abonnement Unibet Coolblue
pi_129402861
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:26 schreef chufi het volgende:

[..]

Mogen we die zien?
Het wordt opgenomen :) De link in m'n onderschrift
pi_129403408
:N Helaas... Staat er niet op -O-
pi_129405920
Teruglezen kan soms weleens de moeite zijn dus ;)

The Purge is binnen, Storm of the Century ook, The Dead Zone is nog bezig :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129409545
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het O-)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129409716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het O-)
Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
pi_129409859
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nog niet te vinden zonder paswoord zucht...
Die wil je ook nog niet vinden (cam)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129409950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:07 schreef Soury het volgende:

[..]

[..]

Die wil je ook nog niet vinden (cam)
Die sla ik altijd over, das niet om aan te zien
pi_129409982
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik ben hier wel benieuwd naar The Conjuring (2013) - IMDb
Al duurt het nog maanden, ik hou ook een lijstje bij waar ik dit soort titels op zet anders vergeet ik het O-)
Ow das ook iets voor mij, ik kijk meestal op een site waar de nieuwste films staan, dan zijn ze inmiddels ook wel te downloaden.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129410020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:11 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Die sla ik altijd over, das niet om aan te zien
Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Daarom staat het op mijn lijst, zodat ik het niet vergeet. Ik lees trouwens hier ook vaak TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXI Daar heb ik al vaak leuke tips vandaan gehaald. Nu is het ook komkommer tijd
Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavond :)
pi_129410203
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Ow dan kan ik daar wel ff kijken, misschien een leuk filmpie voor vanavond :)
Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of bios :@
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410295
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Je merkt snel genoeg wat je aantrekt daar. Ik heb ooit een videotheek gehad (naast mijn bestaande baan) Toen bleef ik op de hoogte. Ik ben het helemaal kwijt, ik kom ook nooit meer in een videotheek of bios :@
Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
pi_129410341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobiel
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nee vind je het gek met die prijzen van tegenwoordig... En dan kun je nog het geluid van de film naast je ook horen... (Hier in Alkmaar tenminste), waardeloos
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410360
Godsamme elke keer twee keer die quote :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410367
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Of ze zitten naast je te bellen of te kutten met een mobiel

[..]

Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebben
pi_129410380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:27 schreef Soury het volgende:
Godsamme elke keer twee keer die quote :?
Adem in Adem uit :P
pi_129410404
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Of ellenlange slappe ouwehoer verhalen die niks met de film te maken hebben
Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sap ;) Beter toch. Plus ik heb een beest van een TV (3D) al maak ik daar zelden gebruik van
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410463
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Lekker op de bank, peukie erbij, glaasje sap ;) Beter toch. Plus ik heb een beest van een TV (3D) al maak ik daar zelden gebruik van
Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken dan ;)
pi_129410564
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:32 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zo... dat klinkt beter... Ik moest maar eens komen kijken dan ;)
3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129410589
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:

[..]

3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op :7
Dat zit ik toch wel hahaha
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:41:51 #296
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129410642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Soury het volgende:

[..]

3D is best tof, al zijn het nog vaak animaties. Je zit wel voor lul met zo'n bril op :7
Kijk je toch in je eentje?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_129410700
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:41 schreef chufi het volgende:

[..]

Kijk je toch in je eentje?
Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:46:47 #298
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129410719
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Doe ik wel, maar met zijn tweetjes is het soms wel grappig
Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_129410744
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja maar dat geldt voor meerdere zaken...
Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarisch
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:49:27 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129410762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar als je met die ondingen naast elkaar op de bank zit is het wel een hilarisch
Voor een buitenstaander dan toch ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')