abonnement Unibet Coolblue
pi_129750321
Ik weet niet of ik mag linken, maar vooralsnog: http://www.mooncup.co.uk/

Het betreft een siliconen cupje dat je inbrengt om alles op te vangen en daarmee maandverband en tampons geheel overbodig maakt. Hij is herbruikbaar, je moet hem dus legen, afspoelen en weer indoen en kunt hem tussendoor in kokend water reinigen. Ik heb er vandaag voor het eerst van gehoord, alle uitleg en een deel van de FAQ gelezen en het lijkt me wel wat.

Er stond alleen dat de kleinste maat 43mm in diameter is... hij is dan wel buigbaar maar dat is toch enorm? Ik ben een beetje bang dat hij je als het ware 'oprekt' van binnen en dat je hem voelt. Zijn er hier mensen die er eentje gebruiken?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_129750421
Ik moet er persoonlijk niet aan denken :X . Heb je eindelijk weggooimateriaal na eeuwen klooien met steeds uit te wassen doekjes e.d. (en dat is nog niet zo heel lang terug, ik heb oudere kennissen die het nog zo moesten doen :P ) beginnen ze met een variatie erop. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:04:56 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129750513
Soortgelijke dingen bestaan al veel langer. Ik heb er eigenlijk nog nooit een enthousiast verhaal over gehoord.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129750555
mwah lijkt me niks. En dan haal je het eruit en mors je alles eronder :')

ow die rap is triest trouwens. 2 sec van gekeken en dat was al genoeg :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:08:48 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129750661
Het lijkt mij ook niks :N

Verder is iets meer dan 4cm diameter toch niet zo veel? Zou me in ieder geval geen zorgen maken over dat het je op zou rekken, dat gebeurt echt niet zomaar, bovendien is het ding flexibel.
an urge to help mankind overcomes me
pi_129750708
Lijkt me behoorlijk ranzig.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129750932
Mja dat waren ook mijn eerste gedachten. Ik ben ook heel blij dat ik in een tijd en land leef waar je het spul weggooit na gebruik en weer een fris schoon iets kunt pakken.

Maar maandverband is echt niet comfortabel, en tampons zitten dan wel fijner als ze eenmaal zitten, maar schijnen niet zo goed voor je te zijn. Of zo'n cupje praktisch is, weet ik ook zo net nog niet, het klinkt wel een beetje als geklooi.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_129751212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef saaw het volgende:
Het lijkt mij ook niks :N

Verder is iets meer dan 4cm diameter toch niet zo veel? Zou me in ieder geval geen zorgen maken over dat het je op zou rekken, dat gebeurt echt niet zomaar, bovendien is het ding flexibel.
Het klinkt als heel veel, een tampon is misschien net een centimeter toch? Als het een beetje een slap flubberdingetje is, is het misschien wel te doen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_129751253
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:23 schreef Megara het volgende:

[..]

Het klinkt als heel veel, een tampon is misschien net een centimeter toch? Als het een beetje een slap flubberdingetje is, is het misschien wel te doen.
Een piemel is toch vaak ook breder dan 4 cm?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:24:43 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129751258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef Megara het volgende:
Mja dat waren ook mijn eerste gedachten. Ik ben ook heel blij dat ik in een tijd en land leef waar je het spul weggooit na gebruik en weer een fris schoon iets kunt pakken.

Maar maandverband is echt niet comfortabel, en tampons zitten dan wel fijner als ze eenmaal zitten, maar schijnen niet zo goed voor je te zijn. Of zo'n cupje praktisch is, weet ik ook zo net nog niet, het klinkt wel een beetje als geklooi.
Waarom zouden tampons dan niet zo goed zijn?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:24:59 #12
5428 crew  miss_sly
pi_129751270
Het is praktisch, als je het goed inbrengt voel je er niets van, het is goedkoper en beter voor het milieu. Bovendien kun je met een cup langer doen dan met een tampon of maandverband.

Het lijkt groot, maar dat valt best mee. Het is bovendien uiteraard heel flexibel materiaal. Je vouwt het op met inbrengen en dan vouwt het weer open als het op zijn plek zit. Je moet door oefening een beetje handigheid ermee krijgen, maar daarna is het heel gemakkelijk.

Ik zou het echt heel naar vinden als ik terug moest naar tampons/maandverband. Ik heb sinds ik de cup heb geen van die dingen meer gebruikt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129751289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef Megara het volgende:
Mja dat waren ook mijn eerste gedachten. Ik ben ook heel blij dat ik in een tijd en land leef waar je het spul weggooit na gebruik en weer een fris schoon iets kunt pakken.

Maar maandverband is echt niet comfortabel, en tampons zitten dan wel fijner als ze eenmaal zitten, maar schijnen niet zo goed voor je te zijn. Of zo'n cupje praktisch is, weet ik ook zo net nog niet, het klinkt wel een beetje als geklooi.
ik hou het ook gewoon bij maandverband. Niet fris, maar wanneer is menstruatie wel fris? En dankzij de pil wordt dat bij lange na geen bloedbad meer :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_129751307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef DroogDok het volgende:
Lijkt me behoorlijk ranzig.
Nou ja niet ranziger dan een tampon uitdoen, denk ik. Maar je zal maar morsen idd :S
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:27:25 #15
5428 crew  miss_sly
pi_129751347
Met zo'n cup ben je dus echt schoner en frisser. Het bloed komt rechtstreeks van de baarmoedermond in het cupje, je haalt dat ding eruit, gooit het heel, spoelt het om en stopt het terug. Het glijdt dus niet meer via de vaginawand naar beneden, waardoor je dus schoner blijft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:28:43 #16
5428 crew  miss_sly
pi_129751388
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Soortgelijke dingen bestaan al veel langer. Ik heb er eigenlijk nog nooit een enthousiast verhaal over gehoord.
Ik ken verschillende vrouwen die het gebruiken en ze zijn eigenlijk allemaal wel enthousiast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:29:21 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_129751407
Het legen en afspoelen lijkt me niet zo een frisse bedoening.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:30:26 #18
5428 crew  miss_sly
pi_129751448
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:29 schreef Karina het volgende:
Het legen en afspoelen lijkt me niet zo een frisse bedoening.
Waarom niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:31:30 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129751483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Met zo'n cup ben je dus echt schoner en frisser. Het bloed komt rechtstreeks van de baarmoedermond in het cupje, je haalt dat ding eruit, gooit het heel, spoelt het om en stopt het terug. Het glijdt dus niet meer via de vaginawand naar beneden, waardoor je dus schoner blijft.
In vind menstruatiebloed dat langs de vaginawand komt, eigenlijk niet vies. Ik vind een rubberen ding naar binnenproppen vies.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:32:01 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_129751495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom niet?
Bij een tampon heb je het aan dat draadje vast maar zo een cupje leeggieten, ik weet niet, lijkt me niet zo fris.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129751525
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij een tampon heb je het aan dat draadje vast maar zo een cupje leeggieten, ik weet niet, lijkt me niet zo fris.
Als ik er vervolgens een nieuwe tampon in stop zit ook mn hand onder de bloed...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:33:09 #22
5428 crew  miss_sly
pi_129751532
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In vind menstruatiebloed dat langs de vaginawand komt, eigenlijk niet vies. Ik vind een rubberen ding naar binnenproppen vies.
Nee, dat is niet vies, dat is natuurlijk, maar het maakt wel dat je vagina van binnen en buiten vol bloed zit. Dat gaat ook ruiken als er lucht bij komt. Met zo'n cup heb je dat niet.

Waarom is een rubberen ding naar binnen proppen (inbrengen is ook een prima woord overigens, proppen komt er niet aan te pas) vies?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:33:24 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129751540
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij een tampon heb je het aan dat draadje vast maar zo een cupje leeggieten, ik weet niet, lijkt me niet zo fris.
Nou ja, en ik gooi het eigenlijk liever weg in een prullenbak dan dat ik het wegspoel in een wastafel. Frisser voor de wastafel.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:33:55 #24
5428 crew  miss_sly
pi_129751565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik er vervolgens een nieuwe tampon in stop zit ook mn hand onder de bloed...
Dat en bovendien zit er een steeltje aan de cup waarmee je het eruit haalt. Aangezien je niet lekt, blijven je handen waarschijnlijk doorgaans schoner dan bij het verschonen van een tampon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:34:15 #25
5428 crew  miss_sly
pi_129751577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou ja, en ik gooi het eigenlijk liever weg in een prullenbak dan dat ik het wegspoel in een wastafel. Frisser voor de wastafel.
Slechter voor het milieu ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:35:18 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_129751615
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik er vervolgens een nieuwe tampon in stop zit ook mn hand onder de bloed...
Tja het zal in mijn hoofd zitten dat het viezer is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou ja, en ik gooi het eigenlijk liever weg in een prullenbak dan dat ik het wegspoel in een wastafel. Frisser voor de wastafel.
Ook dat inderdaad. Het hele leeggieten en schoonspoelen vind ik ook niet zo fris.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:35:56 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129751639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat is niet vies, dat is natuurlijk, maar het maakt wel dat je vagina van binnen en buiten vol bloed zit. Dat gaat ook ruiken als er lucht bij komt. Met zo'n cup heb je dat niet.

Waarom is een rubberen ding naar binnen proppen (inbrengen is ook een prima woord overigens, proppen komt er niet aan te pas) vies?
Inbrengen klinkt wat klinischer.

Ik heb eigenlijk liever niet zo'n rubberen ding in mijn vagina zitten. Is misschien heel gek. :D
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:36:51 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129751666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat en bovendien zit er een steeltje aan de cup waarmee je het eruit haalt. Aangezien je niet lekt, blijven je handen waarschijnlijk doorgaans schoner dan bij het verschonen van een tampon.
Dat ligt aan je techniek. Een tampon wip je even op een stukje wc-papier en je hoeft er verder met je handen niet aan te komen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:39:11 #29
5428 crew  miss_sly
pi_129751759
Ik kan me prima voorstellen dat mensen het niets denken te vinden, hoor, maar ik vind het argument 'vies' gewoon niet op z'n plaats. Tampons zijn niets schoner, integendeel. Dat touwtje dat er altijd maar uithangt en zo'n dot watten vol bloed kan nooit echt schoner zijn, lijkt me.

Het is vreemd en in veel West-Europese landen kijkt men er als 'vies' tegenaan, maar in veel Oost-Europese landen is het al best ingeburgerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129751768
een piemel erin is niet vies maar een netjes schoongemaakt/uitgekookt zacht plastic cupje wel? jullie weten hoe kerels piesen? toch?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_129751782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat ligt aan je techniek. Een tampon wip je even op een stukje wc-papier en je hoeft er verder met je handen niet aan te komen.
maar bij het inbrengen van een nieuwe toch wel? :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:40:07 #32
5428 crew  miss_sly
pi_129751800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat ligt aan je techniek. Een tampon wip je even op een stukje wc-papier en je hoeft er verder met je handen niet aan te komen.
En de volgende moet je inbrengen en dan zit er bloed aan de vaginawand en dan worden je handen alsnog vies.

Tampons zijn niet schoner dan een cup. Je kunt het idee niets vinden, maar ze zijn niet schoner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129751881
Dus als ik het goed begrijp, heb je aan het einde een miniatuur wijnglas vol met menstruatiebloed? Nou, proost dan maar.
pi_129751906
Oh en binnen een uur in de zware dagen lek ik door tampons heen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129751976
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef Dimens het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heb je aan het einde een miniatuur wijnglas vol met menstruatiebloed? Nou, proost dan maar.
c_/
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:44:35 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129751987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Slechter voor het milieu ;)
Dat vraag ik mij af, zeker als je een tampon zonder applicator vergelijkt: een beetje katoen verwerken/verplaatsen versus water aan de kook brengen. Beide kost wat energie, een afvalprobleem met afbreekbaar katoen is er niet echt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129752053
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af, zeker als je een tampon zonder applicator vergelijkt: een beetje katoen verwerken/verplaatsen versus water aan de kook brengen. Beide kost wat energie, een afvalprobleem met afbreekbaar katoen is er niet echt.
Je hoeft het niet elke keer uit te koken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:46:47 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129752063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef simmu het volgende:
een piemel erin is niet vies maar een netjes schoongemaakt/uitgekookt zacht plastic cupje wel? jullie weten hoe kerels piesen? toch?
Ik loop toch niet 24 uur per dag, pak 'm beet vier dagen achter elkaar met een piemel in mijn vagina? })

Now there's a sentence you never thought you'd say.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:47:19 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129752080
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar bij het inbrengen van een nieuwe toch wel? :D
Maar die is schoon. :)
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:48:16 #40
5428 crew  miss_sly
pi_129752115
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af, zeker als je een tampon zonder applicator vergelijkt: een beetje katoen verwerken/verplaatsen versus water aan de kook brengen. Beide kost wat energie, een afvalprobleem met afbreekbaar katoen is er niet echt.
En wat dacht je van het verpakkingsmateriaal van tampons? En de strips die tegen de plakstrip van een maandverband zitten?

Uitkoken doe je voor je hem inbrengt op de dag dat je ongesteld wordt, en als je hem opbergt na de menstruatie. Twee maal dus maar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129752116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar die is schoon. :)
Maar de wand van je vagina niet, dus zit alsnog je vinger onder het bloed?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:48:56 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129752143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar de wand van je vagina niet, dus zit alsnog je vinger onder het bloed?
Nou, een beetje vies is niet erg. Ik heb geen smetvrees. :)
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:49:02 #43
5428 crew  miss_sly
pi_129752145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar die is schoon. :)
Jij wil beweren dat jij een tampon kunt verschonen zonder een druppeltje bloed op je handen te krijgen?
Dan ben je vast heel licht ongesteld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129752159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, een beetje vies is niet erg. Ik heb geen smetvrees. :)
Wat is er dan viezer aan je vingers onder het bloed of een cupje leeggooien?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:49:35 #45
5428 crew  miss_sly
pi_129752167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, een beetje vies is niet erg. Ik heb geen smetvrees. :)
Dus net zo vies of zelfs viezer dan wanneer je een cup verschoont.

Vies is dus geen argument, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:50:07 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129752180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is er dan viezer aan je vingers onder het bloed of een cupje leeggooien?
Een cupje leeggooien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129752186
Whehehe, ik zie de mannelijke users al dit topic ontdekken met een :o :X :r gezicht. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:50:34 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129752194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef trovey het volgende:
Whehehe, ik zie de mannelijk users al dit topic ontdekken met een :o :X :r gezicht. :')
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:50:57 #49
5428 crew  miss_sly
pi_129752207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een cupje leeggooien.
Want?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:51:08 #50
5428 crew  miss_sly
pi_129752216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef trovey het volgende:
Whehehe, ik zie de mannelijk users al dit topic ontdekken met een :o :X :r gezicht. :')
:D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')