abonnement Unibet Coolblue
pi_129680676
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef Paardindewei het volgende:
Als je het goed aanpakt zou je toch zeker met zo'n 300 tot 400K aan waarde terug moeten komen. Daar doe je max. een uurtje over inclusief verkopen dus je zou toch ruim een half miljoen kunnen verdienen als je even een kleine twee uur ervoor gaat zitten.

Anders natuurlijk de stalk market. Voor mij de grootste geldverdiener. En perfect fruit.
Ik hoor veel mensen over de Stalk Market praten, maar ik heb werkelijk geen idee wat het is... Dit is mijn eerste AC ooit dus ik ben nogal bleu :D
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_129680726
Ga laat in de avond naar het eiland, dan vind je waardevolle bugs die veel meer bells opleveren dan de standaard stags etc.

Ook kun je met turnips (die je op zondagochtend van Joan kunt kopen) veel geld verdienen als je deze weer in je Retail tegen een betere prijs weet te verkopen.
Nintendo 3DS Friendcode: 1392-4820-5088
pi_129680776
De stalk market is het verhandelen van turnips. Joan komt op zondagochtend tussen zes en twaalf uur in je dorp en verkoopt dan turnips voor een prijs tussen de 90 en 110 bells per stuk. Je koopt die dan van haar en vervolgens probeer je ze de rest van de week voor een hogere prijs te verkopen bij Reese. De prijzen veranderen elke dag twee keer. Er is een prijs tot twaalf uur 's middags en een andere prijs erna tot sluitingstijd. Na zaterdagnacht vergaan je turnips en zijn ze waardeloos dus je moet ze binnen een week kwijt raken.
pi_129680919
Hoe kom je eigenlijk aan een zilveren of gouden bijl??
pi_129680989
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Julia-JJJ het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een zilveren of gouden bijl??
Zilveren bijl krijg je door je eiland regelmatig te bezoeken, dan vind je m in de eiland shop. Volgens de game guide zou deze nooit breken?! Paardindewei?

Gouden bijl krijg je door 50 saplings van Leif in de Gardening store te kopen.
Nintendo 3DS Friendcode: 1392-4820-5088
pi_129681069
Dat klopt dan niet in de game guide die je gebruikt, ze breken helaas wel. Maar ze gaan wel langer mee dan gewone bijlen. Ze kosten overigens 8 medals per stuk.

De gouden bijl is dus echt de enige die niet breekt. Ik hoop hem ook vlot te krijgen. Ik koop al een tijdje elke dag m'n dagelijkse sapling van Leif :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:11:39 #82
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_129681256
toevoeging op hierboven, als je je eiland aanpast, spawnen er meer dure bugs, zijn complete guides te vinden, zowel via google als youtube.

als je alle bomen in je dorp vervangt door perfect fruit bomen, en dat perfect fruit verkoopt in een dorp met een ander soort native fruit, verdient het ook best lekker, ik zit momenteel op ongeveer 1,2 miljoen per drie dagen, alleen van het perfecte fruit.

iemand anders ook een eigen design aan isabelle gegeven? heb er eentje gemaakt om te proberen hoe het er vanavond uitziet, ben wel benieuwd!
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_129681312
Ik heb vier designs ingeleverd, ben benieuwd hoe het er uit zal zien vanavond.

Overigens verkoop ik mijn perfect fruit alleen in dorpen met een bonus op mijn perfect fruit. Dan vang je 6K per fruitstuk. Loopt aardig op dan.

Visualisatie van het eiland verhaal.

pi_129681352
Hoe zit het nou precies met perfect fruit? Kan ik perfect fruit van iemand anders planten en dan ook een boom met perfect fruit krijgen? Ik las ergens dat dit niet zou werken namelijk...
Nintendo 3DS Friendcode: 1392-4820-5088
pi_129681410
Dat werkt niet nee, dan krijg je gewoon fruit. Je kunt alleen perfect fruit bomen planten van je eigen fruit.
pi_129681658
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef PasQ88 het volgende:
Hoe zit het nou precies met perfect fruit? Kan ik perfect fruit van iemand anders planten en dan ook een boom met perfect fruit krijgen? Ik las ergens dat dit niet zou werken namelijk...
Shitt.... Ik had lekkr veel perfectfruit geplant in de hoop er veel mee te verdienen maar dat worden dus gewone fruit bomen :( dus eigenlijk heb ik alleen wat geld begraven... Hoe ken je trouwens een geldboom krijgen?? Op let's go to the city was het me gelukt met een gouden schep en hing er 90k aan de boom :D
pi_129682778
Geldbomen krijg je alleen door bells met een gouden schep te planten idd.
Nintendo 3DS Friendcode: 1392-4820-5088
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:09:31 #88
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_129684977
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef Paardindewei het volgende:
Ik heb vier designs ingeleverd, ben benieuwd hoe het er uit zal zien vanavond.

Overigens verkoop ik mijn perfect fruit alleen in dorpen met een bonus op mijn perfect fruit. Dan vang je 6K per fruitstuk. Loopt aardig op dan.

<knip>
Ik heb geen ruimte om te wachten tot er eens iemand een bonus op heeft, en dan ook nog eens moeten smeken of ze de poort opengooien. Ik ben 1 kastvak kwijt per drie dagen, als ik dan nog langer moet wachten, hou ik helemaal geen kastruimte over.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_129687132
Vuurwerk is awesome!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_129687358
Gelukkige zomervakantie! Denk ik...
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_129688916
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef PasQ88 het volgende:
Geldbomen krijg je alleen door bells met een gouden schep te planten idd.
Hoe krijg je die gouden schep bij NL?? Op de oude spellen moest ik hem alleen voor een dag te begraven en klaar, maar met NL lukt dat niet :'(
pi_129689541
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef Julia-JJJ het volgende:

[..]

Hoe krijg je die gouden schep bij NL?? Op de oude spellen moest ik hem alleen voor een dag te begraven en klaar, maar met NL lukt dat niet :'(
Vijftig zakken mest kopen, dan krijg je een gouden schep. Maar die kan je pas kopen als de winkel helemaal is upgrade.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_129690681
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik heb geen ruimte om te wachten tot er eens iemand een bonus op heeft, en dan ook nog eens moeten smeken of ze de poort opengooien. Ik ben 1 kastvak kwijt per drie dagen, als ik dan nog langer moet wachten, hou ik helemaal geen kastruimte over.
Dat is wel een boel ja, ik heb een stuk minder bomen staan :P
pi_129691543
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:09 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Vijftig zakken mest kopen, dan krijg je een gouden schep. Maar die kan je pas kopen als de winkel helemaal is upgrade.
Ugggh ik heb pas de super T&T dus dat duurt nog weln tijdje en ik heb geen idee wat je moet doen om hem te upgraden
pi_129691937
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Julia-JJJ het volgende:

[..]

Ugggh ik heb pas de super T&T dus dat duurt nog weln tijdje en ik heb geen idee wat je moet doen om hem te upgraden
Je stad moet dan minstens 30 dagen oud zijn, en je moet 100.000 euro uitgeven aan goederen :D
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:20:49 #96
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_129695576
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Je stad moet dan minstens 30 dagen oud zijn, en je moet 100.000 euro uitgeven aan goederen :D
Euro nog wel, oei dan ben ik nog wel even bezig.
pi_129709182
Yay, kreeg zojuist het verzoek om een police station te bouwen *O* *O* *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:25:30 #98
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_129709220
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Yachiru het volgende:
Yay, kreeg zojuist het verzoek om een police station te bouwen *O* *O* *O*
Ja maar dat ding is indestructable, wrm zou je dat willen :(
pi_129709495
Mijn Hopper wil tzt verhuizen. Gegadigden?
pi_129709642
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ja maar dat ding is indestructable, wrm zou je dat willen :(
Ja dus?

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef Reintji het volgende:
Mijn Hopper wil tzt verhuizen. Gegadigden?
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens mij wilde Laatmaar- er een cranky bewoner bij en ook een pinguïn?

Bij mij gaat Broffina trouwens verhuizen, is een kip. Weet zo even niet welke persoonlijkheid ze heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')