abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129606847


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129606866
Hopelijk komen er naast De Ridder snel nog 2 spelers bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129607846
Plet, dan heb je wel goede voorhoede.
pi_129609084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Plet, dan heb je wel goede voorhoede.
Dan zal Mulenga eerst moeten vertrekken, want je gaat die jongen ook niet voor op de bank halen.

De Ridder is de snelle spits om Mulenga of anders dan Plet heen.
pi_129611357
Hopen op Plet inderdaad. Moet zeggen dat dat best wel lang duurt.. Hopelijk komt er nog een CV bij, lijkt mij dat je dan wel een redelijk team neer kunt zetten. Wanneer Sarota, Duplan en van der Gun weer fit zijn ben ik benieuwd wie waar speelt.

Voor welke positie is de Ridder eigenlijk gehaald? Meen me te herinneren dat hij meestal op de flanken speelde maar las vanmorgen dat Wouters hem als spits ziet?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129611430
Plet (of een andere spits) komt pas als Mulenga vertrekt.

De Ridder is gehaald als aanvaller, op de plek van Cedric dus. (valse spits)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129611506
Dan maar hopen dat Mulenga blijft.

Blijkbaar heeft er gister op de wiki pagina van de Ridder gestaan dat Utrecht ook Pedersen en Ramsteijn zou hebben overgenomen. Later er weer afgehaald. Onzin of misschien wel een kern van waarheid?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129611733
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Matip het volgende:
Dan maar hopen dat Mulenga blijft.

Blijkbaar heeft er gister op de wiki pagina van de Ridder gestaan dat Utrecht ook Pedersen en Ramsteijn zou hebben overgenomen. Later er weer afgehaald. Onzin of misschien wel een kern van waarheid?
Onzin, die namen zijn redelijk vaak genoemd als evt. vervangers dus dat zal een pipo van fcu.net erop hebben gezet.

Die Pedersen is onbetaalbaar bv. (qua salaris sowieso)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129612086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin, die namen zijn redelijk vaak genoemd als evt. vervangers dus dat zal een pipo van fcu.net erop hebben gezet.

Die Pedersen is onbetaalbaar bv. (qua salaris sowieso)
Inderdaad, die Ramsteijn zie ik geen eens als toegevoegde waarde. Pedersen zal inderdaad wel onbetaalbaar zijn.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:03:16 #10
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129657990
Alle primera winkels waren om 8 uur dicht :? en ik kan online geen tickets meer bestellen (wedstrijd staat er niet bij)

Weet iemand of ik morgen alsnog een kaartje kan kopen?
pi_129662958
E
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef wickedmen het volgende:
Alle primera winkels waren om 8 uur dicht :? en ik kan online geen tickets meer bestellen (wedstrijd staat er niet bij)

Weet iemand of ik morgen alsnog een kaartje kan kopen?
en wat zegt de website van FCU hierover?
pi_129662977
Overigens is het antwoord ja, vanaf 12:30. CC verplicht.
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:11:57 #13
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129683145
Wat een wedstrijd vandaag.

De pit ligt eruit bij Fc Utrecht en de twaalfde man.
De balsnelheid was slaapverwekkend, de passie was ver te zoeken en we werden eruit geschreeuwd/gefloten door die fanatieke egels.

Respect voor hun en waarvoor ze geknokt hebben. Bij ons moet echt de draai weer om.

Als laatste wil ik zeggen dat De Kogel die alleen maar kan schieten plaats moet maken voor De Ridder ondanks dat ik een fan van hem was.
Misschien ook maar verkopen.
pi_129687366
Wow, wat speelde de kogel een dramatische wedstrijd...

Wel even mooi voor rust dat heen en weer zingen tussen Utrecht en GAE 8-)
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:21:15 #15
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_129687611
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Fan van de kogel? _O-

Ik hoop dat de minuut stilte volgend jaar op hem van toepassing is. Hij hoeft niet dood, maar ik zie hem liever nooit meer.
:')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:26:31 #16
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129687806
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Fan van de kogel? _O-

Ik hoop dat de minuut stilte volgend jaar op hem van toepassing is. Hij hoeft niet dood, maar ik zie hem liever nooit meer.
Jij was diegene die Mulenga weg wou hebben? :P
Iedereen gaat hem nog flink missen als hij er niet meer is.

Spitsenduo met De Ridder en Mulenga zou zijn zijn.
pi_129688879
Ben nooit een grote fan van Mulenga geweest (lees de laatste paar jaren maar terug als je zin hebt), maar vorig jaar heeft hij het goed gedaan. Toch is het beste wat je kan overkomen zijn vertrek. Gelijk van Duinen en Plet halen en dan heb je een prima voorhoede.

Je ziet dit team na 45 minuten uit elkaar flikkeren omdat er niemand voorin capabel genoeg is om te scoren. En dan wordt het los zand en ga je tegen jezelf voetballen.
pi_129688944
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:14 schreef koningmakreel het volgende:
Wow, wat speelde de kogel een dramatische wedstrijd...

Wel even mooi voor rust dat heen en weer zingen tussen Utrecht en GAE 8-)
Noem mij alsjeblieft 1 wedstrijd of zelfs 1 moment waarop je wel onder de indruk bent geweest van die dwaas? Zelfs Pino en Roiha ware nog beter. En hij begint ook al Pino streken te krijgen. Met zijn toffe kapsel :r
pi_129689689
2 luie spitsen zijn het :{
pi_129689784
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Noem mij alsjeblieft 1 wedstrijd of zelfs 1 moment waarop je wel onder de indruk bent geweest van die dwaas? Zelfs Pino en Roiha ware nog beter. En hij begint ook al Pino streken te krijgen. Met zijn toffe kapsel :r
Prince Raicomar dat was paas een paas :7
pi_129692406
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Prince Raicomar dat was paas een paas :7
Prins Polly noemde wij die bij ons thuis :')
pi_129695658
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Noem mij alsjeblieft 1 wedstrijd of zelfs 1 moment waarop je wel onder de indruk bent geweest van die dwaas? Zelfs Pino en Roiha ware nog beter. En hij begint ook al Pino streken te krijgen. Met zijn toffe kapsel :r
Pinooooo _O_ _O-

Nee zonder dollen, je hebt gelijk. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze het contract van de Kogel hebben verlengd. Hij presteert keer op keer ver onder de maar.
pi_129695797
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Pinooooo _O_ _O-

Nee zonder dollen, je hebt gelijk. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze het contract van de Kogel hebben verlengd. Hij presteert keer op keer ver onder de maar.
Ik begrijp het ook werkelijk niet. Er zijn genoeg spelers die net niet goed genoeg zijn (Takagi en Martensson bijvoorbeeld) maar die er wel alles aan doen om er iets van te maken. Dat het niet lukt is tot daar aan toe, maar die twee lopen bijvoorbeeld het vuur wel uit de sloffen. Die kogelbiefstuk met zijn dikke pens staat nog niet eens op de positie waar hij moet staan en als hij naar voren moet komt ie er pas aan in de rust...
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:42:03 #24
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_129696719
Er wordt op dit moment veel teveel van FCU verwacht. Vorig jaar zat het erg mee, nu is het wat moeilijker, wat niet onlogisch is gezien wegvallen van het centrum, Duplan en vd Gun. In plaats de jongens in deze situatie te steunen, gaan "supporters" in de eerste fucking wedstrijd van het seizoen al fluiten(!!). Vroeger toen er mindere resultaten geboekt werden, waren we als twaalfde man berucht en beroemd in
Nederland. Nu vind ik het vooral verwend gedrag, wat je ook wel eens in Duivendrecht ziet, als het even tegen zit.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_129696945
Lesnar, je hebt gelijk. Het probleem is dat het team als een halve slappe over het veld wandelt, dat slaat over op de supporters. En die supporters die er nu zitten denken allemaal dat we top 3 zijn.

Ik hoop dat de komende weken mensen als de Ruiter, Toornstra en de Ridder de boel wat op sleeptouw nemen. Er zit genoeg kwaliteit in het team verder om leuk mee te doen. Niet voor plek 5 misschien, maar 5 tot 9 moet te doen zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 22:52:22 #26
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129697272
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_129699631
quote:
[mening]Tja....ik schaamde mij meer hier voor dan het vertoonde spel vandaag [/mening]
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:20:57 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129703107
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:11 schreef patje030 het volgende:
Zowel het voetbal als de sfeer worden met de week slechter in de domstad. Zo ook vandaag tegen Go Ahead Eagles. :(
Nee bedankt

[ Bericht 21% gewijzigd door DonRaja op 05-08-2013 12:17:11 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129704992
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:37 schreef Thrills het volgende:

[..]

[mening]Tja....ik schaamde mij meer hier voor dan het vertoonde spel vandaag [/mening]
Serieus? Dit vond ik zo'n beetje het enige positieve aan de hele wedstrijd. Veel beter dan de oorverdovende stilte waar de bunnikside tegenwoordig bekend om staat.
pi_129705479
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 06:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Serieus? Dit vond ik zo'n beetje het enige positieve aan de hele wedstrijd. Veel beter dan de oorverdovende stilte waar de bunnikside tegenwoordig bekend om staat.
Nee joh, het is pas stoerrrr als er met k gescholden wordt en alle j aan het g moeten! Jij snapt niet jonguh!
pi_129705759
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee joh, het is pas stoerrrr als er met k gescholden wordt en alle j aan het g moeten! Jij snapt niet jonguh!
Nee. En anti Ajax liedjes tegen RKC vind ik net zo triest maar je gaat toch geen zangwedstrijdje doen met de tegenstander :') Dit poeslieve anusstrelen van de tegenpartij en zijn supporters is niet mijn ding, zeker niet als je club er vroeger om bekend stond enige angst aan te jagen bij de tegenstander, iets wat helaas een mooie herinnering is.
pi_129705829
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:14 schreef koningmakreel het volgende:
Wel even mooi voor rust dat heen en weer zingen tussen Utrecht en GAE 8-)
Ik kreeg er de kriebels van eigenlijk... :P

Eerste half uur was nog wel aardig vond ik, toen had je al met minstens 2-0 voor moeten staan.
10 minuten voor rust sluipen er slordigheden in 't spel en daar maakte GAE dankbaar gebruik van, gelijk na rust staat zo goed als iedereen te slapen nadat Derijck de bal knullig verspeeld en daarna mag je Ruiter bedanken dat het bij 1-1 blijft.

Maar om nu gelijk weer dramatisch te gaan doen zoals op dat ''andere forum'' bv....
Nah! Alsof we vorig jaar niet van zulke wedstrijden hebben gezien, of dat we uberhaupt altijd tegen kleintjes goed spelen.. :') :D

Maar komende wedstrijd wel graag Ayoub in de basis ipv Martensson en wat mij betreft ook liever een Diemers ofzo als rechtshalf ipv Takagi.

Op RTVU zei Wouters gisteren tegen vd Berg dat ie niet veel tijd had omdat ie een speler ging bekijken, laten we hopen dat dit een spits is want De Kogel EN Mulenga samen werkt gewoon niet.

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:42 schreef Lesnar het volgende:
In plaats de jongens in deze situatie te steunen, gaan "supporters" in de eerste fucking wedstrijd van het seizoen al fluiten(!!). Vroeger toen er mindere resultaten geboekt werden, waren we als twaalfde man berucht en beroemd in
Nederland. Nu vind ik het vooral verwend gedrag, wat je ook wel eens in Duivendrecht ziet, als het even tegen zit.
Heel triest idd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129706292
Haha, ik moest wel lachen van dat heen en weer zingen.

Verder word ik ook gek van al dat negatieve gedoe van een hele hoop supporters. Utrecht is (nog) geen club die standaard voor plek 5 gaat. Te veel supporters raken verwend door twee keer europa league in 3 jaar tijd. Zodra het weer even niet lekker gaat meteen de zeikkraan open zetten en lekker te keer gaan over je eigen club. Net zo erg als het uitfluiten van je eigen spelers. En jezelf dan nog steeds een supporter noemen. Ongelovelijk...
pi_129706374
En dat zijn dan dezelfde mensen die zich afvragen waarom 't toch nooit wat wordt... :') :D

Zeker met zoveel nieuwe (en jonge) jongens in je elftal moet je ze steunen, niet uitfluiten na een mislukt schot...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129706394
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:21 schreef koningmakreel het volgende:
Haha, ik moest wel lachen van dat heen en weer zingen.

Verder word ik ook gek van al dat negatieve gedoe van een hele hoop supporters. Utrecht is (nog) geen club die standaard voor plek 5 gaat. Te veel supporters raken verwend door twee keer europa league in 3 jaar tijd. Zodra het weer even niet lekker gaat meteen de zeikkraan open zetten en lekker te keer gaan over je eigen club. Net zo erg als het uitfluiten van je eigen spelers. En jezelf dan nog steeds een supporter noemen. Ongelovelijk...
Komt vooral door de nieuwere lichting supporters ik mijn ogen. De jongens die pas sinds de 2000 jaren bij de FC komen. Daarin pakken ze twee bekers en spelen ze een aantal keer EL. Ik twijfel er niet aan dat ze oprecht voor Utrecht zijn maar ze hebben niet de magere jaren mee gemaakt (een verliesdraaiende club die meermaals gesaneerd moet worden kwalificeer ik nog niet als magere jaren) en nemen het allemaal voor lief. Ik kan het ze niet kwalijk nemen maar het is wel typerend. Uitfluiten van speler is sowieso not done.
pi_129706503
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:39 schreef Thrills het volgende:

[..]

Nee. En anti Ajax liedjes tegen RKC vind ik net zo triest maar je gaat toch geen zangwedstrijdje doen met de tegenstander :') Dit poeslieve anusstrelen van de tegenpartij en zijn supporters is niet mijn ding, zeker niet als je club er vroeger om bekend stond enige angst aan te jagen bij de tegenstander, iets wat helaas een mooie herinnering is.
Angst aanjagen bij tegenstanders....

Sorry, ik hou me in om niet rollend over de grond te gaan.

Over het onderwerp: ik kan er wel om lachen dat heen en weer zingen, beter dan alle stilte die er de laatste jaren heerst bij die zogenaamd fanatieke aanhang van ons.

En over de wedstrijd:
Het wordt tijd voor een nieuwe speaker! Opkomstmuziek 4 minuten te vroeg en dan nog Daniel de Ridder omroepen :')
pi_129706532
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
En dat zijn dan dezelfde mensen die zich afvragen waarom 't toch nooit wat wordt... :') :D

Zeker met zoveel nieuwe (en jonge) jongens in je elftal moet je ze steunen, niet uitfluiten na een mislukt schot...
Ik fluit alleen mee als ik vind dat de betreffende speler ook geen inzet toont. Je hoeft van mij geen Maradonna of Messi te zijn, als je je maar 100% inzet. Off days horen er bij. Maar als je die lummel van een kogel ziet slenteren word ik zooo boos! Hij beseft niet wie zijn fukking dure blauwe schoentjes betaald volgens mij. Zelfde als markiet vorige week.

Over een Takagi en Martensson kan je een hoop zeggen, maar het was gewoon 100% inzet. Dat ze niet gelukkig zijn in de acties of misschien wel gewoon tekort komen vergeef ik ze. Maar ze gaan er tenminste voor.
pi_129706584
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Angst aanjagen bij tegenstanders....

Sorry, ik hou me in om niet rollend over de grond te gaan.

Over het onderwerp: ik kan er wel om lachen dat heen en weer zingen, beter dan alle stilte die er de laatste jaren heerst bij die zogenaamd fanatieke aanhang van ons.

En over de wedstrijd:
Het wordt tijd voor een nieuwe speaker! Opkomstmuziek 4 minuten te vroeg en dan nog Daniel de Ridder omroepen :')
Durf jij met droge ogen te beweren dat tegenstanders in de 90s met veel plezier naar Utrecht kwamen? Zich niet geïntimideerd voelden door het toenmalige publiek? Denk dat ik ook maar moet gaan beginnen met rollen op de vloer...Het is inderdaad de laatste 10 jaar niet veel soeps, ben de laatste die dat zal ontkennen maar ik denk zeker terug met heimwee naar de oude Galg met een Bunnikside die de helft kleiner was maar het dubbele aan geluid produceerde zonder dat ze Glee club speelden.

En de speaker inderdaad, is dat ineens een nieuwe?
pi_129706787
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef Thrills het volgende:

[..]

Durf jij met droge ogen te beweren dat tegenstanders in de 90s met veel plezier naar Utrecht kwamen? Zich niet geïntimideerd voelden door het toenmalige publiek? Denk dat ik ook maar moet gaan beginnen met rollen op de vloer...Het is inderdaad de laatste 10 jaar niet veel soeps, ben de laatste die dat zal ontkennen maar ik denk zeker terug met heimwee naar de oude Galg met een Bunnikside die de helft kleiner was maar het dubbele aan geluid produceerde zonder dat ze Glee club speelden.
Toen zat het uitvak tenminste nog aan de goede kant, dat scheelde ook een hoop.
En ja, ik denk dat er toen best tegenstanders waren die zich geïntimideerd voelden. Dat had ook met de tijd van toen (maatschappelijk) te maken. Dat is niet meer, spelers lopen redelijk risicoloos over het veld en de meeste verstaan al niet eens wat er gezongen wordt. De hele tijd is veranderd.

quote:
En de speaker inderdaad, is dat ineens een nieuwe?
Dacht het niet, de oude speaker van een paar jaar terug is toen weggegaan en deze gekomen dacht ik. Maar veel soeps is het niet. Maar dat ligt ook aan die geweldige geluidsinstallatie....
pi_129706846
Ook graag weer het oude Eye of the Tiger terug aub en niet zo'n verkrachte versie...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129706905
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook graag weer het oude Eye of the Tiger terug aub en niet zo'n verkrachte versie...
Dit klonk als die gare versie die ze in 2005 of 2006 ofzo ineens mee op de proppen kwamen, die flopte binnen 3 wedstrijden :')

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef Tha_Duck het volgende:

Dacht het niet, de oude speaker van een paar jaar terug is toen weggegaan en deze gekomen dacht ik. Maar veel soeps is het niet. Maar dat ligt ook aan die geweldige geluidsinstallatie....
Ja klopt maar deze klinkt weer heel anders dan die knakker van vorig jaar of seizoen daarvoor. Als ik nu een filmpje kijk van Celtic thuis klinkt die toch anders. Had ook het gevoel dat de speakers die boven de Bunnikside hangen weer uitstonden. Sinds een paar wedstrijden is er niks meer te horen en verstaan terwijl dit juist verbeterd was nadat die installaties aan het dak werden gehangen.
pi_129706932
De vaste speaker is nog op vakantie las ik op telegraaf.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129706935
Die speaker was inderdaad om je kapot te schamen.

Echter we spelen nu 1-1. Ik wil niet zeggen dat ik blij ben met een punt maar na ons fiasco tegen de Luxemburgers hield ik mijn hart vast.
Het gaat een zwaar seizoen worden maar we zullen niet onderin meedoen lijkt me.
pi_129744539
Die Gyliano van Velzen tekent vanmiddag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129745634
@ tha duck, jij hebt de tijden van 1995-2003 toch duidelijk anders meegemaakt dan ik. Bijna alle tegenstanders waren bang voor de fc. Zowel de supporters, als de spelers.
pi_129747986
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Gyliano van Velzen tekent vanmiddag.
Ben heel benieuwd. Lekker in de jeugd mee laten draaien en hopen dat hij snel de stap naar het eerste kan maken. Vergeleken met de kogel kan het alleen maar meevallen _O-
pi_129748181
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd. Lekker in de jeugd mee laten draaien en hopen dat hij snel de stap naar het eerste kan maken. Vergeleken met de kogel kan het alleen maar meevallen _O-
Vergeleken met de kogel kan je nog beter nesu of dito in het veld zetten...
pi_129748231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vergeleken met de kogel kan je nog beter nesu of dito in het veld zetten...
Zeer misplaatste opmerking.
pi_129749500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:58 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Zeer misplaatste opmerking.
eens...
begin me te irriteren aan eendje met zn grote snavel.
pi_129749901
Ik zal wel gek zijn maar denk dat een jongen als De Kogel weldegelijk bruikbaar kan zijn.

Maar je hebt wel iemand naast/achter m nodig die m goed kan bedienen, en zo iemand mis je nu.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129751408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:58 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Zeer misplaatste opmerking.
:O
pi_129751796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar denk dat een jongen als De Kogel weldegelijk bruikbaar kan zijn.

Maar je hebt wel iemand naast/achter m nodig die m goed kan bedienen, en zo iemand mis je nu.
Ik denk dat je gek ben ;)

Er zijn al diverse mensen naast hem en achter hem geweest:
van Wolfswinkel
Demouge
Duplan
Asare
Mulenga
Maguire
Silverbauer
Strootman
Gerndt
Sneijder
vd Gun
Oar
Kali
Martensson
Takagi
Toornstra

En dat zijn alleen de aanvallende middenvelders en vleugelspelers die gescoord hebben sinds zijn komst in 2010. Ik wil over elke speler discussiëren die in het lijstje en al zou de helft meneer de Kogel niet gelegen hebben dan nog hou je veel mensen over die hem bediend hebben. Niet alleen tijdens wedstrijden maar ook op de training en eventueel jong Utrecht. Met niemand heeft het gelopen.

De Kogel komt simpelweg op alle fronten tekort, dat los je nog niet op met de beste van de beste. Wat hij tekort komt:
1. Hij staat werkelijk nooit op de plek waar hij moet staan
2. Loopt weg van de bal
3. Wint amper kopduels, ondanks zijn 1 meter 94 (!)
4. Kan geen bal direct op doel schieten
5. Bal springt vaak bij hem weg
6. Bij omschakeling loopt ie nog ergens op de eigen helft terwijl de bal al in de 16 aan de andere kant is zowat
7. Altijd en eeuwig in de dekking lopend
8. Vraag om geen enkele bal
9. Zoekt geen ruimte of creëert geen ruimte voor zichzelf of anderen
10. Niet in staat 1 of 2 man uit te spelen

Enige positieve vind ik dat hij niet zo snel gaat liggen en verder niet aan het mekkeren is. Maar daar scoor je geen doelpunten mee blijkt.

En het zal verder een prima gozer zijn en ik wens hem al het beste in zijn leven, maar als spits van FCU gaat hij het niet maken. Deze week niet, deze maand niet en de komende 3 jaar ook niet.
pi_129751917
Er zijn maar weinig spelers die zo hard en zuiver kunnen schieten als hij.

Natuurlijk moet ie op alle fronten nog bijleren, maar dat afbranden de hele tijd zal m vast niet vooruit helpen, en aangezien ie voor 3 jaar is vastgelegd zijn we voorlopig ook nog niet van m af.

Denk dat als je een goede spits naast m hebt, eentje met overzicht itt Mulenga, dat ie dan weldegelijk van waarde kan zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129752471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zijn maar weinig spelers die zo hard en zuiver kunnen schieten als hij.

Natuurlijk moet ie op alle fronten nog bijleren, maar dat afbranden de hele tijd zal m vast niet vooruit helpen, en aangezien ie voor 3 jaar is vastgelegd zijn we voorlopig ook nog niet van m af.
Soms moet je als club ook je fout toegeven en iemand voor zijn eigen bestwil laten gaan over verhuren. Dat zou voor hem de oplossing kunnen zijn. Laat hem maar is een jaar in de Jupiler League spelen.

quote:
Denk dat als je een goede spits naast m hebt, eentje met overzicht itt Mulenga, dat ie dan weldegelijk van waarde kan zijn.
Ik help het hopen. Maar zo te merken komen we niet af van Mulenga :)
pi_129755126
De Kogel was inderdaad dramatisch tegen GA Eagles, maar wie niet? (behalve ruiter)
Mulenga won ook geen enkel duel en liep ook alleen maar in de weg, ik ben het met PBateman eens dat hij best bruikbaar is, vorig seizoen heeft hij toch een paar aardige partijen gespeeld.
Ik had hem graag wat meer naast Gerndt zien spelen vorig seizoen, een spits die wel overzicht en een goede voorzet had.
En ik vrees ook dat je Mulenga niet kwijt gaat raken, niemand wil hem hebben.
4x scoren tegen die bakkers worden de meeste grote clubs niet warm van.

Dat negatieve gezeur heeft sowieso geen enkele zin, ik verwachtte er vorig jaar niet veel van en dit seizoen ook niet en dan kan het alleen maar meevallen.
Vroeger speelden we altijd voor plek 12-15, dus we zijn gewoon verwend de laatste jaren.
pi_129755385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:32 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

eens...
begin me te irriteren aan eendje met zn grote snavel.
Overigens, je vind wel dat je tegenstanders en supporters moet intimideren met vechtpartijen en gezang met de meest gore en grove taal die een mens kan bedenken. Daar ben je vervolgens trots op zo te lezen.

En dan zou ik een misplaatste opmerking maken _O-
pi_129755598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:24 schreef wortel1981 het volgende:
De Kogel was inderdaad dramatisch tegen GA Eagles, maar wie niet? (behalve ruiter)
Mulenga won ook geen enkel duel en liep ook alleen maar in de weg, ik ben het met PBateman eens dat hij best bruikbaar is, vorig seizoen heeft hij toch een paar aardige partijen gespeeld.
Ik had hem graag wat meer naast Gerndt zien spelen vorig seizoen, een spits die wel overzicht en een goede voorzet had.
En ik vrees ook dat je Mulenga niet kwijt gaat raken, niemand wil hem hebben.
4x scoren tegen die bakkers worden de meeste grote clubs niet warm van.

Dat negatieve gezeur heeft sowieso geen enkele zin, ik verwachtte er vorig jaar niet veel van en dit seizoen ook niet en dan kan het alleen maar meevallen.
Vroeger speelden we altijd voor plek 12-15, dus we zijn gewoon verwend de laatste jaren.
Ik vond Derijck niet dramatisch, speelde een redelijke eerste helft maar werd in de tweede helft meegezogen naar beneden. De Ridder viel redelijk in, voor iemand zonder training en ritme paar keer goed dreigend. Oar was niet goed maar ook niet dramatisch.

Het leek bijna een goede wedstrijd ;)
pi_129756476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Overigens, je vind wel dat je tegenstanders en supporters moet intimideren met vechtpartijen en gezang met de meest gore en grove taal die een mens kan bedenken. Daar ben je vervolgens trots op zo te lezen.

En dan zou ik een misplaatste opmerking maken _O-
Ik denk dat ik een ander type fcu supporter ben dan jij...
En ja, ik vond de tijd van intimidatie mooier dan nu... ik had toen meer het idee dat fcu mn cluppie was dan nu!
pi_129757545
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef jojohopjes het volgende:

[..]
En ja, ik vond de tijd van intimidatie mooier dan nu... ik had toen meer het idee dat fcu mn cluppie was dan nu!
Daar ben ik het denk ik wel mee eens, hoe bagger de wedstrijd ook was er was altijd een fantastische sfeer, dit is nu ver te zoeken.
Ook heb ik het idee dat er meer spelers waren waar je voor naar het stadion kwam, een Vreven die iemand hard aanpakte of een Kuyt die voor elke meter ging, zulke spelers heb je niet meer.
pi_129757698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar ben ik het denk ik wel mee eens, hoe bagger de wedstrijd ook was er was altijd een fantastische sfeer, dit is nu ver te zoeken.
Ook heb ik het idee dat er meer spelers waren waar je voor naar het stadion kwam, een Vreven die iemand hard aanpakte of een Kuyt die voor elke meter ging, zulke spelers heb je niet meer.
Dat er een bepaalde fanatieke sfeer gemist wordt onderschrijf ik ook hoor. De BS zingt kinderliedjes ondertussen en spelers die er echt voor gaan moeten we ver zoeken.
pi_129757940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar ben ik het denk ik wel mee eens, hoe bagger de wedstrijd ook was er was altijd een fantastische sfeer, dit is nu ver te zoeken.
Ook heb ik het idee dat er meer spelers waren waar je voor naar het stadion kwam, een Vreven die iemand hard aanpakte of een Kuyt die voor elke meter ging, zulke spelers heb je niet meer.
Een Vreven heb je nu niet nee, maar een Oar of vd Maarel loopt net als Kuijt ook voor elke meter.
Toch hoor je tegenwoordig vnl. gefluit of boe-geroep..

Kijk bv. naar afgelopen zondag, De Kogel schoot 1 keer verkeerd en kreeg gelijk een fluitconcert over zich heen. Snap daar echt helemaal niets van, en daar zit imo het verschil tussen vroeger en nu.

Het lijkt wel alsof er een groep supporters bij is gekomen die denken dat het normaal is om alleen maar te klagen en te fluiten terwijl wij ondanks dat we altijd een kritisch publiek zijn geweest vooral bekend hebben gestaan als publiek dat een 12e man is...

Daar is weinig tot niets meer van over.

Ik weet zeker dat als de sfeer van toen er nu nog zou zijn, dit elftal beter speelt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129758457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een Vreven heb je nu niet nee, maar een Oar of vd Maarel loopt net als Kuijt ook voor elke meter.
Toch hoor je tegenwoordig vnl. gefluit of boe-geroep..

Kijk bv. naar afgelopen zondag, De Kogel schoot 1 keer verkeerd en kreeg gelijk een fluitconcert over zich heen. Snap daar echt helemaal niets van, en daar zit imo het verschil tussen vroeger en nu.

Het lijkt wel alsof er een groep supporters bij is gekomen die denken dat het normaal is om alleen maar te klagen en te fluiten terwijl wij ondanks dat we altijd een kritisch publiek zijn geweest vooral bekend hebben gestaan als publiek dat een 12e man is...

Daar is weinig tot niets meer van over.

Ik weet zeker dat als de sfeer van toen er nu nog zou zijn, dit elftal beter speelt.
Ik ben het helemaal met je eens.

Dat ik op dit moment negatief ben over mn cluppie is ook niet omdat we niet goed voetballen oid, nee ik zie dat het publiek steeds meer zeikt vanwege het voetbal, de jongens die je jarenlang zag bij de voetbal steeds minder ziet, de club zoekende is naar identiteit, fransie die goede bedoelingen heeft maar het ook niet beter doet worden en waar we afhankelijk van zijn geworden, bestuur wat liegt. Tja, dan zie ik gewoon dat mn cluppie steeds minder mn cluppie is. Oar en van de maarel vliegen er idd lekker in altijd!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:49:03 #63
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_129772104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar ben ik het denk ik wel mee eens, hoe bagger de wedstrijd ook was er was altijd een fantastische sfeer, dit is nu ver te zoeken.
Ook heb ik het idee dat er meer spelers waren waar je voor naar het stadion kwam, een Vreven die iemand hard aanpakte of een Kuyt die voor elke meter ging, zulke spelers heb je niet meer.
Vroeger (wat klink ik oud), was er altijd ten minste 1 vedette/paradijsvogel tussen een leger van houthakkers/eenheidsworsten. Als het dan niet liep (meestal dus), werd je toch nog vermaakt dmv (technische) hoogstandjes. Dit soort spelers heb ik de laatste jaren niet meer gezien helaas. Zo uit mijn hoofd mijn favorieten van toen ik nog een seizoenkaart had:

-Decheiver
-Mols
-Booth
-Martel
-Fortune
-Vreven

Speciale vermeldingen:
Peter Hofstede
Hans Visser
John de jong
Dyonius Sebwe
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_129781183
Scott Booth motherfucker :D

Wat ik trouwens ook erg mis zijn de ludieke spreekkoren, dus geen dom anti-ajax gelul tijdens een wedstrijd tegen RKC maar originele en actuele teksten.

Het mooiste wat dat betreft vond ik nog wel PSV - Utrecht nadat zij tegen volgens mij Kaiserslautern hadden gespeeld en er wat boefjes 't veld op liepen daar.

Ik ken de text nog helemaal:

''Het hek staat op een kier, op een kier, op een kier,
Het hek staat op een kier en Eric Gerets is portier.
En PSV, en PSV, en PSV dat relt,
Met 3 man, met 3 man, met 3 man op het veld''

:P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129781200
Vergeet Willy Gorter niet!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_129781223
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:48 schreef Hallojo het volgende:
Vergeet Willy Gorter niet!
Edwin toch?

Met zijn vingertje. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129781235
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Edwin toch?

Met zijn vingertje. :D
Twee vingers he! ;)

En zijn echte naam is inderdaad Edwin.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:34:12 #68
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_129786842
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Scott Booth motherfucker :D

Wat ik trouwens ook erg mis zijn de ludieke spreekkoren, dus geen dom anti-ajax gelul tijdens een wedstrijd tegen RKC maar originele en actuele teksten.

Het mooiste wat dat betreft vond ik nog wel PSV - Utrecht nadat zij tegen volgens mij Kaiserslautern hadden gespeeld en er wat boefjes 't veld op liepen daar.

Ik ken de text nog helemaal:

''Het hek staat op een kier, op een kier, op een kier,
Het hek staat op een kier en Eric Gerets is portier.
En PSV, en PSV, en PSV dat relt,
Met 3 man, met 3 man, met 3 man op het veld''

:P
In het begin toen Booth bij FCU de bal kreeg: "booth, booth, booth"

Toen hij met Vitesse bij FCU kwam: "Scott Booth motherfucker"

W00T!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_129786895
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:34 schreef Lesnar het volgende:

[..]

In het begin toen Booth bij FCU de bal kreeg: "booth, booth, booth"

Toen hij met Vitesse bij FCU kwam: "Scott Booth motherfucker"

W00T!
Ging ie niet eerst naar die Tukkers?

Deed toen een ''Kali-tje'' iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129835372
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Vroeger (wat klink ik oud), was er altijd ten minste 1 vedette/paradijsvogel tussen een leger van houthakkers/eenheidsworsten. Als het dan niet liep (meestal dus), werd je toch nog vermaakt dmv (technische) hoogstandjes. Dit soort spelers heb ik de laatste jaren niet meer gezien helaas. Zo uit mijn hoofd mijn favorieten van toen ik nog een seizoenkaart had:

-Decheiver
-Mols
-Booth
-Martel
-Fortune
-Vreven

Speciale vermeldingen:
Peter Hofstede
Hans Visser
John de jong
Dyonius Sebwe
Die allereerste invalbeurt van Martel, prachtig. Hij zat net bij de club, paar trainingen meegedaan. Valt in tegen Sparta (geloof ik) en eist de eerste de beste vrije trap op, randje zestien. Krult de bal de kruising in, en de kreet 'Allez Didier' was geboren _O_

Reinier "In Oranje" Robbemond vond ik ook altijd een leuke voetballer. John de Jong heb ik nooit zoveel mee gehad, beetje overschat. En Sebwe ja, we hadden eind jaren '90 ook wel af en toe een rare speler ertussen lopen :P Odartey Lawson, Nwakire, Kostakis Costa, Srdjan Obradovic...
Maar die sfeer van toen is helemaal weg. Het voetbal was vaak niet best, maar je had wel spelers die er voor gingen. Het is nu veel verwender allemaal, de spelers zijn verwender en het publiek ook.
pi_129835407
Vergeet niet dat die vrije trap ook nog uit stand was he, magistraal. _O_

Robbemond was altijd de beste op de training, maar in wedstrijden vaak zo bleu...

Tom van Mol is ook een oude favoriet trouwens!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:45:32 #72
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129835449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

Kijk bv. naar afgelopen zondag, De Kogel schoot 1 keer verkeerd en kreeg gelijk een fluitconcert over zich heen. Snap daar echt helemaal niets van, en daar zit imo het verschil tussen vroeger en nu.

Uhhhh dat was toch echt de 3 of 4de keer dat hij effe een schotje ging doen en terecht dat ze deze keer floten.
Het werkte ook nog want hij ging wel beter spelen of nou ja niet meer schieten. :D
pi_129835470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Uhhhh dat was toch echt de 3 of 4de keer dat hij effe een schotje ging doen en terecht dat ze deze keer floten.
Het werkte ook nog want hij ging wel beter spelen of nou ja niet meer schieten. :D
Absoluut niet, bij zijn eerste (slappe) schot werd er al redelijk massaal gefloten.

Snap 't ook gewoon niet, natuurlijk is die jongen geen geweldenaar maar wel pas 21.
Eigen talenten worden ZO snel afgebrand bij ons...

Zo'n Gianluca Nijholt ook bv, wilde niets liever dan slagen bij zijn cluppie en had nu makkelijk in de plaats van een Martensson kunnen spelen, maar is gewoon kapot gemaakt door 't publiek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129840210
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Absoluut niet, bij zijn eerste (slappe) schot werd er al redelijk massaal gefloten.

Snap 't ook gewoon niet, natuurlijk is die jongen geen geweldenaar maar wel pas 21.
Eigen talenten worden ZO snel afgebrand bij ons...

Zo'n Gianluca Nijholt ook bv, wilde niets liever dan slagen bij zijn cluppie en had nu makkelijk in de plaats van een Martensson kunnen spelen, maar is gewoon kapot gemaakt door 't publiek.
En bij welke grote club in de Champions Leageau speelt die Nijholt nu dan?

Natuurlijk heb je wel een punt, de manier hoe er met sommige spelers om wordt gegaan is absoluut niet terecht. Maar je kan toch moeilijk verkopen dat die Kogel zoveel vechtlust heeft en strijd toont. Dan zou het al een stuk prettiger kijken zijn.
pi_129864621
quote:
FC Utrecht lijkt op weg naar een nieuwe dreun. De club uit de Domstad raakte in de zomermaanden diverse basisspelers kwijt en zag bovendien Cedric van der Gun en Edouard Duplan wegvallen met stevige blessures. Nu staat Jacob Mulenga voor de afronding van een transfer: hij is volgens L’Équipe op weg naar Saint-Étienne.

Dat Mulenga graag hogerop wil, is al weken bekend. De Zambiaanse aanvaller werd al nadrukkelijk in verband gebracht met enkele Engelse clubs, maar begon het seizoen wel gewoon bij FC Utrecht. In de Europese uitwedstrijd tegen FC Differdange scoorde hij eenmaal en in de return was hij zelfs goed voor een hattrick. Desondanks werd zijn club uitgeschakeld door de Luxemburgers.

Mulenga stond zondag nog negentig minuten op het veld tijdens de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles, die in 1-1 eindigde. De 29-jarige aanvaller mag tegen een goed bod vertrekken bij FC Utrecht, want zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af. Saint-Étienne eindigde vorig seizoen als vijfde in de Ligue 1. Mulenga speelde eerder vijf jaar in Frankrijk bij Châteauroux.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129865381
Was te verwachten. Ik ben nu benieuwd hoe Utrecht hierop reageert
pi_129865398
Hopelijk is het snel rond, dan komen er bij ons 2 nieuwen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129865976
Een "dreun" :')

Ik was even bang dat er echt wat was, maar hoe kan iets wat nou juist een doel is van de fc een dreun zijn. Eerder een succes.
pi_129866034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef zatoichi het volgende:
Een "dreun" :')

Ik was even bang dat er echt wat was, maar hoe kan iets wat nou juist een doel is van de fc een dreun zijn. Eerder een succes.
De commentaren op voetbalzone ook...

quote:
Als Mulenga ook nog vertrekt is er kwalitatief helemaal niets meer over van Utrecht, dat wordt onder de streep voetballen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129866687
Het beste wat ons kan overkomen wat mij betreft, laat maar lekker gaan. Direct Plet halen en van Duinen bellen.
pi_129869519
Geloof er vrij weinig van.
pi_129877365
Zou het als iets positiefs zien (mits er dan idd 2 bijkomen), zeker geen dreun iig...
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:32:33 #83
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_129936422
:')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_129937594
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef Biogarde het volgende:
:')
;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:06:25 #85
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129940464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Het beste wat ons kan overkomen wat mij betreft, laat maar lekker gaan. Direct Plet halen en van Duinen bellen.


Zo'n reactie is ongelovelijk, nou ja have fun in het rechterrijtje.
pi_129942118
Nou, de waarde van Mulenga is ook weer gedaald...
pi_129942254
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef m0ridin het volgende:
Nou, de waarde van Mulenga is ook weer gedaald...
Bij wickedmen niet hoor :')
pi_129943492
Veldspel was tenminste weereens behoorlijk.

De Ridder lijkt een aanwinst!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129943788
Wanneer is Sarota eigenlijk weer fit?
Martensson en Takagi kunnen het niveau duidelijk niet aan!

Zag er gelukkig al weer wat beter uit als vorige week, maar mijn hemel wat een domme overtrading van v/d Maarel zeg! Verpest je hele wedstrijd! Gaat ff op z'n gemakkie doen in de eigen 16, onbegrijpelijk!
pi_129944173
Vond Martensson tot aan zijn gebruikelijke kramp een stuk beter spelen dan de laatste tijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129945237
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Martensson tot aan zijn gebruikelijke kramp een stuk beter spelen dan de laatste tijd.
Ja hoe is dat trouwens mogelijk?
Die gozer heft volgens mij nog nooit 90 minuten bij ons gespeeld, is ie fysiek zo slecht?
pi_129967839
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ja hoe is dat trouwens mogelijk?
Die gozer heft volgens mij nog nooit 90 minuten bij ons gespeeld, is ie fysiek zo slecht?
Blijkbaar fysiek niet in orde idd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129968489
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Veldspel was tenminste weereens behoorlijk.

De Ridder lijkt een aanwinst!
Met beiden helemaal eens. Het is dat je zo stompzinnig een pingel tegen krijgt. Hij was, helaas, terecht maar je ziet op TV in de herhaling duidelijk dat vd Maarel de bal wil trappen. Stomme pech.

Je hebt denk ik 60 van de 90 minuten het spel gedicteerd, maar als mulenga zelfs zonder keeper niet kan scoren dan houdt het gewoon op :'(
pi_129968761
Ik blijf ook genieten van Oar, echt mijn favoriete speler geworden ondanks dat zijn rendement natuurlijk beter kan.

Belachelijke gele kaart ook terwijl dat een grote kans voor Utrecht had kunnen worden...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129968772
Ben idd ook wel positief over de Ridder... Werkt hard, gaat dreiging van uit, doelgericht (misschien af en toe iets te). Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt!
pi_129969545
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf ook genieten van Oar, echt mijn favoriete speler geworden ondanks dat zijn rendement natuurlijk beter kan.

Belachelijke gele kaart ook terwijl dat een grote kans voor Utrecht had kunnen worden...
mehhh, hij kwam behoorlijk in hoor..

Wat een kansen had Mulenga nodig, yeeeezus
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129969583
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Scott Booth motherfucker :D

Wat ik trouwens ook erg mis zijn de ludieke spreekkoren, dus geen dom anti-ajax gelul tijdens een wedstrijd tegen RKC maar originele en actuele teksten.

Het mooiste wat dat betreft vond ik nog wel PSV - Utrecht nadat zij tegen volgens mij Kaiserslautern hadden gespeeld en er wat boefjes 't veld op liepen daar.

Ik ken de text nog helemaal:

''Het hek staat op een kier, op een kier, op een kier,
Het hek staat op een kier en Eric Gerets is portier.
En PSV, en PSV, en PSV dat relt,
Met 3 man, met 3 man, met 3 man op het veld''

:P
Die op dezelfde melodie over de vouw van Advocaat vond ik anders ook behoorlijk ludiek! :o
pi_129969589
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:14 schreef Matip het volgende:

[..]

mehhh, hij kwam behoorlijk in hoor..

Wat een kansen had Mulenga nodig, yeeeezus
Hij raakte de tegenstander niet eens maar de bal...
Was overduidelijk in de herhaling te zien. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129972529
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:14 schreef Matip het volgende:

[..]

mehhh, hij kwam behoorlijk in hoor..

Wat een kansen had Mulenga nodig, yeeeezus
Zoals PBateman al zei, hij raakte gewoon de bal. Fluiten en een kaart geven sloeg helemaal nergens op
pi_130053553
Van Schaik bevestigt in de VI dat men naar deze spits is wezen kijken:

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130053775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Schaik bevestigt in de VI dat men naar deze spits is wezen kijken:

Filmpje ziet er niet verkeerd uit. Maar alleen in de eerste helft opstellen, want in de tweede helft mist hij alle kansen...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_130054090
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:57 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Filmpje ziet er niet verkeerd uit. Maar alleen in de eerste helft opstellen, want in de tweede helft mist hij alle kansen...
:D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130107728
Filmpje ziet er erg goed uit inderdaad, zitten mooie goals tussen (die tegen Rangers vooral) :)

Toch vallen zijn cijfers me wel wat tegen. Het lijkt een veelscorende spits met een neusje voor de goal, maar ik zie net dat hij in 119 wedstrijden twintig goals heeft gemaakt. Loopt dus 1 op 6.
pi_130111753
Het is ook meer een middenvelder/buitenspeler blijkt. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130113495
Hopelijk staat Boschker in doel zondag
pi_130120947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk staat Boschker in doel zondag
"Boschker bedankt! Boschker bedankt! Boschker Boschker Boschker bedankt!"

Wordt gezellig :P
pi_130121128
Ze zullen wel voor de zoveelste keer 'wraak' willen nemen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130121272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze zullen wel voor de zoveelste keer 'wraak' willen nemen....
Dat zit in het bloed van die reserve duitsers. Kan je niks aan doen.

c_/
pi_130122225
Die spits is wel tweebenig, dat scheelt.

Ik snap Utrecht alleen niet.

Men wilt de schulden terugdringen en niets kopen. Het gaat sportief even mis en de geldkraan gaat weer open?

Gevalletje achter de feiten aan lopen.
pi_130122326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:44 schreef k3vil het volgende:
Die spits is wel tweebenig, dat scheelt.

Ik snap Utrecht alleen niet.

Men wilt de schulden terugdringen en niets kopen. Het gaat sportief even mis en de geldkraan gaat weer open?

Gevalletje achter de feiten aan lopen.
:?

Volgens mij snap je 't niet helemaal.
Er is al ENORM gesneden in 't salarishuis he, er is blijkbaar nog ruimte om iemand aan te trekken, zeker als Mulenga nog vertrekt.

Er zijn geen schulden trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130122419
Welke geldkraan gaat er open?

We hebben gekregen:
Derijck, huur van PSV. En kost vermoed ik niet veel meer dan vd Hoorn kostte
de Ridder, transfervrij. Qua salaris kost hij vermoed ik een kwart tot hooguit een half salaris van Asare

Verder zijn vd Hoorn, Asara, Kali en Wuytens vertrokken als groot verdieners. Ik weet 200% zeker dat er minimaal 50% bespaard is op salaris door het vertrek van deze spelers.

Als Mulenga gaat heb je weer 5 ton salaris te verdelen. Daar haal je 2 fatsoenlijke aanvallers voor of misschien zelfs wel 2 fatsoenlijke en een talent.
pi_130123105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Als Mulenga gaat heb je weer 5 ton salaris te verdelen. Daar haal je 2 fatsoenlijke aanvallers voor of misschien zelfs wel 2 fatsoenlijke en een talent.
Meen je dat nou echt? :?
pi_130123239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Meen je dat nou echt? :?
Wat klopt er niet aan dan?

Spelers van buiten de EU verdienen minimaal 550.000 euro per jaar. Mulenga komt van buiten de EU en verdient dus minimaal 550.000 euro per jaar (bron http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lers-buiten-EU.dhtml)

Je kan mij niet wijsmaken dat er geen fatsoenlijke Nederlandse (of Belgisch of EU) spitsen zijn die genoegen nemen met 275.000 euro per jaar.
pi_130123279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan?

Spelers van buiten de EU verdienen minimaal 550.000 euro per jaar. Mulenga komt van buiten de EU en verdient dus minimaal 550.000 euro per jaar (bron http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lers-buiten-EU.dhtml)

Je kan mij niet wijsmaken dat er geen fatsoenlijke Nederlandse (of Belgisch of EU) spitsen zijn die genoegen nemen met 275.000 euro per jaar.
Denk dat wortel doelde op de transfersom die ook betaald moet worden.
De Ridder zal trouwens niet heel veel minder verdienen dan Asare schat ik zo in, die kwam van Southampton he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130123430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk dat wortel doelde op de transfersom die ook betaald moet worden.
De Ridder zal trouwens niet heel veel minder verdienen dan Asare schat ik zo in, die kwam van Southampton he.
Asara was niet EU en dus minimaal 550.000. Mag toch hopen dat een afgedankte, transfervrij, speler minder verdiend dan dat. Sowieso hebben we volgens mij een salarishuis met een plafond van 250k wat ingesteld is na de komst van Asare. Alleen voor buitengewone spelers zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden. En hoewel ik heel blij ben met de Ridder denk ik niet dat hij tot die klasse behoort.

Transfersom heb je inderdaad gelijk in, maar er vanuit gaande dat Mulenga met nog een jaarcontract verkocht wordt moet dat toch ook 250.000 tot 750.000 op leveren. Dat kan je vervolgens toch ook weer gebruiken?
pi_130123483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Asara was niet EU en dus minimaal 550.000. Mag toch hopen dat een afgedankte, transfervrij, speler minder verdiend dan dat. Sowieso hebben we volgens mij een salarishuis met een plafond van 250k wat ingesteld is na de komst van Asare. Alleen voor buitengewone spelers zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden. En hoewel ik heel blij ben met de Ridder denk ik niet dat hij tot die klasse behoort.

Transfersom heb je inderdaad gelijk in, maar er vanuit gaande dat Mulenga met nog een jaarcontract verkocht wordt moet dat toch ook 250.000 tot 750.000 op leveren. Dat kan je vervolgens toch ook weer gebruiken?
De Ridder zal geen 5,5 ton verdienen maar ik denk toch wel aardig wat.

Voor Mulenga willen ze 1 miljoen euro geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130123508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Ridder zal geen 5,5 ton verdienen maar ik denk toch wel aardig wat.
Ik gok op max 250.000. Helaas wordt dat niet bekend gemaakt :'(

quote:
Voor Mulenga willen ze 1 miljoen euro geloof ik.
Dat zou prachtig zijn, maar persoonlijk vind ik het onrealistisch. Aan de andere kant heeft Gerndt ook nog een bak geld opgeleverd, dus daar is geen pijl op te trekken.
pi_130123714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk dat wortel doelde op de transfersom die ook betaald moet worden.
De Ridder zal trouwens niet heel veel minder verdienen dan Asare schat ik zo in, die kwam van Southampton he.
Inderdaad.
En ik geloof er niet in dat je een goede spits binnen haalt voor 250.000euro per jaar, zeker niet de namen die ik nu allemaal voorbij hoor komen.
pi_130123848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:44 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Inderdaad.
En ik geloof er niet in dat je een goede spits binnen haalt voor 250.000euro per jaar, zeker niet de namen die ik nu allemaal voorbij hoor komen.
Het is het salarisplafond die 250k. Waarom zou een goede spits meer krijgen dan dat? Daar gaat Frans van zijn leven niet mee akkoord, tenzij het Dirk Kuyt zou zijn misschien die terug wil keren.
pi_130123853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:?

Volgens mij snap je 't niet helemaal.
Er is al ENORM gesneden in 't salarishuis he, er is blijkbaar nog ruimte om iemand aan te trekken, zeker als Mulenga nog vertrekt.

Er zijn geen schulden trouwens.
In de jaarcijfers te zien heeft FCU 17 miljoen vreemd vermogen (schuld). Op zich niet erg, maar ik geloof dat Utrecht de schuld wilde terugdringen.
pi_130123864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Welke geldkraan gaat er open?

We hebben gekregen:
Derijck, huur van PSV. En kost vermoed ik niet veel meer dan vd Hoorn kostte
de Ridder, transfervrij. Qua salaris kost hij vermoed ik een kwart tot hooguit een half salaris van Asare

Verder zijn vd Hoorn, Asara, Kali en Wuytens vertrokken als groot verdieners. Ik weet 200% zeker dat er minimaal 50% bespaard is op salaris door het vertrek van deze spelers.

Als Mulenga gaat heb je weer 5 ton salaris te verdelen. Daar haal je 2 fatsoenlijke aanvallers voor of misschien zelfs wel 2 fatsoenlijke en een talent.
Ik weet niet hoeveel we dan voor die spits moeten neertellen, of issie transfervrij
pi_130123950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:49 schreef k3vil het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel we dan voor die spits moeten neertellen, of issie transfervrij
Een fatsoenlijke spits uit de Jupiler League (bv Anco Jansen van de Graafschap met 29 wedstrijden en 21 goals) die kost aan transfersom geen miljoen hoor. Hooguit 4 ton.

En de Ridder was ook transfervrij, en is een goede spits voor onze FC zover ik het nu kan inschatten. Daar zullen er toch wel meer van rondlopen?
pi_130123993
Dat salarisplafond moet je niet al te letterlijk nemen, voor de beste spelers wordt echt nog wel een uitzondering gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:49 schreef k3vil het volgende:

[..]

In de jaarcijfers te zien heeft FCU 17 miljoen vreemd vermogen (schuld). Op zich niet erg, maar ik geloof dat Utrecht de schuld wilde terugdringen.
Je vergeet dat Van Seumeren voor 99% eigenaar is. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130124022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat salarisplafond moet je niet al te letterlijk nemen, voor de beste spelers wordt echt nog wel een uitzondering gemaakt.
Klopt, maar dan moet er wel een beste speler komen. En ik geloof niet dat de Ridder daaronder valt. Dat je erbovenuit gaat als je bijvoorbeeld vd Hoorn had verlengd dan is dat wel te begrijpen. Maar wat er nu loopt en wat je eventueel kan halen valt mag ik hopen toch niet in de categorie 'beste spelers'?
pi_130124035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet er wel een beste speler komen. En ik geloof niet dat de Ridder daaronder valt. Dat je erbovenuit gaat als je bijvoorbeeld vd Hoorn had verlengd dan is dat wel te begrijpen. Maar wat er nu loopt en wat je eventueel kan halen valt mag ik hopen toch niet in de categorie 'beste spelers'?
Een Toornstra verdient wel meer dan 250k schat ik zo in iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130124063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een Toornstra verdient wel meer dan 250k schat ik zo in iig.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Die valt ook in de categorie 'beste spelers' naar mijn mening.
pi_130125418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een Toornstra verdient wel meer dan 250k schat ik zo in iig.
Ik mag toch echt hopen van niet
pi_130125524
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:40 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen van niet
Reken er maar op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130126693
Toornstra zijn we kwijt na de winterstop.

Of doordat de prestaties van Utrecht hem niet zullen aanstaan en hijzelf ook niet goed presteert, of omdat hij wel goed presteert en weer eens goed opvalt bij potientiele kapers op de kust.
pi_130127040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef k3vil het volgende:
Toornstra zijn we kwijt na de winterstop.

Of doordat de prestaties van Utrecht hem niet zullen aanstaan en hijzelf ook niet goed presteert, of omdat hij wel goed presteert en weer eens goed opvalt bij potientiele kapers op de kust.
Als Sarota tegen die tijd weer wat op niveau zit is dat niet eens een echte ramp.
pi_130127394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Reken er maar op.
Als dit het geval is: ongelofelijk |:(
pi_130202542
Wedstrijd nu al weggegeven, snap nog steeds niet waarom iedereen zo positief is...
pi_130202662
Het spel tot nu toe is echt beschamend...
pi_130202702
Volgende week best lastige tegen AZ en puntjes zijn wel nodig.
pi_130202954
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Thrills het volgende:
Wedstrijd nu al weggegeven, snap nog steeds niet waarom iedereen zo positief is...
Tijd om de kogel op te stellen :')

En die bolle debiel in dat gele shirt, wat doet die daar? Zet daar anders gewoon een paspop neer!
pi_130202971
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef zatoichi het volgende:
Het spel tot nu toe is echt beschamend...
Eerste 5 minuten waren aardig....
pi_130203031
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Eerste 5 minuten waren aardig....
Toen deed mijn stream het nog niet... :')
pi_130203079
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Toen deed mijn stream het nog niet... :')
Jammer, dat waren de beste minuten van dit seizoen :')

Maar serieus, ik weet het ook niet meer. Wat moet er gebeuren om die josti's aan het voetballen te krijgen? Het slappe gelul van iedereen (mijzelf inclusief!) dat we pech hebben met Sarota, Duplan en vd Gun gaat toch niet op...........
pi_130203346
:'(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_130203377
Misschien eens beginnen met verdedigen... Wat de fuck zeg.
\
pi_130203501
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef m0ridin het volgende:
Misschien eens beginnen met verdedigen... Wat de fuck zeg.
\
Doe is niet zo gek!

Nilsson erin!
pi_130203543
Njah, meer voor de volgende wedstrijd idd... nu een beetje laat om er mee te gaan beginnen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:13:12 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130203591
Hoe keept Verhoeven eigenlijk?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130203830
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Morendo het volgende:
Hoe keept Verhoeven eigenlijk?
Met grote klappen!
pi_130203836
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Morendo het volgende:
Hoe keept Verhoeven eigenlijk?
Hebt er niet heel veel aan, voegt niet veel toe... Maar ligt nou niet echt aan hem dat we met 4-0 achterstaan.
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 20:10:27 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130209928
8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130210865
was 't uitvak nou helemaal leeg in de 2e helft? valt me tegen van de supporters
pi_130211695
quote:
:{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_130211934
quote:
:')

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef Asphias het volgende:
was 't uitvak nou helemaal leeg in de 2e helft? valt me tegen van de supporters
Doe er wat aan.
pi_130219945
EDIT: Never mind, uithuilen en komende weken doorgaan met huilen...
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:24:42 #151
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_130222816
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Doe is niet zo gek!

Nilsson erin!
Allicht beter dan Heerings, wat een zeef is dat zeg :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_130226178
Het is vooral triest om te zien hoe makkelijk ze zich neerleggen bij een afstraffing.

We hebben geen kerels meer in t veld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:42:06 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_130226607
Wat een dramatisch elftal hebben jullie dit seizoen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_130226723
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Wat een dramatisch elftal hebben jullie dit seizoen.
Mwah, over t algemeen zijn er per wedstrijd maar 9 of 10 dramatisch dus dat valt nog best mee...
pi_130226726
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef Asphias het volgende:
was 't uitvak nou helemaal leeg in de 2e helft? valt me tegen van de supporters
Ik was er niet bij, maar dit valt me ook tegen, we staan weer mooi voor lul. En dit is ook een 'statement' wat totaal niet helpt.
pi_130226727
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Wat een dramatisch elftal hebben jullie dit seizoen.
Gelukkig zijn we pas 3 wedstrijden onderweg...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130226747
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we pas 3 wedstrijden onderweg...
Inderdaad. En eerlijk is eerlijk, groningen en twente zijn gewoon wedstrijden die je zowel kan winnen als verliezen. Vorig jaar was dat ook niet anders. Dus ik weet niet waarom iedereen zo moeilijk loopt te doen 8)7
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:55:55 #158
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_130226766
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:54 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Inderdaad. En eerlijk is eerlijk, groningen en twente zijn gewoon wedstrijden die je zowel kan winnen als verliezen. Vorig jaar was dat ook niet anders. Dus ik weet niet waarom iedereen zo moeilijk loopt te doen 8)7
Eh, laten we wel wezen, tegen Twente ga je er zo ongenadig hard vanaf dat je je als elftal zijnde kapot moet schamen. Tel daarbij de blamage in de EL op waar je tegen een semi-prof elftal gewoon 5 doelpunten om de oren krijgt en volgens mij heb je als FC Utrecht fan alle reden om je dan zorgen te gaan maken...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_130226775
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh, laten we wel wezen, tegen Twente ga je er zo ongenadig hard vanaf dat je je als elftal zijnde kapot moet schamen. Tel daarbij de blamage in de EL op waar je tegen een semi-prof elftal gewoon 5 doelpunten om de oren krijgt en volgens mij heb je als FC Utrecht fan alle reden om je dan zorgen te gaan maken...
Helemaal mee eens..........ik maak me dan ook grote zorgen.
Zie dit niet zo 1,2,3 goed komen.
pi_130226780
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh, laten we wel wezen, tegen Twente ga je er zo ongenadig hard vanaf dat je je als elftal zijnde kapot moet schamen. Tel daarbij de blamage in de EL op waar je tegen een semi-prof elftal gewoon 5 doelpunten om de oren krijgt en volgens mij heb je als FC Utrecht fan alle reden om je dan zorgen te gaan maken...
Gelukkig ben ik 't elftal niet dan.

Echt zorgen maken doe ik pas als we over 20 wedstrijden nog steeds 16e staan.

Jongens als Ruiter, Bulthuis, Derijck, Oar, Mulenga, Toornstra en De Ridder kunnen echt (nog) wel voetballen, alleen zijn er nu teveel tegelijk uit vorm.

Verder dus geen leider/kerel in 't team, hopelijk kan er de komende dagen toch nog iemand worden gehaald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130226797
Laten we ook even reeel zijn, hoevaak wonnen we in het verleden bij Groningen en Twente uit?
pi_130226829
Wouters zag er wel echt aangeslagen uit na afloop, normaal gesproken ziet hij 't altijd nog wel redelijk positief in maar dit keer ging 't vooral over ''dramatisch'' en ''ik maak me zeker zorgen''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130226854
Verliezen is niet zozeer t probleem, de manier waarop is alleen zo treurig... Ik ging er ook wel van uit dat we tegen Twente zouden verliezen, alleen op deze manier?

Wie weet is het gewoon een kwestie van tijd, maak me nog geen zorgen, maar doet wel pijn om te zien. Hoop nog steeds op 1 (of 2) versterking(en) die een beetje de leidersrol over kunnen nemen. We hebben ook gewoon teveel mensen die (nog) te licht zijn, en als anderen dan ook niet in vorm zijn schiet het helemaal niet op en heb je al helemaal geen mogelijkheden om veranderingen aan te brengen.
pi_130226873
Inderdaad, ik begin me pas zorgen te maken als het over een ronde of 10-15 nog steeds zo dramatisch gaat. En al eindigen we een seizoen buiten het linker rijtje, boeiend. Degradatievoetb gaat het toch niet op aankomen voor de fc
pi_130227014
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Laten we ook even reeel zijn, hoevaak wonnen we in het verleden bij Groningen en Twente uit?
Tuurlijk kun je een keer verliezen, maar het gaat op de manier waarop, dat heeft gewoon met instelling te maken en dat krijg je moeilijk goed.
Zoals een Mulenga erbij loopt, onbegrijpelijk!
pi_130227318
Ik maak me vooral zorgen over het een (deel) van het publiek hierop volgende week gaat reageren... Als er al begonnen wordt met fluiten en negatieve reacties, dan zakt dat team tegen AZ natuurlijk helemaal in elkaar.

Maar wie weet heeft iedereen door dat de knop om moet en lukt het juist wel...
pi_130227523
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef zatoichi het volgende:
Ik maak me vooral zorgen over het een (deel) van het publiek hierop volgende week gaat reageren... Als er al begonnen wordt met fluiten en negatieve reacties, dan zakt dat team tegen AZ natuurlijk helemaal in elkaar.

Maar wie weet heeft iedereen door dat de knop om moet en lukt het juist wel...
Grote kans dat dit gaat gebeuren. De knaapjes op de bunnikside tegenwoordig beginnen al te schelden en te tieren als er een verkeerde scheet hun kant op wordt gelaten. :N
pi_130228337
Je kunt je tegenwoordig toch ook niet meer identificeren met de spelers op het veld, zo'n hoog verloop.
Je moet elk jaar maar zien wie er voor utrecht gaan voetballen :')
pi_130228380
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:17 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je een keer verliezen, maar het gaat op de manier waarop, dat heeft gewoon met instelling te maken en dat krijg je moeilijk goed.
Zoals een Mulenga erbij loopt, onbegrijpelijk!
Ik mag niks meer zeggen over Mulenga hier, mensen irriteren zich aan (mijn) (de)* waarheid.

Je verliest op alle fronten op dit moment, achterin is het met Verhoeven een nog grote gatenkaas. Martensson lijkt het toch niet te redden en voorin is het met Mulenga gewoon een drama.

*doorhalen wat niet van toepassing is
pi_130228408
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef zatoichi het volgende:
Ik maak me vooral zorgen over het een (deel) van het publiek hierop volgende week gaat reageren... Als er al begonnen wordt met fluiten en negatieve reacties, dan zakt dat team tegen AZ natuurlijk helemaal in elkaar.

Maar wie weet heeft iedereen door dat de knop om moet en lukt het juist wel...
Dat zijn dezelfden die Derijck al vanaf dag 1 negatief benaderen. Kijk, ik heb er ook geen geheim van gemaakt dat het niet de speler is die ik gehoopt had, maar hij zit bij het team dus sta ik nu achter hem. En het valt me allemaal ook nog eens goed mee, maar dat terzijde.
pi_130231021
En dan zie je vd Hoorn gisteren 5 minuten invallen bij Ajakkes.
Ik snap dat het geld heel erg nodig is op dit moment bij ons en dat je dit aanbod niet kon afwijzen, maar wat had ik die jongen toch nog graag een seizoentje bij ons zien ballen.
pi_130231521
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef wortel1981 het volgende:
En dan zie je vd Hoorn gisteren 5 minuten invallen bij Ajakkes.
Ik snap dat het geld heel erg nodig is op dit moment bij ons en dat je dit aanbod niet kon afwijzen, maar wat had ik die jongen toch nog graag een seizoentje bij ons zien ballen.
Ik begrijp niet waarom er geen koop-huur constructie bedacht is. Had ie gewoon op papier de overgang kunnen maken en dus als investering voor de toekomst daar kunnen dienen en dan nog een jaartje bij ons kunnen leren.
pi_130278639
Ruiter is 4 weken uitgeschakeld...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130278825
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ruiter is 4 weken uitgeschakeld...
_O-

Dat wordt een prachtige 0-6 dit weekend *O*
pi_130280256
OMG dikkie in doel.. kan je beter een jeugdkeeper in doel zetten
pi_130283501
Mochten jullie met autocombi naar Twente afgelopen zondag? Aangezien rond de 40e minuut het vak ineens leeg liep en de 2e helft werd het vak zelfs afgesloten.

Of hebben ze de buschauffeurs opgetrommeld om terug te rijden?

En ik las een paar opmerkingen over verhoeven, denk niet dat je met een goede keeper er veel beter vanaf was gekomen, vooral de laatste 20 minuten zaten er een paar zeer knappe reddingen bij.

Als je de grote kansen mee telt had het 10-1 moeten worden (de 1 in de 2e minuut waar wij goed weg kwamen).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_130303724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

_O-

Dat wordt een prachtige 0-6 dit weekend *O*
Als het 0-6 word ligt dat meer aan die 4 prutsers voor hem, hij had toch een aantal goede reddingen tegen Twente hoor.
Maar door dit soort dingen staat die jongen al nerveus in het doel omdat iedereen hem afbrand nog voor hij een echte kans heeft gehad. Kan echt wel keepen die jongen hoor!
pi_130303794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:25 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Als het 0-6 word ligt dat meer aan die 4 prutsers voor hem, hij had toch een aantal goede reddingen tegen Twente hoor.
Maar door dit soort dingen staat die jongen al nerveus in het doel omdat iedereen hem afbrand nog voor hij een echte kans heeft gehad. Kan echt wel keepen die jongen hoor!
Hij kan wel keepen, maar niet op dit niveau. Ik zal niet zeggen dat afgelopen week alle doelpunten zijn schuld hadden, maar bij 3 van de 6 had hij meer kunnen en moeten doen.

Maar ik ben het met je eens dat het al mis gaat met de prutsers ervoor, maar dan durf ik zelfs te stellen dat het niet 4 man waren maar 8 man. De strijd ging op het middenveld al mis tenslotte, als je al niet zou kunnen zeggen dat het voorin bij Mulenga en de Ridder al mis liep.

Het voelt allemaal een beetje aan als met de Grandelletjes van jaren terug, hele team werd er onzeker van en dat kwam het niet ten goede. Misschien goed om nu Verhoeven gewoon lekker op de bank te zetten en de derde keeper neer te planten.
pi_130303884
De 3e keeper is 17 jaar oud, lijkt me geen goed plan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130303965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
De 3e keeper is 17 jaar oud, lijkt me geen goed plan.
Stefan Postma dan maar neerzetten :)
pi_130304006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Stefan Postma dan maar neerzetten :)
Gewoon Verhoeven in 't doel en beter verdedigen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130304595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gewoon Verhoeven in 't doel en beter verdedigen. :)
Of gewoon 15 doelpunten maken, dan mogen er best 6 in ;)
pi_130338559
quote:
Afgelopen zondag barstte de bom voor veel supporters van FC Utrecht. Na de kansloze nederlaag tegen Twente was voor velen meteen duidelijk dat FC Utrecht dit jaar gaat degraderen, dat we te veel kwaliteit verloren hebben en dat het een rampseizoen zal worden. Alle spelers zijn lamzakken die de derde divisie onderbond nog niet aankunnen, die het karakter en de inzet hebben die past bij langharige werkschuwe hippies en de allerergsten zijn Wilco van Schaik en Frans van Seumeren.

Vooral de laatste moet het ontgelden. ‘Hij moet nog één keer investeren!’, ‘Hij moet een speler halen.’ en ‘Hij is zijn zakken aan het vullen!’ zijn veelgehoorde kreten. Terecht, want de beste man heeft kennelijk het slechtste voor met FC Utrecht. Hij heeft maar ¤ 40.000.000,00 geïnvesteerd in de club en nu wil hij de club eerst financieel gezond wordt. Nu wil hij dat er redelijke salarissen betaald worden. Salarissen van maximaal ¤ 250.000,00. En volgens mij kunnen er dan nog premies bijkomen. Bruto, dat dan weer wel.

Ook Wilco van Schaik kan het niet goed doen. Nu kan ik me absoluut niet vinden in de manier waarop hij over FC Utrecht spreekt. Teksten als ‘We moeten het product FC Utrecht beter vermarkten.’ vallen bij mij helemaal verkeerd. Wel waardeer ik zijn tomeloze inzet en zijn realisme. De laatste tijd hoor ik hem vaak volharden in teksten die hij eerder al bezigde: ‘We moeten de club financieel gezond maken’, ‘Spelers die topsalarissen vragen, zijn bij ons verkeerd. Die tijd is geweest.’ en ‘We moeten de rust nu bewaren.’. Wat mij betreft prima. Ik geloof echt dat hij zijn best doet, dat hij onder druk staat en dat hem constant om reacties gevraagd wordt door supporters, sponsoren, media en diverse aasgieren. En als je dan alle tijd neemt om al die reacties van hem te analyseren, zal er ongetwijfeld wat te vinden zijn dat je niet aanstaat. En dat kun je hem dan mooi weer keihard verwijten.

Wat mij betreft gaat er echt wel iets mis in het denkproces bij al die supporters die ik hierboven beschrijf. En wel om een aantal punten:

1. In alle jaren dat de club bestaat, is het altijd een paar ups en vele downs geweest. Jaren dat we in februari al klaar waren omdat we te hoog stonden om te degraderen maar dat het linkerrijtje ook al uit het zicht was, waren er veel. Hier en daar een succesje. De laatste tien jaar zijn we natuurlijk ongelooflijk verwend. Bekerfinales, Europees voetbal, Johan Cruyff-schaal. Waarom is het nu opeens zo belangrijk dat we de top écht gaan bestormen? Zouden we dat niet ook al doen toen Hans van Breukelen technisch directeur was? We zijn toch geen Twente, PSV of Vitesse die een team bij elkaar koopt om een hoge klassering af te dwingen?

2. In alle jaren dat de club bestaat, zijn we nog nooit gedegradeerd. Ik geloof er ook niks van dat we dat nu wel zouden gaan doen. Het is immers: ‘FC Utrecht kan niks; zelfs niet degraderen.’ Als we nog meer gaan investeren en mevrouw Van Seumeren wordt het echt zat en Frans moet ermee stoppen, zijn we ten dode opgeschreven. Of we gaan helemaal financieel ten onder en worden teruggezet naar de competitie van RBC; of we worden overgenomen door een of andere rijke gek die niks met de club heeft. Dat we zitten te kijken naar een club waar niks meer herkenbaar is.

3. In alle jaren dat de club bestaat, hebben we altijd spelers gehad waaraan we ons konden spiegelen. Utrechters of kerels met een Utrechts karakter. De laatste 20 jaar bijvoorbeeld Jean-Paul de Jong, Henny van Schoonhoven, Stijn Vreven, Jordy Zuidam, Robert Roest, Jan Willem van Ede, Robert Wijnands, Joost Broerse, John van Loen, Sander Keller, Leon de Kogel en Stefan Postma. Door net als bijvoorbeeld Feyenoord niet te (kunnen) investeren, zal er een beroep gedaan moeten worden op de jeugdopleiding. De jeugdopleiding die kennelijk erg goed is. De jeugdopleiding die Utrechters herbergt en jongens van buiten met een Utrechts karakter. Jongens waar we van houden. Jongens waar we voor door het vuur gaan… maar die ook voor ons door het vuur gaan.

Al met al is het natuurlijk heerlijk dat het niet zo lekker gaat. Wat is er nu beter om als Utrechtsupporter op de tribune te zitten en lekker te zeiken en te zeuren? Om echt blij te zijn als Utrecht wint maar tevreden te zijn als we in een uitwedstrijd een puntje pakken? Om op maandag op je werk te kunnen zeggen dat een verlies ingecalculeerd was, om op maandag te zeggen dat jij nog maar moet zien dat die andere club ook een punt pakt in Waalwijk en een enkele keer om met de borst vooruit te lopen omdat jouw club toch maar mooi van die zogenaamde topclub gewonnen heeft!

Ik heb er al veel over gediscussieerd de laatste dagen en het komt bij mij steeds op hetzelfde neer. Wees blij dat de club een degelijk financieel beleid voert. Dat we niet weer zo’n luchtfietser als Jan Willem van Dop aan het roer hebben. Wees gerust boos op Frans van Seumeren dat hij de eerste jaren naar de verkeerde mensen heeft geluisterd maar wees vooral blij dat hij de club toen redde en dat we nu werken aan een gezonde basis voor de toekomst.
En als je het nou nog niet met me eens bent, trek dan je knip en koop jij die speler dan maar. Misschien wil die andere supporter die zo loopt te klagen dan maar het salaris ophoesten. ¤ 500.000,- per jaar. Dat moet toch wel te doen zijn? Oh ja… en premies.

Peter C. Lie
www.fcufans.nl

_O_

Uitstekend stuk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130339129
Peter C. Lie :')

Ach het stuk lijkt vol met aannames te zitten, de strekking is wellicht juist, maar de stijl lijkt rechtstreeks uit de forza te komen...
pi_130374364
Willem Janssen op huurbasis deze kant op?

edit: ja dus.

http://www.tubantia.nl/sp(...)fc-utrecht-1.3969199

[ Bericht 71% gewijzigd door PBateman1978 op 23-08-2013 07:12:12 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:59:40 #186
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_130374684
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 06:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Willem Janssen op huurbasis deze kant op?

edit: ja dus.

http://www.tubantia.nl/sp(...)fc-utrecht-1.3969199
Ik wilde mezelf al afvragen of dat niets voor ons was nadat ik hoorde dat hij op een zijspoor beland was.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_130375079
Kijk, dat is een hele mooie ontwikkeling! Naar mijn idee een prima speler die van meerwaarde zal zijn voor ons. Kan direct op het middenveld aan de slag!

Al het geschreeuw van de supporters (waaronder ikzelf!) lijkt redelijk voorbarig gebleken, dit is al de derde aanwinst van dit seizoen die we op een mooie manier binnenhalen. En ik moet eerlijk toegeven dat ze dat in goede rust doen en ons tot op heden steeds positief verrassen!
pi_130375382
Prima! Jammer dat hij slechts gehuurd wordt. Aan de andere kant zal hij sowieso meer verdienen dan het salarisplafond van de fc
pi_130375426
----------De Ridder - Mulenga----------

-------------------Toornstra-----------------

Oar---------------------------------Janssen

-------------Ayoub/Martensson----------

Bulthuis-Heerings-Derijck-vd Maarel

-----------------Verhoeven-----------------------

Zondag zoiets dan lijkt me. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130375428
Goede transfer! Deze jongen heeft een enorm loopvermogen. Wel benieuwd hoe we gaan spelen dan.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130375563
quote:
23 augustus 2013

De selectie van FC Utrecht wordt tot het einde van het seizoen versterkt met Willem Janssen. De 27-jarige voetballer komt op huurbasis over van FC Twente. Na Timothy Derijck en Steve De Ridder is Willem Janssen de derde speler die in korte tijd door FC Utrecht wordt aangetrokken.

FC Utrecht meldde zich twee maanden geleden al bij FC Twente, maar toen was huur nog niet bespreekbaar. Dat was het nu wel. “Soms is het wachten op het juiste moment”, zegt Manager Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff. “We zijn al langer overtuigd van de kwaliteiten van Willem. Hij is een fysiek sterke speler met veel loopvermogen, voetballend vermogen en een goede traptechniek. Zijn komst biedt onze technische staf meer mogelijkheden. De concurrentie zal toenemen, wat een groep alleen maar sterker maakt.”

Evenals de clubleiding van FC Utrecht is Janssen blij met zijn tijdelijke overgang. “FC Utrecht, met zijn stadion en supporters, is een club die mij altijd heeft getrokken en waar ik graag voor wil spelen”, zegt de geboren Nijmegenaar. “De club toont ambitie en heeft mij een beeld geschetst dat mij aanspreekt. De ploeg heeft het na het goede vorige seizoen nu wat lastig, maar ik zie veel potentie. Op dit moment staan er veel jonge jongens, aangevuld met een aantal ervaren krachten. Ik wil graag zowel voetballend als met mijn ervaring mijn bijdrage leveren aan de ontwikkeling van deze nieuwe ploeg.”

Op de achtergrond en in alle rust werd door de clubleiding van FC Utrecht de laatste weken hard gewerkt aan verbreding en versterking van de selectie. “En dat blijven we doen”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “Shoppen met minimale financiële middelen vraagt om creativiteit en geduld. Wij kunnen dit opbrengen en slaan op het juiste moment toe. Net als in de winter met Toornstra en nu met Derijck en De Ridder halen we met Janssen een kwaliteitsspeler voor een goede prijs. Laat duidelijk zijn, wij halen Janssen niet om ons in te dekken om een mogelijk vertrek op te vangen. Nee, wij halen Janssen als versterking van de huidige selectie.”

FC Utrecht kiest ervoor om niet in te gaan op potentiële versterkingen. Pas op het moment dat iets concreet is, wordt naar buiten getreden. Van Schaik: “Wij kiezen er bewust voor om geen verwachtingen te wekken bij de achterban door in te gaan op speculaties of door het noemen van namen. Wij gaan voor kwaliteit en nemen daar de tijd voor. Uiteindelijk komen we tot spelers met meerwaarde voor onze club.”
Misschien nog meer in de pijplijn dus. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130375671
Ik word er gewoon vrolijk van, is dat raar?
pi_130375995
Prima speler. Kunnen we goed gebruiken.
pi_130376555
goed nieuws.
tragisch natuurlijk dat twente hem pas verhuurt nadat ze ons hebben opgerold..... en slim, ook.
pi_130376818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:09 schreef pokkerdepok het volgende:
goed nieuws.
tragisch natuurlijk dat twente hem pas verhuurt nadat ze ons hebben opgerold..... en slim, ook.
Ik denk niet dat het enig verschil had gemaakt :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:29:32 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_130376958
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik word er gewoon vrolijk van, is dat raar?
Het is een hele prima speler met een goede mentaliteit, echte pro. Gaat Utrecht nog een boel plezier aan beleven.
For great justice!
pi_130377200
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is een hele prima speler met een goede mentaliteit, echte pro. Gaat Utrecht nog een boel plezier aan beleven.
Denk dat het wel eens een mooi koppel kan gaan vormen die Jansen en Toornstra. Beiden dezelfde mentaliteit. Kan best plezierig worden!
pi_130377564
Goede versterking binnen gehaald.
Uitstekende voetballer met veel loopvermogen en dreiging, gaan we veel plezier aan beleven denk ik.
pi_130382133
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het enig verschil had gemaakt :)
Misschien één of twee doelpunten :D
pi_130387955
Is het al bekend of Janssen eventueel zondag al mee kan doen?
pi_130387994
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef zolderraam het volgende:
Is het al bekend of Janssen eventueel zondag al mee kan doen?
Ja, dat kan ie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:13:41 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130388510
Veel plezier met Willempie :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130389346
Goede aanwinst!
  zondag 25 augustus 2013 @ 02:42:54 #204
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130434156
Op naar onze eerste overwinning deze seizoen.
pi_130454657
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 02:42 schreef wickedmen het volgende:
Op naar onze eerste overwinning deze seizoen.
Soms spreek je wijze woorden met drank op ;)

Genoten vandaag, vooral tweede helft. Janssen is een aanwinst, maar de Ridder en Ayoub blonken natuurlijk uit. Mulenga weer fijn dramatisch, die raak je nog niet kwijt aan schubbekutteveen 4....

Maar ik ben tevreden :)
pi_130455350
Oar ook goed!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130456212
Ik heb genoten vandaag!

Oar, De Ridder en Ayoub waren de uitblinkers. In de eerste helft regelmatig billenknijpen bij de corners/voorzetten van AZ. Ballen die in het 5-meter gebied komen heeft Verhoeven niet. Verder loopt Mulenga met zijn ziel onder zijn arm. Hij wil niet meer 100% geven omdat hij bang is weer geblesseerd te raken? Daar lijkt het in ieder geval wel op.

Ik ben benieuwd of we PEC Zwolle hun eerste nederlaag kunnen toebrengen, ik vrees dat de verdediging/keeper daar nog niet stabiel genoeg voor zijn... We zullen zien. :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:53:13 #208
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130456312
Werd vandaag eindelijk ook goed verdedigd alhoewel ik niet begrijp wat Van Der Maarel de hele tijd aan het doen was maar na de 1ste doelpunt had hij zijn motivatie ook weer te pakken.

Mulenga is idd effe uit vorm maar dat komt wel weer goed met zijn talent.

Mijn favo elftal van deze jaar (zou mooi zijn als we het zo kunnen houden)

------------------------------------------------Mulenga--------------De Ridder----------------------------------------------------

------------------------------------------------------------Toornstra---------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Oar-------------------------Jansen-----------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------Ayoub------------------------------------------------------------------------

Bulthuis------------------------Heerings------------------------------Derijck-----------------------------Van Der Maarel

-----------------------------------------------------------------De Ruiter ---------------------------------------------------------------
pi_130458933
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Oar ook goed!
Zeker!

Vond vooral Toornstra en Mulenga tegenvallen. Zijn hopeloos uit vorm en sjokten af en toe gewoon rustig rond. Bulthuis en vd Maarel daarentegen begonnen matig maar herpakten zich op wilskracht.
pi_130459999
Hoop op nog een verrassing op transfergebied, een nieuwe spits bv. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130460342
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop op nog een verrassing op transfergebied, een nieuwe spits bv. :)
Mulenga of weg of lekker aan de kant tot volgend jaar, die knuppel probeert alles om maar niet weg te hoeven zodat ie volgend jaar lekker kan cashen lijkt het wel.

Gewoon Plet halen, is huur dus kost weinig en weinig risico. Gewoon huren tot de winterstop met optie met verlengen voor de rest van het jaar.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:15:35 #212
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130460510
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mulenga of weg of lekker aan de kant tot volgend jaar, die knuppel probeert alles om maar niet weg te hoeven zodat ie volgend jaar lekker kan cashen lijkt het wel.

Gewoon Plet halen, is huur dus kost weinig en weinig risico. Gewoon huren tot de winterstop met optie met verlengen voor de rest van het jaar.
Totaal mee oneens maar Van Der Gun erin ipv Mulenga is wel iets als hij dan nog niet in vorm is.
Dan krijg je een gemotiveerde Mulenga terug.
pi_130469166
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Totaal mee oneens maar Van Der Gun erin ipv Mulenga is wel iets als hij dan nog niet in vorm is.
Dan krijg je een gemotiveerde Mulenga terug.
Als Mulenga zo goed is, wat doet hij dan nog bij ons?
pi_130470346
Ik denk dat ze flink zijn toegesproken na de nederlaag tegen FC Twente. Man wat een wanvertoon was dat.

Goed dus om te zien dat ze de volle winst hebben gepakt.
pi_130470727
Eén zwaluw maakt nog geen zomer, het was nog steeds niet heel best, maar in elk geval veel strijd en inzet gezien (ook van Mulenga eindelijk) en een verdiende overwinning, maar wat was AZ zwak zeg, pfff.
Ayoub speelde echt heel erg goed, hopelijk blijft dat zo. En Janssen speelde ook goed.

Raar trouwens ook dat het in de samenvatting van de NOS net lijtk alsof AZ best aardig heeft gespeeld, terwijl ze echt heel erg slecht waren.
pi_130470957
Het was iig al een stuk beter dan dat we hebben gezien dit seizoen.
Veel minder dom balverlies, verdediging stond vele malen beter en in de 2e helft liep het aanvallend ook best aardig.

Er gaan geruchten rond op fcu.net dat Leon de Kogel verhuurd gaat worden aan VVV en er een spits voor terug komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130471828
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:

Er gaan geruchten rond op fcu.net dat Leon de Kogel verhuurd gaat worden aan VVV en er een spits voor terug komt.
Ik moest om deze opmerking lachen :D
pi_130471885
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik moest om deze opmerking lachen :D
En het was niet eens grappig bedoeld. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130473294
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Er gaan geruchten rond op fcu.net dat Leon de Kogel verhuurd gaat worden aan VVV en er een spits voor terug komt.
Als hij hetzelfde doet als Vorstemans.... :)
pi_130474082
quote:
In Utrecht werd ik als voetbalman dit weekeinde nog het meest verrast in positieve zin. Op het middenveld van Utrecht liep tegen AZ een ventje, geweldig, deed gewoon alles goed aan de bal. Ik keek goed en dacht, ik ken hem ergens van. Ayoub heet-ie, ineens zag ik het, hij wilde al naar FC Utrecht toen ik daar nog trainer was. Hij speelde toen in de jeugd van Ajax. Nu loopt hij daar ineens en valt hij op door zijn spel. Heerlijk om te zien.

Willem van Hanegem
Uit het AD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130475796
Tuurlijk, Willem had het wel gezien :')
pi_130476849
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Tuurlijk, Willem had het wel gezien :')
Dat zegt ie niet.......hij zegt alleen dat Ayoub daar al heen wilde toen hij daar trainer was, dat is iets anders.
pi_130478683
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:04 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet.......hij zegt alleen dat Ayoub daar al heen wilde toen hij daar trainer was, dat is iets anders.
Willem is echt een vent van wel de lusten en niet de lasten, als Ayoub een slechte wedstrijd had gespeeld dan had hij allang gezien dat in zijn tijd het niks was bijvoorbeeld.

Ik heb niet zoveel op met het oordeel van dhr van Hanegem. Op het voetbalveld als speler absoluut een uitblinker, als trainer niet echt veel bereikt. Veel commentaar op anderen en als er op hem commentaar is kruipt ie door het hek weg.

Maar dat is slechts mijn beperkte mentale vermogen en inzicht *O*
pi_130483317
Hoop dat ze Mulenga nog even verkopen en dan een spits halen die ze aan De Ridder kunnen koppelen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:03:20 #225
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130483881
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat ze Mulenga nog even verkopen en dan een spits halen die ze aan De Ridder kunnen koppelen.
Ik vind 2 ijzersterke spitsen in een 4-4-2 formatie en een snel middenveld wel geniaal.
Gewoon zo houden en misschien toch een extra spits erbij dan kunnen we weer europa in.
pi_130487540
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik vind 2 ijzersterke spitsen in een 4-4-2 formatie en een snel middenveld wel geniaal.
Gewoon zo houden en misschien toch een extra spits erbij dan kunnen we weer europa in.
Alleen komt er weinig goeds van Mulenga de laatste weken. Misschien heeft het wel eventuele transfer te maken, maar hij is een beetje lui.
je ziet hem bv wel springen voor een kopbal maar dat was het dan ook :{
pi_130502982
De Kogel dus echt naar VVV, dan moet er wel een nieuwe spits binnen zijn. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130503469
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 06:43 schreef PBateman1978 het volgende:
De Kogel dus echt naar VVV, dan moet er wel een nieuwe spits binnen zijn. :)
Waarmee nu dus ook gezegd is dat hij op het eind van zijn loopbaan binnen de FC zit *O*
pi_130503510
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waarmee nu dus ook gezegd is dat hij op het eind van zijn loopbaan binnen de FC zit *O*
Of hij schiet er daar 25 in en komt beter terug, gun m dat wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130503545
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of hij schiet er daar 25 in en komt beter terug, gun m dat wel.
Als ie er daar 25 inschiet, terugkeert en bij ons ook gaat scoren neem ik al mijn woorden terug en krijgt hij een plekkie op mijn shirt! Aan zijn inzet heeft het niet gelegen in mijn ogen, maar als je het niveau niet aankunt/je draai niet kunt vinden dan helpt op den duur geen enkele inzet meer.

Maar ik ben reëel en ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Net als dat ik me kapot erger aan het excuus 'transferperikelen' van Mulenga. Donder toch op, je verdient 5 ton per jaar en dan gedraag je je als een baby. Heb dan ballen en flikker gewoon op voor een paar extra kut centen. Of heb ballen en meld dat je blijft en klaar met transfer gedoe. Onbegrijpelijk ook dat hij speelt, lekker op de bank laten zitten met zo'n instelling, geef dan vd Stoep maar een kans.

Maar goed, jullie zullen het daar niet mee eens zijn en het is bekend dat ik een hork ben c_/
pi_130504019
Ze moeten inderdaad wel iets achter de hand hebben, anders doe je dit niet.. Ik ben benieuwd!
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130504216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:58 schreef Matip het volgende:
Ze moeten inderdaad wel iets achter de hand hebben, anders doe je dit niet.. Ik ben benieuwd!
En Mulenga speelt sowieso zondag niet omdat ze in Zwolle kunstgras hebben.

Hoop dus op een spelerspresentatie vandaag. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130504841
Het zou ook een opstap kunnen zijn naar de verkoop van Mulenga. Je hebt nu de ruimte financieel om bijvoorbeeld Plet te huren en kan dan makkelijk Mulenga verkopen. Als je uitgaat van een spitsenduo Plet+de Ridder en je hebt daarachter vd Stoep en vd Gun dan heb je het met beperkte middelen prima opgelost.

Of ze moeten nog ergens een spits uit de hoed toveren, zolang het die schele maar niet is :')
pi_130504880
Ik ben er niet rouwig om dat we de Kogel kwijt zijn. Nu moet er dus wel iemand gehaald worden. ik hoop nog steeds een beetje op Plet
pi_130505131
Volgens mij komt er een talent, geen Plet dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130516110
Te vroeg gejuicht?

quote:
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving van De Telegraaf is het nog niet duidelijk of FC Utrecht-spits Leon de Kogel naar VVV-Venlo vertrekt. Volgens de krant huurt de Jupiler League-club de aanvaller voor één seizoen, maar VVV heeft dat bericht tegengesproken.

De club uit Venlo heeft laten weten dat De kogel alleen in beeld komt als Uche Nwofor vertrekt uit Limburg. "Maar zo lang Nwofor niet verkocht wordt trekken wij geen andere aanvallers aan", vertelde een woordvoerder van VVV tegen L1.

De 21-jarige Nigeriaanse spits Nwofor mag vertrekken uit Venlo. Hij heeft het salaris van een niet-EU-speler en drukt daardoor flink op de begroting bij VVV. Verder speelt hij momenteel amper. Of het tot een transfer komt is afwachten, want in de nacht van maandag op dinsdag sluit de transfermarkt.
pi_130516229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef zolderraam het volgende:
Te vroeg gejuicht?

[..]

Dat blijkt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130543965
quote:
28 augustus 2013

Leon de Kogel speelt tot het einde van het lopende seizoen voor VVV-Venlo. FC Utrecht verhuurt de 21-jarige aanvaller per direct aan de huidige nummer zes van de Jupiler League.

Bij VVV-Venlo gaat De Kogel een jaar ervaring opdoen. “Op dit moment komt Leon bij ons te weinig aan spelen toe, wat zijn ontwikkeling niet ten goede komt”, zegt Manager Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff. “De kans is reëel dat hij bij VVV-Venlo een reeks aaneengesloten wedstrijden gaat spelen. In deze periode moet hij de volgende stap in zijn ontwikkeling zetten om in de toekomst weer van waarde te kunnen zijn voor FC Utrecht.”

Leon de Kogel, die dinsdagmiddag met succes de medische keuring in Venlo doorliep, is blij met de kans die hij krijgt om te spelen voor VVV-Venlo. “Ik ben er een tijdje uit geweest en ben nu weer fit”, zegt de boomlange aanvaller. “Voor mij is het nu belangrijk dat ik wedstrijden ga spelen. Bij VVV-Venlo hoop ik weer stappen te zetten, veel te spelen en doelpunten te maken. Met die extra bagage wil ik terugkeren bij FC Utrecht en belangrijk zijn in de Galgenwaard.”

In 36 competitieduels kwam De Kogel zeven keer tot scoren voor FC Utrecht.

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)-kogel-aan-vvv-venlo
Het is dus rond. *O*

Nu maar hopen dat er in ieder geval iets bijkomt. Lijkt me wel, anders verhuur je hem niet.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130544219
Ik heb al jaren gezegd dat ze VVV de kogel moesten geven.
pi_130545760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:45 schreef k3vil het volgende:
Ik heb al jaren gezegd dat ze VVV de kogel moesten geven.
_O-
pi_130551153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Het is dus rond. *O*

Nu maar hopen dat er in ieder geval iets bijkomt. Lijkt me wel, anders verhuur je hem niet.
Dat moet wel. Je hebt nu helemaal niets achter Mulenga als spits (of ze willen vdgun of Duplan weer eens in de spits zetten als ze weer fit zijn)
pi_130559511
Zou het iig bizar vinden als er geen extra spits komt, na Mulenga heb je niemand.

vd Gun en Duplan zijn geen echte spitsen, De Ridder eigenlijk ook niet.
Denk dat je dan uit komt bij vd Stoep of Badjeck maar die zijn beiden nog wel erg jong en onervaren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130569621
Mulenga moet bij Utrecht blijven
UTRECHT -

Jacob Mulenga zal FC Utrecht deze transferperiode niet meer verlaten. De eredivisionist stond open voor een vertrek van de spits die over een aflopend contract beschikt, maar heeft enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt besloten de Zambiaan aan zijn verbintenis te houden.

Volgens manager spelerszaken Edwin de Kruijff hebben clubs voldoende tijd gehad om de spits, die in 88 duels 34 keer scoorde, een aanbieding te doen. „We willen nu echter rust creëren en hebben daarom besloten niet meer in gesprek te gaan met clubs. In de winterperiode kijken we verder”, zegt hij op de clubwebsite.

Utrecht verhuurde eerder wel spits Leon de Kogel aan VVV. Ook mist het aanvallers Cedric van der Gun en Edouard Duplan voorlopig, door blessures.

http://www.telegraaf.nl/t(...)recht_blijven__.html

Het is niet anders...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:04:14 #244
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_130572918
Bulthuis naar HSV
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_130585542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Lesnar het volgende:
Bulthuis naar HSV
Was 't maar waar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130586384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was 't maar waar.
Hebben we een alternatief dan?
pi_130586427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hebben we een alternatief dan?
Labylle halen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130586766
Zullo wil ook weg schijnbaar. Wordt wel erg rustig op het trainingsveld :')
pi_130586959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Zullo wil ook weg schijnbaar. Wordt wel erg rustig op het trainingsveld :')
Verhuurd aan Adelaide UTD
pi_130587266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Lesnar het volgende:
Bulthuis naar HSV
Heeft een scout naar gekeken, niets concreet(vooralsnog).
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130587417
Ze zullen bulthuis ook niet laten gaan nu ze zullo verhuurd hebben.
pi_130587864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Lesnar het volgende:
Bulthuis naar HSV
Lijkt me sterk nu Zullo verhuurd word.
pi_130587913
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk nu Zullo verhuurd word.
Idd, zeer onwaarschijnlijk om twee verdedigers weg te laten gaan (verhuur van zullo even mee geteld)
pi_130588070
Het lijkt mij sowieso onwaarschijnlijk dat HSV zit te wachten op Dave Bulthuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130591158
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Idd, zeer onwaarschijnlijk om twee verdedigers weg te laten gaan (verhuur van zullo even mee geteld)
En Zullo is verhuurd c_/

quote:
29 augustus 2013

FC Utrecht verhuurt Michael Zullo voor één seizoen aan Adelaide United FC. De huurovereenkomst gaat in op 1 september. Australisch international Zullo kwam dit seizoen nog niet in actie voor FC Utrecht. In drie seizoenen kwam Zullo tot 34 optredens in de Eredivisie.

Zullo behoorde niet tot de wedstrijdselectie van FC Utrecht voor de eerste vier competitieduels. “Het perspectief op veel speelminuten bij FC Utrecht dit seizoen, is op dit moment niet groot”, zegt Manager Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff. “Een verhuur is in dat geval voor zowel de speler als voor de club het beste. Door veel wedstrijden te gaan spelen, hopen we dat Michael na het seizoen fris terugkeert en dan de stappen heeft gemaakt die hem weer voor waarde kunnen laten zijn voor FC Utrecht.”

Michael Zullo maakt evenals ploeggenoot Tommy Oar deel uit van de kern van de Australische nationale ploeg die enkele maanden geleden plaatsing voor het WK in Brazilië afdwong. “Ook met het oog op het WK in Brazilië volgend seizoen is het voor Michael belangrijk dat hij wedstrijden gaat spelen”, zegt De Kruijff. “Michael wil, begrijpelijk, met de nationale ploeg naar de eindronde. Om zijn plaats veilig te stellen, moet hij ergens een vaste waarde zijn. Dat is hij bij FC Utrecht op dit moment niet. Bij Adelaide United in de A-League kan hij dit wellicht op korte termijn wel worden.”

De Australische A-League start op vrijdag 11 oktober.
pi_130591218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk nu Zullo verhuurd word.
Missertje chef ;)
pi_130594339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Missertje chef ;)
:?
pi_130594383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Missertje chef ;)
Jij ziet het woordje ''dat'' staan terwijl ie er niet staat, ha!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130595045
quote:
12s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij ziet het woordje ''dat'' staan terwijl ie er niet staat, ha!
Inderdaad! Beetje jammer duckie! :P
pi_130595585
Hahaha ik lees inderdaad iets wat er niet staat :')

*op knietjes valt*
SORRRYYYY
pi_130596744
Zal je zien dat Mulenga gewoon nog verkocht gaat worden.

Wilco :')
pi_130597127
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Hahaha ik lees inderdaad iets wat er niet staat :')

*op knietjes valt*
SORRRYYYY
Het is je vergeven hoor :*
pi_130624081
Jan wil er nog een verdediger bij aldus het AD.

Ramon Zomer wordt genoemd...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130625453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Jan wil er nog een verdediger bij aldus het AD.

Ramon Zomer wordt genoemd...
Laten we hopen van niet.. vd Hoorn jaartje huren? Las ergens dat de Boer waarschijnlijk de voorkeur geeft aan Denswil-Moisander als Alderweireld vertrekt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130625767
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:29 schreef Matip het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet.. vd Hoorn jaartje huren? Las ergens dat de Boer waarschijnlijk de voorkeur geeft aan Denswil-Moisander als Alderweireld vertrekt.
Dat hadden ze direct bij de verkoop moeten afdwingen. Wat mij betreft hoeft het nu niet meer.

Ik begrijp werkelijk niet wat vd Hoorn daar in abcoude noord te zoeken heeft. Hij zit in principe op de tribune en op de bank bij blessures. Het salaris zal ongetwijfeld hoger zijn dan bij ons, maar als sportman is dat toch niet het enigste doel?
pi_130625883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat hadden ze direct bij de verkoop moeten afdwingen. Wat mij betreft hoeft het nu niet meer.

Ik begrijp werkelijk niet wat vd Hoorn daar in abcoude noord te zoeken heeft. Hij zit in principe op de tribune en op de bank bij blessures. Het salaris zal ongetwijfeld hoger zijn dan bij ons, maar als sportman is dat toch niet het enigste doel?
Er zal hem heus wel verteld zijn dat ie basisspeler zou zijn als Alderweireld vertrekt, maar ik heb 't idee dat ze zich een beetje verkeken hebben op de voetballende kwaliteiten van Mike.

Komt er uiteindelijk heus wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130625920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er zal hem heus wel verteld zijn dat ie basisspeler zou zijn als Alderweireld vertrekt, maar ik heb 't idee dat ze zich een beetje verkeken hebben op de voetballende kwaliteiten van Mike.

Komt er uiteindelijk heus wel.
Ik hoop voor hem dat hij er komt en dat het niet zo'n verhaal wordt van te vroeg het grote geld gepakt. Hoewel ik vd Hoorn niet zie als de beste centrale verdediger die Nederland ooit zal kennen heeft hij beslist kwaliteiten en moet hij hopen op een carrière als Dirk Kuyt voor mijn gevoel.
pi_130626053
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik hoop voor hem dat hij er komt en dat het niet zo'n verhaal wordt van te vroeg het grote geld gepakt. Hoewel ik vd Hoorn niet zie als de beste centrale verdediger die Nederland ooit zal kennen heeft hij beslist kwaliteiten en moet hij hopen op een carrière als Dirk Kuyt voor mijn gevoel.
Frank de Boer zelf heeft ook genoeg vertrouwen.

quote:
De Boer: 'Van der Hoorn kan slagen'

Toby Alderweireld kreeg afgelopen vrijdag in het eredivisieduel met Roda JC de voorkeur en het is de vraag wat er gaat gebeuren als de Belgische verdediger deze zomer niet vertrekt, maar Ajax-trainer Frank de Boer verwacht dat Mike van der Hoorn gaat slagen in Amsterdam.

De sterke stopper werd tijdens de zomerstop door Ajax, vooruitlopend op een mogelijk vertrek van Alderweireld, overgenomen van FC Utrecht.

"Mike heeft een heel zwaar seizoen gehad bij FC Utrecht", aldus De Boer op de clubwebsite. "Daarnaast was hij er, net als Daley Blind, Ricardo van Rhijn en Danny Hoesen, in Israël bij op het jeugd-EK. Uiteindelijk past Mike zich goed aan. Ik verwacht dat hij kan slagen bij Ajax.”
Naar telegraaf.nl
pi_130690099
iemand moet de eerste zijn die de koploper pakt ;)
  zondag 1 september 2013 @ 13:19:05 #270
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_130700605
mohktar speelt niet mee, scheelt slok op een borrel
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_130703081
Schepers in de basis :') Deze doet ook maar wat wanneer hij aan de bal is :{
pi_130708863
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Schepers in de basis :') Deze doet ook maar wat wanneer hij aan de bal is :{
Het is zowat nog een grotere nicht dan de kogel.... :{

Voor de rest jammer dat we het weggaven, speelden verdedigend een goede wedstrijd en als er wat meer ballen voorin zouden komen op een normale manier dan win je met gemak (ik kan niet wachten op vd Gun terug, mijn gevoel zegt dat dat met de Redder gaat lopen).
pi_130709844
2 snelle spitsen kan wel werken ja :)

had juist meer kansen voor stoepje verwacht inplaats van Schepers.
pi_130710846
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
2 snelle spitsen kan wel werken ja :)

had juist meer kansen voor stoepje verwacht inplaats van Schepers.
Ik ook, maar Bobbyboy zal wel duurder zijn :')
pi_130711641
Uiteindelijk blij met t punt iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130712759
Plet transfervrij! Ideale spits denk ik, maar zal wel te duur zijn.
  zondag 1 september 2013 @ 23:18:43 #277
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_130728578
Gozert kon al komen, maar wilde teveel verdienen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_130728794
Volgens mij zit er wel progressie in, nu maar hopen dat Wouters ook echt alle potentie eruit kan halen.

Jammer dat het bij ons moeizaam gaat want als je de rest momenteel ziet stunten...
  maandag 2 september 2013 @ 08:28:18 #279
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_130733529
Viel mij niks tegen. Heerings en Derijck hadden enkele goede ingrepen. De Ridder is een echte aanwinst gebleken, helaas niet gescoord maar steeds dreigend. Alleen Schepers vond ik nog ongelukkig in zijn acties
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_130733589
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:28 schreef Lesnar het volgende:
Viel mij niks tegen. Heerings en Derijck hadden enkele goede ingrepen. De Ridder is een echte aanwinst gebleken, helaas niet gescoord maar steeds dreigend. Alleen Schepers vond ik nog ongelukkig in zijn acties
Schepers lijkt een flop vooralsnog. Heb nog geen enkele goede bal van hem gezien. Hopelijk kan hij zich herpakken.
pi_130733604
Schepers heeft nul zelfvertrouwen, straalt er nogal vanaf.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130733762
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Schepers heeft nul zelfvertrouwen, straalt er nogal vanaf.
Klopt, hopelijk kan hij dat omdraaien. Hij loopt daar niet als hij niet kan voetballen tenslotte.
pi_130737163
Blij met een punt inderdaad. Verhoeven gewoon een goede keeper. Schepers viel erg tegen, erg ongelukkig in alles.

Gaat volgens mij wel de goede kant op.

Ayoub _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130740712
Gaan we nog wat aanschaffen vandaag?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_130740974
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:02 schreef Hallojo het volgende:
Gaan we nog wat aanschaffen vandaag?
Ik reken er niet op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130741996
Denk dat niemand nog iets gaat verwachten, of het moet een 'buitenkans' zijn... :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130745712
Er komt niets bij;

quote:
UTRECHT - FC Utrecht is klaar op de transfermarkt. Sportief is het aantrekken van nieuwe spelers niet nodig en financiëel wil de club de risico's niet nemen. Dat zegt zegt FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik maandag in Namen & Rugnummers. "Meer geld uitgeven dan verantwoord is, heeft ons al veel te veel problemen bezorgd. Dat moeten we dus niet meer doen."

FC Utrecht heeft minder bezuinigd dan gewenst. Daarvan zijn de successen van vorig seizoen mede de oorzaak. Ook de economische crisis blijft de club parten spelen. Wel is er sprake van een verbetering van het resultaat met ruim 3 miljoen. Van Schaik wil geen exacte bedragen noemen. "De jaarcijfers worden binnenkort bekend gemaakt." Van Schaik heeft alle vertrouwen dat het sportief goed komt door de komst van kwalitatief goede spelers.

Dat de consequentie is dat FC Utrecht nu wat slap in de aanvallers zit, neemt Van Schaik voor lief. "We hebben vier goeie aanvallers, daarvan waren er dit weekend drie geblesseerd. Dat is vrij uitzonderlijk. Die jongens worden weer fit, wij hebben dus geen vijfde man nodig."
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130745892
Logisch wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130749238
Ik vind het ook prima zo, Plet was een leuk toetje geweest maar die heeft bewust gekozen voor een transfervrije status en is dus te duur geworden.

Ook fijn dat er nu even rust is, hopelijk zijn de volgende pot minimaal Ruiter en vd Gun weer terug. Dat zou al een hoop schelen.

Sarota duurt ook wel heel lang voor mijn gevoel, is wel weer buiten las ik maar wordt toch ook tijd dat ie weer terugkomt.
pi_130749688
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Sarota duurt ook wel heel lang voor mijn gevoel, is wel weer buiten las ik maar wordt toch ook tijd dat ie weer terugkomt.
Die verwacht ik pas speelklaar na de winterstop.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130771426
Was inderdaad te verwachten dat er niets meer bij zou komen.

Hopelijk geraken van der Gun en de Ruiter snel weer fit. Sarota zal inderdaad wel na de winterstop zijn minuten weer kunnen maken.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130873851


Bekertenue
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130874298
Prachtig shirt! O+

Hopelijk dragen ze het tot de finale!
pi_130874719
Heel gaaf shirt!
pi_130875479
Zeker gaaf shirt!
Deze zou ik misschien nog wel kopen.
pi_130878476
Prachtig shirt, zeker een mooi collectors item.
pi_130878489
Mooi shirt inderdaad! Dat ze 'm vaak mogen dragen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_130949347
waaaaaaaaarom Mark van der Maarel? Waarom rechtsback en aanvoerder ik kan er gewoon niet bij >:)
pi_130953905
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Bekertenue
Supervet shirt :o
pi_130963187
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef louter_genieten het volgende:
waaaaaaaaarom Mark van der Maarel? Waarom rechtsback en aanvoerder ik kan er gewoon niet bij >:)
Ik kan je begrijpen.. toch werkt ie zich altijd flink uit de naad ook al lukt het niet altijd even goed.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_130978553
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik kan je begrijpen.. toch werkt ie zich altijd flink uit de naad ook al lukt het niet altijd even goed.
Los van dat vind ik het ook geen leider :N
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')