer om het lijf heeft dan alleen dit.

Ik denk eerder dat men nu massaal over hem en VI heenvalt omdat men al een tijdje een beetje het gehad heeft met het constante afgeven en belachelijk maken van mensen in de media of het gewone publiek. Dit is gewoon een aanleiding om even VI en met name lachebek vd Gijp flink aan te pakken.
Wat een bullshit .. Nederland mag dan wel flikkerland bij uitstek zijn, maar er is niemand die over VI dan wel Gijpie heen valt omdat homo's simpelweg niet weten wat VI of wie Gijp is want ze houden niet van voetbal ...iets met machocultuur enzo van zowel voetballers zelf als de supporters en dan heb ik het nog niet eens over hooligans. Ik denk dat de harde kernen van clubs snel klaar zijn met een stelletje huilende pisnichten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_129800428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat een bullshit .. Nederland mag dan wel flikkerland bij uitstek zijn, maar er is niemand die over VI dan wel Gijpie heen valt omdat homo's simpelweg niet weten wat VI of wie Gijp is want ze houden niet van voetbal ...iets met machocultuur enzo van zowel voetballers zelf als de supporters en dan heb ik het nog niet eens over hooligans. Ik denk dat de harde kernen van clubs snel klaar zijn met een stelletje huilende pisnichten
Plus is dat de kracht van het programma, ik als geen voetbal fan vind het ook erg leuk.Gijp is een satire, en dat vallen over homo's en kappers opmerkingen is gewoon duf. Ik wil wedden dat het niet ééns homo's zijn die er over vallen. Maar van die vegetarische boomknuffelaars :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:40:30 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129804904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Plus is dat de kracht van het programma, ik als geen voetbal fan vind het ook erg leuk.Gijp is een satire, en dat vallen over homo's en kappers opmerkingen is gewoon duf. Ik wil wedden dat het niet ééns homo's zijn die er over vallen. Maar van die vegetarische boomknuffelaars :P
Nou ... knuffelaars niet , maar meer van die fanatieke zeikerds van zo'n vage organisatie, waar ze zelf de standpunten nog niet van weten ... of zoiets
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129804984
Mja .. zo maar eens naar die homo's van PSV kijken ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_129804988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef chufi het volgende:

[..]

Nou ... knuffelaars niet , maar meer van die fanatieke zeikerds van zo'n vage organisatie, waar ze zelf de standpunten nog niet van weten ... of zoiets
Ja ik was al ergens ander in discussie, wat een gezeik.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:43:54 #19
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129805063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik was al ergens ander in discussie, wat een gezeik.
De extra aandacht blijft alleen maar positief voor de doelgroep ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129805098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:

[..]

De extra aandacht blijft alleen maar positief voor de doelgroep ....
Welke ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129805117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:

[..]

De extra aandacht blijft alleen maar positief voor de doelgroep ....
seropositief...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:46:16 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129805176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Welke ?
De voetballers die dan homo zijn ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129805323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef chufi het volgende:

[..]

De voetballers die dan homo zijn ...
Het blijft geklets in de ruimte, Ik kan ook wel zeggen dat voetballers zo dom zijn dat ze het niet eens weten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129805678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Het blijft geklets in de ruimte, Ik kan ook wel zeggen dat voetballers zo dom zijn dat ze het niet eens weten
Ja nou zeg .. der is een heel topic aan gewijd!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:57:21 #25
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129805729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja nou zeg .. der is een heel topic aan gewijd!
Komt door jou TT Zoa O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')