abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_378674
Leo gaat echt weg vanavond. Veronica stopt er dus weer twee nieuwe in. Waarschijnlijk al a.s. donderdag. Aangzien Veronica dit forum ook lees: WE WILLEN EEN ABSOLUUT GESTOORDE MANISCH DEPRESSIEVE OVERSEXTE BEWONER TERUG (iemand zoals Aliblabla dus ).

Mochten jullie nog aanvullingen hebben op het wensenlijstje.... Kan Veronica op zoek gaan morgen...

ex-Graz stalker
pi_378725
quote:
Op 04 oktober 2000 20:47 schreef katjaschuurman het volgende:
Leo gaat echt weg vanavond. Veronica stopt er dus weer twee nieuwe in. Waarschijnlijk al a.s. donderdag. Aangzien Veronica dit forum ook lees: WE WILLEN EEN ABSOLUUT GESTOORDE MANISCH DEPRESSIEVE OVERSEXTE BEWONER TERUG (iemand zoals Aliblabla dus ).
IK WIL, IK WIL, IK WIL!!!!!!!!!!!
Iemand sugesties voor hoe ik dat voorelkaar krijg???????????"

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 04-10-2000 21:10]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:05:21 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_378740
Katja Schuurman mag er van mij wel in!
pi_378745
Als het maar vers vlees is en ze Rex lekker thuislaten.
Saving the world in style...at least they say....
pi_378756
Nee!! IKKE IKKE!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 21:17:20 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_378782
een roodharige dame natuurlijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_378794
Wil je haar nu al weer kwijt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_378828
quote:
Op 04 oktober 2000 21:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
een roodharige dame natuurlijk
Ha Tara, ik ben redelijk roodharig. Mag ik?
Dan kan ik Robin eindelijk eens schoppen?

Doei, Tinkerbell

pi_378858
quote:
Op 04 oktober 2000 21:05 schreef misterDre het volgende:
Katja Schuurman mag er van mij wel in!
Dat ga ik niet trekken want 100 dagen zonder alcohol...

En mensen ik wil graag karaktereigenschappen horen. Kunnen ze daar bij Veronica rekening mee houden bij het intakegesprek

ex-Graz stalker
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:56:58 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_378903
quote:
Op 04 oktober 2000 20:47 schreef katjaschuurman het volgende:
Leo gaat echt weg vanavond. Veronica stopt er dus weer twee nieuwe in. Waarschijnlijk al a.s. donderdag. Aangzien Veronica dit forum ook lees: WE WILLEN EEN ABSOLUUT GESTOORDE MANISCH DEPRESSIEVE OVERSEXTE BEWONER TERUG (iemand zoals Aliblabla dus ).

Mochten jullie nog aanvullingen hebben op het wensenlijstje.... Kan Veronica op zoek gaan morgen...


Volgens de regels kunnen ze toch ook Ali zelf weer terug sturen? Zouden ze sommige mensen een groot plezier mee doen . Maar of hij zelf zou willen???
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_378908
quote:
Op 04 oktober 2000 21:56 schreef Jane het volgende:
Volgens de regels kunnen ze toch ook Ali zelf weer terug sturen? Zouden ze sommige mensen een groot plezier mee doen . Maar of hij zelf zou willen???
Ik weet niet of dat kan volgens de BB regels. Zou wel een geweldige stunt zijn. De ellende is alleen dat Ali waarschijnlijk niet wil (hij is weggestemd door het Nederlandse publiek). Ook dat is weer op te lossen:

Laat a.s. donderdagavond drie bewoners zien uit BB1 en BB2 die redelijk vlot moesten vertrekken. Het Nederlandse publiek mag vervolgens kiezen wie er weer in mag.

Ik ga voor Aliblabla, Tara en Rex (ok, bij die laatste ben ik niet geheel onbevooroordeeld).

ex-Graz stalker
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:03:48 #12
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_378913
quote:
Op 04 oktober 2000 20:47 schreef katjaschuurman het volgende:
...WE WILLEN EEN ABSOLUUT GESTOORDE MANISCH DEPRESSIEVE OVERSEXTE BEWONER TERUG...
Die hebben ze (helaas) al ingepikt voor BB-belgië.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_378916
Dar heb ik hem in de Darius chat zo'n vijf keer gevraagd maar ik kreeg geen antwoord....misschiem mocht hij daar geen uitspraak over doen omdat ie terug gaat?????


Ik wil geen karaktereigenschappen in de plaats van Leo, ik wil een ontzettend lekker jochie om naar te kijken..

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_379715
quote:
Op 04 oktober 2000 22:02 schreef katjaschuurman het volgende:
Laat a.s. donderdagavond drie bewoners zien uit BB1 en BB2 die redelijk vlot moesten vertrekken. Het Nederlandse publiek mag vervolgens kiezen wie er weer in mag.

Ik ga voor Aliblabla, Tara en Rex (ok, bij die laatste ben ik niet geheel onbevooroordeeld).


Volgens mij is Veronica ze ergens geestelijk op aan het voorbereiden. De streams van vanmorgen:

Het zijn voornamelijk losse zinnen die ik opvang. "Als je eenmaal vrijwillig het huis uit bent gegaan, ga je niet voor je lol weer terugkomen." "Als je wel terug mag komen, moet je iig sigaretten en snoep meenemen".
"Als je er eenmaal uitbent, mag je er echt niet meer in, dat worden gewoon mensen van de resevelijst".

ex-Graz stalker
pi_379942
DyeWitness (met mes)
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 16:18:57 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_379965
quote:
Op 05 oktober 2000 16:01 schreef Party-pooper het volgende:
DyeWitness (met mes)
{hier stond een heeeeeeel flauwe opmerking zo maar die ik toch maar gewist heb; laat ik het maar samenvatten als: ja LEUK! }

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 05-10-2000 16:21]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 17:58:32 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_380189
quote:
Op 04 oktober 2000 21:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Ha Tara, ik ben redelijk roodharig. Mag ik?
Dan kan ik Robin eindelijk eens schoppen?

Doei, Tinkerbell


ja hoor, kan ik ook eens genieten
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_380242
Ik wil sjekkie erin hebben
pi_380258
Een ontzettend arrogante bitch! Maar dan wel een echte ipv Bianca en zo
uit
pi_380259
Of stop Ruth erin, dan heeft Robin wat om op te rammen!!!!!
uit
pi_380278
Er moet in ieder geval een type in wat niet strookt met de huidige groep, anders gaan die kijkcijfers helemaal naar benejen8).
Ali mag van mij terug, anders zo'n zelfde typetje .
Waarom worden altijd die mensen eruit gestemd, die tenminste voor wat stemming en aktie zorgen.

Ben ik nou zo vreemd of is heel Nederland blind om juist die spraakmakende personen eruit te stemmen.

Proost
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 10:11:58 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_381333
Anders staat hier nog wel een leuke keuze tussen

http://www.fokforum.nl/showtopic/19432

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:41:27 #23
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_382093
Een Ali met een vleugje Seki, geserveerd met een pittige Ruthsaus.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:53:59 #24
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_382120
Van mij hoeft er niet zo nodig iemand IN. Die wordt de eerstvolgende keer weer massaal genomineerd, waardoor de oude bewoners zich opnieuw achter dat excuus kunnen verschuilen.
Laat er eerst maar eens wat mensen UIT gaan. Opgeruimd staat netjes.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_382126
Na vanavond zou ik zeggen: een bloedmooie geile kippenfokster, waar Robin naar kan kijken, maar als hij in de buurt van haar komt gewoon doodleuk een bal in zijn flank krijgt.
Saving the world in style...at least they say....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')