abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:27:09 #1
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378963
Maar eens kijken wat Leo te vertellen heeft. Hier uw commentaren.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 22:44]

pi_378978
Hij vervéélde zich... DE Wést side story opvoeren???

Dag Leo..............

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:43:44 #3
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378980
Tja, hij had er dus gewoon genoeg van. Voelde zich opgesloten, kreeg geen lucht.

Grappig stukje toen hij het aan tafel vertelde en niemand hem eerst geloofde.

L: 'Ja jongens, ik moet even snel eten, want ik ga er zo uit.'
F: 'Met wie moet ik die klok dan maken.'
L: 'Dat lukt toch niet, vergeet het maar..'

Vond dat de camera z'n dochtertje wel iets meer met rust had mogen laten. Steeds weer naar beneden zwenken om een betraand gezichtje in beeld te brengen. Ach ja.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:45:55 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378985
't Was kort maar krachtig. Maar wat een treurigheid voor onze Leo: geen publiek, alleen zijn vriendin en kindje. Dat had ie zich ongetwijfeld anders voorgesteld. Bewust gedaan???

Opmerkelijk trouwens dat de opmerking van Robin over de huilende Annet in de uitzending was gemonteerd. Was niet echt relevant bij het vertrek van Leo. Bewust gedaan???

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_378986
quote:
Op 04 oktober 2000 22:43 schreef fashionably_late het volgende:
Hij vervéélde zich... DE Wést side story opvoeren???

Dag Leo..............


Wees blij dat ie eruit gegaan is voordat ie de boerenklompen-reserveyup versie van Westside story kon beginnen.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:48:32 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_378990
Ik vond het ook een beetje vreemde redenen allemaal, begin er dan niet aan natuurlijk ga je je rot vervelen natuurlijk wordt je wereldje klein maar ok.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:48:39 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378991
Over de huilende Annet, volgens mij bedoelde Robin de opmerking in deze context.

Iemand vroeg zich af of Annet het al wist.
Robin komt met het verhaal dat Annet zich dingen zo aantrekt, en een hele dag van slag is. Dat was vandaag niet zo, dus ze wist het niet.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:49:09 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_378992
Ik dacht dat dat idee van The West Side Story van Bianca kwam? Verder korte uitzending, stelde niets voor, jammer dat ze er niet al 2 logees in hebben gezet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:51:18 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378996
quote:
Op 04 oktober 2000 22:48 schreef LionHeart het volgende:
Over de huilende Annet, volgens mij bedoelde Robin de opmerking in deze context.

Iemand vroeg zich af of Annet het al wist.
Robin komt met het verhaal dat Annet zich dingen zo aantrekt, en een hele dag van slag is. Dat was vandaag niet zo, dus ze wist het niet.


I understand, maar dat bedoel ik niet helemaal. Robin wordt de laatste dagen op een bepaalde manier in beeld gebracht: ongeduldig, onaardig, beetje bitchy. Maar deze discussie kunnen we beter ergens anders voortzetten.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_378999
quote:
Op 04 oktober 2000 22:48 schreef LionHeart het volgende:
Over de huilende Annet, volgens mij bedoelde Robin de opmerking in deze context.

Iemand vroeg zich af of Annet het al wist.
Robin komt met het verhaal dat Annet zich dingen zo aantrekt, en een hele dag van slag is. Dat was vandaag niet zo, dus ze wist het niet.


Ik denk dat ze in dit gesprek een reden zochten voor de late aankondiging van het vertrek...oa om de groep niet teveel te belasten? --> kijk maar naar Annet, als die het al de hele dag had geweten had ze een rotdag gehad...
Robin toont hier dan dus eigenlijk een beetje medeleven met Annet.

Dacht ik

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_379000
goed gedaan VOO ... niemand had wat in de gaten.
Morgen Leo EN Jolanda in de uitzending.
Dat zijn nu DE BB deskundigen van Nederland.

Wie o Wie komt er nu in en gaat Miranda exit
?
Misschien een oude bekende ?

pi_379001
Nou nou nou, wat een emotie, wat een ongelooflijke spetterende uitzending.

Leo de Beo: "Nou ik ga"

Rest: "Okee doei."

En de deur was al DICHT toen Leo nog even na lulde.

Poeh poeh hecht groepje hoor.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:55:50 #13
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_379007
quote:
Op 04 oktober 2000 22:52 schreef fashionably_late het volgende:
Robin toont hier dan dus eigenlijk een beetje medeleven met Annet.
Op de streams was duidelijk te volgen hoe Robin de spot dreef met Annet en haar tranen bij iedere emotionele gebeurtenis (vertrek van bewoners, nominaties).
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_379011
quote:
Op 04 oktober 2000 22:55 schreef PingPong het volgende:
Op de streams was duidelijk te volgen hoe Robin de spot dreef met Annet en haar tranen bij iedere emotionele gebeurtenis (vertrek van bewoners, nominaties).
OK het leek me eigenlijk ook wat onwaarschijnlijk; Robin met medeleven maar ik had het zo uit de uitzending geïntrepeteerd...
Thanx voor de correctie
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:59:09 #15
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_379013
Ik zit me eigenlijk af te vragen wat Veronica met deze acties probeert te bereiken. Verwachten ze Robin bij de genomineerden?
  woensdag 4 oktober 2000 @ 23:00:48 #16
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_379016
quote:
Op 04 oktober 2000 22:58 schreef fashionably_late het volgende:
Thanx voor de correctie
Graag gedaan maar misschien zit ik er zelf wel naast.

Ander onderwerp wat me nu ineens te binnen schiet: Ferdi en Georgie in de tuin vlak voor Leo's vertrek. Ferdi zegt dat ie nu helemaal niet meer opgeeft omdat hij niet wil dat er andere mensen "in dit BB-team" komen. Georgie geeft 'm gelijk. Miranda heeft morgen dus al 4 stemmen als ik het goed interpreteer.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 23:01:49 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_379019
Ook na het aanschouwen van deze uitzending denk ik nog steeds dat Leo vertrokken is uit angst het bij de groep verbruid te hebben en genomineerd te worden. Zolang hij het gevoel had 'populair' te zijn bij zijn medebewoners ging het goed, maar nu er een paar conflicten zijn geweest vlucht hij weg.
Vond overigens de rest inderdaad niet zo geschokt reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 04-10-2000 23:19]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_379021
En wat zat Bianca nou te huilen...heeft ooit iemand gezien dat ze contact hadden, die twee?
Behalve dan die keer dat ze samen zaten te bekokstoven om de Westside Story op te voeren...(mijn interpretetie uit Leo z'n DBK verhaal)
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 23:08:56 #19
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_379032
quote:
Op 04 oktober 2000 23:01 schreef Jane het volgende:
Ook na het aanschouwen van deze uitzending denk ik nog steeds dat Leo vertrokken is uit angst het bij de groep verbruid te hebben en genomineerd te worden. Zolang hij het gevoel had 'populair' te zijn bij zijn medebewoners ging het goed, maar nu er een paar conflicten zijn geweest vlugt hij weg.
Op Kim, Koos, Robin en Desiree na had Leo een goede band met de bewoners. Hij had dus inderdaad genomineerd kunnen worden en Leo kennende heeft ie dat zelf ook wel bedacht. Eenmaal genomineerd zou hij ook 1 van de grootste kanshebbers zijn geweest om weggestemd te worden. Kan dus kloppen, Jane.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')