abonnement Unibet Coolblue
pi_129674796


Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .

Zoals overal op FOK! is ook in JNG de algemene FOK!policy van kracht. Lees deze dus goed door voordat je hier, en op andere plekken op FOK!, gaat posten.



Iedereen mag zijn of haar eigen topic maken. Ga dus niet meteen roepen dat een topic dubbel is, dat is nergens voor nodig. Alleen wanneer er heel erg veel dezelfde topics worden geopend kan in overleg besloten worden om er een centraal topic van te maken.

Doe moeite voor je topic. Begin met een fatsoenlijke openingspost (OP), probeer het aantrekkelijk te maken voor andere users om in jouw topic te posten. Topics zonder goede OP worden gewoon gesloten.



Besteed aandacht aan je posts. Het is niet erg als je een spelfout maakt (hoewel Biancavia daar anders over denkt), of wat dingen mistypt, maar ga niet bewust in Br3eZ4h-taal typen. Het moet voor iedereen leesbaar blijven.

Probeer wat moeite te doen als je iets schrijft. Zie je dat een andere user spelfauten maakt, ga diegene dan niet belachelijk maken of uitlachen in een topic. Help juist even door diegene een DM te sturen, of wijs iemand op normale wijze op hoe het wel hoort.

JNG / Het leer-jongeren-spellen-voor-het-misgaat-topic #2



Het is voor iedereen toegestaan om een enquête te plaatsen, hier hoeft geen toestemming voor te worden gevraagd.

Zorg ervoor dat je enquête goed in elkaar zit, geef duidelijk aan wat de doelgroep is en leg uit waarvoor je de resultaten gaat gebruiken. Natuurlijk is het voor iedereen leuk om te zien wat de uitkomst van je enquête is.



Slowchatten kan in het slowchattopic, er staat er altijd één bovenaan in de topiclijst. In de slowchat is iedereen welkom! Slowchatten in serieuze topics wordt niet gewaardeerd.



Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd. Dit geldt ook in de SC's



JNG / [Veiligheid] Weet wat je post



Jong! wordt gemaakt voor en door de users. Heb je een goed idee? Wil je bijvoorbeeld een leuk lijstje bij gaan houden, meld het dan. Jouw input is heel erg belangrijk voor het bestaan van dit forum.

JNG / [Ideeën] Wat gaan we doen met Jong!?



LittleBrownie
arachide.

Stuur LittleBrownie of arachide. een Private Message (PM) pm.png of een DM door op chaticon.png naast hun usernames te klikken.



Bovenaan topics en bij alle posts staan uitroeptekentjes warnbig.png, als je daarop klikt maak je een topic of post report, dat is handig want de moderators zien direct een melding en kunnen wanneer nodig snel ingrijpen. Deze melding is alleen voor moderators en (forum) admins te zien. Eventueel kan je ze ook anoniem doen. Dan kunnen alleen de admins zien wie ze plaatst.



In dit topic kun je terecht voor al je vragen, op- of aanmerkingen, klachten en complimenten aan de moderators van dit forum. Zijn er bijvoorbeeld mensen offtopic bezig, scheldt iemand of vraag je je af waarom je topic gesloten is, dan kan je dat hier melden.

De flitsende balkjes in dit topic zijn gemaakt door LittleBrownie
#TeamMiley
pi_129674951
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:

en dat wil je tegengaan door te noten/bannen :?
Ja, als het de sfeer op FOK! loopt te verzieken, uiteraard.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_129675100
Voorlopig iid even geen sc.

Het is te belachelijk voor woorden dat mods hier hun handen vol hebben aan het gekloot onderling, en al helemaal als een deel zich buiten ons gezichtsveld afspeelt maar wel hier wordt uitgevochten.
Daar is FOK! niet voor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_129675119
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Faux. het volgende:

[..]

geef het een kans
Oke maar anderzijds in de periode dat JNG werd opgericht in November kon het wel goed gaan ook met TC en bende.
Ik zeg niet dat TC veel toevoegt verder en je elkaar net zo goed op het forum kan spreken maar het zegt wel wat over de sfeer en de users in de SC nu.
Tax wil tetten :)!
pi_129675660
We gaan niet in dit topic verder met gekloot.

Geef je ideeën over hoe het beter kan, en laat de rest erbuiten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_129676087
Gisteren was het toch heel gezellig op de SC de hele dag. Het kán dus wel.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 04-08-2013 13:46:07 ]
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 13:13:44 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129676506
Opruimslot.
Het is geen sc.
Het wordt ook geen sc. Als het open is hoor ik gaar wíe het er niet mee eens is, dan lossen we dat even op..
Zijn jullie besodemietert.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 13:50:33 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677383
Zo,
Jullie zijn niet in staat een sc te onderhouden want alleen als er 'leuke' mensen zijn die elkaar mogen loopt het een beetje gezellig.

Jullie scheppen er teveel plezier in elkaar het leven zuur te maken.
Er is dus voor FOK! geen enkele reden de sc open te houden.

Verder was de doorstart van JNG het laatste redmiddel, die is massaal door jullie allemaal verpest.
Prima, maar dan is het voor óns duidelijk dat er geen enkele reden meer is om JNG te behouden.
Het kan dus gewoon de archieven in.

Iedereen bedankt...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129677497
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
Zo,
Jullie zijn niet in staat een sc te onderhouden want alleen als er 'leuke' mensen zijn die elkaar mogen loopt het een beetje gezellig.

Jullie scheppen er teveel plezier in elkaar het leven zuur te maken.
Er is dus voor FOK! geen enkele reden de sc open te houden.

Verder was de doorstart van JNG het laatste redmiddel, die is massaal door jullie allemaal verpest.
Prima, maar dan is het voor óns duidelijk dat er geen enkele reden meer is om JNG te behouden.
Het kan dus gewoon de archieven in.

Iedereen bedankt...
Dus heel JNG gaat dicht?
Je maintiendrai
pi_129677499
Called it. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129677504
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
Zo,
Jullie zijn niet in staat een sc te onderhouden want alleen als er 'leuke' mensen zijn die elkaar mogen loopt het een beetje gezellig.

Jullie scheppen er teveel plezier in elkaar het leven zuur te maken.
Er is dus voor FOK! geen enkele reden de sc open te houden.

Verder was de doorstart van JNG het laatste redmiddel, die is massaal door jullie allemaal verpest.
Prima, maar dan is het voor óns duidelijk dat er geen enkele reden meer is om JNG te behouden.
Het kan dus gewoon de archieven in.

Iedereen bedankt...
Om nu een heel forum weg te kiepen? Op de SC na dan soms loopt het goed toch?
pi_129677516
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
Zo,
Jullie zijn niet in staat een sc te onderhouden want alleen als er 'leuke' mensen zijn die elkaar mogen loopt het een beetje gezellig.

Jullie scheppen er teveel plezier in elkaar het leven zuur te maken.
Er is dus voor FOK! geen enkele reden de sc open te houden.

Verder was de doorstart van JNG het laatste redmiddel, die is massaal door jullie allemaal verpest.
Prima, maar dan is het voor óns duidelijk dat er geen enkele reden meer is om JNG te behouden.
Het kan dus gewoon de archieven in.

Iedereen bedankt...
Erg jammer!

Er had (en kan nog steeds) wat mij betreft (en dan spreek ik uiteraard voor mezelf) ook aanzienlijk strenger gemodereerd kunnen worden. Ik weet ook wel dat jaren geleden veel regels zijn komen te vervallen maar soms is erg streng en actief modereren helemaal zo gek nog niet. JNG is misschien niet volwassen genoeg voor zoveel vrijheden.

Overigens is dit absoluut géén aanval op de moderators. Ik ben echter van mening dat JNG een ander (strenger) soort modereren nodig heeft dan de rest van het forum.

Natuurlijk is de groep die het oneens is met elkaar groot te noemen, maar er is ook een grote groep die daar buiten staat. Bovendien, als een schaap over de dam is, etc.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129677527
:')

wacht tenminste het concept van faux nog even af.. (wiens reactie weg is :') )
pi_129677532
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
Natuurlijk is de groep die het oneens is met elkaar groot te noemen, maar er is ook een grote groep die daar buiten staat. Bovendien, als een schaap over de dam is, etc.
Dat sowieso man. Maar laatste tijd was ruzies echt de boventoon vaak overdag
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 13:59:00 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677546
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef DrNick het volgende:

[..]

Om nu een heel forum weg te kiepen? Op de SC na dan soms loopt het goed toch?
We gaan toch JNG niet in stand houden voor 1 SC waar men elkaar loopt te bedreigen en waar het alleen leuk is als men elkaar leuk vindt en die alleen mag er posten? Komop zeg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129677549
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Erg jammer!

Er had (en kan nog steeds) wat mij betreft (en dan spreek ik uiteraard voor mezelf) ook aanzienlijk strenger gemodereerd kunnen worden. Ik weet ook wel dat jaren geleden veel regels zijn komen te vervallen maar soms is erg streng en actief modereren helemaal zo gek nog niet. JNG is misschien niet volwassen genoeg voor zoveel vrijheden.

Overigens is dit absoluut géén aanval op de moderators. Ik ben echter van mening dat JNG een ander (strenger) soort modereren nodig heeft dan de rest van het forum.

Natuurlijk is de groep die het oneens is met elkaar groot te noemen, maar er is ook een grote groep die daar buiten staat. Bovendien, als een schaap over de dam is, etc.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 13:59:32 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677556
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef d4v1d het volgende:
:')

wacht tenminste het concept van faux nog even af.. (wiens reactie weg is :') )
Die is weg ja omdat ik alles heb opgeruimd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129677564
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

We gaan toch JNG niet in stand houden voor 1 SC waar men elkaar loopt te bedreigen en waar het alleen leuk is als men elkaar leuk vindt en die alleen mag er posten? Komop zeg
Ik bedoel gewoon JNG zonder SC :P
pi_129677569
Gewoon jammer dat je je overgeeft eraan.. Mods waren echt af en toe te lief...
pi_129677583
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die is weg ja omdat ik alles heb opgeruimd.
Maar vind je het niet waard om nog even dat concept aan te horen?
pi_129677596
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat sowieso man. Maar laatste tijd was ruzies echt de boventoon vaak overdag
Ik zou dat meteen weg modereren. Slechts één waarschuwing en bij herhaling meteen 2 weken ophoepelen uit JNG. Met de harde hand. Dat is misschien even wennen en streng maar wel rechtvaardig voor de rest. Het softe gedoe werkt gewoon niet. De crew is meer dan vriendelijk genoeg geweest en alles is wel een keer gevraagd en gezegd. Dan maar actie!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:03:40 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677629
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon JNG zonder SC :P
Dat ís er niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:04:18 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677642
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:00 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon jammer dat je je overgeeft eraan.. Mods waren echt af en toe te lief...
Zijn wij kindermeisje of heb je als user zelf ook nog wat verantwoordelijkheid?
Nou?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:05:11 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677662
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zou dat meteen weg modereren. Slechts één waarschuwing en bij herhaling meteen 2 weken ophoepelen uit JNG. Met de harde hand. Dat is misschien even wennen en streng maar wel rechtvaardig voor de rest. Het softe gedoe werkt gewoon niet. De crew is meer dan vriendelijk genoeg geweest en alles is wel een keer gevraagd en gezegd. Dan maar actie!
Stu, ook als user heb je een zekere verantwoordelijkheid over je subforum, niet alles moet op het bordje van de mods komen te liggen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129677691
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zijn wij kindermeisje of heb je als user zelf ook nog wat verantwoordelijkheid?
Nou?
Die users horen dan ook niet thuis in JNG.
Verder sluit ik me aan bij Stuart. Ik ervaar LB en ara liever dan andere mods die ik zie.
pi_129677696
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat ís er niet.
Hmm
pi_129677710
Wanneer gaat ie dicht?
Nog even massaal lapo hunten?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:10:57 #28
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_129677792
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaat ie dicht?
Nog even massaal lapo hunten?
_O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_129677797
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stu, ook als user heb je een zekere verantwoordelijkheid over je subforum, niet alles moet op het bordje van de mods komen te liggen.
Ik vind het ook absoluut niet de schuld van de moderators! Ik persoonlijk vind echter dat de moderators harder moeten kunnen optreden. Ik weet dat hun mogelijkheden momenteel vrij beperkt zijn en wellicht kunnen zij makkelijker een ban aanvragen als iemand de boel bewust aan het verzieken/verkloten is.

De vriendelijke en uitleggende rol mag best wat minder en deels ingeruild worden voor desnoods de rol van een schooljuf of meester. JNG blijkt dat nodig te hebben en dat past misschien niet bij de rest van het forum maar het is dan ook een andere (veel jongere) doelgroep :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129677801
Natuurlijk moeten users ook verantwoordelijkheden hebben dat een SC leuk blijft, maar als een paar users elkaar in de haren vliegen kun je daar toch wat aan doen ipv meteen een heel subforum dicht te gooien die altijd heel gezellig was :?
Tax wil tetten :)!
pi_129677840
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef d4v1d het volgende:
:')

wacht tenminste het concept van faux nog even af.. (wiens reactie weg is :') )
Wat was het concept eigenlijk.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129677883
Yvonne, ik vind jou ook een stuk strenger overkomen dan lb of ara. Ik zou, heel eerlijk, eerder naar jou luisteren.. Misschien komt het ook wel omdat je rood bent, of omdat ik nooit met jou in een SC heb gezeten (waardoor ik je 'persoonlijke'/sociale kant niet ken.) Geen idee eigenlijk.

Dat bedoel ik echt niet slecht.. maar als ik naar hun kijk als mod-zijnde valt me dat op. Ik heb geen haat tegen ze

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2013 14:17:39 ]
pi_129677905
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat was het concept eigenlijk.
Dat ging die even uittypen dacht ik en met ara bespreken.

Dacht ik. Ik weet er zelf ook niks van
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:18:33 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677950
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaat ie dicht?
Nog even massaal lapo hunten?
quote:
Hahahaha, kijk mama, ik durf te trollen, ik ben stoer op de interwebs
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129677972
Oja, op FOK! is alles een troll :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:19:26 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677980
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Natuurlijk moeten users ook verantwoordelijkheden hebben dat een SC leuk blijft, maar als een paar users elkaar in de haren vliegen kun je daar toch wat aan doen ipv meteen een heel subforum dicht te gooien die altijd heel gezellig was :?
Als jullie elkaar nou eens corrigeerden en aanspraken?
Maar nee, meteen de meest idiote bedreigingen. Bah.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:19:31 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_129677983
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat ging die even uittypen dacht ik en met ara bespreken.

Dacht ik. Ik weet er zelf ook niks van
Er was natuurlijk geen concept. Het zou precies dezelfde slowchat worden alleen dan met duidelijkere en strengere regels. Je weet nu niet of dat uiteindelijk gewerkt zou hebben.

Vind het wel erg jammer dat er besloten wordt een heel subforum op te doeken als het even verkloot wordt in een SC.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:19:51 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129677992
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, op FOK! is alles een troll :')
:W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678003
Arme Little_Brownie :'(
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:20:12 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_129678004
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als jullie elkaar nou eens corrigeerden en aanspraken?
Maar nee, meteen de meest idiote bedreigingen. Bah.
Dat bedreigen was gewoon eenmalig hoor? Door een aantal users en niet meteen iedereen die daar meepraat?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678005
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

:W
:W
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678023
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:

Vind het wel erg jammer dat er besloten wordt een heel subforum op te doeken als het even verkloot wordt in een SC.
Een heel subforum met anderhalf actief topic.
pi_129678025
Stel.. alle users gaan nu naar een ander subforum en gaan daar de kutuser uithangen..
Gooi je de SC dicht?
Sluit je het hele forum?

Of trap je die user weg?

Waarom niet hier optie #3 doen? Alleen omdar het JNG is?
pi_129678035
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, op FOK! is alles een troll :')
Het lijkt me niet onredelijk dat er in ieder geval in de FB topics van je mag worden verwacht dat je serieus reageert.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678040
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het lijkt me niet onredelijk dat er in ieder geval in de FB topics van je mag worden verwacht dat je serieus reageert.
Er zat een serieuze ondertoon in.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678045
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als jullie elkaar nou eens corrigeerden en aanspraken?
Maar nee, meteen de meest idiote bedreigingen. Bah.
Van al die bedreigingen weten de meesten niet eens iets af, dat gaat over een select groepje.
Van wat ik ervan begrepen heb in elk geval.
Voor de rest konden dingen nog wel prima worden uitgesproken zonder de schijnbaar "idiote bedreigingen"
Tax wil tetten :)!
pi_129678051
Wat ik trouwens niet chique vind is om nu massaal te zeggen dat de mods niet streng genoeg waren, had dat dan even eerder gezegd ipv als het subforum dicht gaat :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:21:40 #48
319979 Fok-it
All is well
pi_129678055
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een heel subforum met anderhalf actief topic.
Ja klopt :') maar bedoel meer. Gooi die SC niet gelijk dicht maar neem intern gewoon maatregelen tegen diegene die het verdienen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678078
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef d4v1d het volgende:
Stel.. alle users gaan nu naar een ander subforum en gaan daar de kutuser uithangen..
Gooi je de SC dicht?
Sluit je het hele forum?

Of trap je die user weg?

Waarom niet hier optie #3 doen? Alleen omdar het JNG is?
In dit subforum is niet zoveel anders dan een SC in vergelijking met veel andere delen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:22:39 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678080
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef d4v1d het volgende:
Stel.. alle users gaan nu naar een ander subforum en gaan daar de kutuser uithangen..
Gooi je de SC dicht?
Sluit je het hele forum?

Of trap je die user weg?

Waarom niet hier optie #3 doen? Alleen omdar het JNG is?
Dit wás al een doorstart hè.

Zie ook: JNG / Brainstormen over Jong!

Er is sindsdien niets opgepikt door de users, dus gaan we ervan uit dat JNG niet meer nodig is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678087
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als jullie elkaar nou eens corrigeerden en aanspraken?
Maar nee, meteen de meest idiote bedreigingen. Bah.
Ik heb af en toe ge backspaced omdat ik dacht dat de mods dat beter konden doen.. anders zou ik wel een aantal persoonlijke aanvallen hebben gehad :')

(Goed.. ik was zelf af en toe ook niet helemaal correct, maarja..)
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:22:57 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678088
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat bedreigen was gewoon eenmalig hoor? Door een aantal users en niet meteen iedereen die daar meepraat?
Nee, dat is al tijden zo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678098
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ik trouwens niet chique vind is om nu massaal te zeggen dat de mods niet streng genoeg waren, had dat dan even eerder gezegd ipv als het subforum dicht gaat :D
Dat heeft niets met niet chique te maken en is ook geen aanval op de moderators. Soms moet iets escaleren alvorens je inziet dat iets moet worden aangepast. De moderators volgen slechts de regels en zijn daarin momenteel beperkt. Dat is dan iets waarnaar gekeken kan worden. Ik zie het derhalve dan ook niet als 'aanval' op :N :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:23:33 #54
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678108
Neeeeee. Niet JNG weg. Het is een moeilijk forum, ik begrijp het, maar er was echt behoefte aan. Tenminste, voor mij. In januari/februari was het echt een supergezellige SC zonder gezeik, waar de jongeren van FOK!, dat er gewoon een flink aantal zijn, met elkaar konden praten. Ik ben er eerder voor om dat terug te krijgen dan het hele forum te shredderen. Ik ben al bezig met een concept voor een nieuwe SC, en ik weet dat we geen enkele garantie hebben dat die wel gaat lukken, maar laat het ons proberen. Met strengere handhaving en strenger straffen. Alsjeblieft.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:24:30 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678135
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef d4v1d het volgende:
Stel.. alle users gaan nu naar een ander subforum en gaan daar de kutuser uithangen..
Gooi je de SC dicht?
Sluit je het hele forum?

Of trap je die user weg?

Waarom niet hier optie #3 doen? Alleen omdar het JNG is?
Als je gaat lopen kloten, dan ben je je account kwijt.

Lees nu zelf eens wat je zegt, je gaat er gewoon van uit dat deze users, jullie dus gaan kloten op een ander subforum, ergo, je geeft toe dat jullie kloten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678162
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef Faux. het volgende:
Neeeeee. Niet JNG weg. Het is een moeilijk forum, ik begrijp het, maar er was echt behoefte aan. Tenminste, voor mij. In januari/februari was het echt een supergezellige SC zonder gezeik, waar de jongeren van FOK!, dat er gewoon een flink aantal zijn, met elkaar konden praten. Ik ben er eerder voor om dat terug te krijgen dan het hele forum te shredderen. Ik ben al bezig met een concept voor een nieuwe SC, en ik weet dat we geen enkele garantie hebben dat die wel gaat lukken, maar laat het ons proberen. Met strengere handhaving en strenger straffen. Alsjeblieft.
Ik ben ook van mening dat met een veel strenger beleid de SC bestaansrecht heeft :Y
Het is met grote afstand de drukste SC van het forum dus dat er een bepaalde behoefte bestaat is wel duidelijk.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678168
Ooit was het heel gezellig.
Al post ik er niet meer, zou wel jammer zijn als het dicht wordt gegooid
pi_129678171
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat heeft niets met niet chique te maken en is ook geen aanval op de moderators. Soms moet iets escaleren alvorens je inziet dat iets moet worden aangepast. De moderators volgen slechts de regels en zijn daarin momenteel beperkt. Dat is dan iets waarnaar gekeken kan worden. Ik zie het derhalve dan ook niet als 'aanval' op :N :)
Nou ja, je zegt zelf dat het al een tijd vaker escaleerde. Maar zag geen massale posts in FB om strengere moderatorschap.

Ik zie het als een voetbalteam die hun trainer ontslaat. Spelers spelen slecht, ontslaan de trainer en zeggen daarna in een interview dat de trainer niet deugde.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:26:15 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678177
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef Faux. het volgende:
Neeeeee. Niet JNG weg. Het is een moeilijk forum, ik begrijp het, maar er was echt behoefte aan. Tenminste, voor mij. In januari/februari was het echt een supergezellige SC zonder gezeik, waar de jongeren van FOK!, dat er gewoon een flink aantal zijn, met elkaar konden praten. Ik ben er eerder voor om dat terug te krijgen dan het hele forum te shredderen. Ik ben al bezig met een concept voor een nieuwe SC, en ik weet dat we geen enkele garantie hebben dat die wel gaat lukken, maar laat het ons proberen. Met strengere handhaving en strenger straffen. Alsjeblieft.
Dat was dus met de doorstart met Conflict, alleen: conflict zat er toen een kleine 20 uur per dag bovenop, zoveel moderatie is gewoon onhaalbaar.
En een forum in stand houden omdat er in jan/feb een gezellige slowchat was is een tikje weird te noemen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:26:52 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678192
Komop nou, JNG draaide maar om 1 ding, de slowchat. En die is verkloot.
Niet door de mods, door jullie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678205
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt zelf dat het al een tijd vaker escaleerde. Maar zag geen massale posts in FB om strengere moderatorschap.

Ik zie het als een voetbalteam die hun trainer ontslaat. Spelers spelen slecht, ontslaan de trainer en zeggen daarna in een interview dat de trainer niet deugde.
Wanneer heb ik dat gezegd dan? Mijn mening over strenger kunnen/mogen modden heb ik nooit tot een publiek geheim gemaakt overigens maar inderdaad nooit expliciet gemeld in FB omdat daar op dat moment in mijn ogen geen directe aanleiding voor bestond.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678206
Een SC die strenge moderatorschap nodig heeft is sowieso discutabel te noemen, je zou er toch vanuit gaan dat SC's er voor de gezelligheid zijn. :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678212
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit wás al een doorstart hè.

Zie ook: JNG / Brainstormen over Jong!

Er is sindsdien niets opgepikt door de users, dus gaan we ervan uit dat JNG niet meer nodig is.
Ik heb je nog niet echt zien reageren op het idee om de rotte users weg te knallen... Het was gezellig volgens velen.. Is het zo moeilijk om dat terug te brengen door een paar users op hun plaats te zetten?

Gewoon wat strenger modereren... Geef het tenminste een kans dan? Het kan ook goed gaan ipv. Te mislukken.

Zo heeft bv. OUD ook minder moderatie nodig dan bv. KLB of ONZ
pi_129678229
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Een SC die strenge moderatorschap nodig heeft is sowieso discutabel te noemen, je zou er toch vanuit gaan dat SC's er voor de gezelligheid zijn. :D
Dan heb jij nog niet zo gek veel SC's meegemaakt vrees ik. Ik heb er vele gesloten zien worden door gezeik namelijk.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:28:43 #65
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678247
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was dus met de doorstart met Conflict, alleen: conflict zat er toen een kleine 20 uur per dag bovenop, zoveel moderatie is gewoon onhaalbaar.
En een forum in stand houden omdat er in jan/feb een gezellige slowchat was is een tikje weird te noemen.
Ik zit er met alle liefde 20 uur per dag bovenop. En dat laatste begrijp ik, maar het geeft wel aan dat het kan. Ik weet zeker dat er zo weer een gezellige slowchat mogelijk is, met inderdaad strenger beleid door (meer?) mods. Zoals Stuart zei: het is een goed lopende reeks. Mensen kunnen hier terecht als ze typische puberproblemen zoals liefdesverdriet of wat dan ook hebben. Dat hoort niet thuis in R&P, want het zijn gewoon de hormonen. Het dient een doel, JNG. Overweeg het alsjeblieft.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129678252
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je gaat lopen kloten, dan ben je je account kwijt.

Lees nu zelf eens wat je zegt, je gaat er gewoon van uit dat deze users, jullie dus gaan kloten op een ander subforum, ergo, je geeft toe dat jullie kloten
Nu scheer je ons allemaal over een kam... alsof we allemaal kutusers zijn :')

"Stel.." stond er ook voor
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:28:52 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_129678253
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Komop nou, JNG draaide maar om 1 ding, de slowchat. En die is verkloot.
Niet door de mods, door jullie.
Ja vooral iedereen over 1 kam scheren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678260
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan heb jij nog niet zo gek veel SC's meegemaakt vrees ik. Ik heb er vele gesloten zien worden door gezeik namelijk.
Ja, die zijn met een rede dicht gegaan lijkt me? Als een SC continue moderatie nodig heeft zit er niet veel anders op.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678264
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was dus met de doorstart met Conflict, alleen: conflict zat er toen een kleine 20 uur per dag bovenop, zoveel moderatie is gewoon onhaalbaar.
En een forum in stand houden omdat er in jan/feb een gezellige slowchat was is een tikje weird te noemen.
Met alle respect voor Conflict maar die liet nauwelijks zijn neus zien aan de users en heeft nooit actief meegedaan in de SC wat toch het hart van JNG is. Er is in de SC nooit streng doch rechtvaardig gemodereerd :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:29:31 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678276
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt zelf dat het al een tijd vaker escaleerde. Maar zag geen massale posts in FB om strengere moderatorschap.

Ik zie het als een voetbalteam die hun trainer ontslaat. Spelers spelen slecht, ontslaan de trainer en zeggen daarna in een interview dat de trainer niet deugde.
Soms zeg je wel zinnige dingen :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678281
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb je nog niet echt zien reageren op het idee om de rotte users weg te knallen... Het was gezellig volgens velen.. Is het zo moeilijk om dat terug te brengen door een paar users op hun plaats te zetten?

Gewoon wat strenger modereren... Geef het tenminste een kans dan? Het kan ook goed gaan ipv. Te mislukken.

Zo heeft bv. OUD ook minder moderatie nodig dan bv. KLB of ONZ
JNG hééft al een 2e kans gehad...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 14:30:12 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129678295
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

JNG hééft al een 2e kans gehad...
Al meer dan 2 zelfs ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129678334
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Komop nou, JNG draaide maar om 1 ding, de slowchat. En die is verkloot.
Niet door de mods, door jullie.
Sommige users ja...

Leef nou niet in de waan dat mods geen dingem fout kunnen doen. Ik heb je daar in alle vorige reacties nog niet op zien reageren namenlijk.

En dan bedoel ik de fout dat ze niet streng genoeg waren.. niet verkeerde beslissing enzo
pi_129678367
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al meer dan 2 zelfs ;)
Maar nog niet met een ander modereer beleid. De huidige regels van FOK! met daarbij extra regels voor JNG. De behoefte is er heel duidelijk en deze groep jonge en meestal vrij nieuwe users heeft duidelijk behoefte aan duidelijkheid. Het is net als met kleine kinderen. Nee is nee en daar moet je dan ook consequent en soms streng in zijn.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678387
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, die zijn met een rede dicht gegaan lijkt me? Als een SC continue moderatie nodig heeft zit er niet veel anders op.
In het begin zal dat even nodig zijn.. Uiteindelijk weet iedereen de regels en de consequenties. Daarna geloof ik erin dat het goed gaat

JNG had misschien niet zo'n goed verleden maar dat kan nog prima rechtgezet worden met een beetje inspanning. Maar dan moeten de mods en admins niet blijven blokeren..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2013 14:35:34 ]
pi_129678422
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, die zijn met een rede dicht gegaan lijkt me? Als een SC continue moderatie nodig heeft zit er niet veel anders op.
Net als deze nu met een meer dan duidelijke reden dichtgaat bedoel je toch?
Als users weten dat ze bij gekloot hun berichten zien verdwijnen, een waarschuwing krijgen en bij herhaling voor minimaal 2 weken kunnen ophoepelen zal het snel aanzienlijk minder worden.

Ik zal niet zeggen dat het helemaal te stoppen is maar door er bovenop te zitten gaat de lol er snel vanaf als het binnen no time uit de SC is verdwenen en de user mag kijken zonder mogelijkheid om verder te trollen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 14:36:13 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129678424
Kijk dat strengere modden is een leuk gegeven maar met de snelheid waar de SC's er doorheen gaan kan je geen mod zetten op 24h bezetting op de SC. En vaak is het leed al geweest waarna de mods ingrijpen.

De kansen die JNG maar eerder ook PUB hebben gehad zijn inmiddels niet meer op twee handen te tellen.

IN veel gevallen gaat het erom bij veel users: 'Het is de toon die de muziek maakt', en doe een ander niet aan wat jij ook niet zou willen. Er zitten altijd figuren bij die je liever wil mijden en je hebt altijd mensen die je kan waarderen. Waar het denk ik erg mis is gegaan hier is de interactie met elkaar buiten FOK! om. Dat mengt zich op het forum en juist hier heb je mensen die wel ingrijpen terwijl je op alle andere sociale media die jullie gebruiken dat je dat niet hebt. En nu gaan jullie hier klagen dat er ingegrepen wordt. Denk eens na.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129678430
Zoals er in het verleden met users is gebeurd: alleen de users die het verzieken een ban uit JNG geven.
Er zijn er namelijk ook genoeg die het wel leuk houden en geen rellen zoeken. Daarvan ben ik er niet altijd een geweest nee, geef ik best toe. Maar zou het echt zonde vinden om alles te sluiten.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2013 14:39:25 ]
pi_129678451
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
Zoals er in het verleden met users is gebeurd: alleen de users die het verzieken een ban uit JNG geven.
Eensch
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:38:34 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_129678475
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
Zoals er in het verleden met users is gebeurd: alleen de users die het verzieken een ban uit JNG geven.
Dat is mijns inziens ook de meest effectieve manier.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678483
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
Zoals er in het verleden met users is gebeurd: alleen de users die het verzieken een ban uit JNG geven.
eens :)
Tax wil tetten :)!
pi_129678485
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk dat strengere modden is een leuk gegeven maar met de snelheid waar de SC's er doorheen gaan kan je geen mod zetten op 24h bezetting op de SC. En vaak is het leed al geweest waarna de mods ingrijpen.

De kansen die JNG maar eerder ook PUB hebben gehad zijn inmiddels niet meer op twee handen te tellen.

IN veel gevallen gaat het erom bij veel users: 'Het is de toon die de muziek maakt', en doe een ander niet aan wat jij ook niet zou willen. Er zitten altijd figuren bij die je liever wil mijden en je hebt altijd mensen die je kan waarderen. Waar het denk ik erg mis is gegaan hier is de interactie met elkaar buiten FOK! om. Dat mengt zich op het forum en juist hier heb je mensen die wel ingrijpen terwijl je op alle andere sociale media die jullie gebruiken dat je dat niet hebt. En nu gaan jullie hier klagen dat er ingegrepen wordt. Denk eens na.
Dan kunnen er 2 mods bijkomen die hier actief meedoen. De SC is druk genoeg voor meerdere moderators.
Ik vind overigens dat nu wel heel zwaar wordt gesproken over de kansen van JNG en PUB. Ik heb de oprichting in 2006 meegemaakt en in feite zijn er in FB en ONZ veel ernstigere rellen geweest over de loop der jaren.

Misschien ben ik wel de enige die altijd buiten alle andere sociale media is gebleven. Ik heb nooit mensen op FB, WA of TC gehad namelijk :N :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678545
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
Zoals er in het verleden met users is gebeurd: alleen de users die het verzieken een ban uit JNG geven.
Er zijn er namelijk ook genoeg die het wel leuk houden en geen rellen zoeken. Daarvan ben ik er niet altijd een geweest nee, geef ik best toe. Maar zou het echt zonde vinden om alles te sluiten.
Dit.
pi_129678546
Als de mods nou JNG-bans uit konden delen..
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:42:33 #85
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678564
Denken in oplossingen jongens, niet nu de mods gaan afzeiken, hoe vriendelijk bedoeld het ook is. Wat we weten:

- Er zijn een aantal relusers in JNG, maar die zie je eigenlijk alleen in de SC. Misschien is dat ook wel doordat jongeren het snelste happen, dat daarom trolls zich in die SC nestelen. Maar, wat we ook weten: er zijn genoeg gezellige users in JNG die wél normaal kunnen doen.
- JNG dient, net als vele andere fora hier op FOK!, een doel. Er zijn veel jongeren op FOK! en die willen graag een plekje voor zichzelf. ONZ is daar niet geschikt voor, GC niet en R&P al helemaal niet. Hormonen, liefdesproblemen, seks, daar kan je in JNG je ei over kwijt met leeftijdsgenoten. En, als je door al het gezeik rondom de SC heenkijkt, dat is ook zeker gebeurd.
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.

Mogelijke oplossingen daarop:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen :) Denken in oplossingen, mensen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129678587
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

Net als deze nu met een meer dan duidelijke reden dichtgaat bedoel je toch?
Als users weten dat ze bij gekloot hun berichten zien verdwijnen, een waarschuwing krijgen en bij herhaling voor minimaal 2 weken kunnen ophoepelen zal het snel aanzienlijk minder worden.

Ik zal niet zeggen dat het helemaal te stoppen is maar door er bovenop te zitten gaat de lol er snel vanaf als het binnen no time uit de SC is verdwenen en de user mag kijken zonder mogelijkheid om verder te trollen.
Ik begrijp je punt, maar aan de andere kant begrijp ik de mods/FA's ook wel dat ze geen zin hebben om als een politieagent te moeten optreden in een SC.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 14:43:27 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129678589
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan kunnen er 2 mods bijkomen die hier actief meedoen. De SC is druk genoeg voor meerdere moderators.
Ik vind overigens dat nu wel heel zwaar wordt gesproken over de kansen van JNG en PUB. Ik heb de oprichting in 2006 meegemaakt en in feite zijn er in FB en ONZ veel ernstigere rellen geweest over de loop der jaren.

Misschien ben ik wel de enige die altijd buiten alle andere sociale media is gebleven. Ik heb nooit mensen op FB, WA of TC gehad namelijk :N :)
En zoals bijna elke post hier, het valt terug op de SC. Zoals Yvonne eerder al aankaartte het is prima om een SC te hebben maar zonder die heeft het hier bijna geen bestaansrecht. Niets mis mee natuurlijk maar als je dan een soort politie wacht moet zijn om een SC draaiende te houden is onzin. Elke user moet ongeacht zijn status hier op het forum bedenken of zijn uitspatting gepast of niet gepast zijn.

En als er dan meerdere malen een escalatie komt kan je dit verwachten natuurlijk, mede omdat dit ook een media is waar wel controle is. Vergelijk het met fikkie stoken, je doet dat met je vrienden en zolang er geen sociale controle kan je dit behoorlijk ver drijven. Zodra je pa of ma er bovenop staat of in dit geval moderators op een forum dan moet je maar op de blaren zitten als je de boel tot het uiterste hebt gedreven.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129678630
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Er was natuurlijk geen concept. Het zou precies dezelfde slowchat worden alleen dan met duidelijkere en strengere regels. Je weet nu niet of dat uiteindelijk gewerkt zou hebben.

Vind het wel erg jammer dat er besloten wordt een heel subforum op te doeken als het even verkloot wordt in een SC.
'even'

Wees eens even eerlijk, het was elke week wel weer raak, het gaat niet over één keertje :') het houdt een keer op.
pi_129678648
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

'even'

Wees eens even eerlijk, het was elke week wel weer raak, het gaat niet over één keertje :') het houdt een keer op.
Komt allemaal omdat jij weggegaan bent :N
pi_129678654
Het is hier voor een buitenstaander nu net als een stelletje kinderen wier speelgoed door mama na tig waarschuwingen is afgepakt.
Ah please mama, we zullen het deze keer echt echt nooooit meer doen, ah please please please.

:')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:46:46 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_129678676
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

'even'

Wees eens even eerlijk, het was elke week wel weer raak, het gaat niet over één keertje :') het houdt een keer op.
Tuurlijk. Ik snap het ook best wel waarom er besloten wordt om ermee te kappen.
Wat ik niet begrijp is waarom er zo weinig gebant wordt. Ik heb gister ook weer paar dingen gezien waar je makkelijk iemand een ban voor kan geven. Maar in plaats daarvan wordt de SC gesloten en besloten ermee te kappen. Als je de SC draaiende houdt en intern bans uitdeelt gaat het veel beter lijkt me.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678691
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Faux. het volgende:
Denken in oplossingen jongens, niet nu de mods gaan afzeiken, hoe vriendelijk bedoeld het ook is. Wat we weten:

- Er zijn een aantal relusers in JNG, maar die zie je eigenlijk alleen in de SC. Misschien is dat ook wel doordat jongeren het snelste happen, dat daarom trolls zich in die SC nestelen. Maar, wat we ook weten: er zijn genoeg gezellige users in JNG die wél normaal kunnen doen.
- JNG dient, net als vele andere fora hier op FOK!, een doel. Er zijn veel jongeren op FOK! en die willen graag een plekje voor zichzelf. ONZ is daar niet geschikt voor, GC niet en R&P al helemaal niet. Hormonen, liefdesproblemen, seks, daar kan je in JNG je ei over kwijt met leeftijdsgenoten. En, als je door al het gezeik rondom de SC heenkijkt, dat is ook zeker gebeurd.
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.

Mogelijke oplossingen daarop:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen :) Denken in oplossingen, mensen.
Amen.
pi_129678764
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Faux. het volgende:
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.
Hoe wil je dat klaarspelen?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678768
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En zoals bijna elke post hier, het valt terug op de SC. Zoals Yvonne eerder al aankaartte het is prima om een SC te hebben maar zonder die heeft het hier bijna geen bestaansrecht. Niets mis mee natuurlijk maar als je dan een soort politie wacht moet zijn om een SC draaiende te houden is onzin. Elke user moet ongeacht zijn status hier op het forum bedenken of zijn uitspatting gepast of niet gepast zijn.

En als er dan meerdere malen een escalatie komt kan je dit verwachten natuurlijk, mede omdat dit ook een media is waar wel controle is. Vergelijk het met fikkie stoken, je doet dat met je vrienden en zolang er geen sociale controle kan je dit behoorlijk ver drijven. Zodra je pa of ma er bovenop staat of in dit geval moderators op een forum dan moet je maar op de blaren zitten als je de boel tot het uiterste hebt gedreven.
Klopt, maar ook bijvoorbeeld een 40+ draait vooral op de SC. Wat een feit blijft is dat er een vrij grote groep is die behoefte heeft aan een SC voor leeftijdsgenoten.

En je vind KLB, NWS, POL of ONZ geen politiewacht? Daar lijkt het misschien wat minder maar modereren in POL of NWS vraagt waarschijnlijk minstens zoveel van een moderator.

Nogmaals, wat er nu is gebeurd in JNG SC is niets schokkender dan wat er in ONZ gebeurde alleen gebeurde in die laatste alles lekker hypocriet en kun je je verschuilen achter 'het is een grapje'.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129678785
JNG WAS ALTIJD ME FAVO FORUM!!! NEEEHEE!!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129678796
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef StateOfMind het volgende:
Het is hier voor een buitenstaander nu net als een stelletje kinderen wier speelgoed door mama na tig waarschuwingen is afgepakt.
Ah please mama, we zullen het deze keer echt echt nooooit meer doen, ah please please please.

:')
Wat is jouw belang erbij eigenlijk om hier te reageren? Ik vraag me af wat het moet toevoegen :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:51:34 #97
319979 Fok-it
All is well
pi_129678803
Volgens mij zien de meeste users JNG ook niet als forum, maar gewoon alleen de SC :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678806
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Komt allemaal omdat jij weggegaan bent :N
Weet je ook meteen waarom.
pi_129678808
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoe wil je dat klaarspelen?
Ervoor zorgen dat er niet over WA/FB/TC in de SC gesproken wordt? Strenger controleren op enige aanwijzing naar links naar TC in de SC?
Wat ze buiten de SC doen prima
Maar er is nog wat van te maken als we al die bende er ook buiten laten.
Tax wil tetten :)!
pi_129678822
Welke clown heeft vms een ban gegeven? Zijn er ook prive gegevens van die mod! :') :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129678823
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ervoor zorgen dat er niet over WA/FB/TC in de SC gesproken wordt? Strenger controleren op enige aanwijzing naar links naar TC in de SC?
Wat ze buiten de SC doen prima
Maar er is nog wat van te maken als we al die bende er ook buiten laten.
Dan gooi je een dm en ontstaan er net zo goed kliekjes hoor.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129678832
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Weet je ook meteen waarom.
True. :P
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:52:38 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_129678833
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ervoor zorgen dat er niet over WA/FB/TC in de SC gesproken wordt? Strenger controleren op enige aanwijzing naar links naar TC in de SC?
Wat ze buiten de SC doen prima
Maar er is nog wat van te maken als we al die bende er ook buiten laten.
Als iemand zegt `Check je whatsapp'' eens, kan best naar mijn mening :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:53:04 #104
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678845
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoe wil je dat klaarspelen?
Dit in de OP:

Wegens incidenten in het verleden is het VERBODEN om in deze SC op te roepen tot media buiten FOK!. Praten met anderen kan hier in deze SC, en als je al perse van FOK! af wil wijken kan dat via de DM. Waar je dan rekening moet houden: denk héél goed na voordat je persoonlijke gegevens (telefoonnummers, foto's, Facebookprofielen) met andere FOK!kers deelt, hoe aardig je ze ook lijken. Praktijk heeft bewezen dat dat in bijna alle gevallen verkeerd uitpakt. Ben je eigenwijs en negeer je dit advies, kom dan niet jankzakken in JNG FB. Posts waarin geklaagd wordt over dingen buiten FOK! worden onmiddellijk verwijderd en genote.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129678852
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan gooi je een dm en ontstaan er net zo goed kliekjes hoor.
niet als je ervoor zorgt dat dat gepeupel erbuiten blijft en mensen in de sc normaal met elkaar kunnen blijven praten
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:53:43 #106
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678865
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als iemand zegt `Check je whatsapp'' eens, kan best naar mijn mening :P
Kan ook via DM.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129678868
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als iemand zegt `Check je whatsapp'' eens, kan best naar mijn mening :P
ja tuurlijk, doelde ook meer op privekwesties :P
Tax wil tetten :)!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:53:52 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_129678869
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dit in de OP:

Wegens incidenten in het verleden is het VERBODEN om in deze SC op te roepen tot media buiten FOK!. Praten met anderen kan hier in deze SC, en als je al perse van FOK! af wil wijken kan dat via de DM. Waar je dan rekening moet houden: denk héél goed na voordat je persoonlijke gegevens (telefoonnummers, foto's, Facebookprofielen) met andere FOK!kers deelt, hoe aardig je ze ook lijken. Praktijk heeft bewezen dat dat in bijna alle gevallen verkeerd uitpakt. Ben je eigenwijs en negeer je dit advies, kom dan niet jankzakken in JNG FB. Posts waarin geklaagd wordt over dingen buiten FOK! worden onmiddellijk verwijderd en genote.
Dit vind ik wel erg overdreven, maargoed..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678876
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ervoor zorgen dat er niet over WA/FB/TC in de SC gesproken wordt? Strenger controleren op enige aanwijzing naar links naar TC in de SC?
Wat ze buiten de SC doen prima
Maar er is nog wat van te maken als we al die bende er ook buiten laten.
Lees eens opnieuw.
pi_129678888
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dit in de OP:

Wegens incidenten in het verleden is het VERBODEN om in deze SC op te roepen tot media buiten FOK!. Praten met anderen kan hier in deze SC, en als je al perse van FOK! af wil wijken kan dat via de DM. Waar je dan rekening moet houden: denk héél goed na voordat je persoonlijke gegevens (telefoonnummers, foto's, Facebookprofielen) met andere FOK!kers deelt, hoe aardig je ze ook lijken. Praktijk heeft bewezen dat dat in bijna alle gevallen verkeerd uitpakt. Ben je eigenwijs en negeer je dit advies, kom dan niet jankzakken in JNG FB. Posts waarin geklaagd wordt over dingen buiten FOK! worden onmiddellijk verwijderd en genote.
Tja als zoiets nodig is dan moet je je afvragen of een SC niet chronisch ziek is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:54:35 #111
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678890
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan gooi je een dm en ontstaan er net zo goed kliekjes hoor.
Kliekjes buiten FOK! moet je zelf weten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:55:23 #112
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678909
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit vind ik wel erg overdreven, maargoed..
Zero tolerance is soms een bijzonder werkzaam medicijn :) Tuurlijk, zodra het een tijdje goed gaat kan het soepeler, maar in het begin lijkt het me wel nodig.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:55:39 #113
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678916
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tja als zoiets nodig is dan moet je je afvragen of een SC niet chronisch ziek is.
Wat ziek is moet je beter maken, hoe chronisch het ook moge zijn.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129678919
Eigenlijk heb ik alles wel gezegd wat ik wilde zeggen en hoop ik nog steeds op een heropening van JNG SC, waar dan ook op het forum in mogelijk een andere vorm.

En ik ben bereid om desgewenst te helpen daarbij. Het is niet zo dat ik alleen maar een mening durf te geven over hoe ik iets zie. Das was het wel voor mij :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:56:06 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_129678931
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef Faux. het volgende:

[..]

Zero tolerance is soms een bijzonder werkzaam medicijn :) Tuurlijk, zodra het een tijdje goed gaat kan het soepeler, maar in het begin lijkt het me wel nodig.
Kijk bijvoorbeeld eens naar NB ofzo, daar heeft iedereen ook iedereen op FB, whatsapp etc etc. Het hoeft echt geen probleem te zijn. Mensen moeten er goed mee om leren gaan.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129678953
Ik vind het een beetje eigenschuld dikke bult.
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:57:40 #117
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129678968
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens naar NB ofzo, daar heeft iedereen ook iedereen op FB, whatsapp etc etc. Het hoeft echt geen probleem te zijn. Mensen moeten er goed mee om leren gaan.
hoeft geen probleem te zijn, is het nu wel. Daarom in het begin er streng tegenop treden, en zodra het weer beter gaat word je soepeler, totdat het uiteindelijk goed gaat, zoals nu in NB :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679058
Gewoon forumbans voor JNG uitdelen. Één kans. Ga je de mist in? Opgedonderd. Bijzonder effectief!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:01:36 #119
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129679099
Kunnen we niet gewoon het een tijdje dichtgooien, en daarna weer open zetten en als het lukt dat zo houden, zodat iedereen die de SC leuk vindt zich beter gaat gedragen om het niet voor eeuwig dicht te maken, en dan met strengere moderatie.
Spatieboos
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:02:14 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679115
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Maar nog niet met een ander modereer beleid. De huidige regels van FOK! met daarbij extra regels voor JNG. De behoefte is er heel duidelijk en deze groep jonge en meestal vrij nieuwe users heeft duidelijk behoefte aan duidelijkheid. Het is net als met kleine kinderen. Nee is nee en daar moet je dan ook consequent en soms streng in zijn.
Ja hoor, en na een paar weken gaat het alweer mis.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129679125
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens naar NB ofzo, daar heeft iedereen ook iedereen op FB, whatsapp etc etc. Het hoeft echt geen probleem te zijn. Mensen moeten er goed mee om leren gaan.
wat is nb? :@
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:02:44 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_129679134
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

wat is nb? :@
Sommige mensen moeten echt vaker buiten JNG komen :+

NachtBagger :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:03:41 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679161
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

In het begin zal dat even nodig zijn.. Uiteindelijk weet iedereen de regels en de consequenties. Daarna geloof ik erin dat het goed gaat

JNG had misschien niet zo'n goed verleden maar dat kan nog prima rechtgezet worden met een beetje inspanning. Maar dan moeten de mods en admins niet blijven blokeren..
Rot op, nu is het onze schuld? _O-
JNG was dood, is al diverse malen weer gereanimeerd, mét duidelijke regels en afspraken.
JULLIE zijn net zo goed verantwoordelijk voor JNG
WIJ lopen niet te kutten en te trollen is het niet?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:04:07 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679178
Grappig om te zien dat jullie nu wel in fb te vinden zijn zonder gekut..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129679204
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten echt vaker buiten JNG komen :+

NachtBagger :P
Ik wist gewoon de afkorting niet :(
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:05:21 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_129679217
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef yvonne het volgende:
Grappig om te zien dat jullie nu wel in fb te vinden zijn zonder gekut..
weer iedereen over 1 kam scheren..

Wees eens selectief zeg :? Over alle JNG-users gesproken die in de SC zich bevinden gaat het misschien hooguit om 10-15 procent die trollt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129679218
Als je moet huilen om meer moderatie, dan weet je toch al dat de sc totaal kansloos is.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:05:48 #128
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679234
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef yvonne het volgende:
Grappig om te zien dat jullie nu wel in fb te vinden zijn zonder gekut..
En als je ons hier nu ziet, vind je ons dan nog steeds te trollerig om het forum open te laten? :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679269
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

En als je ons hier nu ziet, vind je ons dan nog steeds te trollerig om het forum open te laten? :)
maar de mensen die vaak trollen en zeuren op elkaar imo zijn er nu dan ook niet
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:07:48 #130
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679290
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

maar de mensen die vaak trollen en zeuren op elkaar imo zijn er nu dan ook niet
Houden zo
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679302
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Rot op, nu is het onze schuld? _O-
JNG was dood, is al diverse malen weer gereanimeerd, mét duidelijke regels en afspraken.
JULLIE zijn net zo goed verantwoordelijk voor JNG
WIJ lopen niet te kutten en te trollen is het niet?
Het is en blijft het internet.. Je kan wel zegen dat wij net zo goed verantwoordelijk zijn maar sommige mensen hebben daar gewoon lak aan. Daarvoor heb je dus juist mods nodig die goed streng optreden..

Ik wil best die verantwoordelikkheid nemen. Ik kan dat echter moeilijk doen voor alle andere users die ook in JNG komen.
pi_129679310
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

En als je ons hier nu ziet, vind je ons dan nog steeds te trollerig om het forum open te laten? :)
Omdat er nu wat op het spel staat. Spijt vanwege de gevolgen en niet om de daad. :P
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129679323
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

maar de mensen die vaak trollen en zeuren op elkaar imo zijn er nu dan ook niet
Die weten natuurlijk van niks!! Of schuiven het af op anderen. Verantwoordelijkheid, tja.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:10:17 #134
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129679379
:'( :'( :'( :'( Wat moet ik nu de hele vakantie gaan doen :(

Ik wil de SC terug!!!! :'(

Ben ik hier schuldig aan?!
Spatieboos
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:10:19 #135
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679381
yvonne, zou je op deze willen reageren?

quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Faux. het volgende:
Denken in oplossingen jongens, niet nu de mods gaan afzeiken, hoe vriendelijk bedoeld het ook is. Wat we weten:

- Er zijn een aantal relusers in JNG, maar die zie je eigenlijk alleen in de SC. Misschien is dat ook wel doordat jongeren het snelste happen, dat daarom trolls zich in die SC nestelen. Maar, wat we ook weten: er zijn genoeg gezellige users in JNG die wél normaal kunnen doen.
- JNG dient, net als vele andere fora hier op FOK!, een doel. Er zijn veel jongeren op FOK! en die willen graag een plekje voor zichzelf. ONZ is daar niet geschikt voor, GC niet en R&P al helemaal niet. Hormonen, liefdesproblemen, seks, daar kan je in JNG je ei over kwijt met leeftijdsgenoten. En, als je door al het gezeik rondom de SC heenkijkt, dat is ook zeker gebeurd.
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.

Mogelijke oplossingen daarop:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen :) Denken in oplossingen, mensen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679384
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoor, en na een paar weken gaat het alweer mis.
Die mogelijkheid bestaat, zelfs ik kan geen garanties bieden ;)
Ik heb je overigens een DM gestuurd hieromtrent.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:11:09 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_129679414
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
:'( :'( :'( :'( Wat moet ik nu de hele vakantie gaan doen :(

Ik wil de SC terug!!!! :'(

Ben ik hier schuldig aan?!
Je bent een rare vogel, maar nee.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129679459
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
:'( :'( :'( :'( Wat moet ik nu de hele vakantie gaan doen :(

Ik wil de SC terug!!!! :'(

Ben ik hier schuldig aan?!
Ga nou niet deze kant op.. het is niet de bedoeling dat dit de nieuwe SC wordt..
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:14:26 #139
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129679528
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:42 schreef Faux. het volgende:
Denken in oplossingen jongens, niet nu de mods gaan afzeiken, hoe vriendelijk bedoeld het ook is. Wat we weten:

- Er zijn een aantal relusers in JNG, maar die zie je eigenlijk alleen in de SC. Misschien is dat ook wel doordat jongeren het snelste happen, dat daarom trolls zich in die SC nestelen. Maar, wat we ook weten: er zijn genoeg gezellige users in JNG die wél normaal kunnen doen.
- JNG dient, net als vele andere fora hier op FOK!, een doel. Er zijn veel jongeren op FOK! en die willen graag een plekje voor zichzelf. ONZ is daar niet geschikt voor, GC niet en R&P al helemaal niet. Hormonen, liefdesproblemen, seks, daar kan je in JNG je ei over kwijt met leeftijdsgenoten. En, als je door al het gezeik rondom de SC heenkijkt, dat is ook zeker gebeurd.
- Waar het mis bij ging bij de SC waren vooral de kliekjes. Maar de JNG SC is niet de enige SC die daaraan lijdt. Ik ben bezig met het concept voor een SC waarbij kliekjes (die vooral gevormd worden door contact buiten FOK! zoals WhatsApp/Facebook/Tinychat) simpelweg geweerd worden.

Mogelijke oplossingen daarop:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen :) Denken in oplossingen, mensen.
JNG == SC, echt meer was het niet toch? En een concept voor een SC? :o

En het lijkt me juist had het probleem is dat er te weinig aan de bel getrokken werd, als ik dit zo allemaal lees. :+
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:14:35 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679534
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

weer iedereen over 1 kam scheren..

Wees eens selectief zeg :? Over alle JNG-users gesproken die in de SC zich bevinden gaat het misschien hooguit om 10-15 procent die trollt
Kom kom, ik ga niet ieder bij naam aanspreken, jullie weten prima om wie het gaat. Spreek elkaar aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:15:31 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679560
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Die mogelijkheid bestaat, zelfs ik kan geen garanties bieden ;)
Ik heb je overigens een DM gestuurd hieromtrent.
Ja, ik heb het heet, straks hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:15:48 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_129679570
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kom kom, ik ga niet ieder bij naam aanspreken, jullie weten prima om wie het gaat. Spreek elkaar aan.
Nee ik weet dat dat een beetje kinderachtig is, maar ik heb het idee alsof je namens iedereen spreekt die hier komt. En dat is qua oplossing ook beter lijkt me. Individueel straffen en diegene die er niks mee te maken hebben, de SC levende laten houden.

Maar soit, dat is niet meer aan ons :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129679575
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, ik heb het heet, straks hoor.
Neem een Magners met ijs :9
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:16:40 #144
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679606
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

JNG == SC, echt meer was het niet toch? En een concept voor een SC? :o

En het lijkt me juist had het probleem is dat er te weinig aan de bel getrokken werd, als ik dit zo allemaal lees. :+
De SC was het drukste gedeelte, dat zonder meer, maar ik vind dat JNG niet alleen de SC was. Kijk de topiclijst. Dingen die jongeren aangaan, dingen waarop jongeren willen reageren. JNG = SC is echt een understatement, imo.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679615
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kom kom, ik ga niet ieder bij naam aanspreken, jullie weten prima om wie het gaat. Spreek elkaar aan.
Voor somige zal dat werken. Maar als een user een andere user aanspreekt maakt die weinig indruk.. dan is een TR nog sneller.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:17:16 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679629
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:

- Zero tolerance. Iedereen die zich niet kan gedragen vliegt er gewoon uit. Geen uitzonderingen.
- Meer moderatie. Moderators die zich tussen de users begeven, FOK! kennen en van zich af bijten. En, moderators die ook wel in enige mate geloven in "it's better to be feared than to be loved".
- Minder op elkaar zeiken. Vooral in de JNG FB. Verwijderen, noten, waarschuwen, weg ermee.
- Minder snel aan de bel trekken. Veel ruzies die ontstonden in JNG FB waren omdat users soms te vroeg aan de bel trokken. Tuurlijk, schelden is niet de bedoeling, maar dan kan je ook een TR zetten in plaats van in FB de zielepoot uit te hangen. Bovendien mag je toch wel verwachten dat als je je op FOK! begeeft dat je dan tegen een stootje kunt.

Maar echt, JNG nu shredderen is zonde. Overweeg deze post, yvonne, en probeer ook het goede van JNG in te zien. Sterker nog, laten we dat allemaal proberen Denken in oplossingen, mensen.
JNG is buiten de sc totaal dood, helemaal utterly dood.
En een heel blik mods opentrekken voor 1 sc waar iedereen de spelregels heus wel kent maar verdomd om zich eraan te houden?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:17:53 #147
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129679644
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef Faux. het volgende:

[..]

De SC was het drukste gedeelte, dat zonder meer, maar ik vind dat JNG niet alleen de SC was. Kijk de topiclijst. Dingen die jongeren aangaan, dingen waarop jongeren willen reageren. JNG = SC is echt een understatement, imo.
Je probeert het nu mooier te maken dan het is.
pi_129679664
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Voor somige zal dat werken. Maar als een user een andere user aanspreekt maakt die weinig indruk.. dan is een TR nog sneller.
Maar dan moet er niet gezegd worden "kap eens met die TR's" :)
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:18:48 #149
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679669
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Je probeert het nu mooier te maken dan het is.
Neuh. Iedereen maakt heel JNG met de grond gelijk, ik probeer te denken in oplossingen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:19:01 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679679
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee ik weet dat dat een beetje kinderachtig is, maar ik heb het idee alsof je namens iedereen spreekt die hier komt. En dat is qua oplossing ook beter lijkt me. Individueel straffen en diegene die er niks mee te maken hebben, de SC levende laten houden.

Maar soit, dat is niet meer aan ons :P
Ik heb je notes eens bekeken, het is nu ook weer niet zo dat jij een model user bent te nomen ( geweest) dus je weet perfect waar het aan ligt.
Dus ben je ook prima in staat geweest het tij te keren,maar dat heb je niet gedaan.

Individueel genoeg zo?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129679682
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

JNG is buiten de sc totaal dood, helemaal utterly dood.
En een heel blik mods opentrekken voor 1 sc waar iedereen de spelregels heus wel kent maar verdomd om zich eraan te houden?
En wat is er tegen mensen als stu(toch?) of faux als mod? Als die het willen proberen..
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:19:32 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_129679699
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

Neuh. Iedereen maakt heel JNG met de grond gelijk, ik probeer te denken in oplossingen.
Maar waarom maak je je daar zo sterk voor? De keren dat ik je in de SC heb gezien *ook toen het nog rustig was* is echt op 2 handen te tellen :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:20:04 #153
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129679717
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

Neuh. Iedereen maakt heel JNG met de grond gelijk, ik probeer te denken in oplossingen.
Uhu, maar het gaat in JNG puur om de SC, dat kan je niet ontkennen. De topics eromheen staan er zo'n beetje om het nog op een eigen forum te laten lijken. :s)

En verder geef je weer aan dat het om een gebrek aan moderatie gaat, terwijl het probleem toch echt bij de SC' ers zelf ligt.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:20:16 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679725
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

En wat is er tegen mensen als stu(toch?) of faux als mod? Als die het willen proberen..
Ik heb nergens ook maar 1 valide argument gezien om JNG voor de 4e keer te reanimeren.
JNG zou in feite zónder sc eens moeten draaien en dat doet het niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 15:20:31 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_129679731
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb je notes eens bekeken, het is nu ook weer niet zo dat jij een model user bent te nomen ( geweest) dus je weet perfect waar het aan ligt.
Dus ben je ook prima in staat geweest het tij te keren,maar dat heb je niet gedaan.

Individueel genoeg zo?
Snap niet helemaal waarom het nodig is mijn notes erbij te halen, maar oke prima.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:21:01 #156
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679753
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

JNG is buiten de sc totaal dood, helemaal utterly dood.
En een heel blik mods opentrekken voor 1 sc waar iedereen de spelregels heus wel kent maar verdomd om zich eraan te houden?
Niet mee eens. Het is rustig, maar niet dood. Bovendien, R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen, daarom is JNG zo handig :D En een heel blik, nee, niet nodig. Vier mods die vooral in het begin toezicht houden. Ik heb al meerderen inclusief ikzelf hun diensten horen aanbieden, geef het een kans :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679768
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar dan moet er niet gezegd worden "kap eens met die TR's" :)
Idd..
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:21:56 #158
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129679786
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Faux. het volgende:
R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen
Wie zegt dat? :o

Misschien is een [PUB] Puberproblemen topic juist meer dan gewenst daar! :D _O_
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:22:09 #159
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679792
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar waarom maak je je daar zo sterk voor? De keren dat ik je in de SC heb gezien *ook toen het nog rustig was* is echt op 2 handen te tellen :P
Ik hou van lurken, en ben ook buiten JNG te vinden. Maar de keren dat ik de SC "nodig" had, vond ik het fijn dat-ie er was :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 15:23:19 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129679821
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het is rustig, maar niet dood. Bovendien, R&P zit niet te wachten op onze puberproblemen, daarom is JNG zo handig :D En een heel blik, nee, niet nodig. Vier mods die vooral in het begin toezicht houden. Ik heb al meerderen inclusief ikzelf hun diensten horen aanbieden, geef het een kans :)
Alsblieft, in alle redelijkheid:
Jong!
Kíjk dan.

We zitten op 4 aug. Kijk eens naar de actieve lijst.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:24:04 #161
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679838
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Uhu, maar het gaat in JNG puur om de SC, dat kan je niet ontkennen. De topics eromheen staan er zo'n beetje om het nog op een eigen forum te laten lijken. :s)

En verder geef je weer aan dat het om een gebrek aan moderatie gaat, terwijl het probleem toch echt bij de SC' ers zelf ligt.
Ieder z'n mening :) En jup, een gebrek aan moderatie. Hoe kinderachtig het klinkt, de leeftijd van JNG SC ligt een stuk jonger dan andere SC's dus de kans dat men zich wat van anderen aantrekt nadat er iemand op zijn of haar gedrag is aangesproken (oef lange zin) is klein.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679864
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alsblieft, in alle redelijkheid:
Jong!
Kíjk dan.

We zitten op 4 aug. Kijk eens naar de actieve lijst.
KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeld :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129679899
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeld :)
Precies, schijnbaar is er hier alsnog behoefte aan een plek om met elkaar te praten.
Meerderen bieden zelfs hun diensten aan om het weer op de rails te krijgen.
Ik zou zeggen echt de allerlaatste kans :)
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:27:01 #164
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129679920
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alsblieft, in alle redelijkheid:
Jong!
Kíjk dan.

We zitten op 4 aug. Kijk eens naar de actieve lijst.
Ik zie 't, het is rustig. Maar het is ooit drukker geweest. Het is zomer, het hele forum is vrij rustig. JNG is extra rustig, klopt klopt klopt, maar ik denk dat dat niet direct een reden moet zijn om de boel af te sluiten (ervanuitgaande dat het gezeik met de SC opgelost wordt).
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129679924
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Ooit was het heel gezellig.
Al post ik er niet meer, zou wel jammer zijn als het dicht wordt gegooid
dit
Je maintiendrai
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:28:25 #166
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129679964
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ieder z'n mening :) En jup, een gebrek aan moderatie. Hoe kinderachtig het klinkt, de leeftijd van JNG SC ligt een stuk jonger dan andere SC's dus de kans dat men zich wat van anderen aantrekt nadat er iemand op zijn of haar gedrag is aangesproken (oef lange zin) is klein.
Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.

Da's toch absurd. :o
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:32:42 #167
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129680086
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.

Da's toch absurd. :o
Er wordt geklaagd om het gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zie genoeg mensen die juist verantwoordelijkheid nemen door "hun" SC te redden om aanbieden om het te modereren. Het is dus niet zo dat vier mensen gesmeekt moet worden om JNG te gaan modden, en bovendien hebben we al twee mods. En hoe zou je als user zelf het op orde willen houden? Zoals ik al zei, de leeftijd ligt hier simpelweg lager dus "goh, zou je dat alsjeblieft niet willen doen" werkt niet. Wat wel werkt is optreden ertegen, en dat is alleen serieus te nemen als je blauw bent.

En ja, het is absurd. Maar geen probleem. Misschien is JNG ook wel een absurd forum :s)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129680089
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.

Da's toch absurd. :o
Ik zie het werkelijke probleem niet zo eigenlijk. Zowel Faux als ikzelf hebben aangegeven bereid te zijn te willen helpen. Wij hebben beiden nooit meegedaan aan de FB, WA en TC media en staan daardoor waarschijnlijk, voor zover mogelijk, neutraal in het geheel. Overigens spreek ik nu ook al mensen aan op bepaalde zaken, daarin maak ik geen onderscheid wie dat betreft :N

ONZ heeft ook veel moderators. Vergeet niet dat de SC hier met grote afstand de drukste is van het hele forum.

Wat cijfers voor de duidelijkheid:

i Top 100 posts per reeks van 01-01-2013 t/m 04-08-2013

nr / aantal posts / reeks
001 464750 Jong! slowchat 1
002 320930 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
003 281602 KLB SC
004 275420 [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Gouriye
005 257037 X-Raydio
006 243375 Abo SC
007 186438 SEX SC
008 174166 Koffie slowchat
009 132881 SHJN SlowChat
010 120805 POL Cafe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:33:13 #169
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129680107
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dus dan maar 4 mods (Lees je mee? 4 mods!) op één SC zetten, omdat de users niet in staat zijn het zelf op orde te houden.

Da's toch absurd. :o
Er zijn genoeg mensen die het willen doen, dus ik zie niet echt het probleem. En, alleen voor het begin 4, daarna worden de regels vast beter gevolgd en zijn er minder nodig. En ik denk dat het met 3 eigenlijk al moet lukken als ze actief zijn.
Spatieboos
pi_129680189
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
daarna worden de regels vast beter gevolgd en zijn er minder nodig
Aanname.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:36:48 #171
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129680205
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Aanname.
hij denkt tenminste in oplossingen, iets dat we beter kunnen gebruiken dan elk voorstel met de grond gelijk maken.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:37:29 #172
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129680219
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef Faux. het volgende:

[..]

Er wordt geklaagd om het gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zie genoeg mensen die juist verantwoordelijkheid nemen door "hun" SC te redden om aanbieden om het te modereren. Het is dus niet zo dat vier mensen gesmeekt moet worden om JNG te gaan modden, en bovendien hebben we al twee mods. En hoe zou je als user zelf het op orde willen houden? Zoals ik al zei, de leeftijd ligt hier simpelweg lager dus "goh, zou je dat alsjeblieft niet willen doen" werkt niet. Wat wel werkt is optreden ertegen, en dat is alleen serieus te nemen als je blauw bent.

En ja, het is absurd. Maar geen probleem. Misschien is JNG ook wel een absurd forum :s)
Dus als je jong bent, kun je geen verantwoordelijkheid nemen, dat is wat je nu probeert uit te leggen. Kom op man, wat is de gemiddelde leeftijd in JNG? 12? Leeftijd is geen excuus.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:38:08 #173
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129680237
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Aanname.
We kunnen het op z'n minst proberen :(
Spatieboos
pi_129680249
Nou, ik ben voorlopig weg hier... Bijna het enige wat ik op FOK deed was JNG SC, omdat het vaak genoeg leuk is, maar JNG afschaffen is gewoon het geheel de dupe maken door een paar.

En dat is in en in triest.
pi_129680271
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Faux. het volgende:

[..]

hij denkt tenminste in oplossingen, iets dat we beter kunnen gebruiken dan elk voorstel met de grond gelijk maken.
Wat heb je aan oplossingen als ze allemaal gebaseerd zijn op aannames, waarom zou er nu opeens wel aan de regels worden gehouden? Bij een aantal users is het gewoon een chronisch gebrek aan eelt op de ziel.

Het spijt me maar ik vind het van de zotten dat een SC 5-6 moderators nodig heeft om open te blijven, de verantwoordelijkheid ligt bij de users.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:40:09 #176
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129680294
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat heb je aan oplossingen als ze allemaal gebaseerd zijn op aannames, waarom zou er nu opeens wel aan de regels worden gehouden? Bij een aantal users is het gewoon een chronisch gebrek aan eelt op de ziel.

Het spijt me maar ik vind het van de zotten dat een SC 5-6 moderators nodig heeft om open te blijven, de verantwoordelijkheid ligt bij de users.
We hadden het over 4 niet over 5-6. Jij neemt gewoon het tegenoverstelde aan volgens mij, en dat is dus ook maar een aanname, enige manier om er achter te komen is dus gewoon daadwerkelijk proberen.
Spatieboos
pi_129680324
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

We hadden het over 4 niet over 5-6. Jij neemt gewoon het tegenoverstelde aan volgens mij, en dat is dus ook maar een aanname, enige manier om er achter te komen is dus gewoon daadwerkelijk proberen.
Aannames gebaseerd op pogingen uit het verleden.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:43:25 #178
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680406
Hier nog iemand die met alle plezier zijn schouders eronder wil zetten en helpen om de SC in het bijzonder schoon te houden. Ik heb ook nooit meegedaan aan FOK! buiten FOK! om het zo te noemen en geen notes gehad, naar mijn weten. Daarnaast ben ik geen onderdeel van de zogenaamde kliekjes en dus kan ik onpartijdig modereren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:44:18 #179
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129680427
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dus als je jong bent, kun je geen verantwoordelijkheid nemen, dat is wat je nu probeert uit te leggen. Kom op man, wat is de gemiddelde leeftijd in JNG? 12? Leeftijd is geen excuus.
Denk 's in oplossingen. Waarom is leeftijd geen excuus? Het is hartstikke politiek correct, denken dat jongeren verantwoordelijkheid nemen zoals volwassenen dat doen, maar zo werkt het niet. Sommige JNG-ers zijn gewoon net kleine kinderen. In elke SC heb je wel een paar kutusers, in de JNG SC heb je er gewoon ietsje meer. Dat komt doordat er in JNG SC snel gehapt wordt, dat vinden trolls leuk. We kunnen prima genoeg verantwoordelijkheid nemen om het een gezellige SC te laten zijn, het is ook lang gezellig geweest, namelijk. Maar als het uit de hand loopt of als er een aantal echt doelbewust zitten te kloten heb je mods nodig om ze weg te halen. Heeft niets met verantwoordelijkheid te maken, maar met machteloosheid. Een gewone user die het beste uit de SC wil halen kan niet optreden tegen relusers.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129680450
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat heb je aan oplossingen als ze allemaal gebaseerd zijn op aannames, waarom zou er nu opeens wel aan de regels worden gehouden? Bij een aantal users is het gewoon een chronisch gebrek aan eelt op de ziel.

Het spijt me maar ik vind het van de zotten dat een SC 5-6 moderators nodig heeft om open te blijven, de verantwoordelijkheid ligt bij de users.
Niet alle users kunnen die verantwoording blijkbaar (nog) aan en dan kan er geholpen en waar nodig ingegrepen worden. Zo gaat het ook in het leven buiten het forum.

Als er een overal plaatsvind gaan we ook niet alle winkels/banken etc. maar sluiten. Dan proberen we die persoon in kwestie op te pakken.
En zoals gezegd werd er gesproken over 4 moderators en niet 5 of 6.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129680455
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Faux. het volgende:
Een gewone user die het beste uit de SC wil halen kan niet optreden tegen relusers.
Jawel, door niet overal op te happen en dagenlang over door te zagen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129680483
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hier nog iemand die met alle plezier zijn schouders eronder wil zetten en helpen om de SC in het bijzonder schoon te houden. Ik heb ook nooit meegedaan aan FOK! buiten FOK! om het zo te noemen en geen notes gehad, naar mijn weten. Daarnaast ben ik geen onderdeel van de zogenaamde kliekjes en dus kan ik onpartijdig modereren.
Alleen ken je de users (nog) totaal niet. Dat zou best helpen natuurlijk als dat wel het geval was :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:46:07 #183
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680486
Inderdaad de normale users kunnen enkel terugroepen maar ze kunnen niet optreden tegen de zogenaamde relusers want ze wordebn dan gewoon genegeerd of uitgelachen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:47:17 #184
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129680521
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jawel, door niet overal op te happen en dagenlang over door te zagen.
Eens. Die ene user zal dat ook zeker niet doen. Maar ja, als alle andere het wel doen heeft dat niet zo veel zin. Dan komt er een mod die zegt "jongens, het is klaar, wij gaan de reluser afhandelen, loop maar door, niets te zien hier". En dan is het weer klaar :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:47:24 #185
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129680525
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Inderdaad de normale users kunnen enkel terugroepen maar ze kunnen niet optreden tegen de zogenaamde relusers want ze wordebn dan gewoon genegeerd of uitgelachen.
Klopt, hebben we het laatst ook een keer over gehad in de SC of hier in FB dat iemand aanspreken op zijn gedrag in JNG SC als user meestal een kansloze zaak is.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:47:34 #186
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680535
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Alleen ken je de users (nog) totaal niet. Dat zou best helpen natuurlijk als dat wel het geval was :)
Vers bloed kan zeker helpen :).
Daarnaast weet ik inderdaad niet alles van iedereen maar ik ken wel degelijk een aantal users :)
pi_129680583
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Vers bloed kan zeker helpen :).
Daarnaast weet ik inderdaad niet alles van iedereen maar ik ken wel degelijk een aantal users :)
Nu weet ik uiteraard niet of je een kloon bent van of niet maar mocht dat niet het geval zijn dan zou ik het zelf prettiger vinden als iemand iets meer weet van het forum en de users maar dat is slechts mijn persoonlijke mening :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129680594
Sowieso moeten de rotte users dus weg na 1 waarschuwing.. is er dan de mogelijkheid dat de mods zelf JNG bans kunnen geven?

Ik kan me voorstellen dat FA's geen zin hebben om steeds te bannen. Maar na een tijdje zal dit niet tot amper meer nodig zijn.

Ik wil ook best helpen maar ik ben denk ik niet de juiste persoon ben + ik vind mijn leven buiten FOK! Met problemen en school belangrijker.
pi_129680613
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nu weet ik uiteraard niet of je een kloon bent van of niet maar mocht dat niet het geval zijn dan zou ik het zelf prettiger vinden als iemand iets meer weet van het forum en de users maar dat is slechts mijn persoonlijke mening :)
ben ik het mee eens, iemand die de users beter kent kan imo beter bepalen hoe hij/zij met diegene om moet gaan om iemand aan te spreken en eventueel tot bedaren te brengen
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:51:46 #190
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680659
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:47 schreef nodig het volgende:

[..]

Klopt, hebben we het laatst ook een keer over gehad in de SC of hier in FB dat iemand aanspreken op zijn gedrag in JNG SC als user meestal een kansloze zaak is.
Inderdaad mede hierdoor is een nieuwe mod die niet tot de kliekjes behoort oftewel vers bloed mogelijk de weg die we moeten inslaan.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:53:00 #191
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680696
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nu weet ik uiteraard niet of je een kloon bent van of niet maar mocht dat niet het geval zijn dan zou ik het zelf prettiger vinden als iemand iets meer weet van het forum en de users maar dat is slechts mijn persoonlijke mening :)
Nee vraag maar aan dav1d, kom uit het WGR forum :).
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:53:33 #192
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129680709
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso moeten de rotte users dus weg na 1 waarschuwing.. is er dan de mogelijkheid dat de mods zelf JNG bans kunnen geven?

Ik kan me voorstellen dat FA's geen zin hebben om steeds te bannen. Maar na een tijdje zal dit niet tot amper meer nodig zijn.

Ik wil ook best helpen maar ik ben denk ik niet de juiste persoon ben + ik vind mijn leven buiten FOK! Met problemen en school belangrijker.
Anders bij uitzondering alleen de permissie voor JNG mods tot het geven van een subforum ban voor JNG zelf tot max. 48 uur.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:53:37 #193
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129680715
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

Denk 's in oplossingen. Waarom is leeftijd geen excuus? Het is hartstikke politiek correct, denken dat jongeren verantwoordelijkheid nemen zoals volwassenen dat doen, maar zo werkt het niet. Sommige JNG-ers zijn gewoon net kleine kinderen. In elke SC heb je wel een paar kutusers, in de JNG SC heb je er gewoon ietsje meer. Dat komt doordat er in JNG SC snel gehapt wordt, dat vinden trolls leuk. We kunnen prima genoeg verantwoordelijkheid nemen om het een gezellige SC te laten zijn, het is ook lang gezellig geweest, namelijk. Maar als het uit de hand loopt of als er een aantal echt doelbewust zitten te kloten heb je mods nodig om ze weg te halen. Heeft niets met verantwoordelijkheid te maken, maar met machteloosheid. Een gewone user die het beste uit de SC wil halen kan niet optreden tegen relusers.
Het probleem is dat er al een poging tot oplossing is geweest. Meerdere zelfs. Leeftijd is geen excuus omdat JNG niet zo gek veel verschilt van een gemiddelde andere SC, zo "jong" zijn de SC'ers nou ook weer niet. In ieder geval niet zo jong om het als excuus te gebruiken, dat het logisch is dat het daarom uit de hand loopt. Een normale user kan prima bij zichzelf denken; Goh, dit kan wel eens uit de hand lopen, laat ik maar stoppen. En dat heeft wel met verantwoordelijkheid te maken.
pi_129680756
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Inderdaad mede hierdoor is een nieuwe mod die niet tot de kliekjes behoort oftewel vers bloed mogelijk de weg die we moeten inslaan.
even een rare vergelijking.. maar ik heb op school liever een leraar die ik al een beetje ken dan een nieuwe die geen ervaring heeft met voor de klas staan.. (op stage na )

Niks tegen jou persoonlijk (deze keer :D)
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:55:57 #195
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129680795
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Inderdaad mede hierdoor is een nieuwe mod die niet tot de kliekjes behoort oftewel vers bloed mogelijk de weg die we moeten inslaan.
Er zijn ook ''oude rotten'' in JNG SC die niet tot de ''kliekjes'' behoren :P
pi_129680803
quote:
12s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Er zijn ook ''oude rotten'' in JNG SC die niet tot de ''kliekjes'' behoren :P
Stuart bijvoorbeeld.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:56:44 #197
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129680811
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Stuart bijvoorbeeld.
Je haalt me de woorden uit de mond.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:58:19 #198
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129680849
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Het probleem is dat er al een poging tot oplossing is geweest. Meerdere zelfs. Leeftijd is geen excuus omdat JNG niet zo gek veel verschilt van een gemiddelde andere SC, zo "jong" zijn de SC'ers nou ook weer niet. In ieder geval niet zo jong om het als excuus te gebruiken, dat het logisch is dat het daarom uit de hand loopt. Een normale user kan prima bij zichzelf denken; Goh, dit kan wel eens uit de hand lopen, laat ik maar stoppen. En dat heeft wel met verantwoordelijkheid te maken.
Ik vind dat je wel kan stellen dat er verschil zit tussen de leeftijd van deze SC en die van anderen. Daarom zullen sommigen zich hier ook meer thuis voelen. En ik noem het niet logisch, ik noem het begrijpelijk dat JNG meer aandacht nodig heeft dan sommige andere fora. Je laatste punt heeft inderdaad te maken met verantwoordelijkheid, ik vind dat je dat in iets mindere mate hoeft te verlangen van JNG'ers, en dat je er daarom iets meer mods op zet :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:59:19 #199
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129680877
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

even een rare vergelijking.. maar ik heb op school liever een leraar die ik al een beetje ken dan een nieuwe die geen ervaring heeft met voor de klas staan.. (op stage na )

Niks tegen jou persoonlijk (deze keer :D)
Nou om door te gaan op jouw vergelijking;

De ene helft van jouw klas vindt die bekende leraar echt helemaal niks en de andere helft vindt de leraar best fijn.

Als je een helemaal nieuwe hebt moet dat dus nog ontdekt worden en is er geen sprake van vooroordelen of geschiedenis met bepaalde users in JNG. De "relatie" wordt dus vanaf de grond nieuw opgebouwd.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:01:35 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129680945
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat heb je aan oplossingen als ze allemaal gebaseerd zijn op aannames, waarom zou er nu opeens wel aan de regels worden gehouden? Bij een aantal users is het gewoon een chronisch gebrek aan eelt op de ziel.

Het spijt me maar ik vind het van de zotten dat een SC 5-6 moderators nodig heeft om open te blijven, de verantwoordelijkheid ligt bij de users.
Ik ben het met je eens, het moet niet gekker worden ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:01:38 #201
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129680949
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Nou om door te gaan op jouw vergelijking;

De ene helft van jouw klas vindt die bekende leraar echt helemaal niks en de andere helft vindt de leraar best fijn.

Als je een helemaal nieuwe hebt moet dat dus nog ontdekt worden en is er geen sprake van vooroordelen of geschiedenis met bepaalde users in JNG. De "relatie" wordt dus vanaf de grond nieuw opgebouwd.
quote:
12s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Er zijn ook ''oude rotten'' in JNG SC die niet tot de ''kliekjes'' behoren :P
Er zijn dus ook ''leraren'' die iedereen tof vind en die geen ruzie hebben met bepaalde users.
pi_129680951
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Nou om door te gaan op jouw vergelijking;

De ene helft van jouw klas vindt die bekende leraar echt helemaal niks en de andere helft vindt de leraar best fijn.

Als je een helemaal nieuwe hebt moet dat dus nog ontdekt worden en is er geen sprake van vooroordelen of geschiedenis met bepaalde users in JNG. De "relatie" wordt dus vanaf de grond nieuw opgebouwd.
Ja oke.. maar je kan zo bij elk punt wel zeggen 'ja de andere helft...'
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:02:25 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129680974
Als iedereen het nu opeens zo goed weet, waarom deed men er dan niets aan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681009
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, het moet niet gekker worden ;)
Je reageert nu enkel op de users die meer aan jou kant staan. Lees je onze reacties en kan je je daar niet in inleven? :)
pi_129681019
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen het nu opeens zo goed weet, waarom deed men er dan niets aan?
waarschijnlijk nu er gedreigd wordt met stoppen met JNG men er nu wel voor wil vechten.
Waarom er eerder niks aan gedaan werd weet ik niet, ik was er slechts sporadisch
Tax wil tetten :)!
pi_129681042
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen het nu opeens zo goed weet, waarom deed men er dan niets aan?
Tsja.. er moet meestal wat gebeuren voor mensen iets beseffen.

Het had eerder moeten gebeuren dit.
pi_129681088
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Tsja.. er moet meestal wat gebeuren voor mensen iets beseffen.

Het had eerder moeten gebeuren dit.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:06:03 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681094
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso moeten de rotte users dus weg na 1 waarschuwing.. is er dan de mogelijkheid dat de mods zelf JNG bans kunnen geven?

Ik kan me voorstellen dat FA's geen zin hebben om steeds te bannen. Maar na een tijdje zal dit niet tot amper meer nodig zijn.

Ik wil ook best helpen maar ik ben denk ik niet de juiste persoon ben + ik vind mijn leven buiten FOK! Met problemen en school belangrijker.
Met alle respect maar je praat poep :{
De FA's zijn er om het dagelijks reilen en zeilen van FOK! in goede banen te leiden, het werkt niet als we 'er even geen zin in hebben om te bannen'
Je vergeet 1 essentieel iets,
een ban is de aller, allerlaatste oplossing. We zitten hier niet om mensen te bannen maar om te zorgen dat het grootste gedeelte van de user op heel FOK! zich op z'n gemak voelt zonder door deze en gene aangevallen te worden of zoek maar even iets anders uit de policy.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681129
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

KAA, 40+ en ABO (laatste weliswaar niet helemaal vergelijkbaar) vertonen bijna eenzelfde beeld :)
40+'ers posten gewoon niet zo snel. :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:08:02 #210
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129681149
yvonne, heb je je beslissing al gemaakt? Stuart en ik hebben al onze argumenten voor het bestaan van JNG gegeven, en zijn uiteraard bereid dat nader toe te lichten, maar als het geen zin heeft is het beter om dat nu meteen te weten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129681188
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met alle respect maar je praat poep :{
De FA's zijn er om het dagelijks reilen en zeilen van FOK! in goede banen te leiden, het werkt niet als we 'er even geen zin in hebben om te bannen'
Je vergeet 1 essentieel iets,
een ban is de aller, allerlaatste oplossing. We zitten hier niet om mensen te bannen maar om te zorgen dat het grootste gedeelte van de user op heel FOK! zich op z'n gemak voelt zonder door deze en gene aangevallen te worden of zoek maar even iets anders uit de policy.
Stel als de sc weer open gaat zullen er vast (tijdelijk) extra jng-bans vallen.. ben je daar dan niet ja een tijdje klaar mee? Daarom wat ik zei.
pi_129681278
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Stel als de sc weer open gaat zullen er vast (tijdelijk) extra jng-bans vallen.. ben je daar dan niet ja een tijdje klaar mee? Daarom wat ik zei.
:) Volgens mij is ze er nu klaar mee vandaar dat hij dicht gaat?
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:14:33 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681344
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je reageert nu enkel op de users die meer aan jou kant staan. Lees je onze reacties en kan je je daar niet in inleven? :)
Ik lees alles, en zie niets nieuws.

In november is het van PUB naar JNG gegaan en in een ruim half jaar is het weer hetzelfde liedje. Waarom reageren jullie nu pas als het bijna te laat is?
Waarom in de afgelopen maanden geen oplossingen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681359
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:) Volgens mij is ze er nu klaar mee vandaar dat hij dicht gaat?
Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.

De mods moeten streng optreden en dan kan alles goed gaan.
pi_129681378
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik lees alles, en zie niets nieuws.

In november is het van PUB naar JNG gegaan en in een ruim half jaar is het weer hetzelfde liedje. Waarom reageren jullie nu pas als het bijna te laat is?
Waarom in de afgelopen maanden geen oplossingen?
Ik ben het met je eens Yvonne, na dat het huis is afgebrand nog een sprinklerinstallatie installeren helpt niet natuurlijk.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 16:15:54 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_129681387
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.

De mods moeten streng optreden en dan kan alles goed gaan.
Of de users denken eerst zelf na voor ze domme dingen op het topic kwakken.
pi_129681388
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik lees alles, en zie niets nieuws.

In november is het van PUB naar JNG gegaan en in een ruim half jaar is het weer hetzelfde liedje. Waarom reageren jullie nu pas als het bijna te laat is?
Waarom in de afgelopen maanden geen oplossingen?
Geen idee. Ik doe het ook enkel met de info die ik ken. Ik heb PUB nooit gekent
pi_129681429
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of de users denken eerst zelf na voor ze domme dingen op het topic kwakken.
Maarja.. het is het internet.. het klopt dat sommige users wat beter kunnen nadenken maar mods kunnen zeker wat beter optreden.
pi_129681442
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Tsja.. ik denk dat er wel belang bij zo'n subforum is.

Schijnbaar niet. toen niet nu niet. de reden waarom pub jng is gaan heten was omdat de toenmalige users de de slowchat niet kwijt wilde.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:17:57 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681444
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geen idee. Ik doe het ook enkel met de info die ik ken. Ik heb PUB nooit gekent
Daarom ook mijn reacties hier :) Het ís allemaal al een keer kapot gegaan, het is nu de 3e keer dat het overeind geholpen wordt, zonder resultaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:18:20 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681455
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:17 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maarja.. het is het internet.. het klopt dat sommige users wat beter kunnen nadenken maar mods kunnen zeker wat beter optreden.
Je draait het om. Jullie zijn verantwoordelijk, niet wij.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:19:45 #222
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129681499
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:58 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel kan stellen dat er verschil zit tussen de leeftijd van deze SC en die van anderen. Daarom zullen sommigen zich hier ook meer thuis voelen. En ik noem het niet logisch, ik noem het begrijpelijk dat JNG meer aandacht nodig heeft dan sommige andere fora. Je laatste punt heeft inderdaad te maken met verantwoordelijkheid, ik vind dat je dat in iets mindere mate hoeft te verlangen van JNG'ers, en dat je er daarom iets meer mods op zet :)
Ik weet niet waar jij de gemiddelde leeftijd dan op schat, maar die schat jij waarschijnlijk veel te laag in. Met een gemiddelde laagste leeftijd van 15, vind ik dat je daar echt wel verantwoordelijk genoeg mee kan zijn, en je juist niet minder hoeft te verlangen. De leeftijd van de SC'ers zijn geen reden om te zeggen dat er dan maar meer modjes bij moeten, omdat de SC'ers het zelf niet in de hand kunnen houden, echt niet.
pi_129681534
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens Yvonne, na dat het huis is afgebrand nog een sprinklerinstallatie installeren helpt niet natuurlijk.
VBL en het gedrag van de users aldaar zorgt ook voor genoeg uitdagingen hoor :D

Ik ben het met je eens dat ook ik mogelijk (te?) laat kom met het aanbieden van hulp maar vaak zijn er flinke escalaties nodig alvorens iets echt goed wordt bekeken en besproken.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:21:42 #224
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129681561
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

vaak zijn er flinke escalaties nodig alvorens iets echt goed wordt bekeken en besproken.
Ja, dat was destijds dus al het geval, toen dit forum nog PUB heette. *O*
pi_129681581
Even goed kunnen mods doen en laten wat ze willen heb ik het idee.
Anderen users moeten maar eens nadenken wat ze op internet zetten. Als de MOD's van JNG druk zijn of er even niet zijn. Laat gewoon andere MOD's ingrijpen.
pi_129681590
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

VBL en het gedrag van de users aldaar zorgt ook voor genoeg uitdagingen hoor :D

Ik ben het met je eens dat ook ik mogelijk (te?) laat kom met het aanbieden van hulp maar vaak zijn er flinke escalaties nodig alvorens iets echt goed wordt bekeken en besproken.
VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
pi_129681608
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je draait het om. Jullie zijn verantwoordelijk, niet wij.
Ik wil best die verantwoordelijkheid nemen.. maar dat maakt geen indruk.. grote kans dat je uitgelachen wordt.

Hoe stel jij je het voor dan? :)
pi_129681612
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
Ik herinner me nog wel een rel omtrent de FOK! stok :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:23:25 #229
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129681613
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je draait het om. Jullie zijn verantwoordelijk, niet wij.
We nemen nu verantwoordelijkheid. JNG'ers verdedigen op verantwoordelijke manier hun forum, stellen zelf plannen voor verbetering op, noemen in wie zij vertrouwen hebben en welke fouten er gemaakt zijn. Mooi toch? :)

quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
iets met een stok
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129681615
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:21 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, dat was destijds dus al het geval, toen dit forum nog PUB heette. *O*
Op dat moment was ik "on hiatus" maar ik ken PUB wel van een heel andere periode toen jij nog niet onder dit account actief was op het forum. PUB is 7 jaar geleden opgericht en als ik vorig jaar net zo betrokken was geweest als dat ik nu ben had ik best eerder iets van me laten horen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129681624
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
Soms een keer een gekaapte Fokstok. :+
pi_129681639
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
TwenteFC _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129681663
Nee, maar serieus. Binnen VBL SC weinig problemen ook al hebben we 3 mods die er nooit zijn :')
Meestal escaleert het uit de hand in andere delen waar wel mods te vinden zijn :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129681704
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Haha sukkels :W
Ga niet hier zitten trollen Rens.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:25:54 #235
35723 crew  GGMM
pi_129681707
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129681725
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
Voetbal :')
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:26:35 #237
35723 crew  GGMM
pi_129681731
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Voetbal :')
We hebben het nooit over voetbal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129681740
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ga niet hier zitten trollen Rens.
Jammer zeg dat ze hun forumpje kwijt zijn.
AFCA!
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:26:50 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681744
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

VBL zou juist een rolmodel voor JNG kunnen zijn. Er gebeurt nooit iets noemenswaardig terwijl wij een van de meest actieve SC's zijn.
Even voor alle eerlijkheid, daar hebben we ook strubbelingetjes gehad en komen er vast nog wel als het seizoen goed op gang is, maar jullie kunnen tegen een stootje, en zijn prima in staat een andere user een grote bek te geven als ie loopt te kutten. En wij zijn ook in staat een bek te geven zonder dat jullie meteen in een hoekje gaan liggen en gaan liggen duimzuigen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681752
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
Nee wij zijn elitair.
AFCA!
pi_129681768
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuwelingen die daar geforceerd tof komen doen :')
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:27:44 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681776
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Soms een keer een gekaapte Fokstok. :+
Incident :+ En nieteens origineel ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:28:02 #243
35723 crew  GGMM
pi_129681786
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:

[..]

[..]

Drizzt wordt door niemand serieus genomen. Gewoon negeren ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:28:23 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681793
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, maar serieus. Binnen VBL SC weinig problemen ook al hebben we 3 mods die er nooit zijn :')
Meestal escaleert het uit de hand in andere delen waar wel mods te vinden zijn :D
Straks wel jonhuh als het seizoen weer begint :6

Oh,

euh, goed begint.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681802
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even voor alle eerlijkheid, daar hebben we ook strubbelingetjes gehad en komen er vast nog wel als het seizoen goed op gang is, maar jullie kunnen tegen een stootje, en zijn prima in staat een andere user een grote bek te geven als ie loopt te kutten. En wij zijn ook in staat een bek te geven zonder dat jullie meteen in een hoekje gaan liggen en gaan liggen duimzuigen.
:P Hoort er allemaal bij. Maar aan het einde van de dag zijn we allemaal best wel lief hoor.
pi_129681804
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even voor alle eerlijkheid, daar hebben we ook strubbelingetjes gehad en komen er vast nog wel als het seizoen goed op gang is, maar jullie kunnen tegen een stootje, en zijn prima in staat een andere user een grote bek te geven als ie loopt te kutten. En wij zijn ook in staat een bek te geven zonder dat jullie meteen in een hoekje gaan liggen en gaan liggen duimzuigen.
Vraag me af welk beeld jij hebt van deze SC..
En jongens (die daar voornamelijk zijn) doen nou eenmaal niet zo moeilijk als er gescholden wordt.
pi_129681807
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even voor alle eerlijkheid, daar hebben we ook strubbelingetjes gehad en komen er vast nog wel als het seizoen goed op gang is, maar jullie kunnen tegen een stootje, en zijn prima in staat een andere user een grote bek te geven als ie loopt te kutten. En wij zijn ook in staat een bek te geven zonder dat jullie meteen in een hoekje gaan liggen en gaan liggen duimzuigen.
Misschien omdat wij in de SC wel mensen hebben die wel met argumenten kunnen komen. Al is het denk ik voor die mensen hier wel jammer dat ze hun stukkie FOK! kwijt zijn.
AFCA!
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:29:12 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681812
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
Mooi ^O^
Opgelost, heeft Stijn ook wat meer aanspraak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681818
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Incident :+ En nieteens origineel ;)
En nauwelijks iets met de SC te maken.
pi_129681825
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi ^O^
Opgelost, heeft Stijn ook wat meer aanspraak.
_O-
pi_129681826
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even voor alle eerlijkheid, daar hebben we ook strubbelingetjes gehad en komen er vast nog wel als het seizoen goed op gang is, maar jullie kunnen tegen een stootje, en zijn prima in staat een andere user een grote bek te geven als ie loopt te kutten. En wij zijn ook in staat een bek te geven zonder dat jullie meteen in een hoekje gaan liggen en gaan liggen duimzuigen.
Users komen hier omdat wij misschien wat snelker happen -> rel

Als wij dan iemand zouden aanspreken lachen ze ons uit.

Geef eens wat tips dan? :P ookal gaan we minder happen lachen ze ons wss nogsteeds uit :')
pi_129681829
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Incident :+ En nieteens origineel ;)
Kun je Karina geen Mod maken in JNG? die heeft in 40+ toch niets te doen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2013 16:29:45 ]
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:29:41 #253
35723 crew  GGMM
pi_129681831
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

heeft Stijn ook wat meer aanspraak.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, goeie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129681838
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi ^O^
Opgelost, heeft Stijn ook wat meer aanspraak.
_O- Geloof me, hier zit Stihno niet op te wachten.
pi_129681844
Maar het kan nog altijd erger dan JNG SC. "Kittengate"
pi_129681853
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi ^O^
Opgelost, heeft Stijn ook wat meer aanspraak.
Stijn voelt zich daar veel te elitair voor joh. :{
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:31:03 #257
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681865
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Maar het kan nog altijd erger dan JNG SC. "Kittengate"
Toen was jij nog nieteens geboren _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681871
Jongens we gaan weer richtinf een SC volgensmij.. laten we bij de kern blijven.
pi_129681876
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Toen was jij nog nieteens geboren _O-
Niet? Volgens mij wel. :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:32:00 #260
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129681898
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
Jongens we gaan weer richtinf een SC volgensmij.. laten we bij de kern blijven.
TT change in JNG SC #zoveel
pi_129681910
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef nodig het volgende:

[..]

TT change in JNG SC #zoveel
pi_129681919
Maak wel een topic aan met als TT: JNG SC #1
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:34:09 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129681951
En nu? Moet ik jullie aanspreken om niet te gaan kutten of doen jullie dat zelf even?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129681967
Niet gaan lopen kutten mensen.
pi_129681975
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
En nu? Moet ik jullie aanspreken om niet te gaan kutten of doen jullie dat zelf even?
Ja komop. Wat zei ik hierboven? Was dat niet goed zeker?
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 16:35:12 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_129681980
quote:
19s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:28 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Hoort er allemaal bij. Maar aan het einde van de dag zijn we allemaal best wel lief hoor.
Eens.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:35:28 #267
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129681987
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
En nu? Moet ik jullie aanspreken om niet te gaan kutten of doen jullie dat zelf even?
wij kutten?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129682017
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn van harte welkom in de VBL-SC :)
-O-

ja leuk :{
pi_129682024
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Niet gaan lopen kutten mensen.
Als er verder niets verandert dan is het uitstel van executie. Als een kind laten beloven iets nooit meer te doen en ondertussen staan er 1 of 2 met hun vingers gekruist achter hun rug.

Sluiten lost ook niets op als iedereen zich verplaatst naar een andere SC, dat zou simpelweg het probleem verplaatsen. Nu een of andere belofte van een paar users is leuk maar zal niet werken. Natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid bij de users maar het verleden heeft allang uitgewezen dat dit niet voldoende is en dat er extra maatregelen gewenst zijn. Maar goed, ik ben wel klaar met mijn relaas :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129682041
Zie je yvonne?

Wat moeten we nou anders doen? Ze gaan door he..

Hiervoor zijn nou mods :'(
pi_129682052
Gewoooooon mensen bannen die het voor de rest vezieken. Amen.
pi_129682066
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
Gewoooooon mensen bannen die het voor de rest vezieken. Amen.
Dat idee is volgensmij allang afgewezen :')
pi_129682079
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat idee is volgensmij allang afgewezen :')
Waarom? Mensen die het verzieken gewoon hun gang laten gaan?
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 16:39:56 #274
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129682091
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
Gewoooooon mensen bannen die het voor de rest vezieken. Amen.
Je doet er zelf het hardst aan mee _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129682104
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je doet er zelf het hardst aan mee _O-
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
Amen.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129682126
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

[..]

  zondag 4 augustus 2013 @ 16:41:38 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129682138
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Zie je yvonne?

Wat moeten we nou anders doen? Ze gaan door he..

Hiervoor zijn nou mods :'(
ja doei, wij doen niets fout. wij proberen oplossingen te verzinnen, maar in plaats van dat daarop wordt gereageerd wordt er gezellig meegebaggerd met de ramptoeristen die nog nooit in jng geweest zijn :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129682139
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je doet er zelf het hardst aan mee _O-
Weet ik. Maar ik ben NOOIT aangesproken op mijn gedrag.. Viel mij gewoon op..
pi_129682166
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je doet er zelf het hardst aan mee _O-
Ga eens in op d'r punt ipv. Op de persoon.
pi_129682176
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik ben NOOIT aangesproken op mijn gedrag.. Viel mij gewoon op..
Dat rechtvaardigt het natuurlijk _O-
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:45:11 #281
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129682238
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik ben NOOIT aangesproken op mijn gedrag.. Viel mij gewoon op..
Ga je gedragen stouterd ~O>
pi_129682249
Maar nee. Lekker alles sluiten. Heb je meteen iedereen mee ^O^
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 16:46:27 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_129682278
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik ben NOOIT aangesproken op mijn gedrag.. Viel mij gewoon op..
Niet waar.
pi_129682284
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:45 schreef xcachet het volgende:
Maar nee. Lekker alles sluiten. Heb je meteen iedereen mee ^O^
Heb je niemand mee. genoeg slowchats en voor de rest was JNG half geforceerde topics half trolltopics.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129682290
Laten we nou niet op users gaan zeuren en zeiken... dan hebben we straks weer een rel.
pi_129682313
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Heb je niemand mee. genoeg slowchats en voor de rest was JNG half geforceerde topics half trolltopics.
Heus wel. Genoeg die van mening zijn die de SC willen houden.
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet waar.
Heus wel. Jij veroorzaakte hier ook wat.
pi_129682384
:9 Jullie zijn wel aan het kibbelen, maar met deze post erbij hebben jullie nog maar 13 posts om Yvonne te overtuigen. Succes.
pi_129682414
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:

[..]

Heus wel. Genoeg die van mening zijn die de SC willen houden.
Deze slowchat, in dit forum. want andere slowchats voldoenen niet omdat ze een andere naam hebben? of omdat ze in een ander forum staan? een slowchat is een slowchat die heb je overal. jong kan dicht zonder slowchat.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129682453
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Deze slowchat, in dit forum. want andere slowchats voldoenen niet omdat ze een andere naam hebben? of omdat ze in een ander forum staan? een slowchat is een slowchat die heb je overal. jong kan dicht zonder slowchat.
Hou gewoon je mond jij :') Als hier iemand elke keer als die online kwam zat te kutten was jij daar een van. Heus wel dat users naar andere Fora kunnen. Maar het is toch wel duidelijk dat ze deze SC graag willen houden of niet?
pi_129682496
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef xcachet het volgende:

[..]

Hou gewoon je mond jij :') Als hier iemand elke keer als die online kwam zat te kutten was jij daar een van. Heus wel dat users naar andere Fora kunnen. Maar het is toch wel duidelijk dat ze deze SC graag willen houden of niet?
waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129682537
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Slowchats hebben geen meerwaarde tegenover anderen. Maar deze was altijd actief en gezellig. Het ging de laatste maanden fout omdat anderen zo dom zijn om prive gegevens op internet te zetten moeten ze gewoon niet komen klagen..
pi_129682541
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eens :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129682561
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:

[..]

Slowchats hebben geen meerwaarde tegenover anderen. Maar deze was altijd actief en gezellig. Het ging de laatste maanden fout omdat anderen zo dom zijn om prive gegevens op internet te zetten moeten ze gewoon niet komen klagen..
Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijk
dom van me.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:55:11 #294
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129682568
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

waarom deze slowchat dan precies. welke meerwaarde heeft deze slowchat tegenover elke andere?
Dat hier leeftijdsgenoten zitten.
pi_129682585
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijk
dom van me.
Nee hoor. Maar veel users die het in die SC goed met elkaar konden vinden. Die kunnen moeilijk verder gaan in de KLB sc oid.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 16:55:54 #296
319979 Fok-it
All is well
pi_129682596
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat hier leeftijdsgenoten zitten.
Die zitten overal. Alleen vele hebben nog nooit een bericht gepost buiten JNG en weten dat dus niet :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:56:08 #297
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129682602
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Dus als jullie met zijn alle in een andere slowchat gaan zitten dan is hij niet meer gezellig natuurlijk
dom van me.
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eens :)
pi_129682616
Wow deja-vu naar PUB>JNG destijds. Er is behalve de naam niks veranderd. Behalve wat geforceerde topics die meteen doodbloeien bestaat dit subforum nog steeds alleen uit een SC met een grote kliek. En als ik hoor hoe vaak het is mis gaat in de SC lijkt mij het beter om JNG gewoon op te doeken.
gr gr een ex-PUB SC'er
pi_129682634
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef nodig het volgende:

[..]


[..]

Invalide argument. Ik heb genoeg gepost in de SC, maar kan 'm goed missen.
pi_129682645
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow deja-vu naar PUB>JNG destijds. Er is behalve de naam niks veranderd. Behalve wat geforceerde topics die meteen doodbloeien bestaat dit subforum nog steeds alleen uit een SC met een grote kliek. En als ik hoor hoe vaak het is mis gaat in de SC lijkt mij het beter om JNG gewoon op te doeken.
gr gr een ex-PUB SC'er
en wat hebben jullie toen gedaan
een andere slowchat gezocht. :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129682653
Of mensen gaan niet zielig doen als er word gescholden of wat openbaar wordt gemaakt. Dat is gewoon je eigen fout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')