abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:50:53 #76
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129645506
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Kittens hebben driekwart van de tijd liggen pitten... bezoek de deur uit en ze breken de tent weer af. _O-
zal je altijd zien natuurlijk.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129645589
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Kittens hebben driekwart van de tijd liggen pitten... bezoek de deur uit en ze breken de tent weer af. _O-
Ze doen het echt expres!
pi_129649247
Cat, voer jij nog steeds Lams als kittenvoer? Of is het tegenwoordig iets anders? Voordat ik iets bestel waar de dappere ridder gigantisch van aan de race gaat (en dat is niet heel erg ridderachtig) :+
pi_129649296
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Cat, voer jij nog steeds Lams als kittenvoer? Of is het tegenwoordig iets anders? Voordat ik iets bestel waar de dappere ridder gigantisch van aan de race gaat (en dat is niet heel erg ridderachtig) :+
F&F / [SC] # 2279 Gefeliciteerd Tombo! En duimen voor Kitty :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:26:28 #80
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129652090
Ik vind Twiggy echt een prachtpoes. O+

Zou het kunnen dat ze iets van Siamese/Oosterse genen heeft? Die slanke bouw, grote oren en dat toch wel spitse snuitje doen wel zoiets vermoeden, zeker ook omdat ze zo enorm aanhankelijk is, want dat is toch ook een echt Oosters karaktertrekje.

In ieder geval is ze een lieve schoonheid en ik hoop van harte dat ze snel een lieve blikopener vindt, net als de kids uiteraard. 't Is dat ik mezelf niet vertrouw met die k*tallergie van me, maar anders had ik moeders graag geadopteerd....
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:30:41 #81
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129662946
Houd jij van katten toek?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:34:54 #82
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129663108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:30 schreef Murmeli het volgende:
Houd jij van katten toek?
is dat nieuw? Toen ik klein was hadden we er jaren paar tot er 1 overbleef. Toen die overreden werd kwam er na maanden weer 1.

En toen die stierf nam mijn vader er weer 1. Zelf heb ik tussen 2005 en 2011 geen katten gehad. Toen ik ging samenwonen er 2 gehad. Alleen door werk en het weinige thuis zijn door werk en het rare huis dat ik heb moest ik ze in hun belang weg doen begin dit jaar.

En als je Twiggy ziet snap je wel waarom ik verliefd op dr ben O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:49:06 #83
403520 Sway-
La vie est belle
pi_129684289
Even zo want het is nog niet zeker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129687839
Wat leuk! O+ Ik denk dat ze morgenvroeg wel meteen aan de telefoon moet hangen want ik verwacht dat het voor hem snel gaat. Als ze twijfelt over de combi... Twiggy doet het sowieso goed bij andere katten O-) ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129688011
Verder gaat het hier prima. Aangezien mijn team de buitenlucht prefereert zijn moeder en kinders veel in de woonkamer geweest vandaag. Ik had telkens een andere slaper op schoot. O+
Ik denk dat iedereen nu zelf eet, de gewichtjes schieten omhoog en Hyssop ging vandaag over de 400 gram, zonder bijvoeding. Is nog te licht voor zijn leeftijd (vandaag precies zes weken) maar hij heeft nog tijd zat om bij te groeien. De rest zit over of tegen de 500 gram.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:41:36 #86
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_129688338
*O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_129688480
De bar is trouwens ook nog steeds open. Toen ik net de kattenkamer opkwam schoof ik zeven katten weg die zich voor de deur hadden genesteld, waarvan zes voor een lekker hapje. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129717584
Hyssop (blauwtje) staat al op als gereserveerd, had ik wel verwacht. Mooi kleurtje en lekker knuffelding. O+

Dadelijk thuis maar eens kijken of mijn antwoordapparaat niet ontploft is, want het asiel reserveert de kittens alvast zodra mensen er belangstelling voor hebben, waarna ze nog contact met mij moeten opnemen. Vandaag ben ik de hele dag niet thuis dus dan duurt het voor erg enthousiaste potentiële baasjes soms wat lang. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:12:22 #89
403520 Sway-
La vie est belle
pi_129718407
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Cat22 het volgende:
Hyssop (blauwtje) staat al op als gereserveerd, had ik wel verwacht. Mooi kleurtje en lekker knuffelding. O+

Dadelijk thuis maar eens kijken of mijn antwoordapparaat niet ontploft is, want het asiel reserveert de kittens alvast zodra mensen er belangstelling voor hebben, waarna ze nog contact met mij moeten opnemen. Vandaag ben ik de hele dag niet thuis dus dan duurt het voor erg enthousiaste potentiële baasjes soms wat lang. :P
Ik hoorde het, ze hebben vanochtend gebeld dus moeten nog een afspraak maken om een keer te komen kijken :)
pi_129718717
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ik hoorde het, ze hebben vanochtend gebeld dus moeten nog een afspraak maken om een keer te komen kijken :)
Als ze nummer één of twee zijn (en dat heeft het asiel vast verteld) staan ze nu waarschijnlijk thuis op mijn voicemail.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129727828
Bijkomen na een kleuterinvasie. De kittens doen hun moeder eer aan, ze stonden het vriendelijk toe dat ermee werd rondgesjouwd, op schoot werd genomen etc. Al vluchtten ze van tijd tot tijd toch wel veilig weg onder de bank. _O-


En Hyssop krijgt vrijdag bezoek. O+
Plaatsing nog steeds met klein voorbehoud, vandaag is knul weer wat grammetjes afgevallen. -O- :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:12:45 #92
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_129730109
Blauwtje -O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_129764921
Hoe is het met blauwtje? Liep het storm op je antwoordapparaat? En hoe is het met mijn ridder? O+
pi_129766290
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoe is het met blauwtje? Liep het storm op je antwoordapparaat? En hoe is het met mijn ridder? O+
Blauwtje blijft een raar kind. Ik nodig hem nu maar een paar keer per dag uit aan de natte dis en daarop kwam hij vanaf gisteren weer aardig aan. Antwoordapparaat was leeg! Dus blijkbaar echt maar één belangstellende. :o Die al weet dat ik ervan uitga dat Blauwtje never nooit 300 gram erbij gaat vreten in twee weken, die zal wel even langer mogen blijven. Vonden zij en ik geen enkel probleem.

Jouw ridder doet het prima. Het is een echt relaxed afwachtend ventje, ben benieuwd hoe het met de P's gaat. :D Maar niet bang en als ik vind dat hij erbij moet komen liggen dan acht hij zichzelf wel in staat om aan dat vriendelijk verzoek van mij te voldoen. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129766722
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Blauwtje blijft een raar kind. Ik nodig hem nu maar een paar keer per dag uit aan de natte dis en daarop kwam hij vanaf gisteren weer aardig aan. Antwoordapparaat was leeg! Dus blijkbaar echt maar één belangstellende. :o Die al weet dat ik ervan uitga dat Blauwtje never nooit 300 gram erbij gaat vreten in twee weken, die zal wel even langer mogen blijven. Vonden zij en ik geen enkel probleem.

Jouw ridder doet het prima. Het is een echt relaxed afwachtend ventje, ben benieuwd hoe het met de P's gaat. :D Maar niet bang en als ik vind dat hij erbij moet komen liggen dan acht hij zichzelf wel in staat om aan dat vriendelijk verzoek van mij te voldoen. :7
Ik heb duidelijk weer een aparte uitgekozen _O-
pi_129767056
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb duidelijk weer een aparte uitgekozen _O-
Uhu :Y :') _O-

Net het grut bevrijd. Ik doe de deur open, lag het allemaal in de kraammand. O+ Ik zag het in een flits want ik werd bestormd door vijf kittens! Je mag raden wie er op het dooie gemakkie languit in de mand bleef liggen om daar kriebels te ontvangen. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129767132
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uhu :Y :') _O-

Net het grut bevrijd. Ik doe de deur open, lag het allemaal in de kraammand. O+ Ik zag het in een flits want ik werd bestormd door vijf kittens! Je mag raden wie er op het dooie gemakkie languit in de mand bleef liggen om daar kriebels te ontvangen. :7
Heer Percival O+ , maar dat is logisch heren worden bediend :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_129767149
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uhu :Y :') _O-

Net het grut bevrijd. Ik doe de deur open, lag het allemaal in de kraammand. O+ Ik zag het in een flits want ik werd bestormd door vijf kittens! Je mag raden wie er op het dooie gemakkie languit in de mand bleef liggen om daar kriebels te ontvangen. :7
Ik hoop dat dat ook betekent dat hij niet zo snel van de Puma onder de indruk zal zijn. Daar heb ik wel een beetje pijn in m'n buik van moet ik eerlijk bekennen (en de nodige twijfels van). Ik heb al Feliway besteld, die stekkers gaan er eind volgende week in en ik heb ook speciaal voor de Puma 'Calm' voer besteld :') Dan maar een onsje meer, zolang ze maar zo relaxed mogelijk is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129767312
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat ook betekent dat hij niet zo snel van de Puma onder de indruk zal zijn. Daar heb ik wel een beetje pijn in m'n buik van moet ik eerlijk bekennen (en de nodige twijfels van). Ik heb al Feliway besteld, die stekkers gaan er eind volgende week in en ik heb ook speciaal voor de Puma 'Calm' voer besteld :') Dan maar een onsje meer, zolang ze maar zo relaxed mogelijk is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129768215


Zoek de zes katten! *O* En PB, ridders houden zich uiteraerd niet bezig met zulk banale activiteiten, die hebben een eigen trainingsprogramma. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')