abonnement Unibet Coolblue
pi_130487740
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef rubbereend het volgende:
Van der Haar heeft toch ook aangegeven voorlopig helemaal niks om wegracen te geven.
Klopt, die blijft voorlopig de komende jaren nog wel veldrijden.
Ik kan me voorstellen dat als je de top heb bereikt bij het veldrijden en daar alle prijzen al een keer gewonnen hebt dat je begint na te denken over een carriere op de weg.
Voor m'n gevoel gaat Mathieu van der Poel wel vroeg de stap maken naar het wegrennen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:33:45 #177
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_130489096
Vraag me ook af of Van der Haar die overstap wel kan maken. Misschien onder het motto "als Boom en Stybar het kunnen, dan...", maar dan geef ik anderen een grotere kans, zoals inderdaad van der Poel.

Albert is de meest evidente, maar die heeft ondertussen te lang gewacht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 augustus 2013 @ 20:37:04 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_130489275
ach, als goede veldrijder valt er ook een dikke boterham te verdienen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:44:21 #179
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_130489611
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef rubbereend het volgende:
ach, als goede veldrijder valt er ook een dikke boterham te verdienen
Voorlopig nog wel. Ik vraag me af wat de impact gaat zijn van het stoppen van Nys en Wellens, ondanks de mindere resultaten van die tweede blijven dat (samen met hun entourage) wel 2 grote steunpilaren van het hele crossgebeuren. Dat had kunnen opgevangen worden door de driestrijd Albert-Boom-Stybar, maar dat gaat dus niet gebeuren.

Ik denk niet dat veel (of beter gezegd: genoeg) volk wakker ligt van Pauwels, Van der Haar, Meeusen en andere Vantornouts.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 21:12:11 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130490951
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens een artikel dat ik las zou het op verzoek van Giant zijn.
Ik hoop toch eigenlijk dat hij zich volledig op het veldrijden blijft richten.
Niet echt logisch, Rabo DT rijdt ook gewoon Giant.

Op verzoek van z'n vriendinnetje zou nog wel kunnen. :+
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130514261
Rast, Roulston en Sergent naar Trek. Bennet gaat daar in elk geval niet heen, maar wel naar een andere WT-ploeg. Blijkbaar meerdere aanbiedingen, want hij weet nog niet waar.

Turgot voor 3 jaar naar AG2R.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130544757
|Flens heeft met een jaar verlengd bij Belkin.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130546678
Naast Turgot ook Gaudin voor 3 jaar naar AG2R.

Cobo en Madrazo zouden weg moeten bij Movistar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 12:18:40 #184
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130548550
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:08 schreef Steven184 het volgende:
|Flens heeft met een jaar verlengd bij Belkin.
Waarom in godsnaam?

Er komen een stuk of 100 renners vrij en dan kies je ervoor om een van de matigste renners van het profpeloton te behouden. Logisch.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130549457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?

Er komen een stuk of 100 renners vrij en dan kies je ervoor om een van de matigste renners van het profpeloton te behouden. Logisch.
Zal wel goedkoop zijn of zo.

Flens, Bol, van Emden, van Winden kan Belkin beter met het oud papier meegeven.
pi_130549626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zal wel goedkoop zijn of zo.

Flens, Bol, van Emden, van Winden kan Belkin beter met het oud papier meegeven.
Van Winden? Die was juist voor zijn operatie en complicaties heel prima bezig. Maakte in een jaar veel progressie. Nu is hij niet veel meer waard, maar ik snap dat ze die nog een kans geven.

Er zitten er bij Vacansoleil nog een paar die ik al Belkin zijnde graag zou willen oppikken: Lindeman en Lammertink.
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 12:55:13 #187
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130549830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Van Winden? Die was juist voor zijn operatie en complicaties heel prima bezig. Maakte in een jaar veel progressie. Nu is hij niet veel meer waard, maar ik snap dat ze die nog een kans geven.

Er zitten er bij Vacansoleil nog een paar die ik al Belkin zijnde graag zou willen oppikken: Lindeman en Lammertink.
Daar is nu haast geen plek meer voor, doordat men zo graag Flens en Brown wilde behouden.

Garate zal vast ook nog wel een jaar mogen blijven. :') Hoe zit het met Bol en Bobridge?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130549938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Daar is nu haast geen plek meer voor, doordat men zo graag Flens en Brown wilde behouden.

Garate zal vast ook nog wel een jaar mogen blijven. :') Hoe zit het met Bol en Bobridge?
Bobridge heeft gewoon nog een contract voor volgend seizoen. Bol en Garate hebben nog geen contract. Het lijkt me dat Garate wel eens zou kunnen vertrekken. Normaal was hij als wegkapitein één van de vaste waardes, maar als je veel vertrouwen hebt, wacht je niet tot zo laat met het contract verlengen. Stel Bol blijft en LLS gaat weg, dan zijn er nog 3 of 4 plekken over. Er is dus nog wel ruimte.
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 12:59:45 #189
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130549969
Hahaha, welke idioot heeft Bobridge een contract voor twee seizoenen gegeven? _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130550186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?

Er komen een stuk of 100 renners vrij en dan kies je ervoor om een van de matigste renners van het profpeloton te behouden. Logisch.
Veel geld heeft Belkin niet te spenderen he?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130550601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahaha, welke idioot heeft Bobridge een contract voor twee seizoenen gegeven? _O-
Gebeurt bijna altijd toch bij renners van die leeftijd? Daarnaast was het ook een enorm talent, pas na het tekenen van het contract bleek dat hij allerlei fysieke problemen had.. (maar goed, wel een enorme fout dat ze dat pas achteraf te weten komen natuurlijk)
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 13:27:00 #192
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130550942
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gebeurt bijna altijd toch bij renners van die leeftijd? Daarnaast was het ook een enorm talent, pas na het tekenen van het contract bleek dat hij allerlei fysieke problemen had.. (maar goed, wel een enorme fout dat ze dat pas achteraf te weten komen natuurlijk)
Iedere renner wordt tegenwoordig toch uitgebreid getest voordat hij een contract krijgt aangeboden? Ze hadden het ook wel kunnen raden toen GreenEdge hem maar wat graag wilde lozen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130555901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Iedere renner wordt tegenwoordig toch uitgebreid getest voordat hij een contract krijgt aangeboden? Ze hadden het ook wel kunnen raden toen GreenEdge hem maar wat graag wilde lozen.
Zelfde gebeurde met Breschel, was al uit de roulatie voordat hij ook maar 1 meter had gereden voor Rabo.
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 16:01:08 #194
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130557403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Veel geld heeft Belkin niet te spenderen he?
Ik zat me zo ineens te bedenken dat er van die 100 renners die vrij zullen komen omdat hun ploegen verdwijnen er vast een deel goede renners over zal blijven die geen ploeg kunnen vinden. Die zullen dan beschikbaar zijn voor een vrij laag salaris. Weinig geld hoeft dus niet per se een argument te zijn.

Valt me wel op dat de slechtste renners van Belkin de grapjassen zijn. Flens schijnt enorm grappig te zijn en goed in de groep te liggen, geldt ook voor Bol en Brown. Beter gaan ze gewoon eens goed fietsen in plaats van de lolbroek uit te hangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zelfde gebeurde met Breschel, was al uit de roulatie voordat hij ook maar 1 meter had gereden voor Rabo.
Geldt eigenlijk ook voor Nordhaug. Was ook de eerste maanden van het jaar geblesseerd. Hoewel dat volgens mij meer een excuus was om het verschil in prestatie tussen Sky-tijd en Belkin-tijd uit te leggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130559208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik zat me zo ineens te bedenken dat er van die 100 renners die vrij zullen komen omdat hun ploegen verdwijnen er vast een deel goede renners over zal blijven die geen ploeg kunnen vinden. Die zullen dan beschikbaar zijn voor een vrij laag salaris. Weinig geld hoeft dus niet per se een argument te zijn.

Valt me wel op dat de slechtste renners van Belkin de grapjassen zijn. Flens schijnt enorm grappig te zijn en goed in de groep te liggen, geldt ook voor Bol en Brown. Beter gaan ze gewoon eens goed fietsen in plaats van de lolbroek uit te hangen.

Ik denk dat er weinig tot geen renners in het WT-circuit zijn die in de prijscategorie van Brown en Flens fietsen en significant beter zijn. Ik denk dat de laatste 5 plekken bij Belkin echt opvulling zijn en zo goedkoop mogelijk moeten worden gevuld.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130598201
Valerio Piva zal het ploegleidersteam van BMC vanaf volgend jaar komen versterken.
John Gadret, Anthony Ravard, Manuel Belletti en Valentin Iglinskiy moeten vertrekken bij AG2R, terwijl Julien Bérard, Guillaume Bonnafond en Ben Gastauer allen verlengen voor 2 jaar bij dezelfde ploeg.
Datzelfde doen Roy, Jeannesson en Ladagnous bij FDJ.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:44:34 #197
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130631563
Volgens biciciclismo gaat Antón bijna zeker naar OPQS.

Ik heb net overgegeven en voel me nog steeds erg beroerd.



Ik ga godverdomme curling kijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_130639970
Bellemarkers en Bulgac krijgen volgens Berkhout geen contractverlenging bij Lotto.

Edit:
Dit geldt ook voor De Greef, Van de Walle en Reynes(laatstgenoemde gaat naar IAM).

[ Bericht 39% gewijzigd door Steven184 op 30-08-2013 17:48:58 ]
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_130672490
Ivar Slik stagiaire bij Belkin, niet echte ftransfer.. maar je weet niet wat er van kan gaan komen
everyone's a critic...
even you ! !
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 12:42:51 #200
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_130699397
Janier Acevedo en Wout Poels trekken naar Omega Pharma Quick Step.

Woutje, wat doe je? :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')