abonnement Unibet Coolblue
pi_378820
Nou 'Voos en of ie ROELT! T' was de echte Ali en hij roelde de chat met zn typische darius-uitspraken. Roeling gewoon!!!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:38:10 #27
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378843
quote:
Op 04 oktober 2000 21:24 schreef Lurky het volgende:
Ja Ping Pong Leo pleite das inderdaad heel belangrijk nieuws. Maar t was mn eerste massa-chat en ik zit hier met zo'n Joepieegevoel! Dat wou ik delen.
En terecht. Ik doelde ook helemaal niet op jou of zo. Hoe voelt een Joepie-gevoel trouwens aan? En was Darius een beetje aardig? (In het begin toen ik er nog was, was ie dat wel.)
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_378899
quote:
-------------------------
PingPong - 21:38
Hoe voelt een Joepie-gevoel trouwens aan? En was Darius een beetje aardig?
--------------------------
Joepie-gevoel voelt als waneer iets wat je denkt dat nooit zal gebeuren ineens helemaal lukt. Als je wint, verkrijgt, of slaagt en van het ene gevoel van spanning en verwachte tegenvaller(s) ineens helemaal blij bent en het de hele wereld zou willen melden. Bijvoorbeeld waneer je in zo'n BBchat geen antwoord verwacht en de beste BBbewoner ooit je persoonlijk te woord staat zonder dat je er moeite voor hoefde te doen!
Want tjeez wat ging die chat snel en was t druk. Gedurende de 20 minuten dat ik erin zat (ofzo) zag ik wel de standaard Darius-opmerkingen langsvliegen waardoor ik even vreesde dat ze er een darius-botje op hadden gezet (wat misschien ook zo was). Maar sommige vragen gaf hij echt vriendelijk en persoonlijk antwoord op. Hij is echt OK. Hij behield z'n goede humeur en gevatheid. We kunnen alles, en alle vragen van de Fokkers straks teruglezen in Kimberlands onbewerkte chatlog. Tof! Hoi Hoi Hoi!
pi_378937
quote:
Hij behield z'n goede humeur en gevatheid. We kunnen alles, en alle vragen van de Fokkers straks teruglezen in Kimberlands onbewerkte chatlog. Tof! Hoi Hoi Hoi!
En als je me 'TimberWolf' noemt vind ik dat verder ook prima Er is inmiddels een apart topic met de bewerkte versie van de chatlog, da's wat leesbaarder.

[edit]hoop niet dat je het erg vindt, maar heb hier even een link in gegooid naar het bewuste topic [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 04-10-2000 23:29]

pi_379060
Sorry Timberwolf, dat komt ervan als je met Darius hebt gechat en daarna niet quote, knipt en plakt maar te joepie bent Zal ik je naam niet meer vermangelen.
pi_379116
Sorry, ging iets fout!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 05-10-2000 00:15]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')