abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171896731
Valt er iets te fotograferen dan? :) Beetje kip-ei probleem op het moment denk ik. Geen initiatief vanuit fotografen en als er iets te doen is wordt er opgemerkt dat we ook stockfoto's kunnen gebruiken...
pi_171897022
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:14 schreef whaley het volgende:
Valt er iets te fotograferen dan? :) Beetje kip-ei probleem op het moment denk ik. Geen initiatief vanuit fotografen en als er iets te doen is wordt er opgemerkt dat we ook stockfoto's kunnen gebruiken...
In het verleden was er een apart forum waar festivals en optredens werden genoemd waar accreditatie voor was. Daar konden fotografen zich op intekenen. Ik mag hopen dat dat nog bestaat..
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_171954026
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Peter het volgende:
In het verleden was er een apart forum waar festivals en optredens werden genoemd waar accreditatie voor was. Daar konden fotografen zich op intekenen. Ik mag hopen dat dat nog bestaat..
Dit heb ik nog niet een van de sticky topics terug gevonden, dus iemand die me met een cluebat wil slaan.. hit me :)

Maar mijn aanleiding van meer dat mijn 2 genoemde topics, sticky zijn en dus altijd boven aan (blijven) staan. Voor de normale layout niet zo erg omdat ze dan een soort van apart staan. Maar met de mobiele layout zie je geen onderscheid tussen sticky en normale topics. Staan er toch 2 bovenaan die al 2 jaar weinig toevoegen en moet je dus eerst scrollen voordat je bij de 'echte' topics uitkomt...
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`[email protected]#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_171955298
Eens. En opgelost :)
pi_172023894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:21 schreef Peter het volgende:

[..]

In het FF topic (voor Fok!Fotografen) is een Alert topic maar daar is dit jaar niks gepost. In het Suggestie topic is wel gepost, maar daar is niks uit gekomen.
pi_172038996
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:37 schreef Uncle het volgende:
Eens. En opgelost :)
Dank je wel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:06 schreef whaley het volgende:
In het FF topic (voor Fok!Fotografen) is een Alert topic maar daar is dit jaar niks gepost. In het Suggestie topic is wel gepost, maar daar is niks uit gekomen.
Ah vandaar.. die FF zie ik niet.
Hoe kan ik daar toch toegang tot krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door bakkerl op 30-06-2017 23:41:10 ]
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`[email protected]#$%^&*()_+|{}:"<>?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')