abonnement Unibet Coolblue
pi_129439289
Op zich is het veel leuker als een vrouw het doet, waarschijnijk idd vanwege het onverwachte. Anderzijds zijn ze er meestal niet zo goed in, al moet ik erbij zeggen dat ik ook bovengemiddeld gevoelig ben en je niet zomaar even mijn voorhuid stevig naar beneden kan trekken zonder dat het pijn doet.

Dus:
Handwerk? Ja.
Aftrekken? Mits voorzichtig
Aftrekken tot orgasme? Mits met veel gevoel, en je mond gebruiken is toch lekkerder.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:01:46 #27
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_129439942
Bij gebrek aan beter ist wel ok natuurlijk.. Beetje nat maken maakt een hoop goed haha
  zondag 28 juli 2013 @ 19:52:35 #28
405559 fabarthur
king of the undead
pi_129441796
Mag ik even een vraag stellen inzake dit onderwerp, wat IS de beste manier om afgetrokken te worden, in mijn geval zal het zijn door een meisje/vrouw, maar ik merk dat ik met condoom weinig kan, en nee, ik heb het niet over een vrouw in vriendin vorm.

Ik wil graag weten wat de meest genotvolle manier is om iemand te laten klaarkomen....ik heb zelf al wat geprobeerd, ik weet bijvoorbeeld dat de eikel stimuleren door er met de vlakke hand overheen te gaan (dus dat horizontale paddestoel gebeuren, ja hoe noem je het) heel effectief is....uiteraard kun je wel vergeten dat hoeren geil kunnen praten...
why baby why?
  zondag 28 juli 2013 @ 19:54:46 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129441862
vrouwen kunnen het toch niet, laat het dan gewoon, kleed je maar uit
pi_129442708
tis net als met pijpen. Als een vrouw het leuk,gepassioneerd en geil doet(niet blind je pik eraf trekken in de hoop dat je snel klaar komt,maar gewoon rustig aan) vind ik het geiler dan wanneer ik hetzelf moet doen.

En 1 van de lekkerste manier om afgetrokken te worden is als je partner op je balzak zuigt. En met haar warme tong bewerkt. Moet zeggen dat de orgasmes dan toch wat anders voelen.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_129443944
Dicht tegen elkaar aan liggen, zoenen, elkaar in de ogen kijken en ondertussen afgetrokken worden :9
pi_129446006
Massage met happy end :9
Nants ingonyama bagithi Baba, Sithi uhm ingonyama
pi_129450326
Ik vind 't altijd wel oké, mijn vriendin weet precies hoe ze mij dan kan vermaken! _O_
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_129450960
We zijn erachter gekomen dat ik niet afgetrokken kan worden.
Alleen als ik mezelf aftrek kan ik klaarkomen, maar zodra iemand anders mijn pik aanraakt hangt mijn lul direct slap en blijft ie slap

Zelfde heb ik met gepijpt worden
Zodra iemand mij probeert te pijpen, hangt ie gelijk slap

Ik voel dit soort dingen wel, maar raak er totaal niet opgewonden van (integendeel zelfs)
pi_129454744
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef elladepella het volgende:
Ik ben vannacht blijven slapen bij een jongen. Vond het te vroeg voor pijpen/seks maar voor het teasen heb ik hem vannacht afgetrokken en tijdens het proces vroeg ik me eigenlijk af wat mannen eigenlijk van afgetrokken worden vinden.

Ik bedoel het is iets wat je zelf helemaal onder de knie hebt en weet wat jij het fijnst vindt, is het nog interessant als iemand anders het doet? Of is een vreemde hand juist interessant?

Edit: dit speelt ook nog mee
As far as hand jobs go, its safe to say were good in that department. Its really nice of you to try, but imagine a chef who has mastered the art of grilled cheese making. This chef prepares at least one grilled cheese every single day, sometimes two, sometimes five or even eight! So, hes pretty damned good at making these bad boys, but one day you come along all high and mighty with your spatula in hand, and make a dry, rough, slightly painful grilled cheese sandwich. Its a kind gesture, but I mean cmon, youre dealing with a guru of self-pleasure/grilled cheeses.
Lag ie er zo slaapverwekkend bij dat je je af vroeg wat hij er van vond ;)

Afgetrokken worden, niks mis mee! Ik vind het wel wat hebben
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 29 juli 2013 @ 00:22:21 #36
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_129454810
Als vrouwen het goed doen wel. Het is wel chill want je hoeft zelf niks te doen en je kan ondertussen naar tieten kijken voor stimulans
:')
pi_129454863
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef BlixaBargeld het volgende:
Dicht tegen elkaar aan liggen, zoenen, elkaar in de ogen kijken en ondertussen gevingerd worden :9
We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
pi_129455725
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:20 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Lag ie er zo slaapverwekkend bij dat je je af vroeg wat hij er van vond ;)

hahaah nee, het duurde allemaal iets langer dan ik dacht en mijn gedachten dwaalden af en ik moest aan het artikel denken.

toch interessant om alles te lezen.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:48:01 #39
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129460196
Hij heef een gigantisch uithoudingsvermogen maar met trekken kan het binnen een halve minuut gedaan zijn dus volgens mij vindt 'ie het wel lekker. Hendig snel als je geen zin meer hebt. :')
Bay of Plenty
pi_129470120
Goed afgetrokken worden is lekkerder dan neuken of pijpen imho!
pi_129477475
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef AirC het volgende:
Goed afgetrokken worden is lekkerder dan neuken of pijpen imho!
+1 vooral als ze het met haar voet doet
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_129477975
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef AirC het volgende:
Goed afgetrokken worden is lekkerder dan neuken of pijpen imho!
Nou dat toch zeker niet! Al is er niks mis mee om eens goed afgetrokken te worden op zn tijd. :)
pi_129480869
Is wel lekker, maar moet wel goed nat gehouden worden dan, ook omdat ik geen voorvocht heb, anders wordt ie snel droog, en dan kan het wel pijnlijk worden. Maar gepijpt worden is wel lekkerder vind ik :)
  maandag 29 juli 2013 @ 20:23:15 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129480922
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef AirC het volgende:
Goed afgetrokken worden is lekkerder dan neuken of pijpen imho!
wat :') _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 02:23:53 #45
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_129495157
Ik vind het altijd sterk verminderd slecht als mijn vriendin het doet. Soms bind ze me wel eens op een stoel vast en gaat dan aan de slag met m'n leuter. Ze gebruikt dan haar spuug om het zaakje te smeren en maakt dan met haar hand een ronddraaiende en op en neer gaande beweging, geweldig!
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:09:15 #46
408769 GabrielRignac
Laat goud niet lopen ;-)
pi_129499017
Het is fijn als iemand anders het een x voor je doet vooral als ze het goed kan. Een beetje glijmiddel kan voor veel verschil zorgen en ja sommige mannen waaronder ik vinden het weleens fijn als we worden afgetrokken
Jong genoeg om het vaak te doen en oud genoeg om het goed te doen
pi_129499096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 02:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind het altijd sterk verminderd slecht als mijn vriendin het doet. Soms bind ze me wel eens op een stoel vast en gaat dan aan de slag met m'n leuter. Ze gebruikt dan haar spuug om het zaakje te smeren en maakt dan met haar hand een ronddraaiende en op en neer gaande beweging, geweldig!
Ja dat doet ze inderdaad als de beste O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:15:51 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_129499195
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:52 schreef AirC het volgende:
Goed afgetrokken worden is lekkerder dan neuken of pijpen imho!
Als ze er een beetje een showtje bijgeeft, soms wel ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:44:45 #49
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129500147
Ik vind het wel okee, als alternatief voor het bevaren van de rode zee vooral. :') De vrouw kan het hoogstwaarschijnlijk niet zo goed als de man zelf, maar dat de ander je met haar hand aanraakt maakt al veel goed.

Verder verschilt het denk ik per man. Als je het doet bij iemand die gewend is meerdere keren per week de hand aan zichzelf te slaan (death grip), dan wordt het moeilijk om het goed te doen.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129530690
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Omdat ik minder vaak wordt af getrokken dan gewoon neuken vind ik het wel geiler eigenlijk. Lekker liggen, je hoeft niks te doen, beetje zoenen en met tieten spelen lekker hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')