abonnement Unibet Coolblue
pi_377726
Zo dat was weer heftig gisteravond. De bewoners roddelen alof het een lieve lust is en verbergen voedingsmiddelen voor elkaar omdat niemand niemand meer vertrouwd. Het gaat er echt "Knallhard zu". Gisteren viel bijna de eerste klap: kijk hiervoor op deze link: http://www.bild.de/service/archiv/2000/oct/04/?body=leute/bb/bb.html

Voor de sex hoef je in Duitsland niet te zijn (in Nederland ook niet) maar kwa intriges ed zit ik elke avond op het puntje van mijn stoel.


NU ook te zien op het net: kijk hier: http://62.153.249.11:8080/ramgen/ondemand/bb2/christian_hanka_streit.rm

Werkt via Realplayer

[Dit bericht is gewijzigd door hessels1 op 05-10-2000 13:39]

  woensdag 4 oktober 2000 @ 11:59:44 #2
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_377734
Ik heb weer niet gekeken. Vanavond dan maar weer. Een beetje sensatie kan geen kwaad. Of hebben ze het weer bijgelegd?
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_377738
Nou dat bijleggen kan je wel vergeten, toen er over 'gepraat' werd brak bijna weer de pleuris uit.Zaterdagavond komt op RTL de weekuitzending, daar zal deze scene nog wel weer vertoond worden
  woensdag 4 oktober 2000 @ 12:30:30 #4
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_377778
Ja maar zaterdag zit ik weer gewoon thuis en kan ik rtl2 niet ontvangen. Vanavond is de laatste avond dat ik kan kijken (deze week dan) dus moeten ze vanavond de boel maar weer lekker opFOK!ken...

Ben wel in voor een beetje sensatie.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_377784
Heb je thuis ook niet de 'gewone' RTL op de kabel. Doordeweeks is het op RTL2 en in het weekend op de gewone RTL
  woensdag 4 oktober 2000 @ 17:03:59 #6
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_378123
Nee helaas.

Tja, wij hebben UPC. Die staan niet echt bekend om hun brede aanbod. Laat staan om een aanbod waar de kijkers op zitten te wachten (spaans, italiaans, turks, marokaans, frans, etc)

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de 'gewone' rtl tot nu toe nog nooit echt gemist heb.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')