abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_378897
Heb je dan 'inhoud' als je een nieuweling lekker af gaat zeiken, omdat die toch nog onzeker is? Nee! Dat is oppervlakkigheid ten top. Je beter voelen over de rug van een ander.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:08:50 #27
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_378925
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de indruk dat Leo's vertrek direct te maken heeft met de aankomende nominatieronde. Bang geworden door het idee dat er misschien wel 'massaal' op hem gestemd zou gaan worden heeft hij geprobeerd de eer aan zichzelf te houden. Kon volgens mij het idee niet aan dat hij gedwongen zou moeten vertrekken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_378935
Leo heeft evenveel inhoud als iedere andere "bag of shit"
pi_380071
quote:
Op 04 oktober 2000 22:08 schreef Jane het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de indruk dat Leo's vertrek direct te maken heeft met de aankomende nominatieronde. Bang geworden door het idee dat er misschien wel 'massaal' op hem gestemd zou gaan worden heeft hij geprobeerd de eer aan zichzelf te houden. Kon volgens mij het idee niet aan dat hij gedwongen zou moeten vertrekken.
Mijn idee. Leo lag niet echt lekker meer in de groep na de aanvaringen met Koos en Robin/Mir. Hij had vandaag gergarandeerd flink wat punten gekregen. Kennelijk durfde hij het oordeel van de bellers niet af te wachten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')