abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 13:54:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_129542552
Een 16-jarig meisje uit de Vlaamse stad Vilvoorde is vorige week naar Syrië vertrokken en daar meteen getrouwd. Experts vrezen dat ze het eerste Europese slachtoffer is van huwelijksjihadisme, waarbij meisjes geronseld worden om ter plekke met een strijder te huwen. .

Het meisje, dat de laatste maanden erg geradicaliseerd was, vertrok vorige week donderdag naar de Turks-Syrische grens. Inmiddels liet de tiener met Marokkaanse roots weten dat ze daar getrouwd is. Ze zou het eerste Europese slachtoffer zijn van zogenaamd huwelijksjihadisme.

Strijders wordt ter plekke een bruid beloofd, vaak kort voor ze als 'martelaar' sterven tijdens een aanslag. 'Tegelijkertijd wordt er op internet gezocht naar meisjes die bereid zijn om te trouwen met een moslimstrijder', verklaart imam Brahim Laytouss, die aan de Universiteit Antwerpen doctoreert over radicaliserende moslims. 'Meisjes met radicale geloofsovertuigingen zien mannelijke leeftijdsgenoten naar het front vertrekken om deel te nemen aan de jihad en vragen zich af wat zij kunnen doen om te helpen. Het antwoord dat ze op internet krijgen is: trouwen.'

De voorbije maanden waren er al berichten uit Tunesië en Algerije over meisjes die naar Syrië trokken om 'hun plicht te vervullen'. 'Ook in de Syrische vluchtelingenkampen worden bruiden geronseld', zegt Reinoud Leenders, Syrië-expert aan het Londense King's College. 'Meestal zijn dat meisjes van een jaar of 16. Zeker in erg radicale, salafistische middens zijn ze niet zelden een beloning voor strijders die binnenkort hun leven geven'.

De politie in Vilvoorde is een onderzoek gestart naar het vertrek van het tienermeisje. Haar ouders overwegen naar verluidt om naar Turkije te trekken om haar te gaan zoeken. Dat zal niet simpel zijn, zo meent Laytouss. Het lot van de jihadbruiden is weinig rooskleurig. 'Het gaat om puur misbruik', zegt hij. 'Ze leven in slechte omstandigheden en zodra ze in de greep zijn van een emir geraken ze er niet meer uit, zelfs al zouden ze dat willen.'

http://www.volkskrant.nl/(...)-jihadstrijder.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129542591
Liever dat ze met een bijna dode trouwen dan een geitenhoeder die hierheen wordt gehaald ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:00:34 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_129542766
Triest zooitje, maar ja, dat zien ze zelf schijnbaar anders, succes!
pi_129542775
hoe is het überhaupt mogelijk dat iemand van 16 blijkbaar alleen op het vliegtuig stapt naar verweggistan.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 14:03:22 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_129542860
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef Jian het volgende:
Triest zooitje, maar ja, dat zien ze zelf schijnbaar anders, succes!
Die meiden worden gehersenspoeld. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129542908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die meiden worden gehersenspoeld. :{
Elke religieus is gehersenspoeld.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129542982
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die meiden worden gehersenspoeld. :{

:P
Dat heb je altijd met religie.

:P
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 14:06:31 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_129542989
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Elke religieus is gehersenspoeld.
Kun je over discussiëren, maar dan zijn de gevolgen meestal niet zo desestreus. Ik woon in de BibleBelt. Heeft het met het niet inenten ook vreselijke gevolgen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:06:59 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129543002
Is ze een beetje lekker?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129543012
Als ze zelf met zo'n hond willen trouwen moeten ze dat vooral doen natuurlijk. Maar, zoals altijd in moslimkringen, is het natuurlijk de vraag in hoeverre het vrijwillig gebeurt.
Conscience do cost.
pi_129543043
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kun je over discussiëren, maar dan zijn de gevolgen meestal niet zo desestreus. Ik woon in de BibleBelt. Heeft het met het niet inenten ook vreselijke gevolgen.

:P
Radicale christenen in de bijbelgordel laten hun kinderen niet vaccineren, radicale moslims blazen zichzelf en mensen om zich heen op. Lijkt me een aanzienlijk verschil.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:08:33 #12
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_129543067
Dat ruimt lekker op de laatste tijd, Syrië is het afvoerputje van de radicale islam geworden. Je kan er wel vanuit gaan dat het Syrisch leger ze daar allemaal neermaait.
Say what?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 14:13:12 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_129543218
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef ems. het volgende:
Als ze zelf met zo'n hond willen trouwen moeten ze dat vooral doen natuurlijk. Maar, zoals altijd in moslimkringen, is het natuurlijk de vraag in hoeverre het vrijwillig gebeurt.
Dit dus.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 14:15:06 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_129543294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Alisa_jade het volgende:

[..]

Radicale christenen in de bijbelgordel laten hun kinderen niet vaccineren, radicale moslims blazen zichzelf en mensen om zich heen op. Lijkt me een aanzienlijk verschil.
Radicale christenen vinden het overlijden van hun kinderen de wil van God. Die kinderen maken die keuzes niet zelf. Ik wil het eigenlijk helemaal niet met elkaar vergelijken. Het is beiden onmenselijk. Het moslim geweld is alleen veel massaler.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129543359
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef ems. het volgende:
Als ze zelf met zo'n hond willen trouwen moeten ze dat vooral doen natuurlijk. Maar, zoals altijd in moslimkringen, is het natuurlijk de vraag in hoeverre het vrijwillig gebeurt.
Daar doe je weinig aan, zodra je die vrijwilligheid ter discussie stelt sluiten de gelederen zich. Als zo'n meisje zodanig gehersenspoeld is dat ze hiervoor 'kiest' dan heb je als maatschappij geen keus tenzij je hun geloof wilt aanvallen met alle consequenties van dien.
pi_129543371
Tuurlijk het is beide ontzettend triest. Het aanhangen van een geloof zorgt ervoor dat mensen zelf niet meer (hoeven) nadenken. Er zijn trouwens wel moeders in die contreien die stiekem hun kinderen laten inenten.
pi_129543396
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe is het überhaupt mogelijk dat iemand van 16 blijkbaar alleen op het vliegtuig stapt naar verweggistan.
Dit vraag ik me dus ook af. Ik dacht altijd dat je als minderjarige begeleiding nodig had om te vliegen, maar blijkbaar is dat achterhaald ofzo :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_129543427
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe is het überhaupt mogelijk dat iemand van 16 blijkbaar alleen op het vliegtuig stapt naar verweggistan.
Over land reizen?
pi_129543468
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Over land reizen?
Ik moet toegeven er staat niet bij hoe ze gereisd is uiteindelijk.

Ik ging er vanuit vliegtuig naar Turkije en dan via een opgezette smokkelroute naar syrie.
pi_129543542
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef destrovel het volgende:
Dit vraag ik me dus ook af. Ik dacht altijd dat je als minderjarige begeleiding nodig had om te vliegen, maar blijkbaar is dat achterhaald ofzo :')
Verschilt per maatschappij, soms mag het vanaf 14, soms vanaf 15. Een 16 jarige mag vrijwel altijd gewoon alleen vliegen.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:23:02 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129543575
triest natuurlijk eerst trouwen zodat je nog even op een echte maagd kan oefenen voordat je je gaat toeleggen op die andere 72
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129544383
Sex sells. Zelfs Jihad recruiters weten dat. En met 72 + 1 is er een boel seks te verkopen :).
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:51:36 #23
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_129544440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef destrovel het volgende:

[..]

Dit vraag ik me dus ook af. Ik dacht altijd dat je als minderjarige begeleiding nodig had om te vliegen, maar blijkbaar is dat achterhaald ofzo :')
Hoe denk je dat al die 16- en 17-jarigen in Lloret komen? Die gaan echt niet allemaal met de bus.
pi_129544551
Gaan ze met de auto naar griekenland en dan met de boot naar syrie..?

Anders zou ik het ook niet weten, als je nog geen 18 bent zegt de douane toch , die man is niet je vader...
pi_129544583
quote:
Nikahu al-mut'ah (Arabisch:نكاح المتعة (huwelijk van genot)) of het Perzische sighe is een onder strikte voorwaarden geoorloofd tijdelijk huwelijk op basis van Soera De Vrouwen 24. Dit huwelijk is slechts geldig voor een beperkt deel van de moslims, namelijk de usuli's, die een stroming vormen binnen de Twaalvers, en behoren tot de sjiieten, . Binnen alle andere stromingen van de islam wordt deze aya met behulp van tafsir anders geïnterpreteerd. Doorgaans wordt alleen een huwelijk geaccepteerd, dat in beginsel niet tijdelijk is. Alleen de usuli's kennen dus twee soorten van het huwelijk.
Na de afgesproken tijd wordt het huwelijk automatisch ontbonden. Afhankelijk wat beide partijen overeenkomen kan deze termijn variëren van een uur tot 99 jaar. Er ontstaan geen erfrechten tegenover de vrouw, maar wel voor eventuele kinderen die uit het huwelijk geboren worden. Deze kinderen worden ook erkend.
De andere stromingen, zoals de soennieten erkennen wel dat Mohammed het tijdelijke huwelijk goedkeurde voor moslimmannen op zakenreis of op veldtocht. Immers, een tijdelijk huwelijk is beter dan overspel. Het was een concessie aan de menselijke zwakte. Later is het, net als de geleidelijke invoering van het alcoholverbod, haram (verboden) verklaard. Volgens de usuli's echter heeft Omar het verbod ingesteld, een kalief die zij als sjiieten niet erkennen.
Een huwelijk op die manier zeker?
pi_129544587
Rusland werd enkele jaren geleden overspoeld door het geweld van de zogenaamde moslimweduwen...
I´m back.
pi_129544633
Ga jij nou ook al over Rusland beginnen?
pi_129544720
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef arjan1212 het volgende:
Ga jij nou ook al over Rusland beginnen?
Moest er onwillekeurig aan denken toen ik de OP las. Dat waren de weduwen van omgekomen strijders bijv. in Tsjetsjenië. Die gingen na de heldhaftige dood van hun man een afzonderlijk radicalisatieproces in dat leidde tot de meest gewelddadige aanslagen die Rusland (en overigen republieken) ooit gekend had...
I´m back.
pi_129544776
Dan heb je best gefaald als ouder zijnde. Hopelijk gaan ze idd naar Turkije en weten ze het nog te rectificeren.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_129544944
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef Straatklinker het volgende:
Een huwelijk op die manier zeker?
Nee, ik moet de eerste Marokkaan nog tegenkomen die naar Syrie afreist en sjitisch is ipv soennitisch. Die meid is wijs gemaakt dat jihad in Syrie de allerhoogste daad is maar aangezien zij als vrouw niet mee kan vechten ze beter het maximale kan doen en dat is de "strijders van God" daar op allerlei andere manieren bijstaan in hun jihad. Een manier om hen te ondersteunen als vrouw is er eentje trouwen en moreel, fysiek, geestelijk etc etc bijstaan in de "heilige oorlog". Als hij is afgeknald kan ze zo een andere weer huwen etc etc. En mocht ook zij omkomen dan heeft ze in een keer het Paradijs verdiend, een win-win situatie dus.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_129545037
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee, ik moet de eerste Marokkaan nog tegenkomen die naar Syrie afreist en sjitisch is ipv soennitisch. Die meid is wijs gemaakt dat jihad in Syrie de allerhoogste daad is maar aangezien zij als vrouw niet mee kan vechten ze beter het maximale kan doen en dat is de "strijders van God" daar op allerlei andere manieren bijstaan in hun jihad. Een manier om hen te ondersteunen als vrouw is er eentje trouwen en moreel, fysiek, geestelijk etc etc bijstaan in de "heilige oorlog". Als hij is afgeknald kan ze zo een andere weer huwen etc etc. En mocht ook zij omkomen dan heeft ze in een keer het Paradijs verdiend, een win-win situatie dus.
En dan ziet ze haar bruid met 72 maagden flikvlooien?
Zal me een heisa geven in het paradijs...
I´m back.
pi_129545093
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee, ik moet de eerste Marokkaan nog tegenkomen die naar Syrie afreist en sjitisch is ipv soennitisch. Die meid is wijs gemaakt dat jihad in Syrie de allerhoogste daad is maar aangezien zij als vrouw niet mee kan vechten ze beter het maximale kan doen en dat is de "strijders van God" daar op allerlei andere manieren bijstaan in hun jihad. Een manier om hen te ondersteunen als vrouw is er eentje trouwen en moreel, fysiek, geestelijk etc etc bijstaan in de "heilige oorlog". Als hij is afgeknald kan ze zo een andere weer huwen etc etc. En mocht ook zij omkomen dan heeft ze in een keer het Paradijs verdiend, een win-win situatie dus.
Er is ook een soennitische variant hoor. Was vorig jaar nog een nieuwsbericht over kan ik me herinneren.
pi_129545097
quote:
15s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef Ryan3 het volgende:
En dan ziet ze haar bruid met 72 maagden flikvlooien?
Zal me een heisa geven in het paradijs...
Hoeft niet perse een probleem te zijn toch? Valt best wat gezellig's van te maken, toch?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_129545176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Straatklinker het volgende:
Er is ook een soennitische variant hoor. Was vorig jaar nog een nieuwsbericht over kan ik me herinneren.
Klopt, hoewel er wel wat minieme verschillen zijn. Die meid is de soennitische variant wijsgemaakt door wat autistische salafisten en dat ze ook die hoogste daad moet doen maar dan daar terplekke "God's strijders" op allerlei niet-gewapende manieren moet steunen. Waaronder dus er eentje trouwen. Win-win situatie voor een bekeerling van nog geen 18 jaar oud en die ook nog rood achter de oortjes is ipv nutteloos je leventje slijten in het saaie Belgie.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_129545244
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Hoeft niet perse een probleem te zijn toch? Valt best wat gezellig's van te maken, toch?
Je denkt dat ze gedwee achteraan aansluit in de rij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 31-07-2013 15:23:51 ]
I´m back.
pi_129545282
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Klopt, hoewel er wel wat minieme verschillen zijn. Die meid is de soennitische variant wijsgemaakt door wat autistische salafisten en dat ze ook die hoogste daad moet doen maar dan daar terplekke "God's strijders" op allerlei niet-gewapende manieren moet steunen. Waaronder dus er eentje trouwen. Win-win situatie voor een bekeerling van nog geen 18 jaar oud en die ook nog rood achter de oortjes is ipv nutteloos je leventje slijten in het saaie Belgie.
http://www.dailystar.com.(...)s-free-marriage.ashx

Dat dus? Achterlijke hypocrieten :')
pi_129545444
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Straatklinker het volgende:
http://www.dailystar.com.(...)s-free-marriage.ashx

Dat dus? Achterlijke hypocrieten :')
Misyar O+ :9 De ideale oplossing voor de losgeslagen feministen die onafhankelijk willen blijven van mannen maar wel hun behoeftes kwijt willen. Met dit huwelijk kan je perfect een LAT-relatie hebben op legale wijze, kunnen deze tuinbroekdragende Libelle-lezende dames financieel onafhankelijk blijven, carriere maken...en tegelijkertijd een man "trouwen" die veilig op afstand blijft (LAT-relatietje) maar afentoe langskomt voor een feestje w/ *O* *O*
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_129545563
Persoonlijk snap ik niet waarom niemand ingrijpt terwijl dit soort jongeren radicaliseren. Dat was ook het geval met die Jejoen Bontinck, die ook in Syrië als kanonnenvoer fungeert:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)em-niet-gezien.dhtml

Van het salafisme gaat een grote dreiging uit, helaas. Zijsprong, maar niet geheel irrelevant: ik las in de Volkskrant een stuk over hoe het salafisme aan de basis heeft gestaan op de examenfraude op het Ibn Ghaldoun: http://www.volkskrant.nl/(...)g-in-salafisme.dhtml

Dat lijkt compleet off-topic, maar is het niet. Het verhaal legt goed uit wat salafisten belangrijk vinden en op welke punten hun moraal tekortschiet. Je zou haast gaan denken dat de omgeving van zo'n meisje als deze Belgische bruid niet ingrijpt omdat ze het maar wat mooi vinden wat er gebeurt.
pi_129545565
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Misyar O+ :9 De ideale oplossing voor de doorgeslagen feministen die onafhankelijk willen blijven van mannen maar wel hun behoeftes kwijt willen. Met dit huwelijk kan je perfect een LAT-relatie hebben op legale wijze, kunnen deze tuinbroekdragende Libelle-lezende dames financieel onafhankelijk blijven, carriere maken...en tegelijkertijd een man "trouwen" die veilig op afstand blijft (LAT-relatietje) maar afentoe langskomt voor een feestje w/ *O* *O*
Legale wijze? Is dit hier verboden dan?
pi_129545732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Misyar O+ :9 De ideale oplossing voor de losgeslagen feministen die onafhankelijk willen blijven van mannen maar wel hun behoeftes kwijt willen. Met dit huwelijk kan je perfect een LAT-relatie hebben op legale wijze, kunnen deze tuinbroekdragende Libelle-lezende dames financieel onafhankelijk blijven, carriere maken...en tegelijkertijd een man "trouwen" die veilig op afstand blijft (LAT-relatietje) maar afentoe langskomt voor een feestje w/ *O* *O*
Met toestemming van de sjeik een zogenaamde buitenvrouw erop na houden?
En Muta is helemaal leuk... legaal naar de hoeren gaan, met zegeningen van de sjeik...
quote:
Misyar, een nieuwe, legale tussenweg tussen een huwelijk en een affaire, verovert Qatar als een storm. Niet alleen in de huiskamers, maar ook op TV en in de kranten lijken de Qatari's (en de buitenlanders, die in dit Golfstaatje driekwart van de bevolking uitmaken) het over niets anders meer te hebben. Misyar, dat letterlijk `bezoekje' betekent, werd vorig jaar uitgevonden door een Saoedier, Fahed al-Ghneim, die zich net als Khadijah's echtgenoot geen huwelijk kon veroorloven. Hij wilde ook geen Muta' sluiten, ofwel een `plezierhuwelijk', waarvoor je naar de sjeik gaat om je voor een paar uur of een week met een vrouw in de echt te laten verbinden, waarna het huwelijk vanzelf weer wordt ontbonden - een legaal, geheim en tijdelijk contract dat volgens velen enkel als religieuze dekmantel dient voor slippertjes of bezoeken aan een prostituee. Mannen betalen de vrouw vaak voor de Muta'.
bron
I´m back.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:45:27 #41
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129546309
Als ik in Vilvoorde zou wonen, zou ik ook serieus overwegen om naar Syrië te emigreren.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:26 #42
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129546377
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef freako het volgende:

[..]

Hoe denk je dat al die 16- en 17-jarigen in Lloret komen? Die gaan echt niet allemaal met de bus.
Voor Lloret hoef je echter niet door buitengrens van Schengen :P
pi_129547844
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met toestemming van de sjeik een zogenaamde buitenvrouw erop na houden?
En Muta is helemaal leuk... legaal naar de hoeren gaan, met zegeningen van de sjeik...

[..]

bron
Voor zover ik weet heb je helemaal geen sjeikh nodig voor een tijdelijk huwelijk. Maar de bovenstaande huwelijken zijn volgens mij allebei niet het soort huwelijk waar het om gaat in het nieuwsbericht.

Het probleem is dat dit soort berichten vaak niet helemaal kloppen. Of helemaal niet kloppen. Informatie is niet altijd even betrouwbaar. Ik heb allerlei verhalen gehoord over dit nieuwe soort tijdelijk huwelijk, maar geen idee wat er allemaal waar van is.
pi_129548150
Troost meiden dus om de soldaten comfort te geven. Wel raar dat ze die meiden uit Europa moet halen. Geloof er trouwens weinig van. We hebben nog zo iets als inlichtingendiensten dus als je vrouwen zit te ronselen dan komen zou jou heus wel op het spoor.
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 16:38:53 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_129548213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe is het überhaupt mogelijk dat iemand van 16 blijkbaar alleen op het vliegtuig stapt naar verweggistan.
Dat kan toch niet zonder dat haar ouders daar vanaf weten?
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:41:46 #46
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129548317
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kan toch niet zonder dat haar ouders daar vanaf weten?
Waarom niet? Ze hoeft het ticket niet zelf gekocht te hebben, en het lijkt me niet dat iemand van zestien nog voortdurend in de gaten wordt gehouden.
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 16:42:51 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_129548354
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze hoeft het ticket niet zelf gekocht te hebben, en het lijkt me niet dat iemand van zestien nog voortdurend in de gaten wordt gehouden.
Lijkt mij wel juist op die leeftijd.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:44:50 #48
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129548424
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt mij wel juist op die leeftijd.
Zo iemand kan zeggen dat ze met vrienden heeft afgesproken en vervolgens naar de luchthaven vertrekken om het vliegtuig te nemen. Het lijkt me niet dat je daar als ouders veel aan kan doen.
pi_129548483
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt mij wel juist op die leeftijd.
Wie weet uit wat voor een gebroken gezin ze afkomstig is...
Kijk, ik acht het vrijwel uitgesloten dat onder gemiddelde gezinsomstandigheden zo'n Marokkaans hittepetitje dermate kan radicaliseren.
I´m back.
pi_129548550
Haar ouders gaan dus naar Turkije om haar te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')