abonnement Unibet Coolblue
pi_129703090
Ik ben zelf nog nooit met opzet in lucide droom gekomen maar vroeger wel vaak perongeluk tijdens nachtmerries kon krijg ik op en gegeven moment het besef dat het nep is en kon ik de droom stoppen. Pas geleden wilde ik mezelf lucide leren maar ben hiermee gestopt, wrm weet ik niet. Net op twitter zag ik een plaatje met een tekst erop hoe je in lucide toestand kan komen ik heb dit aandachtig doorgelezen vervolgens ben ik ff op internet gaan kijken maar dan lees je van die verhalen van mensen die er niet uitkomen want dan worden ze wakker in hun droom op hun kamer en dan als ze geen zin meer hebben willen ze wakker worden maar dat lukt ze dus niet. Door dit wilde ik vanavond nog niet lucide dromen en morgen nog even wat research doen. Dus ik wilde gaan slapen, op die foto waar staat hoe je in een lucide droom moet komen staat dat je alles in de gaten moet ouden wat je lichaam doet en ik wil dus gaan slapen maar ik raak telkens niet afgeleid en ik merk dat mijn lichaam door de procedures gaat om te gaan slapen maar ik blijf in bewust zijn, ik voelde ook de slaapverlamming al komen maar ii wil vanavond nog niet lucide dromen hoe kan ik dit dus voorkomen?
pi_129703156
You are now breathing manually.
Ron Paul 2012
pi_129703228
Pics van plaatje
pi_129703239
Probeer maar eens een boek te lezen. Of op je horloge te kijken...

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 05-08-2013 14:15:20 ]
Leest een hoop, post een beetje.
pi_129703284
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef Av- het volgende:

[..]

Want je zit in een droom.
Probeer maar eens een boek te lezen. Of op je horloge te kijken...
e-books kan ik nog prima lezen horloge heb ik niet wel digitaal klokje dus niet grappig wil gwn slapen zonder dat ik opgesloten kom te zitten op mn kamer
pi_129703341
Gewoon gaan slapen en niet teveel denken.
pi_129703370
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:31 schreef Arriviste het volgende:
Gewoon gaan slapen en niet teveel denken.
ik ga zo wel proberen maar das juist de prob' het lukt mee niet om niet teveel te denken
pi_129703392
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:33 schreef schnitzeljansen het volgende:

[..]

ik ga zo wel proberen maar das juist de prob' het lukt mee niet om niet teveel te denken
Tel jezelf desnoods in slaap?
pi_129703411
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:34 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Tel jezelf desnoods in slaap?
oke wat komt er na miljard? ;p
pi_129703423
Je moet als je probeert te slapen je eens gaan indenken dat de wereld opeens stopt met draaien en wat de gevolgen daarvan zou zijn. Of dat de zon plotseling zou stoppen te bestaan.
pi_129703431
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet als je probeert te slapen je eens gaan indenken dat de wereld opeens stopt met draaien en wat de gevolgen daarvan zou zijn. Of dat de zon plotseling zou stoppen te bestaan.
Dat is ook leuk, voor een paar seconden
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_129703456
Of dat je huis opeens inelkaar zakt. Ook een mooie tijdens het liggen in bed.
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:39:59 #13
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_129703461
TS, zou je dat plaatje kunnen posten? Thanks! :)
pi_129703467
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:36 schreef schnitzeljansen het volgende:

[..]

oke wat komt er na miljard? ;p
miljard en een

maak je eigen niet zo gek met die verhaaltjes en ga gewoon slapen ;)
pi_129703492
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet als je probeert te slapen je eens gaan indenken dat de wereld opeens stopt met draaien en wat de gevolgen daarvan zou zijn. Of dat de zon plotseling zou stoppen te bestaan.
als de aarde stopt met draaien is het hier altijd nacht das irri want dan moet ik altijd proberen te slapen en als ik daar aan denk moet ik weer aan lucide denken, nou ja yolo ik ga gwn lucide dromen ik ga dan wel monopoly spelen in mn eentje als het rondje is afgelopen dan ben ik vast al wel wakker
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:47:12 #16
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129703555
Godverdomme, doe je ogen dicht en ga slapen. Je begint heus niet ineens lucide te dromen omdat je een plaatje hebt gezien en gezien je ervaring hebt met lucide weet je dat zelf ook wel. :|W

Gewoon als je begint te ijlen NIET letten op wat je lichaam doet en niet letten op wat er allemaal aan visueels voorbij schiet maar gewoon in slaap vallen met je dikke kut in plaats van te gaan spelen met de beelden die voorbij schieten.
Bay of Plenty
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:50:42 #17
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129703604
Tevens stop je lucide dromen ook gewoon niet, dat gebeurt of het gebeurt niet ik heb het ook al duizend keer geprobeerd maar als het komt dan komt het gewoon. Als je er zo'n last van hebt dat je niet wakker wordt dan ga je gewoon wat 'nuttigs' doen in je droom of iets dat je leuk vindt tot je wel wakker wordt maar door een of ander kut plaatje ga je echt niet ineens lucide dromen. Je zegt zelf al dat je dat pas hebt midden in een droom en niet vanaf het begin van je slaap, wees alleen daar al blij mee, doe je ogen dicht en ga pitten.
Bay of Plenty
pi_129703642
Ik kan me niet echt voorstellen, dat je in die droom blijft hangen. Wedden dat je wel wakker word als iemand je een flinke bak water over je hoofd heen mikt :D
pi_129703663
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:50 schreef oLexie het volgende:
Tevens stop je lucide dromen ook gewoon niet, dat gebeurt of het gebeurt niet ik heb het ook al duizend keer geprobeerd maar als het komt dan komt het gewoon. Als je er zo'n last van hebt dat je niet wakker wordt dan ga je gewoon wat 'nuttigs' doen in je droom of iets dat je leuk vindt tot je wel wakker wordt maar door een of ander kut plaatje ga je echt niet ineens lucide dromen. Je zegt zelf al dat je dat pas hebt midden in een droom en niet vanaf het begin van je slaap, wees alleen daar al blij mee, doe je ogen dicht en ga pitten.
ik had al geoefend dus ik kan wel
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:55:15 #20
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129703672
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:54 schreef schnitzeljansen het volgende:

[..]

ik had al geoefend dus ik kan wel
Dan moet je gewoon niet zeiken, je stelt je echt zwaar aan. Droom desnoods dan gewoon dat je in bed gaat liggen en gaat slapen, dat heeft twee keer geholpen bij mij.
Bay of Plenty
pi_129703676
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:53 schreef Wotte het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen, dat je in die droom blijft hangen. Wedden dat je wel wakker word als iemand je een flinke bak water over je hoofd heen mikt :D
nou dan weet ik wel zeker dat ik wakker word
pi_129703707
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:50 schreef oLexie het volgende:
Tevens stop je lucide dromen ook gewoon niet, dat gebeurt of het gebeurt niet ik heb het ook al duizend keer geprobeerd maar als het komt dan komt het gewoon. Als je er zo'n last van hebt dat je niet wakker wordt dan ga je gewoon wat 'nuttigs' doen in je droom of iets dat je leuk vindt tot je wel wakker wordt maar door een of ander kut plaatje ga je echt niet ineens lucide dromen. Je zegt zelf al dat je dat pas hebt midden in een droom en niet vanaf het begin van je slaap, wees alleen daar al blij mee, doe je ogen dicht en ga pitten.
nee maar ik heb dus de manier gevonden om wel vanaf het begin in lucide te komen http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom hier en dan kijken inder het kopje lucide dromen WILD
pi_129703710
Dat is een lange zin. :+

Met dat bewust zijn van je lichaam en zo zou ik wel oppassen omdat slaapverlamming inderdaad niet fijn is. Hou dan liever een dromenboek bij waarin je als je wakker wordt schrijft wat je hebt gedroomd, dat schijnt ook het lucide dromen te bevorderen. En leer jezelf trukjes aan zoals op je horloge kijken in je droom.
pi_129703746
Dat twitter plaatje (als ik weet over welke je het hebt) is bullshit trouwens. Dat is zo'n manier waarop je in slaapverlamming terecht komt en dat er zo'n gedaante boven je staat. Dat is NIET lucide dromen.
pi_129703750
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is een lange zin. :+

Met dat bewust zijn van je lichaam en zo zou ik wel oppassen omdat slaapverlamming inderdaad niet fijn is. Hou dan liever een dromenboek bij waarin je als je wakker wordt schrijft wat je hebt gedroomd, dat schijnt ook het lucide dromen te bevorderen. En leer jezelf trukjes aan zoals op je horloge kijken in je droom.
ja hahaha vergeten punten te zetten(:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')