abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130053053
Ik weet het maar mediamarkt wilde ons niet doorschakelen naar het betalen. De hele tijd al niet.. Daarom maar voor 8 euro meer besteld bij bol. Persoonlijk vind ik bol ook gewoon de beste internetshop kwa levering.. Pikmin 3 is al weer binnen. Zo uit proberen. Is het moeilijk te leren als je eerst niks af wist van pikmin?
pi_130057220
Er wordt precies verteld hoe alles werkt
pi_130058343
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130058639
quote:
O+
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_130059513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef larsvh12 het volgende:
Ik weet het maar mediamarkt wilde ons niet doorschakelen naar het betalen. De hele tijd al niet.. Daarom maar voor 8 euro meer besteld bij bol. Persoonlijk vind ik bol ook gewoon de beste internetshop kwa levering.. Pikmin 3 is al weer binnen. Zo uit proberen. Is het moeilijk te leren als je eerst niks af wist van pikmin?
Pikmin 3 was ook mijn eerste Pikmin. De tutorial is erg helder. Je kunt altijd nog op de KopPad kijken voor tips. Zelf zou ik wel de WiiMote+ en de Nunchuck gebruiken. Dan kun je makkelijker mikken vind ik.
pi_130059648
Best jammer dat er zoveel spellen voor de Wii zo onnodig sterk afhankelijk zijn van motion controls. Dacht nu even wat goedkope spellen te scoren maar zonder opties om de motion controls uit te schakelen valt de helft af. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130061816
Werkt het spel hetzelfde zonder update? Want mijn internet is te zwak om boven eshop, miiverse en die dingen te openen. Kan alleen de browser.
Offtopic: Als ik een wifi versterker koop, kan ik die dan ook gewoon gebruiken voor consoles (WiiU) of alleen pc?
  Donald Duck held woensdag 14 augustus 2013 @ 18:21:49 #208
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_130064509
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef Seikcid het volgende:
Best jammer dat er zoveel spellen voor de Wii zo onnodig sterk afhankelijk zijn van motion controls. Dacht nu even wat goedkope spellen te scoren maar zonder opties om de motion controls uit te schakelen valt de helft af. ;(
Bij veel kleine casual spellen is de bewegingsgevoelige besturing er vervelend geforceerd opgeplakt. Maar de wat grotere A-klasse spellen passen het een pak beter toe. Welke games die je eigenlijk graag zou willen proberen zie je toch niet zitten puur vanwege de besturing?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_130064578
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bij veel kleine casual spellen is de bewegingsgevoelige besturing er vervelend geforceerd opgeplakt. Maar de wat grotere A-klasse spellen passen het een pak beter toe. Welke games die je eigenlijk graag zou willen proberen zie je toch niet zitten puur vanwege de besturing?
Pikmin, Zelda TP en WW. Donkey Kong CR (al heb ik die nu al op de 3DS) ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130064848
De geheime code in Pikmin leidt overigens tot wat filmpjes uit het logboek van Olimar. Weinig bijzonders.
  Eindredactie Games woensdag 14 augustus 2013 @ 18:38:07 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130064923
Whut, moet je nou betalen om content van de Wii naar de Wii U te krijgen?

quote:
Spelers die de Wii Virtual Console-versie van dit Super Nintendo-spel gekocht hebben en het hebben overgezet naar hun Wii U-systeem, zullen de verbeterde Wii U-versie van hetzelfde spel kunnen kopen tegen de verlaagde prijs van ¤ 1,49. Bezoek het klantenservicegedeelte van deze website voor meer informatie over het overdragen van gegevens van Wii naar Wii U.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_130064970
Is al vanaf het begin bekend hoor...
pi_130064987
quote:
4s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:38 schreef donald_dick het volgende:
Whut, moet je nou betalen om content van de Wii naar de Wii U te krijgen?

[..]

:')
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Eindredactie Games woensdag 14 augustus 2013 @ 18:42:01 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130065024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is al vanaf het begin bekend hoor...
Ow, oke, dan is het goed :)

:')

Nou, mooi, moet ik dus voorlopig mijn Wii maar onder me tv laten staan ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_130065058
Nee, want vanuit het Wii menu kan je ze nog gewoon spelen.
  Eindredactie Games woensdag 14 augustus 2013 @ 18:44:24 #216
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130065081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee, want vanuit het Wii menu kan je ze nog gewoon spelen.
serieus? Snel proberen...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_130066589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef larsvh12 het volgende:
Ik weet het maar mediamarkt wilde ons niet doorschakelen naar het betalen. De hele tijd al niet.. Daarom maar voor 8 euro meer besteld bij bol. Persoonlijk vind ik bol ook gewoon de beste internetshop kwa levering.. Pikmin 3 is al weer binnen. Zo uit proberen. Is het moeilijk te leren als je eerst niks af wist van pikmin?
Ik ken goedkopere en strikte levering webshops. Ik had ergens met de release tomb raider gekocht voor 48 euro en op 1 maart (!) binnen. Hij kwam pas 5 maart uit ofzo.
  Donald Duck held woensdag 14 augustus 2013 @ 20:55:59 #218
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_130069844
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Pikmin, Zelda TP en WW. Donkey Kong CR (al heb ik die nu al op de 3DS) ;(
Met de Zelda's mis je wat, geweldige spellen.
In TP zwabber je vooral met de wiimote tijdens het zwaardvechten. Dat kan lichtjes vervelend worden, maar een groot probleem is het niet En voor sommige items richt je op het scherm, maar dat voelt dan weer wel goed en logisch aan.
De originele WW is natuurlijk Gamecube, 100% met bewegingsloze besturing dus. En de aankomende HD remake speel je met de gamepad, dus ook daar geen problemen.
Of bedoelde je wellicht SS (Skyward Sword)? Die is uiteraard wel heel erg beweging-georiėnteerd. Motion-plus zelfs.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_130073942
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ken goedkopere en strikte levering webshops. Ik had ergens met de release tomb raider gekocht voor 48 euro en op 1 maart (!) binnen. Hij kwam pas 5 maart uit ofzo.
Stuur maar dm met die sites of gewoon hier. Heb trouwens 3 dagen gespeeld. Damn, die dag gaat toch snel om.. Heb brittany al bevrijd en met wat beesten gevochten en ben fruit aan het zoeken. (Wat nog niet echt lukt) Ik verken de boel eerst lekker rustig.. Ik vind het nu al een leuk spel! Goede koop.
pi_130074316
Denken jullie dat de Wii U verkopen gaan stijgen nu de Xbox One in sommige landen naar 2014 verschuift is? Ik bedoel met Sinterklaas en kerst zullen weer veel consoles verkocht worden. PS4 zal wel leveringsproblemen krijgen. Met al die pre-orders en mensen die toch switchen van xbox one naar PS4. Xbox One is er nog niet. Misschien dat mensen dan een Wii U nemen? Of zien jullie dit anders?
  Eindredactie Games woensdag 14 augustus 2013 @ 22:19:21 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130074844
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Stuur maar dm met die sites of gewoon hier. Heb trouwens 3 dagen gespeeld. Damn, die dag gaat toch snel om.. Heb brittany al bevrijd en met wat beesten gevochten en ben fruit aan het zoeken. (Wat nog niet echt lukt) Ik verken de boel eerst lekker rustig.. Ik vind het nu al een leuk spel! Goede koop.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Stuur maar dm met die sites of gewoon hier. Heb trouwens 3 dagen gespeeld. Damn, die dag gaat toch snel om.. Heb brittany al bevrijd en met wat beesten gevochten en ben fruit aan het zoeken. (Wat nog niet echt lukt) Ik verken de boel eerst lekker rustig.. Ik vind het nu al een leuk spel! Goede koop.
budgetgaming.nl is daar goed voor :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Donald Duck held woensdag 14 augustus 2013 @ 22:32:09 #222
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_130075622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Denken jullie dat de Wii U verkopen gaan stijgen nu de Xbox One in sommige landen naar 2014 verschuift is? Ik bedoel met Sinterklaas en kerst zullen weer veel consoles verkocht worden. PS4 zal wel leveringsproblemen krijgen. Met al die pre-orders en mensen die toch switchen van xbox one naar PS4. Xbox One is er nog niet. Misschien dat mensen dan een Wii U nemen? Of zien jullie dit anders?
Denk van niet. Wii U en PS4/X1 spelen niet in dezelfde competitie. Geen enkele zinnige gamer zou een Wii U overwegen omdat de gewenste X1 vertraging heeft. Nintendo heeft een compleet eigen pad verkozen en dat heeft geleid tot een volledig andere doelgroep.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_130075708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Denken jullie dat de Wii U verkopen gaan stijgen nu de Xbox One in sommige landen naar 2014 verschuift is? Ik bedoel met Sinterklaas en kerst zullen weer veel consoles verkocht worden. PS4 zal wel leveringsproblemen krijgen. Met al die pre-orders en mensen die toch switchen van xbox one naar PS4. Xbox One is er nog niet. Misschien dat mensen dan een Wii U nemen? Of zien jullie dit anders?
Ik denk dat veel mensen geen Wii U nemen. Hardcore gamers wachten op xbox one of springen over naar ps4 wanneer het kan. Wii U is een doelgroep op zich. Een kleine tot nu toe, omdat er gewoonweg weinig games zijn. Dat komt vast wel goed, als zelfs de baas van Nintendo aangeeft dat hij het wel door heeft, maar duurt even.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130077985
"Hardcore" is de standaardmeuk die FIFA en Call of Duty speelt. Die term snap ik niet echt, je zou het eerder meer een mainstream gamer o.i.d. kunnen noemen. Hardcore vind ik het tuig dat gewoon alle 3 de consoles koopt om maar alle exclusieve titels te kunnen spelen. Maar dat terzijde.

Ik denk ook niet dat het iets uit gaat maken voor de Wii U. Wel voor de Xbox, waarbij mensen een PS4 pakken ipv dat ding. Wii U gaat vanzelf komen denk ik. Er zullen straks toch wel een hoop mensen dat ding halen voor 3D Mario/Zelda. En als Nintendo flink wil verkopen moeten ze gewoon een 3D of nog beter een MMO Pokemon maken. Dan heb je meteen de meest verkopende console ooit te pakken.

Als er meer spellen zijn en de Wii U misschien nog wat goedkoper is zullen er op een gegeven moment toch ook aardig wat mensen zijn met een PS4/Xbox die er een Wii U bij nemen. Als de software goed is verkoopt de console vanzelf wel.
pi_130083677
Vandaag DuckTales in Europa :D Heb m'n shoptegoed alvast opgewaardeerd, laat maar komen!

Ik kon het verder niet laten om Mega Man 2 op de virtual console op te pikken, ik denk dat ik die NES game toch wel het vaakst gespeeld heb in mijn jeugd, wat een prachtspel. En de Quick Man stage ben ik weer wat verleerd, die afdalingen blijven klote :')
Toch jammer dat deze 5 euro kosten, ik heb Kirby's Adventure (een van mijn andere jeugdklassiekers) even geleden voor 30 cent kunnen downloaden.

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:06 schreef chibibo het volgende:

[..]

Gelukkig schijnt er een optie in het spel te zitten om de nieuwe muziek uit te schakelen.
Ik vind die remixes best goed gedaan. Alleen hebben ze nou dubstep in het Transsylvania theme gezet? :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Fleischmeister op 15-08-2013 01:51:05 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')