abonnement Unibet Coolblue
pi_129777966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:01 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Heb je het al geprobeerd? Het is lastig om er als buitenstaander over te oordelen. Sowieso gaat het niet alleen gebruikt worden in games, maar ook architectuur en andere toepassingen.
Ze zijn momenteel bezig met het misschien support kijgen op consoles, het is technisch makkelijk mogelijk.
Waarom je mensen niet al te enthousiast over hoort spreken is dat ze teveel verwachten van de dev versie. Het blijft 720p en het scherm is niet al te goed, ik verwachtte dat er al van en ben er daarom tevreden mee.

Je vergist je trouwens over het aantal games, er zijn al bijna 800 games compitabel met externe drivers. Valve ondersteund het al, Unity zit het standaard in, UDK en waarschijnlijk meer later. Dit product zal niet te vergelijken zijn met het eind product.
Ik heb het niet geprobeerd, ook geen interesse in. Ik heb sinds de komst van de Wii en kinect geleerd dat ik liever lui vanaf de bank game, en waarbij ik tijdens het gamen ook gewoon kan zien en horen wat er om me heen gebeurt. Heb zo'n bril met oortjes van Sony op gehad tijdens de gamescom vorig jaar, vond ik ook niet relaxt spelen. En dat was met killzone 3 dacht ik, dus een voor mij bekende shooter.

Daarnaast, 800 games klinkt leuk, dat heeft de Ouya ook... Plus dat de gewone consument niet met drivers gaat zitten klooien, daarom kopen die een console en geen game-pc. Ik heb er nog geen vertrouwen in iig, zeker niet voor de massa.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129778146
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb het niet geprobeerd, ook geen interesse in. Ik heb sinds de komst van de Wii en kinect geleerd dat ik liever lui vanaf de bank game, en waarbij ik tijdens het gamen ook gewoon kan zien en horen wat er om me heen gebeurt. Heb zo'n bril met oortjes van Sony op gehad tijdens de gamescom vorig jaar, vond ik ook niet relaxt spelen. En dat was met killzone 3 dacht ik, dus een voor mij bekende shooter.

Daarnaast, 800 games klinkt leuk, dat heeft de Ouya ook... Plus dat de gewone consument niet met drivers gaat zitten klooien, daarom kopen die een console en geen game-pc. Ik heb er nog geen vertrouwen in iig, zeker niet voor de massa.
Ja de ouya heeft alleen niet Far Cry 3, Skyrim, Half Life 2, etc dus die vergelijking gaat totaal niet op.
Drivers zijn geen probleem, elke noob kan een cd/usbstick in een computer doen en het programma openen :') Sowieso zijn drivers iets wat sony/microsoft gewoon via een update kunnen doen zonder dat er ook maar iets bij komt kijken.
Zoals ik al zei, je kunt dit ding pas oordelen als hij uit komt, ik heb er iig vertrouwen in. Mijn broertje en buurman vonden het ook zeker wat toevoegen. Als je er bij voorbaat helemaal geen interesse in hebt kan ik begrijpen dat het je niks doet. Ik zou het toch eerst proberen voordat je een oordeel klaar hebt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 01:28:37 ]
pi_129778731
Kloten met drivers :')______

Occulus lijkt me bazend overigens! Wants!
pi_129782650
Mogguh, is er nog een gam sc meet op Lowlands?
pi_129782690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja de ouya heeft alleen niet Far Cry 3, Skyrim, Half Life 2, etc dus die vergelijking gaat totaal niet op.
Drivers zijn geen probleem, elke noob kan een cd/usbstick in een computer doen en het programma openen :') Sowieso zijn drivers iets wat sony/microsoft gewoon via een update kunnen doen zonder dat er ook maar iets bij komt kijken.
Zoals ik al zei, je kunt dit ding pas oordelen als hij uit komt, ik heb er iig vertrouwen in. Mijn broertje en buurman vonden het ook zeker wat toevoegen. Als je er bij voorbaat helemaal geen interesse in hebt kan ik begrijpen dat het je niks doet. Ik zou het toch eerst proberen voordat je een oordeel klaar hebt ;)
Maar die 800 games zijn niet allemaal dergelijke titels. Dat zijn er hooguit een stuk of 20, en voorlopig ook nog allemaal 'oude' games. Plus dat een driver updaten niet moeilijk is, maar wel teveel moeite. Juist dat Microsoft en Sony dat automatisch doen is een enorm voordeel.

Het lijkt me wel een leuk apparaat hoor, maar vergelijkbaar met de Wii en Kinect. Als je het niet hebt dan denk je "tof zo'n apparaat, wil ik ook hebben", maar als je hem hebt dan staat hij na een paar weken stof te verzamelen omdat gewoon gamen toch relaxter is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129782801
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:07 schreef koei het volgende:

[..]

Maar die 800 games zijn niet allemaal dergelijke titels. Dat zijn er hooguit een stuk of 20, en voorlopig ook nog allemaal 'oude' games. Plus dat een driver updaten niet moeilijk is, maar wel teveel moeite. Juist dat Microsoft en Sony dat automatisch doen is een enorm voordeel.

Het lijkt me wel een leuk apparaat hoor, maar vergelijkbaar met de Wii en Kinect. Als je het niet hebt dan denk je "tof zo'n apparaat, wil ik ook hebben", maar als je hem hebt dan staat hij na een paar weken stof te verzamelen omdat gewoon gamen toch relaxter is.
Drivers updaten doet Microsoft ook voor je op Windows. Je draait uiteraard wel iets oudere drivers, maar het gaat nu gewoon met Windows Update mee.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_129783037
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Drivers updaten doet Microsoft ook voor je op Windows. Je draait uiteraard wel iets oudere drivers, maar het gaat nu gewoon met Windows Update mee.
Ik heb geen idee hoe dat bij dit apparaat werkt eerlijk gezegd. Ik weet alleen dat ik daarom niet aan pc-gamen doe, teveel gedoe! Niet alleen vanwege de drivers hoor, maar ook omdat je het spel eerst nog moet installeren.

Van die updates voordat je een nieuw spel kan gaan spelen vind ik op consoles net zo hinderlijk, maar die gaan vaak een stuk sneller dan een hele game installeren.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129783823
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kan me het niet voorstellen dat dit een succes gaat worden. Leuk als knutselding of gadget voor de echte nerds, maar zolang Sony, Microsoft of Nintendo er geen geld in pompt en er games voor gaat maken, wordt het net zo'n succes als de Ouya, wat ook weggegooid geld is. Ik heb nog niemand enthousiast gehoord over dat ding, enkel twee mensen die hem nu alweer kwijt wilden.

Een apparaat valt of staat door de beschikbare kwaliteitsgames, en daarvoor zijn helaas grote uitgevers nodig.
Het word nu al gebruikt door de Nasa om op mars rond te lopen, dus als die er al mee bezig zijn dan belooft het veel goeds!
pi_129784115
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat bij dit apparaat werkt eerlijk gezegd. Ik weet alleen dat ik daarom niet aan pc-gamen doe, teveel gedoe! Niet alleen vanwege de drivers hoor, maar ook omdat je het spel eerst nog moet installeren.

Van die updates voordat je een nieuw spel kan gaan spelen vind ik op consoles net zo hinderlijk, maar die gaan vaak een stuk sneller dan een hele game installeren.
Dat teveel gedoe valt echt heel erg mee. Bij Steam heb je alleen de eerste keer opstarten dat er iets geïnstalleerd wordt en dan hoef je alleen een paar keer op volgende te drukken. Ben je misschien 2 minuten mee bezig als er veel geïnstalleerd moet worden.

Ik vind zelf de traagheid van bijv de PS3 een stuk vervelender. Voordat je daar je spel + save hebt geladen....
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_129784668
Ps3 gaming is tegenwoordig veel meer patchen en updaten dan op een pc.. Als je dat als argument hebt tegen pc gaming dan ben daar echt te lang uit of heb je er nooit in gezeten.. Steam is wat dat betreft een enorme uitkomst :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_129787474
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef Poit het volgende:
Ps3 gaming is tegenwoordig veel meer patchen en updaten dan op een pc.. Als je dat als argument hebt tegen pc gaming dan ben daar echt te lang uit of heb je er nooit in gezeten.. Steam is wat dat betreft een enorme uitkomst :)
True words brother, je wordt met de jaren wijzer! Zeker vandaag!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_129787488
Ik heb twee jaar geleden een laatste poging gedaan, toen kreeg ik Steam niet eens werkend geïnstalleerd :') daarna gelijk dus weer eraf gegooid en sindsdien nooit meer geprobeerd. Maar goed, heb m'n pc sinds m'n verhuizing vorig jaar ook nog maar 1 keer aan gehad.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129788177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef koei het volgende:
Ik heb twee jaar geleden een laatste poging gedaan, toen kreeg ik Steam niet eens werkend geïnstalleerd :') daarna gelijk dus weer eraf gegooid en sindsdien nooit meer geprobeerd. Maar goed, heb m'n pc sinds m'n verhuizing vorig jaar ook nog maar 1 keer aan gehad.
Ik zou bijna de opmerking maken dat je je username eer aan doet :P
Als je steam niet kan installeren zou ik ver van een pc vandaan blijven :)
pi_129788614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik zou bijna de opmerking maken dat je je username eer aan doet :P
Als je steam niet kan installeren zou ik ver van een pc vandaan blijven :)
Ach, met formatteren, Windows, Photoshop, office en andere software installeren heb ik geen problemen, of het nou legaal of met cracks is, en ook hardware installeren ging me toen nog goed af. Maar als een programma tot twee keer toe niet werkt na installatie (volgens mij liep het vast bij het aanmaken van een account) dan ben ik er klaar mee als er een makkelijk alternatief is. Ik schaar mezelf tegenwoordig onder de luie simpele consument. Liever iets meer betalen voor iets dat zonder problemen direct werkt, plug and Play ftw!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129788792
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:30 schreef koei het volgende:

[..]

Ach, met formatteren, Windows, Photoshop, office en andere software installeren heb ik geen enkele problemen, of het nou legaal of met cracks is, en ook hardware installeren ging me toen nog goed af. Maar als een programma tot twee keer toe niet werkt na installatie (volgens mij liep het vast bij het aanmaken van een account) dan ben ik er klaar mee als er een makkelijk alternatief is. Ik schaar mezelf tegenwoordig onder de luie simpele consument. Liever iets meer betalen voor iets dat zonder problemen direct werkt, plug and Play ftw!
Ik snap niet hoe iets als steam mis kan gaan :) Vroeger (in de begin jaren van steam) had ik je gelijk gegeven.
Consoles geen problemen? RROD? Schijfjes waar krassen op komen, FPS issues met zwaardere spellen, save game issues. 3 uur lang updates uitvoeren als je er 1 koopt.
pi_129788962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iets als steam mis kan gaan :) Vroeger (in de begin jaren van steam) had ik je gelijk gegeven.
Consoles geen problemen? RROD? Schijfjes waar krassen op komen, FPS issues met zwaardere spellen, save game issues. 3 uur lang updates uitvoeren als je er 1 koopt.
Tja, ik heb ook geen idee waardoor dat niet lukte, en had ook geen zin om het echt uit te gaan zoeken. Verder heb ik van jouw lijstje enkel ervaring met een RROD, maar die is snel vervangen, met gratis game erbij. Maar goed, ieder z'n ding! Het ging hier niet over pc versus console, maar over dat nieuwe apparaat!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_129789857
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef koei het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook geen idee waardoor dat niet lukte, en had ook geen zin om het echt uit te gaan zoeken. Verder heb ik van jouw lijstje enkel ervaring met een RROD, maar die is snel vervangen, met gratis game erbij. Maar goed, ieder z'n ding! Het ging hier niet over pc versus console, maar over dat nieuwe apparaat!
Het begon omdat je zei dat het teveel werk was drivers te installeren voor een console gebruiker :)
De save game issues waren in Fallout 3 en Skyrim dacht ik.
Virtual reality moet je proberen, dan mag je oordelen of je denkt dat mensen er een nut voor hebben :)
pi_129790206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik zou bijna de opmerking maken dat je je username eer aan doet :P
Als je steam niet kan installeren zou ik ver van een pc vandaan blijven :)
Haha dit idd :D

Ik heb echt nooit problemen gehad met Steam. Steam gedownload, account aangemaakt en hoppa kon Steam gebruiken. Toen mijn eerste game gekocht en sindsdien game ik alleen nog maar op de pc.

Vroeger vond ik pc gamen ook kut door al die problemen (drivers en ga zo maar door), maar door Steam word dat echt heel makkelijk gemaakt. Die houd ook gewoon updates voor je videokaart bij en installeert telkens automatisch de dingen die je nodig heb als je een game wil spelen. ^O^
Steam maakt pc gamen echt heel makkelijk ^O^ Daarbij geeft die ook aan of je een controller kan gebruiken. De meeste games ondersteunen dat ook gewoon.

Comsole is fijn ja, maar ik merk zelf dat ik daar nooit meer op zit. Sinds ik Steam gebruik heb ik eigenlijk geen reden meer om een console aan te schaffen. Daarbij speel ik ook alleen nog maar games die juist op de pc beter spelen.

De console gebruik ik alleen nog maar voor GTA V straks :+
pi_129790696
Ik wist wel dat dit soort dingen bestonden maar wat ben je toch eigenlijk ontzettend triest als je met zoiets online gaat. En het is ook nog een zo in elkaar gelijmd. Het vervelende is ook dat het moeilijk is om iemand eruit te pikken die zoiets online gebruikt.

  Redactie Games woensdag 7 augustus 2013 @ 14:30:33 #195
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_129790805
Zulke dingen doe je als je echt niets beters met je leven kunt doen ja
.....Kennedy
pi_129798297
Jezus is hier een console-pc-discussie gaande? Hou daar eens heel snel mee op, we gaan hier niet de diepte in he. Bovendien moeten jullie geen discussie aangaan met koei, die is geestelijk niet in staat om het met je eens te worden! Behalve over het feit dat ze geestelijk niet in staat in om het met je eens te worden!

PARADOXAAAAAAAAL BITCHES
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_129798502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

True words brother, je wordt met de jaren wijzer! Zeker vandaag!
Haha, thnx kerel :*
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_129798639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:49 schreef Nebo het volgende:
Jezus is hier een console-pc-discussie gaande? Hou daar eens heel snel mee op, we gaan hier niet de diepte in he. Bovendien moeten jullie geen discussie aangaan met koei, die is geestelijk niet in staat om het met je eens te worden! Behalve over het feit dat ze geestelijk niet in staat in om het met je eens te worden!

PARADOXAAAAAAAAL BITCHES
1x op TV en meteen deze :N
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_129799562
Diva!
pi_129799583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Reintji het volgende:
Diva!
Volgende week naast Patty Brard in Ranking the Stars!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')