abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 15:52:38 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_129717670
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Op IJburg rijd altijd zo'n ijscomannetje, en dan zit k thuis op de bank en hoor k opeens dat muziekje uit die auto en dan heb k altijd het idee dat er ondertussen kinderen ontvoerd worden vanwege t muziekje :') maar ik heb denk ik gewoon teveel films gekeken _O-
Waar ik hiervoor woonde hoorde ik ook altijd de ijsman, maar ik zag hem nooit :') Ik weet nog steeds niet waar hij nou precies reed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129717722
Groetjes van Juicebox aan iedereen. Hij zit nu in een hippie drumcirkel de grote bedrijven te verslaan. ^O^
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_129719022
quote:
De jeugdcriminaliteit is in het eerste kwartaal afgenomen. In de periode mei 2012 tot en met april 2013 werd ongeveer 4 procent van de jongeren tussen de 12 en de 24 jaar verdacht van criminaliteit. In 2012 was dit nog 4,5 procent.

De criminaliteit is momenteel het hoogst in Zuidoost door het grote aandeel verdachten in Bijlmer Centrum, Oost, Holendrecht, Reigersbos, Amstel III en Bullewijk. Dit blijkt uit cijfers van bureau Onderzoek en Statistiek van de gemeente.

In Centrum en Zuid is de jeugdcriminaliteit weer het laagst. Vooral in Centrum wonen weinig verdachten van criminaliteit. Hier staat wel tegenover dat er in Centrum wel veel criminaliteit wordt gepleegd, vooral op de Wallen. Er werden in Centrum 3.532 misdrijven gepleegd door jongeren van de 12.294 misdrijven in heel Amsterdam. Op de Burgwallen Oude- en Nieuwe Zijde worden vooral veel misdaden gepleegd.
Verrassend :')

Tijd dat ze dat ook eens formeel aan Almere gaan weg geven. Past wel bij die vuilnisbelt.
pi_129720329
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Verrassend :')

Tijd dat ze dat ook eens formeel aan Almere gaan weg geven. Past wel bij die vuilnisbelt.
Ja, mooi gegoochel met statistieken ook. 6.1% van de jongeren die in Zuidoost wonen was verdacht van een delict. Schokkend hoor :') 93.9% dus niet.
Verreweg de meeste delicten worden in het centrum gepleegd (3532) en niet in Zuidoost (1554). Bron: http://www.os.amsterdam.n(...)dcriminaliteit_8.pdf
"De criminaliteit" is dus helemaal niet het hoogst in Zuidoost, kutartikel.

Het aantal inbraken in ZO is, na Zuid, het laagst in Amsterdam, en qua geweld scoort ZO ook gewoon gemiddeld, qua diefstal, drugs, vandalisme en overlast zelfs bovengemiddeld goed (als in: minder van dergelijke delicten).... (http://www.os.amsterdam.nl/tabel/6738/)
Ik weet dat het tegen het idee van de meeste mensen in gaat, maar afgezien van wat nachtelijk schietgeweld 1 keer per maand ofzo, valt het allemaal reuze mee.
pi_129784205
Dus ik 2,5 weken geleden keihard op mijn bek gegaan, beide knieën kapot. Sinds een aantal dagen kwam er steeds wat pus uit één knie. Gisterochtend na het douchen best wel wat en gisteravond na werk een hele lading, plus rode knie, dik, stinken, ellende. Ik heb de korst eraf gehaald, zodat het vrij kan etteren, maar nu zit ik dus weer met een open wond. Ik ga over twee dagen verdorie week 4 in met die onzin. En volgende week ga ik naar Thailand, dus beter geneest die onzin gewoon. Morgenochtend naar de huisarts. :{ Gangreen, ik zeg het je. Dit ben ik binnenkort:



:'(

En aangezien dit in Amsterdam gebeurd is, is het mega relevant.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:29:00 #31
192683 AMDB
Visionair.
pi_129784916
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
Dus ik 2,5 weken geleden keihard op mijn bek gegaan, beide knieën kapot. Sinds een aantal dagen kwam er steeds wat pus uit één knie. Gisterochtend na het douchen best wel wat en gisteravond na werk een hele lading, plus rode knie, dik, stinken, ellende. Ik heb de korst eraf gehaald, zodat het vrij kan etteren, maar nu zit ik dus weer met een open wond. Ik ga over twee dagen verdorie week 4 in met die onzin. En volgende week ga ik naar Thailand, dus beter geneest die onzin gewoon. Morgenochtend naar de huisarts. :{ Gangreen, ik zeg het je. Dit ben ik binnenkort:

[ afbeelding ]

:'(

En aangezien dit in Amsterdam gebeurd is, is het mega relevant.
Gangreen inderdaad, alle symptomen heb je.
pi_129784971
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
Dus ik 2,5 weken geleden keihard op mijn bek gegaan, beide knieën kapot. Sinds een aantal dagen kwam er steeds wat pus uit één knie. Gisterochtend na het douchen best wel wat en gisteravond na werk een hele lading, plus rode knie, dik, stinken, ellende. Ik heb de korst eraf gehaald, zodat het vrij kan etteren, maar nu zit ik dus weer met een open wond. Ik ga over twee dagen verdorie week 4 in met die onzin. En volgende week ga ik naar Thailand, dus beter geneest die onzin gewoon. Morgenochtend naar de huisarts. :{ Gangreen, ik zeg het je. Dit ben ik binnenkort:

[ afbeelding ]

:'(

En aangezien dit in Amsterdam gebeurd is, is het mega relevant.
Zo sportief ben jij vast niet
pi_129785066
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zo sportief ben jij vast niet
:{w Ik ben aan het trainen voor Mud Masters, dus loop veel hard en doe bootcamps. Daarnaast doe ik aan thaiboksen. Mijn eerste tijd in Thailand ga ik in zo'n toko trainen. Daarom moet die onzin over zijn. Maar als ik mijn been verlies ga ik gewoon voor een scootmobiel en obesitas. *O* Lekker naar de mac scooten toch. :@
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_129785298
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
Dus ik 2,5 weken geleden keihard op mijn bek gegaan, beide knieën kapot. Sinds een aantal dagen kwam er steeds wat pus uit één knie. Gisterochtend na het douchen best wel wat en gisteravond na werk een hele lading, plus rode knie, dik, stinken, ellende. Ik heb de korst eraf gehaald, zodat het vrij kan etteren, maar nu zit ik dus weer met een open wond. Ik ga over twee dagen verdorie week 4 in met die onzin. En volgende week ga ik naar Thailand, dus beter geneest die onzin gewoon. Morgenochtend naar de huisarts. :{ Gangreen, ik zeg het je. Dit ben ik binnenkort:

[ afbeelding ]

:'(

En aangezien dit in Amsterdam gebeurd is, is het mega relevant.
Foto van de pus, open wond en etter!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_129785426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Foto van de pus, open wond en etter!
Dus ik een nasty foto zoeken van een etterende wond om jullie te laten walgen enzo. Scared for life. :{ Zo erg, dat ik het jullie niet aan wil doen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_129798414

Gracht door Gracht2013
Wie dit leest is hek.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:09:19 #37
192683 AMDB
Visionair.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:03:45 #38
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129803199
apart wel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129816007
Ik wil naar de lekkerste pizzeria van Amsterdam (een goede, leuke), beetje knus enzo, waar ik de hele avond romantisch kan zitten. O+

Maar weet iemand een echt fijne pizzeria? :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:19:36 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129816677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef _klauoon het volgende:
Ik wil naar de lekkerste pizzeria van Amsterdam (een goede, leuke), beetje knus enzo, waar ik de hele avond romantisch kan zitten. O+

Maar weet iemand een echt fijne pizzeria? :)
Ik zou zeggen boek een willekeurige maar dan tegen 21:00 uur of zo ... dan ben je bijna zeker dat er niet na je geboekt is ,,,, De lekkerste laat ik me niet over uit ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129820558
In Groningen heb ik een lekkerste, dat moet in Amsterdam ook zo zijn :P
  Moderator donderdag 8 augustus 2013 @ 07:15:31 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_129820576
Pizzeria weet ik niet wel een Italiaans restaurant. Maar dat is wel iets duurder. D'Antica

En zelf zoek ik een plek om te lunchen beetje in de buurt van het CS waar het op zaterdag niet zo heel druk is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129820971
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
Pizzeria weet ik niet wel een Italiaans restaurant. Maar dat is wel iets duurder. D'Antica

En zelf zoek ik een plek om te lunchen beetje in de buurt van het CS waar het op zaterdag niet zo heel druk is.
Ik vind het leuk lunchen bij Eye
pi_129821005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef _klauoon het volgende:
Ik wil naar de lekkerste pizzeria van Amsterdam (een goede, leuke), beetje knus enzo, waar ik de hele avond romantisch kan zitten. O+

Maar weet iemand een echt fijne pizzeria? :)
De beste italiaan van Amsterdam is
http://restauranttoscanini.nl/

Maar ook geen pizza's. De beste pizza's heeft wat mij betreft yamyam maar romantisch zal ik het niet noemen
http://www.yamyam.nl/
  Moderator donderdag 8 augustus 2013 @ 08:27:16 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_129821010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:24 schreef Godtje het volgende:


Ik vind het leuk lunchen bij Eye
Tx dat is wel een goeie inderdaad!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129821126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef _klauoon het volgende:
Ik wil naar de lekkerste pizzeria van Amsterdam (een goede, leuke), beetje knus enzo, waar ik de hele avond romantisch kan zitten. O+

Maar weet iemand een echt fijne pizzeria? :)
Oh je hebt ook nog de:
http://www.pizzakamer.nl/

Ben ik zelf nog niet geweest maar schijnt prima te zijn. Dat is in de pijp.
En nog de http://pinkflamingopizza.com/
Van x factor winnaar jaap
pi_129821716
http://www.saturnino.nl/

Beste weet ik niet, weet wel dat ie echt heel erg goed is :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129823860
Heel erg dank menson! O+

Even bekijken!
pi_129823901
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:57 schreef _klauoon het volgende:
Heel erg dank menson! O+

Even bekijken!
De pizzakamer heeft btw ook eentje in west
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:01:24 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_129827458
:D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')