Ik bedoelde Skyward Sword inderdaad. En ik heb echt een hekel gekregen aan de motion controls, mede door TP. Het voegt gewoon niets toe en werkt alleen maar frustrerend. De gamepad van de WiiU lijkt in dat opzicht veel prettiger en logischer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met de Zelda's mis je wat, geweldige spellen.
In TP zwabber je vooral met de wiimote tijdens het zwaardvechten. Dat kan lichtjes vervelend worden, maar een groot probleem is het niet En voor sommige items richt je op het scherm, maar dat voelt dan weer wel goed en logisch aan.
De originele WW is natuurlijk Gamecube, 100% met bewegingsloze besturing dus. En de aankomende HD remake speel je met de gamepad, dus ook daar geen problemen.
Of bedoelde je wellicht SS (Skyward Sword)? Die is uiteraard wel heel erg beweging-georiënteerd. Motion-plus zelfs.
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo kost me al klauwen met geld.
Ik heb hem voor de PS3 gekocht en amper reviews gelezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:47 schreef nomar83 het volgende:
Het leven is een wervelstorm, dus gewoon kopen.
Woo-hoo!
Sorry hoor, maar wat een onzin in al die reviews over DuckTales. Super platformer naar mijn mening!
Als ik onder andere IGN, Gamespot, Eurogamer en PU moet geloven zijn de cinematics tussen de actie door rete irritant. Persoonlijk vind ik het een welkome aanvulling om de game meer op de tv-serie te doen lijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de PS3 gekocht en amper reviews gelezen.
Wat wordt er dan slecht aan gevonden?
Het lijkt me alleen irritant als je even snel wilt spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als ik onder andere IGN, Gamespot, Eurogamer en PU moet geloven zijn de cinematics tussen de actie door rete irritant. Persoonlijk vind ik het een welkome aanvulling om de game meer op de tv-serie te doen lijken.
De game is vrij kort, de cinematics zijn te skippen. Ik vind dat ze dit argument nogal zwaar laten mee tellen in de eindscores.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen irritant als je even snel wilt spelen.
Heeft er volgens mij ook al eens eerder in gestaan. Ik wacht nog steeds tot ze met echt iets cools/nuttigs komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zie dat er weer wat nieuws in de sterrencatalogus staat. Een: "?-blok"-geluidskubus, voor 2500 sterren.
quote:During the GameCube era, Nintendo of Japan became confused by North America’s obsession with violence, epic cinematic stories, and photo realistic graphics. Games such as “Halo 2″ (sold 8 million units) and “Grand Theft Auto: San Andreas” (sold 17.33 million units) were stealing attention away from Nintendo’s first party GameCube software.
“In meetings it was clear [Nintendo of Japan] could not understand why the brand had fallen so far here in North America or comprehend why the mature titles, and more powerful consoles, were so successful. Nintendo represented fun, in the purest sense of the word, they always have. When you play Nintendo games you laugh, you yell, you smile, and you jump around. You have FUN. Someone, sadly I forget who, would later quote in one of those meetings that “Consumers don’t want fun anymore; they just want to kill people… in HD.” It was actually kind of true, and with the cultural differences between Japan and the US, it was easy to understand the confusion,” said Mercury in 2011.
quote:At the time, Nintendo believed “Geist” — a first person shooter published by Nintendo — would be GameCube’s “Halo Killer”. And everyone inside the meeting reassured Reggie that “Geist” would become a huge hit with the older hardcore gamers who loved “Halo”.
“And then at the end [of the presentation], Reggie looked around the table and basically said “Look, don’t bullshit me. How do you guys really think this thing is going to hold up?” No one said a word for a minute.
En toch kwam die game uit, redelijk geadverteerd door Nintendo. Dan kun je zeggen wat je wil, maar Reggie heeft ook 0 invloed dus.quote:
NoA-beleid kwam voor het grootste deel uit Japan door NCL.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En toch kwam die game uit, redelijk geadverteerd door Nintendo. Dan kun je zeggen wat je wil, maar Reggie heeft ook 0 invloed dus.
Maar dat is hoe Japanners nou eenmaal werken. Neem bijv. tv's. Sony maakt tv's voor Japan en voor de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef Aether het volgende:
[..]
NoA-beleid kwam voor het grootste deel uit Japan door NCL.
(En ik krijg een beetje een déjà vu bij dit verhaal bij de WiiU...)
Klopt, maar als je een buitenlandse divisie hebt weet die vaak beter wat er leeft en hoe iets in de markt gezet kan worden. Wat dat betreft werkt NoE stukken beter -- zeker tijdens de Wii.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dat is hoe Japanners nou eenmaal werken. Neem bijv. tv's. Sony maakt tv's voor Japan en voor de rest van de wereld.
Dat weet ik ook wel , maar er schijnt een crisis te zijn en dan maken japanners gekke sprongenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, maar als je een buitenlandse divisie hebt weet die vaak beter wat er leeft en hoe iets in de markt gezet kan worden. Wat dat betreft werkt NoE stukken beter -- zeker tijdens de Wii.
Andere bedrijven werken ook zo o.a. in Japan. Een aanpak of presentatie in een ander land wordt meestal anders aangepakt door de verschillen.
toch yoshi weer opofferenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |