abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juli 2013 @ 01:32:46 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129393016


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iconia Tab B / A210 / A510 / A700
101XS / 80XS / 101 G9 / 80 G9 101 XS / Elements / Arnova
Eee Pad TF300T/ TF700T / MeMO Pad / Pad Smart / Nexus 7 / PadFone Infinity
HTC Flyer / HTC Jetstream
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Note 8.0 / Note 10.1 / Tab 2 (10.1) / Tab 2 (7.0)
Tablet Z / S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


Enkele AliExpress stores: • Elijah StoreUGoodBuyEternal TeamGrace TeamGrace Top TradeGrace Intl
In China kun je verder in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl, Google Shopping en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 01:33:12 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129393028
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is er alweer een nieuwe? maand geleden is de nieuwste SDK wel doorgevoerd in een heel aantal tablets dacht ik. ;) (maar nog niet alles).

De resolutie van de Nexus 10 trekt overigens wel een wissel op de GPU en batterij; het is vloeiend maar toch had ik het idee dat hij heel af en toe nog wel eens een klein beetje te kort kwam.
Benchmarks zeggen tot zoverre ook niet alles overigens; wel eens tablets gehad met een betere score die in de praktijk echt minder werkten dan andere tablets met een lagere score (en andere chipset).
v2.0 is toch net uit? Cmiiw
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129393063
voor de PD800 is ie er voorlopig nog niet.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zaterdag 27 juli 2013 @ 02:43:06 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129394725
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

v2.0 is toch net uit? Cmiiw
Bijna goed :D Nieuwe SDK is voor de M8Pro 27 juni uitgekomen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 27 juli 2013 @ 05:33:28 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129396019
Om even terug te komen op de Nexus 10 :P

Wereld van verschil 4.3 is een soort project butter met glijmiddel geworden voor de N10, merk een duidelijk verschil, minder stotterig, vooral merkbaar bij YouTube en Google+ scrollen gaat nu eigenlijk zonder haperingen.

Accuduur kan ik straks wat over zeggen, hangt nu nog aan het sap :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_129401855
zowat m'n tablet gebrick'd bij het updaten van de firmware :] hij zat vast in de flash boot mode met het scherm permanent uit, maar kon hem gelukkig nog via RKBatchTools laten herinstalleren.

ben nu helaas een paar van m'n root privileges kwijt, dus maar eens kijken of ik nog een custom rom gabaseerd op update 1.0 eroverheen kan gooien.

heb via CPU-Z app iets grappigs ontdekt: de quad core SoCs van mijn tablet en mijn telefoon werken blijkbaal heel anders. de tablet heeft bij gebrek aan werk altijd alle 4 cores op een lage kloksnelheid staan, terwijl de telefoon 1 core al het werk laat doen totdat er meer voorhanden is.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129402048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef RDMKR het volgende:
zowat m'n tablet gebrick'd bij het updaten van de firmware :] hij zat vast in de flash boot mode met het scherm permanent uit, maar kon hem gelukkig nog via RKBatchTools laten herinstalleren.

ben nu helaas een paar van m'n root privileges kwijt, dus maar eens kijken of ik nog een custom rom gabaseerd op update 1.0 eroverheen kan gooien.

heb via CPU-Z app iets grappigs ontdekt: de quad core SoCs van mijn tablet en mijn telefoon werken blijkbaal heel anders. de tablet heeft bij gebrek aan werk altijd alle 4 cores op een lage kloksnelheid staan, terwijl de telefoon 1 core al het werk laat doen totdat er meer voorhanden is.
Het eerste is slechte coremanagement, het tweede is goede coremanagement. Je telefoon doet het beter.
pi_129403884
ik heb over het algemeen het gevoel dat de telefoon vloeiender beweegt ondanks allerlei theoretische pluspunten van de tablet, dus daar kan ik me wel in vinden.

kan het aan de versie van android liggen? tablet heeft nog maar 4.1.1 zelfs na de update.

---

moet toegeven dat ik de term "quad core" niet 100% begrijp... is het nou zo dat bij 1.6Ghz quad core je echt 4 keer zo veel rekenkracht erin hebt zitten dan bij een single core variant..? ik dacht eerst dat de klok frequentie in vier opgedeeld zou zijn, dus maximaal 400 mhz per core, en dat het voordeel dan is dat die vier cores makkelijker switchen tussen taken dan 1 grote, maar die app zegt iets anders...

op wikipedia stond dat alleen in het uiterste geval ("embarrassingly parallel problems") de snelheidswinst 4x is, dus denk dat ik het toch eerst goed had... maar blijkbaar druk je die kwart-deling van de snelheid dan weer niet uit in megahertz of zo.

[ Bericht 28% gewijzigd door RDMKR op 27-07-2013 17:57:58 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129429859
ik heb net vanaf de laptop met bluetooth een pdf-file overgemaakt naar mijn android-tablet.
de melding is dat het op de tablet staat..... maar waar vind ik de pdf-file ?
  zondag 28 juli 2013 @ 12:53:01 #10
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_129430066
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef RDMKR het volgende:
ik heb over het algemeen het gevoel dat de telefoon vloeiender beweegt ondanks allerlei theoretische pluspunten van de tablet, dus daar kan ik me wel in vinden.

kan het aan de versie van android liggen? tablet heeft nog maar 4.1.1 zelfs na de update.

---

moet toegeven dat ik de term "quad core" niet 100% begrijp... is het nou zo dat bij 1.6Ghz quad core je echt 4 keer zo veel rekenkracht erin hebt zitten dan bij een single core variant..? ik dacht eerst dat de klok frequentie in vier opgedeeld zou zijn, dus maximaal 400 mhz per core, en dat het voordeel dan is dat die vier cores makkelijker switchen tussen taken dan 1 grote, maar die app zegt iets anders...

op wikipedia stond dat alleen in het uiterste geval ("embarrassingly parallel problems") de snelheidswinst 4x is, dus denk dat ik het toch eerst goed had... maar blijkbaar druk je die kwart-deling van de snelheid dan weer niet uit in megahertz of zo.
4 cores van 1.6ghz.

door multi threading oftewel parallellisatie haal je dan winst tenopzichte van een single core.
Echter niet alles is parallel dus er zullen tijden zijn dat die 3 andere cores moeten wachten op 1 core. Vandaar dat je snelheid niet x4 is. Maar sneller is het wel.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zondag 28 juli 2013 @ 13:05:27 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129430317
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:04 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Het eerste is slechte coremanagement, het tweede is goede coremanagement. Je telefoon doet het beter.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef RDMKR het volgende:
ik heb over het algemeen het gevoel dat de telefoon vloeiender beweegt ondanks allerlei theoretische pluspunten van de tablet, dus daar kan ik me wel in vinden.

kan het aan de versie van android liggen? tablet heeft nog maar 4.1.1 zelfs na de update.

---

moet toegeven dat ik de term "quad core" niet 100% begrijp... is het nou zo dat bij 1.6Ghz quad core je echt 4 keer zo veel rekenkracht erin hebt zitten dan bij een single core variant..? ik dacht eerst dat de klok frequentie in vier opgedeeld zou zijn, dus maximaal 400 mhz per core, en dat het voordeel dan is dat die vier cores makkelijker switchen tussen taken dan 1 grote, maar die app zegt iets anders...

op wikipedia stond dat alleen in het uiterste geval ("embarrassingly parallel problems") de snelheidswinst 4x is, dus denk dat ik het toch eerst goed had... maar blijkbaar druk je die kwart-deling van de snelheid dan weer niet uit in megahertz of zo.
Ik dacht dat dat 1 van de verbeteringen was van de 2e SDK (update 4.2.2 voor rockchips) dat de afhandeling van processen beter gemanaged werd. Helemaal zeker ben ik overigens niet :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 28 juli 2013 @ 13:54:27 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129431576
Plus dat een applicatie er wel op berekend moet zijn. Als alles in 1 zware taak zit kan dat niet verdeeld worden over meerdere cores
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 28 juli 2013 @ 14:06:20 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129431922
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef Catch22- het volgende:
Plus dat een applicatie er wel op berekend moet zijn. Als alles in 1 zware taak zit kan dat niet verdeeld worden over meerdere cores
Ja; maar ik denk dat de meeste ''grotere'' ontwikkelaars dat nu toch wel geregeld hebben (multi core support) ?

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 28-07-2013 21:02:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 28 juli 2013 @ 19:52:28 #14
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129441794
"Grootte" ontwikkelaars. Really?
  zondag 28 juli 2013 @ 20:34:13 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129443665
Vanmiddag even van Mong Kok (Olympian City) naar Lai Chi Kok gewandeld, en dus ook weer even door Sham Shui Po gekomen. Computer Mall in geweest, en zag dat er alvast 1 winkeltje de nieuwe Pipo M9 Pro verkoopt, met 64GB, voor 2280HK$. Jammer genoeg hing alleen de normale Pipo M9 er, dus heb niet gezien of hij er erg anders uitziet, en heb er ook niet mee gespeeld ofzo, maar in ieder geval fijn om te weten dat als straks de eerste recensies/ervaringen positief zijn, dat ik dan weet waar ik hem kan halen,en voor hoeveel.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de snelheid, als het een FullHD tablet is, met de huidige chip, en of het allemaal niet gaat haperen enzo (games). Of dat de batterij te snel leeg is. Of dat Apps er niet meer uitzien inFullHD, of dat comics/manga lezen er 'uitgerekt' en minder scherp uitziet.

Zoveel angsten :'(
  zondag 28 juli 2013 @ 20:37:43 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129443867
Tis wat sanasoufi :P

Ik hoef niet zo hard mee met die hd hype. De nadelen wegen voor mij niet op tegen de voordelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129444423
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag even van Mong Kok (Olympian City) naar Lai Chi Kok gewandeld, en dus ook weer even door Sham Shui Po gekomen. Computer Mall in geweest, en zag dat er alvast 1 winkeltje de nieuwe Pipo M9 Pro verkoopt, met 64GB, voor 2280HK$.
Zeker weten dat het 64GB was? De Pro is namelijk met 32GB. Maar als het 2280HK$ is dat een redelijke prijs. Dat kost hij voor ons ook, alleen wij krijgen hier taxes (à ¤70) bovenop.
quote:
Jammer genoeg hing alleen de normale Pipo M9 er, dus heb niet gezien of hij er erg anders uitziet, en heb er ook niet mee gespeeld ofzo, maar in ieder geval fijn om te weten dat als straks de eerste recensies/ervaringen positief zijn, dat ik dan weet waar ik hem kan halen,en voor hoeveel.
Aan de buitenkant kun je de Pro alleen herkennen aan het scherm en aan de Pro tekst achterop.
quote:
Ik maak me alleen een beetje zorgen over de snelheid, als het een FullHD tablet is, met de huidige chip, en of het allemaal niet gaat haperen enzo (games).
Ik ook. Met de nieuwe SDK schijnt het vaak een stuk soepeler te gaan, maar dan is het nog steeds geen CPU/GPU om écht games op te gaan spelen. Deze hogere resolutie is gewoon het maximale want de RK3188 aankan, en dan worden games wel erg moeilijk.
quote:
Of dat de batterij te snel leeg is. Of dat Apps er niet meer uitzien inFullHD, of dat comics/manga lezen er 'uitgerekt' en minder scherp uitziet.

Zoveel angsten :'(
Ik dacht dat men juist een hogere resolutie wilde voor comics? Omdat tekst dan fijner is ofzo?
Alles gewoon wat scherper en mooier.

Anywho; ik ben ook best enthousiast over de M9Pro maar wacht ook eerst even af. Bovendien is de prijs voor de 3G versie relatief hoog en ben ik niet echt zeker over de RK3188 hierin. (Plus ik zoek gewoon een reden om een tablet te kopen :') ) Dus laat 'm denk ik eerst maar varen tenzij die goedkoper wordt.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:36:22 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129446867
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zeker weten dat het 64GB was? De Pro is namelijk met 32GB. Maar als het 2280HK$ is dat een redelijke prijs. Dat kost hij voor ons ook, alleen wij krijgen hier taxes (à ¤70) bovenop.
Volgens mij stond er op het kaartje 64GB, maar nu maak je me aan het twijfelen...
[..]

quote:
Aan de buitenkant kun je de Pro alleen herkennen aan het scherm en aan de Pro tekst achterop.

[..]

Ik ook. Met de nieuwe SDK schijnt het vaak een stuk soepeler te gaan, maar dan is het nog steeds geen CPU/GPU om écht games op te gaan spelen. Deze hogere resolutie is gewoon het maximale want de RK3188 aankan, en dan worden games wel erg moeilijk.
Hmmmm.... misschien dan toch nog maar gewoon even wachten op betere/krachtigere alternatieven, die goed ontvangen worden. Jammer, want ik vind de Pipo M9 wel de mooiste qua design.

[..]

quote:
Ik dacht dat men juist een hogere resolutie wilde voor comics? Omdat tekst dan fijner is ofzo?
Alles gewoon wat scherper en mooier.
Geen idee, maar als je een comic in een bepaalde resolutie download, en vervolgens wordt dat beeldvullend 'uitgerekt', dan verwacht je dat het iets minder scherp wordt. Uiteraard afhankelijk van de resolutie van de comic, maar vaak is de beste kwaliteit 1440px.

quote:
Anywho; ik ben ook best enthousiast over de M9Pro maar wacht ook eerst even af. Bovendien is de prijs voor de 3G versie relatief hoog en ben ik niet echt zeker over de RK3188 hierin. (Plus ik zoek gewoon een reden om een tablet te kopen :') ) Dus laat 'm denk ik eerst maar varen tenzij die goedkoper wordt.
Yep, twijfel twijfel twijfel. Ook bij mij :)
  zondag 28 juli 2013 @ 21:39:14 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129447019
Ik ben iig heel benieuwd naar de producten van ze. Als de s1 pro met een 1,6ghz quadcore goed inelkaar zit, is t echt een steal voor 110 dollar zonder belasting en evt coupons
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 28 juli 2013 @ 22:11:32 #20
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129448495
quote:
Ik ook. Met de nieuwe SDK schijnt het vaak een stuk soepeler te gaan, maar dan is het nog steeds geen CPU/GPU om écht games op te gaan spelen. Deze hogere resolutie is gewoon het maximale want de RK3188 aankan, en dan worden games wel erg moeilijk.
ik heb eigenlijk zelden bij games last van performance problemen; het zijn de zware 2D applicaties, zoals fotosites en volgepropte websites, waar ie net een beetje moeite mee heeft.

maar zelfs die zijn niet bar slecht of zo. het is net hier en daar een beetje gebrek aan consistente performance. en het is maar de vraag of resolutie verlagen of overstappen naar een exynos dat verhelpt (NB: je ondervindt vaak ook al lag door gebrekkige internet snelheid, dus tja).

het is maar net hoe kritisch en kieskeurig je wilt zijn. je hoeft je geen zorgen te maken dat alles gewoon netjes op het scherm komt en er is niet echt "lag", maar het scrollen kan soms een beetje "net niet" ogen.

en dit alles is gezegd voordat SDK2.0 is geinstalleerd of de chip is overgeklokt... ik heb hem in de nieuwste firmware versie nog niet eens permanent op 1.6Ghz kunnen zetten.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129452615
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij stond er op het kaartje 64GB, maar nu maak je me aan het twijfelen...
Dan zou het geloof ik de zo ongeveer de eerste China tablet zijn met 64GB.
Nee, de pro is juist naar 32GB gegaan waar de normale M9 nog 16GB geheugen had.
quote:
Hmmmm.... misschien dan toch nog maar gewoon even wachten op betere/krachtigere alternatieven, die goed ontvangen worden. Jammer, want ik vind de Pipo M9 wel de mooiste qua design.
Hoewel Exynos spul ook z'n nadelen heeft (die RobertNL paar berichten terug over gepost heeft en ook wel eerder bekend) hoop ik op een leuke 10.1" 3G, GPS 5250 tablet.
Maar ach, zo blijf je wachten, want de Rockchip 32** met T624 GPU komt er ook al aan, net als de Samsung 5420/
quote:
Geen idee, maar als je een comic in een bepaalde resolutie download, en vervolgens wordt dat beeldvullend 'uitgerekt', dan verwacht je dat het iets minder scherp wordt. Uiteraard afhankelijk van de resolutie van de comic, maar vaak is de beste kwaliteit 1440px.
Hogere resolutie downloaden ;)
Yep, twijfel twijfel twijfel. Ook bij mij :)
[/quote]
Even de eerste reviews e.d. afwachten en hopen op iets lagere prijs. Dan wil ik 'm denk ik nog wel.
Ik koop niet zo snel zoiets, sommigen hier kopen en verkopen ze met de vleet maar dat zie ik zelf nog niet doen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk zelden bij games last van performance problemen; het zijn de zware 2D applicaties, zoals fotosites en volgepropte websites, waar ie net een beetje moeite mee heeft.

maar zelfs die zijn niet bar slecht of zo. het is net hier en daar een beetje gebrek aan consistente performance. en het is maar de vraag of resolutie verlagen of overstappen naar een exynos dat verhelpt (NB: je ondervindt vaak ook al lag door gebrekkige internet snelheid, dus tja).

het is maar net hoe kritisch en kieskeurig je wilt zijn. je hoeft je geen zorgen te maken dat alles gewoon netjes op het scherm komt en er is niet echt "lag", maar het scrollen kan soms een beetje "net niet" ogen.

en dit alles is gezegd voordat SDK2.0 is geinstalleerd of de chip is overgeklokt... ik heb hem in de nieuwste firmware versie nog niet eens permanent op 1.6Ghz kunnen zetten.
Ik baseer dit ook op verhalen/reviews e.d. van internet; geen eigen ervaring.

Ik lees dan ook uiteenlopende verhalen. De een noemt het uitstekend waar de andere niet meer dan 1280*800 pixels zouden willen met deze CPU/GPU. Zo kwam ik ook een videoreview tegen van de normale M9 welke al een paar (zware; dat geef ik toe) games niet vloeiend kan weergeven.

Maar goed, we zien wel. Ik heb geduld.
  maandag 29 juli 2013 @ 03:14:00 #22
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_129458410
Na de onthulling van dr nieuwe Nexus 7 met diens resolutie n prijs ben ik wel enthousiast om die als eerste tablet aan te schaffen alleen rest een vraagje, ik heb nu een Xperia Z waarop ik aangemeld ben met Google voor dienst playstore, kan ik bijv games dan ook op de Nexus 7 downloaden of moet ze dan apart aanschaffen?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 29 juli 2013 @ 07:54:46 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129459682
Gaat per account :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juli 2013 @ 19:48:42 #24
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129479598
http://www.pandawill.com/(...)era-hdmi-p76749.html

Voyo A15 voor $245 als je coupon code discountA15 gebruikt.

denk er over na het zelf te doen en dan 1 van de twee door te verkopen.

ik lijk wel gek maar... de deal is afgesloten.

binnenkort laat ik jullie allen definitief weten welke er beter is, rockchip of eyxnos.

ps. binnenkort is een relatief begrip... ik ben nog altijd te cheap voor betaalde shipping :P

[ Bericht 16% gewijzigd door RDMKR op 29-07-2013 23:10:31 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:18:22 #25
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_129492432
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Gaat per account :)
Kan hem dus rustig kopen? Biedt het voordelen dat je op 2 apparaten eenzelfde account hebt?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')