abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:30:33 #1
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:34:47 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129618460
dus even opletten of je takkenbossen (en je koloniale meubels en je grenen vloer) niet worden weggekauwd door boktorren en kluifkevers die in houten zooi van de action verkocht worden.

gelukkig heb ik een gruwelijke hekel aan dat soort spullen dus heb ik dat niet in huis.
voor de rest heb ik bijna alles wat hier besproken wordt liggen :@ maar dat schroothout vind ik echt gruwelijk. heb ik ook eens mazzel :+
pi_129618549
Dat houtspul vind ik ook niks :P
Tap tap tap
pi_129619047
en voor de mensen die er wel van houden, 24 tot 48 uur in de vriezer,kunnen de boktorren niet tegen.
pi_129619113
Mijn vriezer ook niet :r
Tap tap tap
pi_129619145
even in een zakje doen natuurlijk ;)
pi_129619254
Dat schroothout vind ik ook armoedig staan. En of het nou van de riviera maison is of van de action maakt niet uit.
  roze zaterdag 3 augustus 2013 @ 04:49:36 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129640474
Morgen maar even een simpele thermometer kopen (zo'n plastic ding die overal in de tuin hangt) zodat ik weet hoe warm het is in mijn benauwde kamer :') Hebben ze vast wel bij de overburen!

Dit is meteen mijn notitie zodat ik het niet vergeet haha
Your beauty never ever scared me.
pi_129640504
En dan? Weet je hoe warm het is binnen? Word het niet kouder van.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129641221
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:23 schreef Geerd het volgende:
Deze bedoelde ik dus jaja net weer even geweest,

[ afbeelding ]

Zelfde shit als vanish alleen zit nog meer in en de helft goedkoper, gele vlekken onder t-shirts en blouses gaan daar super mee weg.
Had ik dit maar eerder gelezen want heb vannacht mijn witte sportbroek zitten wassen met ossegalzeepstickje. Het is uiteindelijk wel gelukt maar dit lijkt mij makkelijker. Was trouwens op de camping van mijn ouders, dus wederom een nieuwe Action bezocht (in Hellevoetssluis) om 1 en ander te kopen voor de stacaravan, oa 12 solarlampenbakjes (zonder steel). Ziet er snachts schitterend uit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  roze zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:56:12 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129647065
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 05:21 schreef Geerd het volgende:
En dan? Weet je hoe warm het is binnen? Word het niet kouder van.
Nieuwsgierigheid..
Your beauty never ever scared me.
pi_129647493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid..
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar de Hema had altijd een leuk wekkertje, waarop oa ook stond hoe warm het in de ruimte was. Driedubbele functie dus.
Moet maar weer eens even kijken waar ik hem gelaten heb....leuk voor de slaapkamer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 05:21 schreef Geerd het volgende:
En dan? Weet je hoe warm het is binnen? Word het niet kouder van.
In mijn woonkamer staat op de thermostaat hoe warm het is de de ruimte. Aan de hand van de temp die daarop staat en de temp die het buiten is, beslis ik of de tuindeur en het raam open mogen. Zo probeer ik het binnen een beetje koeler dan buiten te houden.
alleen moet je dan niet van die fijne buren hebben die vaak bbq-en en vuurkorfje stoken, dan zit je fijn de hele dag met gesloten raam en deur ivm de rookgeur :r
pi_129647706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar de Hema had altijd een leuk wekkertje, waarop oa ook stond hoe warm het in de ruimte was. Driedubbele functie dus.
Moet maar weer eens even kijken waar ik hem gelaten heb....leuk voor de slaapkamer.

[..]

In mijn woonkamer staat op de thermostaat hoe warm het is de de ruimte. Aan de hand van de temp die daarop staat en de temp die het buiten is, beslis ik of de tuindeur en het raam open mogen. Zo probeer ik het binnen een beetje koeler dan buiten te houden.
[sub]alleen moet je dan niet van die fijne buren hebben die vaak bbq-en en vuurkorfje stoken, dan zit je fijn de hele dag met gesloten raam en deur ivm de rookgeur :r [/sub]
Hehe hier ook idd, achja kun je ze het kwalijk nemen, neuh.
Vaak stopt het toch rond 0100, en ik lig voor 04.00 toch nooit in bed dus pleur ik de zooi dan wel open.
En ja ik werk gewoon fulltime :P Alleen late dienst.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129647754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:05 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Had ik dit maar eerder gelezen want heb vannacht mijn witte sportbroek zitten wassen met ossegalzeepstickje. Het is uiteindelijk wel gelukt maar dit lijkt mij makkelijker. Was trouwens op de camping van mijn ouders, dus wederom een nieuwe Action bezocht (in Hellevoetssluis) om 1 en ander te kopen voor de stacaravan, oa 12 solarlampenbakjes (zonder steel). Ziet er snachts schitterend uit.
Toch niet in twee rijen gezet hè zoals mijn buurvrouw....ik verwacht elk moment dat er een vliegtuig gaat landen in haar tuin. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129647966
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe hier ook idd, achja kun je ze het kwalijk nemen, neuh.
Vaak stopt het toch rond 0100, en ik lig voor 04.00 toch nooit in bed dus pleur ik de zooi dan wel open.
En ja ik werk gewoon fulltime :P Alleen late dienst.
Hier tot een uurtje of 2 en ik slaap graag toch wat eerder ;) Heb graag wel de deur open, koelt binnen dan sneller af. Maar om die een hele nacht open te zetten met alle katten die in de buurt rondlopen, dat lijkt mij niet zo'n strak plan.
(en nee, kan het ze niet kwalijk nemen, maar 5 van de 7 avonden in de zomer en 's winters vaak de vuurkorf aan (buitenrokers) vind ik wel wat veel. BBQ staat ook nog eens op net een meter afstand van de deur, dus het stinkt gewoon echt. En ze zien me elke keer de deur en het raam dichtdoen (viel hun visite laatst ook al op). Was kan ook al niet buiten in de tuin staan, gaat ook heerlijk stinken ;). En de hele tijd van buiten naar binnen zetten lukt mij door schouderproblemen niet. Dus op de wensenlijst voor een nieuw huis staat toch echt minder dicht op de buren wonen dankzij de huidige buren hahaha)
pi_129648013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:40 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier tot een uurtje of 2 en ik slaap graag toch wat eerder ;) Heb graag wel de deur open, koelt binnen dan sneller af. Maar om die een hele nacht open te zetten met alle katten die in de buurt rondlopen, dat lijkt mij niet zo'n strak plan.
(en nee, kan het ze niet kwalijk nemen, maar 5 van de 7 avonden in de zomer en 's winters vaak de vuurkorf aan (buitenrokers) vind ik wel wat veel. BBQ staat ook nog eens op net een meter afstand van de deur, dus het stinkt gewoon echt. En ze zien me elke keer de deur en het raam dichtdoen (viel hun visite laatst ook al op). Was kan ook al niet buiten in de tuin staan, gaat ook heerlijk stinken ;). En de hele tijd van buiten naar binnen zetten lukt mij door schouderproblemen niet. Dus op de wensenlijst voor een nieuw huis staat toch echt minder dicht op de buren wonen dankzij de huidige buren hahaha)
Oef dat is wel minder idd, kom je toch lekker hier wonen? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129648834
Hangt er ook vanaf hoe ze bbqen. Laatst hadden buren van ons het ook aangezet, maar met flink wat spiritus.. Stink spul :r
Anders heb ik er gelukkig nooit last van.
pi_129649244
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:25 schreef Dragonberry het volgende:
Hangt er ook vanaf hoe ze bbqen. Laatst hadden buren van ons het ook aangezet, maar met flink wat spiritus.. Stink spul :r
Anders heb ik er gelukkig nooit last van.
Klopt heel veel mensen kunnen niet bbqen/vuurtje stoken.
Hoor wel eens collega's "nee wij bbqen niet meer altijd aangebrand vlees en rook de hele tijd, wij hebben skottelbraai??? of hoe heet zoon ding:P

Ik zeg dan maar niks :P
Ik zwaai naar dieren.
  roze zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:15:50 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129651817
Nou een normale thermometer hebben ze niet bij de Action.. Alleen lelijke dingen voor op het raam. Er was nog een vrouw die een thermometer zocht en die vond ze ook al lelijk :P Ik zoek gewoon zo'n één:

Zelfs de Blokker heeft ze niet
Your beauty never ever scared me.
pi_129651934
die dingen voor op het raam werken ook voor geen meter.
2week terug was het hier volgens de thermometer al +50graden

pi_129652144
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:21 schreef loecje het volgende:
die dingen voor op het raam werken ook voor geen meter.
2week terug was het hier volgens de thermometer al +50graden

[ afbeelding ]
Hing 'ie vol in de zon?
pi_129652153
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oef dat is wel minder idd, kom je toch lekker hier wonen? :P
hahaha, ik heb een huisje op het oog, moet alleen vriendlief nog even overtuigen (hij wordt al enthousiaster), maar als het niet lukt kom ik bij je wonen (waar woon je eigenlijk?)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Nou een normale thermometer hebben ze niet bij de Action.. Alleen lelijke dingen voor op het raam. Er was nog een vrouw die een thermometer zocht en die vond ze ook al lelijk :P Ik zoek gewoon zo'n één:
[ afbeelding ]
Zelfs de Blokker heeft ze niet
Praxis, Gamma, Hornbach, Karwei, tuincentra
pi_129652230
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:28 schreef kvd het volgende:

[..]

hahaha, ik heb een huisje op het oog, moet alleen vriendlief nog even overtuigen (hij wordt al enthousiaster), maar als het niet lukt kom ik bij je wonen (waar woon je eigenlijk?)

[..]

Praxis, Gamma, Hornbach, Karwei, tuincentra
Deal! :P Zwolle.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129653165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:28 schreef Kwork het volgende:

[..]

Hing 'ie vol in de zon?
ja klopt. maar ook dan zou een thermometer een iets normalere temperatuur moeten aangeven.
het was toen 25graden buiten.
pi_129653689
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef loecje het volgende:

[..]

ja klopt. maar ook dan zou een thermometer een iets normalere temperatuur moeten aangeven.
het was toen 25graden buiten.
Zou 'm toch in de schaduw hangen, dezelfde thermometer werkt perfect hier. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')