abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:46:27 #251
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134474939
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klopt, over het algemeen staan centrale topics ook bekend als dooie topics :')
Maar dat hebben ze een tijdje terug ook in ONZ gedaan, en het is de activiteit van de reeksen niet ten kwade gekomen in elk geval. Centrale topics leven juist allemaal weer, omdat het gewoon actieve reeksen zijn :Y
Mja, als het actieve reeksen zijn is het irritant om ze steeds in de lijst met normale topics te zien. Als het dode reeksen zijn, zijn ze weer storend aanwezig in het lijstje met centrale topics

KEUZES KEUZES
ik denk wel dat je sneller nieuwe posters aantrekt als je ze gewoon in de normale lijst laat staan
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 00:48:02 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134474994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, als het actieve reeksen zijn is het irritant om ze steeds in de lijst met normale topics te zien. Als het dode reeksen zijn, zijn ze weer storend aanwezig in het lijstje met centrale topics

KEUZES KEUZES
Dat laatste heb je sowieso altijd, maar dat is in principe natuurlijk niet zo'n punt. Dan zoek je eigenlijk gewoon wat om je aan te ergeren :')
En voor modjes is het centraal zetten van een nieuw reekstopic weinig moeite :9

Op je edit: dat dachten wij ook eerst inderdaad. Maar in de praktijk is dat totaal niet gebleken :o
Iemand die nu niet in Genderdysforie post zal dat ook niet doen als hij centraal staat :P Iemand die zoekt op Genderdysforie komt either way op het juiste topic uit, of hij nou centraal staat of niet :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:49:52 #253
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134475040
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat laatste heb je sowieso altijd, maar dat is in principe natuurlijk niet zo'n punt. Dan zoek je eigenlijk gewoon wat om je aan te ergeren :')
En voor modjes is het centraal zetten van een nieuw reekstopic weinig moeite :9

Op je edit: dat dachten wij ook eerst inderdaad. Maar in de praktijk is dat totaal niet gebleken :Y
De centrale topics in ONZ zijn inderdaad best actief. In andere forums niet echt, toch?
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 00:50:37 #254
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134475064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

De centrale topics in ONZ zijn inderdaad best actief. In andere forums niet echt, toch?
Geen idee, ik ben niet zo'n forum-wide poster :@
Maar als dat in andere fora niet het geval is, is dat dan waarschijnlijk omdat de actieve reeksen gewoon tussen de andere losse open topics staan :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:55:28 #255
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134475212
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet zo'n forum-wide poster :@
Maar als dat in andere fora niet het geval is, is dat dan waarschijnlijk omdat de actieve reeksen gewoon tussen de andere losse open topics staan :P
Even snel gekeken. Er kunnen wat 'toevallige' kicks tussen zitten, maar over het algemeen valt het qua activiteit inderdaad best mee imo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 00:56:35 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134475243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:55 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Even snel gekeken. Er kunnen wat 'toevallige' kicks tussen zitten, maar over het algemeen valt het qua activiteit inderdaad best mee imo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je? Centrale topics zijn helemaal niet eng :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:57:18 #257
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134475267
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zie je? Centrale topics zijn helemaal niet eng :P
Aight, aight, ik ben minder tegen dan ik net was
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:13:45 #258
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134475656
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Aight, aight, ik ben minder tegen dan ik net was
Nice :D

Even wat mooie voorbeeldpaints gemaakt :7

Ik vind dit

in combinatie met dit


al een heel stuk duidelijker en overzichtelijker staan en prettiger ogen dan dit (het door elkaar gegooide 'rommeltje' wat het nu is):
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:14:45 #259
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134475688
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nice :D

Even wat mooie voorbeeldpaints gemaakt :7

Ik vind dit
[ afbeelding ]
in combinatie met dit dit
[ afbeelding ]

al een heel stuk overzichtelijker staan dan dit (het door elkaar gegooide 'rommeltje' wat het nu is):
[ afbeelding ]
Goed idee. Jammer wel, want als ik het een slecht idee zou vinden, zou blom er sneller in meegaan
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:15:47 #260
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134475701
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Goed idee. Jammer wel, want als ik het een slecht idee zou vinden, zou blom er sneller in meegaan
Hehe :')
Nja in principe is het allemaal een kleine moeite, maar vraag me af wat ze ervan vinden :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:16:33 #261
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134475721
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hehe :')
Nja in principe is het allemaal een kleine moeite, maar vraag me af wat ze ervan vinden :Y
Nou meiske, succes ermee ^O^
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:18:34 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134475764
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nou meiske, succes ermee ^O^
Thanks :+
Dan nu weer verder lurken in dit prachtforum :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476189
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom?
Ik vind het zelf juist best irritant om door allemaal reeksen te scrollen als ik op zoek ben naar een leuk nieuw topic :@
Reeksen waar je in post staan sowieso al in je MyAT, en als je er ééntje zoekt hoef je maar naar beneden te scrollen en je hebt ze allemaal :D
Neen bedankt, ik heb ze liever niet ergens onderaan :N
En als je hier toch niet zoveel komt, dan hoef je je er toch ook niet zovaak aan te storen toch? :P
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:43:48 #264
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neen bedankt, ik heb ze liever niet ergens onderaan :N
En als je hier toch niet zoveel komt, dan hoef je je er toch ook niet zovaak aan te storen toch? :P
Hoezo niet?
Is het echt de 2x scrollen dat te veel moeite is dan? :P Je hebt ze dan juist allemaal duidelijk bij elkaar, makkelijk te vinden. Bovendien kunnen ze niet meer wegzakken als er bijv. een week niet in wordt gepost (dan moet je namelijk de search tool gaan gebruiken, en heeft naar beneden scrollen niet eens zin meer).
Of als je er zelf vaak in post staan ze sowieso altijd in je MyAT :Y

Ik kom hier dagelijks hoor, en met mij velen anderen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476308
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Is het echt de 2x scrollen dat te veel moeite is dan? :P Je hebt ze dan juist allemaal duidelijk bij elkaar, makkelijk te vinden. Bovendien kunnen ze niet meer wegzakken als er bijv. een week niet in wordt gepost (dan moet je namelijk de search tool gaan gebruiken, en heeft naar beneden scrollen niet eens zin meer).
Of als je er zelf vaak in post staan ze sowieso altijd in je MyAT :Y

Ik kom hier dagelijks hoor, en met mij velen anderen :P
Naja, je vroeg om mijn mening, hier heb je mijn mening! :P
En mij lijkt het niks. Kijk, als alle vaste (en relatief actieve) topics nou -bovenaan- hadden gestaan, dan had ik er e-ven-tu-eel wat voor gevoeld, maar alles onderop? naaah! :D

Edit: Anders zet je de voor jou interessante topics ook in MyAT, zo! probleem opgelost! :Y
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:49:01 #266
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, je vroeg om mijn mening, hier heb je mijn mening! :P
En mij lijkt het niks. Kijk, als alle vaste (en relatief actieve) topics nou -bovenaan- hadden gestaan, dan had ik er e-ven-tu-eel wat voor gevoeld, maar alles onderop? naaah! :D
Heb je enig idee hoe lang die lijst met al die R&P reeksen is :') Dan moet je juist lang scrollen om bij de normale open topics te komen :P En veel mensen vinden die juist interessanter dan de reeksen (die specifiek op een bepaalde doelgroep gericht zijn).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476387
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe lang die lijst met al die R&P reeksen is :') Dan moet je juist lang scrollen om bij de normale open topics te komen :P En veel mensen vinden die juist interessanter dan de reeksen (die specifiek op een bepaalde doelgroep gericht zijn).
Het is echt maar 1 pagina met actieve topics hoor :')
Boeie dat je 5 extra regels met reeksen moet lezen om bij de voor jou wel interessante topics te komen! :Y

-Ik- vind het juist makkelijk dat alles bij elkaar staat, zo zie je meteen welke topics nog actief zijn :Y
De reeksen (zowel de actieve alsook alle dode) bij elkaar gooien, das alleen maar extra werk en lost niets op verder. Goed voor jou is het misschien moeilijker maar voor mij is het juist makkelijker zoals het nu is :)
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 01:55:47 #268
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476462
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is echt maar 1 pagina met actieve topics hoor :')
Boeie dat je 5 extra regels met reeksen moet lezen om bij de voor jou wel interessante topics te komen! :Y

-Ik- vind het juist makkelijk dat alles bij elkaar staat, zo zie je meteen welke topics nog actief zijn :Y
De reeksen (zowel de actieve alsook alle dode) bij elkaar gooien, das alleen maar extra werk en lost niets op verder. Goed voor jou is het misschien moeilijker maar voor mij is het juist makkelijker zoals het nu is :)
Hehe, dat is andersom nou juist precies mijn argument om de reeksen van de losse topics te scheiden. :P
Ik post niet mee in de reeksen, en met mij velen anderen. Maar door al die reeksen die overal tussendoor staan, mis je al vrij makkelijk een nieuw los topic dat daar tussen staat.
Daarom leek het mij handiger om het zo te doen, op ONZ werkt het tenslotte ook (ja ik weet, R&P is geen ONZ, maar FOK! is wel FOK! :7 )

Maar goed, het is ook niet m'n bedoeling om hier een ellelange discussie over te voeren. Tenslotte zul je altijd wel een welles-nietes krijgen met mensen die het er niet mee eens zijn.
Het is dan ook slechts een voorstel en ik ben benieuwd wat de modjes ervan vinden :Y

En zeg nou zelf, vind je het echt niet duidelijker staan zoals ik het hier boven heb gepaint? :@
Bovendien vallen de reeksen dan zelfs juist méér op in je MyAT omdat er dan zo'n groen rondjedingetje voor staat :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476579
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hehe, dat is andersom nou juist precies mijn argument om de reeksen van de losse topics te scheiden. :P
Ik post niet mee in de reeksen, en met mij velen anderen. Maar door al die reeksen die overal tussendoor staan, mis je al vrij makkelijk een nieuw los topic dat daar tussen staat.
Daarom leek het mij handiger om het zo te doen, op ONZ werkt het tenslotte ook (ja ik weet, R&P is geen ONZ, maar FOK! is wel FOK! :7 )

Maar goed, het is ook niet m'n bedoeling om hier een ellelange discussie over te voeren. Tenslotte zul je altijd wel een welles-nietes krijgen met mensen die het er niet mee eens zijn.
Het is dan ook slechts een voorstel en ik ben benieuwd wat de modjes ervan vinden :Y

En zeg nou zelf, vind je het echt niet duidelijker staan zoals ik het hier boven heb gepaint? :@
Bovendien vallen de reeksen dan zelfs juist méér op in je MyAT omdat er dan zo'n groen rondjedingetje voor staat :P
Nee, ik vind het niet duidelijker dat alles in 2en gesplitst wordt. Alles op chronologische volgorde bij elkaar, DAT is pas overzichtelijk! Misschien dat het in ONZ wat drukker is, maar in R&P heb je meestal maar 1 pagina met topics door te spitten waarvan verreweg het merendeel al heel lang niet meer gepost is. Je hoeft dus alleen maar een stuk of 20 topics door te lezen om te zien of er al wat nieuws bij staat. 20 of zo! Die 5 reeksentopics heb je in no time doorgeskimmed toch?

Ik zie geen enkel voordeel in het splitsen van de topics in 2 delen, brengt alleen maar meer scrollwerk met zich mee en daar heb ik gewoon geen zin in! :P

Dom idee dus.
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 02:07:02 #270
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet duidelijker dat alles in 2en gesplitst wordt. Alles op chronologische volgorde bij elkaar, DAT is pas overzichtelijk! Misschien dat het in ONZ wat drukker is, maar in R&P heb je meestal maar 1 pagina met topics door te spitten waarvan verreweg het merendeel al heel lang niet meer gepost is. Je hoeft dus alleen maar een stuk of 20 topics door te lezen om te zien of er al wat nieuws bij staat. 20 of zo! Die 5 reeksentopics heb je in no time doorgeskimmed toch?

Ik zie geen enkel voordeel in het splitsen van de topics in 2 delen, brengt alleen maar meer scrollwerk met zich mee en daar heb ik gewoon geen zin in! :P

Dom idee dus.
Pff, je kunt het niet met me eens zijn, oke. Maar om het dan gelijk een dom idee te noemen :?
Ik vind het juist een hartstikke slim idee :Y

En volgens mij FOK! jij op een totaal andere manier dan ik want ik snap geen reet van wat je bedoelt verder :P Jij leest gewoon álles wat er nieuw bij is gekomen? In álle topics?
Want dat doet vrijwel niemand, lijkt me. Er zijn iig genoeg mensen die niet meelezen/posten in de reeksen en wel de losse topics eruit willen vissen :Y

Het scrollwerk blijft overigens natuurlijk hetzelfde omdat de lijst met topics gewoon hetzelfde blijft, alleen heb je dan de reeksen gewoon bij elkaar. Het scrollwerk is sowieso maar één veeg op je mousepad of één rol aan je scrollwiel om naar beneden te komen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476633
Ik heb even geteld. Het is nu 2 uur 's nachts geweest he?
Sinds 20u gisteravond zijn er in totaal 14 topics gekickt!
14!
Mij ga je echt niet wijsmaken dat die paar reeksen voor jou zo een belemmering zijn dat daarvoor speciale regeltjes gemaakt moeten worden toch? :')
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 02:07:26 #272
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb even geteld. Het is nu 2 uur 's nachts geweest he?
Sinds 20u gisteravond zijn er in totaal 14 topics gekickt!
14!
Mij ga je echt niet wijsmaken dat die paar reeksen voor jou zo een belemmering zijn dat daarvoor speciale regeltjes gemaakt moeten worden toch? :')
Je snapt me denk ik gewoon niet :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476656
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je snapt me denk ik gewoon niet :')
Jij maakt van een mug een olifant :')
Kssst, terug naar ONZ jij! :W
  PR en moderator vrijdag 20 december 2013 @ 02:09:39 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134476675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij maakt van een mug een olifant :')
Kssst, terug naar ONZ jij! :W
Hoezo terug naar ONZ? :') Ik zit al net zo lang in R&P als dat ik in ONZ zit hoor. Alleen hier lurk ik meer.
Ik heb gewoon een idee gast, een idee dat ik even wil delen om te kijken wat de mods van het idee vinden, daar is dit feedback topic tenslotte voor.
Jij besluit er een hele discussie over te voeren :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_134476686
Meid, van die 14 eerder genoemde topics zijn er 5 een reeks (dat zijn welgeteld 5 zinnetjes die je extra moet lezen), dat is in totaal minder dan 1 seconde leeswerk als je de basisschool hebt afgemaakt :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')