abonnement Unibet Coolblue
pi_377894
Vorig jaar werden er nog wel eens discussieronden gehouden. In Duitsland doen ze dat dit jaar ook weer. Ik vind dat ze het hier ook weer moeten invoeren met een paar gedurfte stellingen, zodat je een beetje inzicht in de gedachtengang van de bewoners krijgt.
Hier vast een paar stellingen:
1. Zijn er te veel buitenlanders in Nederland
2. Zijn de uitkeringen te hoog
3 Moet abortus verboden worden enz enz.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2000 @ 14:54:09 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_377904
Vrouwen moet het stemrecht ontnomen worden

Beter een onschuldige opgehangen dan geen dader bestraft

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:54:16 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_378018
Kroegen moeten een ruimere sluitingstijd krijgen

cencuur moet worden ingevoerd om de jongere kijkers te beschermen tegen geweld, sex en scheldwoorden (beybey BB)

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_378026
quote:
Op 04 oktober 2000 14:50 schreef hessels1 het volgende:
Vorig jaar werden er nog wel eens discussieronden gehouden. In Duitsland doen ze dat dit jaar ook weer. Ik vind dat ze het hier ook weer moeten invoeren met een paar gedurfte stellingen, zodat je een beetje inzicht in de gedachtengang van de bewoners krijgt.
Sorry hoor, maar die eindeloze suffe discussies van vorig jaar gaan echt niet helpen met het opleuken van BB.

Op commando een beetje gaan zitten discussiėren over vage onderwerpen wordt echt nix. Zeker niet met dit stelletje camera geile no-no's. Bovendien gaat het allemaal veel te lang duren, omdat Koos Hersenloos zo snel geen hele zinnen kan formuleren.

.....als je maar wiiiiiiiiil
  Moderator woensdag 4 oktober 2000 @ 16:31:13 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_378058
Er moeten m.i. zo weinig mogelijk prikkels aan de groep worden gegeven. Laat ze het zelf lekker uitzoeken met z'n allen. Dat is het concept. Ik vind die week-opdrachten al helemaal niets.

De enige prikkel die ze vaker mogen krijgen is: alcohol. Dat maakt het toch wel een stuk spannender, zo hebben we laatst gezien

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_378060
Ik vind uberhaubt dat de mensen in deze groep zich voor geen meter uit kunnen drukken, en blijven hangen in halve zinnen. Een discussie-ronden zo af en toe kan denk ik geen kwaad maar de onderwerpen moeten niet te moeilijk zijn.

Tja maar nu ik dus een makkelijk onderwerp probeer te verzinnen wat voor ons tóch interressant zou zijn, weet ik er geen!

Misschien voor mij dus maar geen discussie-ronden..

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 4 oktober 2000 @ 16:57:36 #7
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_378116
quote:
Op 04 oktober 2000 15:54 schreef Jumparound het volgende:
Kroegen moeten een ruimere sluitingstijd krijgen
Nee, je moet gewoon in de goede stad gaan wonen. Bij ons in Nijmegen hebben de kroegen helemaal geen verplichte sluitingstijden. Daar kunnen ze in A'dam en omgeving nog een hoop van leren...

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje op 04-10-2000 16:58]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 17:06:43 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_378129
quote:
Op 04 oktober 2000 16:57 schreef Bertje het volgende:
Nee, je moet gewoon in de goede stad gaan wonen. Bij ons in Nijmegen hebben de kroegen helemaal geen verplichte sluitingstijden. Daar kunnen ze in A'dam en omgeving nog een hoop van leren...
Bij ons ook niet hoor, maar voor de goede orde gaan ze uiterlijk om 3 uur dicht, en als je medewerker bent (zoals ik) dan kan je blijven hangen tot 6 uur ofzo (en gratis drinken) maar als we ergens uitgaan dan merken we al snel dat de kroegen eerder dicht gaan, en dat is dan niet leuk hoor!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')