abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:15:02 #51
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129689726
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]


[..]

_O- Ik heb al zoveel argumenten gepost dat ik dit niet eens serieus kan nemen.
argumenten? jij? neuh. bovendien had ik het over nieuwe argumenten, om de discussie op gang te houden. die komen niet uit je, of je me nou serieus neemt of niet.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129689757
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

argumenten? jij? neuh. bovendien had ik het over nieuwe argumenten, om de discussie op gang te houden. die komen niet uit je, of je me nou serieus neemt of niet.
Waar zijn jouw nieuwe argumenten dan? Behalve "anders gaan users andere SC verpesten :'( :'( " " maar JNG is de actiefste SC :( :( "
pi_129689763
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Eindeloze discussie.

Sowieso is het onzinnig een forum open te houden puur en alleen voor de SC. Daar is het forum te karig voor. En dan is het leuk om te horen dat er al complete concepten en ideeën klaar liggen om het forum op te laten bloeien, maar er staat al sinds februari een topic sticky met de vraag of er ideeën zijn om dit forum meer inhoud te geven. Tevergeefs.

Myraela heeft destijds in dat topic ook al terecht aangegeven dat het, wanneer er dan topics aangemaakt werden, het meer een geforceerde actie lijkt te zijn, dan dat het daadwerkelijk spontane JNG topics zijn, die niet in een willekeurig ander forum thuis zouden kunnen horen. Qua inhoud heeft het forum JNG dus al geen bestaansrecht.

Dan nu de SC, die volgens een aantal echt helemaal geweldig en top is (behalve 's nachts), en echt niet mag sluiten. Het leuke is, dat het probleem bij de SC'ers zelf ligt, en dat het blijkbaar nogal lastig is voor sommigen om dat in te zien. Dus, moeten er maar modjes bij, want dat zal het allemaal uiteraard veel beter maken. Vooral een modje 's nachts, want dan breekt de hel los in de SC, en is het gewoon niet meer te doen om normaal te posten, zonder dat de FB profielen, WA berichten, doodsbedreigingen en foto's je om de oren vliegen. Met een Stuart die dat als een baas onder controle gaat houden (met het liefst zijn eigen banhamer - want dat heeft de beste man wel nodig om hard in te kunnen grijpen - ), komt het gehele forum, maar voornamelijk de SC er weer helemaal bovenop. _O_
pi_129689770
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

De mods hebben die informatie en staan ook op het punt er mee te kappen, zegt genoeg lijkt mij. En omdat FOK! een vrij forum is waar iedereen mag posten :)
Dit argument zag ik aankomen :')

Kom met wat beters. Je hebt hier gewoon niks aan toe te voegen.
pi_129689775
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

Het probleem is dat wij jou niet serieus kunnen nemen. Ga gewoon terug naar ONZ of waar je ook vandaan komt.
Dat is jullie probleem dan niet het mijne :D
pi_129689789
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Waar zijn jouw nieuwe argumenten dan? Behalve "anders gaan users andere SC verpesten :'( :'( " " maar JNG is de actiefste SC :( :( "
Je wilt zijn argumenten gewoon niet onder ogen zien, geef maar gewoon toe.
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:16:47 #57
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129689790
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Eindeloze discussie.

Sowieso is het onzinnig een forum open te houden puur en alleen voor de SC. Daar is het forum te karig voor. En dan is het leuk om te horen dat er al complete concepten en ideeën klaar liggen om het forum op te laten bloeien, maar er staat al sinds februari een topic sticky met de vraag of er ideeën zijn om dit forum meer inhoud te geven. Tevergeefs.

Myraela heeft destijds in dat topic ook al terecht aangegeven dat het, wanneer er dan topics aangemaakt werden, het meer een geforceerde actie lijkt te zijn, dan dat het daadwerkelijk spontane JNG topics zijn, die niet in een willekeurig ander forum thuis zouden kunnen horen. Qua inhoud heeft het forum JNG dus al geen bestaansrecht.

Dan nu de SC, die volgens een aantal echt helemaal geweldig en top is (behalve 's nachts), en echt niet mag sluiten. Het leuke is, dat het probleem bij de SC'ers zelf ligt, en dat het blijkbaar nogal lastig is voor sommigen om dat in te zien. Dus, moeten er maar modjes bij, want dat zal het allemaal uiteraard veel beter maken. Vooral een modje 's nachts, want dan breekt de hel los in de SC, en is het gewoon niet meer te doen om normaal te posten, zonder dat de FB profielen, WA berichten, doodsbedreigingen en foto's je om de oren vliegen. Met een Stuart die dat als een baas onder controle gaat houden (met het liefst zijn eigen banhamer - want dat heeft de beste man wel nodig om hard in te kunnen grijpen - ), komt het gehele forum, maar voornamelijk de SC er weer helemaal bovenop. _O_
je generaliseert, speelt op de persoon en lijkt niet gehinderd door enige kennis van zaken. desondanks dank voor je waardevolle bijdrage.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129689795
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:

[..]

Dit argument zag ik aankomen :')

Kom met wat beters. Je hebt hier gewoon niks aan toe te voegen.
Ik zie jou anders ook alleen maar dit posten :D
pi_129689828
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:

[..]

Dit argument zag ik aankomen :')

Kom met wat beters. Je hebt hier gewoon niks aan toe te voegen.
Je zag het argument aankomen en toch kon je geen reactie verzinnen naast "kom met wat beters" ? :D
pi_129689838
Cachet was is jouw reden om de sc te houden? Had jij ook niet real life gezeik?
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:18:25 #61
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129689872
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:15 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Waar zijn jouw nieuwe argumenten dan? Behalve "anders gaan users andere SC verpesten :'( :'( " " maar JNG is de actiefste SC :( :( "
ik heb allang alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik reageer slechts op wat jullie zeggen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:18:42 #62
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129689890
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Faux. het volgende:

[..]

je generaliseert, speelt op de persoon en lijkt niet gehinderd door enige kennis van zaken. desondanks dank voor je waardevolle bijdrage.
:')______!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129689903
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

Je wilt zijn argumenten gewoon niet onder ogen zien, geef maar gewoon toe.
Ja draai de zaken maar om _O- De feiten zijn:

-JNG is naast de SC compleet dood, alle pogingen om dit te veranderen zijn gefaald
-Er zijn constant kinderachtige ruzies die zich ook afspelen op social media en waar mods niks mee kunnen
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:19:29 #64
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129689915
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dat is jullie probleem dan niet het mijne :D
hihihihihihihi stoutert :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129689923
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja draai de zaken maar om _O- De feiten zijn:

-JNG is naast de SC compleet dood, alle pogingen om dit te veranderen zijn gefaald
-Er zijn constant kinderachtige ruzies die zich ook afspelen op social media en waar mods niks mee kunnen
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Faux. het volgende:
Denken in oplossingen jongens, niet nu de mods gaan afzeiken, hoe vriendelijk bedoeld het ook is. Wat we weten:

- Er zijn een aantal relusers in JNG, maar die zie je eigenlijk alleen in de SC. Misschien is dat ook wel doordat jongeren het snelste happen, dat daarom trolls zich in die SC nestelen. Maar, wat we ook weten: er zijn genoeg gezellige users in JNG die wél normaal kunnen doen.
- JNG dient, net als vele andere fora hier op FOK!, een doel. Er zijn veel jongeren op FOK! en die willen graag een plekje voor zichzelf. ONZ is daar niet geschikt voor, GC niet en R&P al helemaal niet. Hormonen, liefdesproblemen, seks, daar kan je in JNG je ei over kwijt met leeftijdsgenoten. En, als je door al het gezeik rondom de SC heenkijkt, dat is ook zeker gebeurd.
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.

Mogelijke oplossingen daarop:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen :) Denken in oplossingen, mensen.
pi_129689930
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

ik heb allang alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik reageer slechts op wat jullie zeggen.
En dan zeg je tegen mij dat ik met nieuwe argumenten moet komen _O-
pi_129689938
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik zie jou anders ook alleen maar dit posten :D
Ik stoor mij er aan dat mensen hier komen discussiëren en En verder deze situatie tussen de jng sc users wss niet eens weten.
pi_129689949
Al die moeite voor 1 van de 50 sc's omdat die zich niet kan gedragen?

Hahahahahaha
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:20:54 #69
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129689971
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

En dan zeg je tegen mij dat ik met nieuwe argumenten moet komen _O-
anders komt er helemaal geen inhoud uit je inderdaad ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129689974
Hahahahahahahahahha
pi_129689980
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Cachet was is jouw reden om de sc te houden? Had jij ook niet real life gezeik?
Nee. Mede dat ik nadacht voordat ik prive gegevens openbaar heb gemaakt.
pi_129690003
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef Snowbells het volgende:
Al die moeite voor 1 van de 50 sc's omdat die zich niet kan gedragen?

Hahahahahaha
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Hahahahahahahahahha
Wat kom je hier nu precies doen?
pi_129690005
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef xcachet het volgende:

[..]

Nee. Mede dat ik nadacht voordat ik prive gegevens openbaar heb gemaakt.
Ja.. :)
pi_129690007
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Je zag het argument aankomen en toch kon je geen reactie verzinnen naast "kom met wat beters" ? :D
Ja wel; tyf gewoon op :)
pi_129690035
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef LETMEIN het volgende:

[..]


[..]

Wat kom je hier nu precies doen?
Samen met mijn sahbi's jullie jonge padawans uitleggen waarom het niet kan :* gratis en voor niks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')