abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:49:20 #51
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129636784
:W
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 01:06:09 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129637385
Trouwens, ik kwam mijn oude judoleraar tegen (van mijn 5e tot mijn 10e of zo) en die herkende me geloof ik. Of hij dacht dat ik mijn broertje was (mijn ouders waren erbij en die kent elke leraar van mij en mijn broertje nog :P), dat kan ook, maar ik weet niet zeker of mijn broertje ooit les van hem heeft gehad.

Hoe dan ook vond ik het grappig. Ik herkende hem bijna niet, alleen omdat de plek waar ik hem zag logisch was.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 03:40:21 #53
107792 Hexley
the Platypus
pi_129640230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef Alentejana het volgende:
De laatste jaren gingen we met de trein naar onze eigen school. Mijn moeder had veel vertrouwen in ons en dat kon ook gewoon, we waren heel brave kinderen, eigenlijk.
Als tiener bedoel je? Ik had een busabonnement en op een dag ben ik de andere kant opgegaan, dik honderdzestig kilometer naar het westen. Als dertienjarige sta je daar dan in Amsterdam en waarom? Ontevreden met zo'n beetje alles wat los of vast zat en op een gegeven moment kwam dat "geweldige" idee. Na een paar dagen konden mijn ouders mij in Amsterdam van het politiebureau ophalen, met een "fuck you" instelling ben ik bij het RIAGG gedumpt. Daarna van de mavo getrapt, crisisopvang, de kinderbescherming en een uithuisplaatsing, andere school na zes of acht weken was dat ook exit. Naar een project als schoolvervanging, nachtje politiecel als alternatieve crisisopvang en de volgende morgen ergens anders ondergebracht. Daar ben ik na een halfjaartje weer op eigen houtje vertrokken en ...

Ik had geen probleem, de rest van de wereld ... Met rust gelaten worden was het enige wat ik wilde en ik werkte alleen maar mee, als het in mijn straatje paste.

Nee, als puber ben ik toch alles behalve gemakkelijk geweest.
pi_129641193
Ik moest de laatste 2 jaren van de lagere school en de brugklas met de trein. We reisden vaak met een groepje, maar door de verschillende roosters ook wel eens apart.
De jaren daarna beleven we gewoon thuis als mijn moeder naar het zomerhuis ging. We konden voor onzelf zorgen en mijn vader bleef ook thuis. (Het huwelijk lag op de klippen, maar ze wilden niet scheiden. Ze zijn uiteideindelijk alsnog gescheiden, toen mijn moeder 60 was ofzo.)

Daarna heb ik wel een tijd gehad dat ik weinig naar school ging, heb nog een blauwe maandag in een tehuis gezeten, dus een andere school, maar daar ging ik niet heen. Uiteindelijk kreeg ik dispensatie om mijn moeder (die reuma heeft) te helpen, als 16 jarige gaan werken, uiteindelijk toch maar weer naar school omdat ik dacht dat een diploma wel handig zou zijn, maar als 18 jarige naar Engeland vetrokken voor werk met paarden en daarna meteen weer aan het werk geraakt. Diploma had daarin trouwens niks uitgemaakt. Nu wil ik wel weer leren op de uni voor ouderen in het stadje in de buurt.

Toch wel apart die aantrekkingskracht van Amsterdam, daar ging ik ook heen als ik spijbelde, maar voor mij was het vlakbij.
Mijn puberteit is niet helemaal smooth gegaan, maar ik heb een erg kalme aard en daardoor waren er verder geen spanningen tussen mij en mijn ouders ofzo. Dat scheelt. Dat tehuis wilde ik zelf om van mijn zus af te zijn...Mijn hemel wat een kut plek. Ze doen allemaal wel hun best, maar het werkt gewoon niet. Ik weet dus wel wat het is als je in een omgeving met mensen zit die niet "eigen" zijn.
En dat met rust gelaten worden en alleen meewerken als het in je straatje past, dat is wel typisch voor puberteit in het algemeen, denk ik.
En hoe meer de ouders zich moeien, hoe erger dingen worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Alentejana op 03-08-2013 10:11:36 ]
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:06:59 #55
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_129658122
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Hihi, dat moet wel even geleden zijn dan ;)
Toen was ik nog een twintiger. oO<
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 03:40 schreef Hexley het volgende:
Als dertienjarige sta je daar dan in Amsterdam en waarom? Ontevreden met zo'n beetje alles wat los of vast zat en op een gegeven moment kwam dat "geweldige" idee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef Alentejana het volgende:
Toch wel apart die aantrekkingskracht van Amsterdam, daar ging ik ook heen als ik spijbelde, maar voor mij was het vlakbij.
Al spijbelend en vluchtend voor mezelf heb ik zo'n beetje alle hoeken van Nederland gezien, maar Amsterdam heeft me juist nooit echt weten te boeien (toen niet en nu nog steeds niet)
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
pi_129659022
Het is maar wat je zoekt, natuurlijk. Het gaf mij een prettig gevoel van anonimiteit en je vindt er allerlei nationaliteiten en culturen. En omdat ik helemaal into the Marlboro man was, was de westernshop, toen de enige in het land, een trekker.
Ook was het geen probleem om er een beetje apart uit te zien. Verder kon je daar gewoon iedereen aanspreken, ook artiesten, en dat heb ik dan ook wel redelijk vaak gedaan. En in mijn tijd (begin jaren zeventig) was het natuurlijk ook volop hippies op de Dam enzo.
En er zijn veel bioscopen dus er was meer filmkeus, bv.
Er zijn heel veel mooie plekken in Nederland, maar in die tijd vond je nergens zoveel culturen bij elkaar als daar.


Maar je karakter en interesses kunnen natuurlijk zorgen dat je liever naar heel andere plekken gaat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegen vakantiegangers altijd zei dat ze vooral niet naar Amsterdam moesten gaan, of maar 1 dagje. Ik vind het namelijk geen afspiegeling van Nederland, en het land heeft gewoon veel meer te bieden.
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:29:23 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129669743
Voor het eerst sinds ik hem heb echt flink naast m'n peecock gepist. Gelukkig had ik een zwarte broek aan...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129672620
JEEEEEE. :o
Was dat in Amsterdam?

Nou ja, zelfs als het zichtbaar geweest zou zijn, denken de meeste mensen er niet zoveel van, geloof ik.

Ik zou me geloof ik wel zorgen maken om de geur. Biertje erbij overheen ofzo...

Maar normaal werkt het dus wel goed? Gaaf.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:14:49 #59
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129673761
Ik stonk sowieso al, zweet en alles. Normaal voel ik het wel als het 'overstroomt' maar nu liep het er langs, denk dat hij niet helemaal goed zat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:14:45 #60
296917 Abby79
Being myself!
pi_129708870
Zo, even bijlezen na een weekend niet thuis :).

Ik ben nu wel extra blij met de boerderij en het kleine dorpje waar ik ben opgegroeid zeg. Dat verhaal van Nezhi vind ik echt niet iets wat ik ooit mijn kinderen (mocht het ooit zo ver komen) zou willen aandoen. Niet dat je als ouders de keus hebt altijd, maar ook als ik mijn onderburen zie, die met 3 kinderen in een huis zitten, midden in de stad, best klein (ik zou met z'n tweeen zonder kids al moeite hebben daar :P)

Dat spijbelen heb ik nooit echt gedaan. Ja, ik heb op het HBO wel eens een dag overgeslagen, maar dat is geen spijbelen meer, want da's zonder leerplicht ;). Amsterdam heeft me nooit getrokken in ieder geval. Niet mijn type stad.

En W., had je stiekem te veel gedronken dat het mis ging? :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:23:06 #61
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129714944
Nee, ik moest alleen vrij nodig en als het altijd goed gaat, word je slordig.

Vraag me nu eens wel af hoe jullie dames plassen als de boel zo zit verstopt...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:14:50 #62
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_129718513
Het uittrekken gaat doorgaans niet minder snel dan in m'n vorige geslachtsrol.
Het weer aantrekken kost wel iets meer tijd met 'alles op je juiste plek terugstoppen'...

...tenzij je een jurk draagt met daaronder figuurcorrigerend ondergoed; dan duurt het iets langer voor je kan gaan zitten (staand plassen met een jurk is niet aan te bevelen ;) ).
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:18:18 #63
296917 Abby79
Being myself!
pi_129718665
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik moest alleen vrij nodig en als het altijd goed gaat, word je slordig.

Vraag me nu eens wel af hoe jullie dames plassen als de boel zo zit verstopt...
Ik verstop het eigenlijk nooit zo... ik heb bijna alleen maar kleding waar het niet opvalt. En andere kleding doe ik niet aan ;).

quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef kELAL het volgende:
Het uittrekken gaat doorgaans niet minder snel dan in m'n vorige geslachtsrol.
Het weer aantrekken kost wel iets meer tijd met 'alles op je juiste plek terugstoppen'...

...tenzij je een jurk draagt met daar onder figuurcorrigerend ondergoed; dan duurt het iets langer voor je kan gaan zitten (staand plassen met een jurk is niet aan te bevelen).
'alles op je juiste plek terugstoppen' daar heb ik dus helemaal geen last van :P. En staand plassen heb ik al jaren niet meer gedaan. Dat zou weer vreemd voelen zeg...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:58:08 #64
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_129720209
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Abby79 het volgende:
En staand plassen heb ik al jaren niet meer gedaan. Dat zou weer vreemd voelen zeg...
Voor mij is zittend plassen juist heel problematisch geweest:
(en thuis doe ik 't nog steeds staand) [/TooMuchInformation]
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
pi_129732627
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik moest alleen vrij nodig en als het altijd goed gaat, word je slordig.

Vraag me nu eens wel af hoe jullie dames plassen als de boel zo zit verstopt...
Ik verstop weinig. Ik heb van die minimizer-broekjes van Danae en dat voldoet eigenlijk wel nu ik de juiste positie heb gevonden. Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen. :X
pi_129733289
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:

[..]
. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen. :X
LOL. Sorry, levendige fantasie. ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:17:58 #67
296917 Abby79
Being myself!
pi_129744558
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef kELAL het volgende:

[..]

Voor mij is zittend plassen juist heel problematisch geweest:
lol. Als je echt zo zou zitten te plassen als in dat filmpje, dan uhm... ja... doe je toch iets verkeerd :P.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:
Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen. :X
QFT.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:43:48 #68
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_129766214
Jeeh... Ben ik alweer the odd one out :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:49:13 #69
296917 Abby79
Being myself!
pi_129769327
Dat gevoel dat ze hinderlijk zijn heb ik ook hoor. Niet zozeer dat het in houding te zien is bij me, heel vaak voelt het hier ook (te) onprettig. Maar dat wegstoppen gaat echt niet bij mij, dat gaat na een kwartiertje of zo echt verschrikkelijk zeer doen.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:53:50 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129772351
Schijnbaar moeten jullie deze week de viva lezen :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:07:43 #71
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_129773036
Leg eens uit...
Laat ik me eens net zo dom houden als mijn ex-naamgenote

[ Bericht 74% gewijzigd door kELAL op 06-08-2013 23:15:28 ]
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:23:46 #72
107792 Hexley
the Platypus
pi_129773814
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef Alentejana het volgende:
Dat tehuis wilde ik zelf om van mijn zus af te zijn...Mijn hemel wat een kut plek. Ze doen allemaal wel hun best, maar het werkt gewoon niet. Ik weet dus wel wat het is als je in een omgeving met mensen zit die niet "eigen" zijn.
Dat dingen niet werken ben ik wel met je eens, al is dat vooral dat mensen juist niet hun best doen.

Vanuit het niets kreeg ik te horen dat ik binnen een maandje of drie naar een internaat moest en tot die tijd stuurden ze me alvast naar de bijbehorende school. Nou het was een kloten school, zogoed als meteen een pak rammel en daarna bijna dagelijks en soms zelfs meerde keren op een dag. Als het in het zicht van personeel gebeurde, deden ze niets of duurde het lang voor ze in beweging kwamen. Klagen had er weinig zin, zelf toen er tanden sneuvelden moest ik niet zeuren en viel het allemaal wel mee. Door de oplossing spijbelen kon ik bij mijn voogd op kantoor komen, iemand die ik nog nooit gezien had. Hij was vrij kwaad en het interesseerde hem verder ook allemaal vrij weinig. In de papieren was namelijk niets terug te vinden. Een dreigement had hij nog wel, ik moest weer naar de zelfde school anders wilde Klein Borculo me niet meer en zou het een echt gesloten internaat worden. Vanwaar ik op dat moment woonde, hadden ze geklaagd en ik heb de "beste" man daarna nooit meer gezien. Het hele "project internaat" was daarmee ook gelijk verdwenen.

Nou heb ik nog een aantal tijdelijke voogden gehad, steeds een ander en ook die waren niet veel beter hoor. Je moest op kantoor komen, men bladderde eventjes door het dossier en dan kwam er een idee. Maar geen een had me eerder gezien, het dossier was hun basis. Projecten in Frankrijk, Duitsland en het drijvende wrak de Tukker kwamen voorbij. Met een boot vol gajus de zee op zodat je echt helemaal geen kant op kon, echt een prachtig idee ja. Ze probeerden het wel te verkopen met een geweldige ervaring en dat het goed voor me zou zijn, dingen als sociale vaardigheden en samenwerken leren enzo. Alleen had ik nooit geen zin en achteraf gezien, was dat in de meeste gevallen waarschijnlijk ook het beste.

Ergens vraag ik me wel af wat er nou in dat dossier stond.
Maar het is teveel werk om het ding op te vragen, dus laat ze het over vijftien jaar maar gewoon vernietigen,....
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:35:52 #73
107792 Hexley
the Platypus
pi_129774351
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik verstop weinig. Ik heb van die minimizer-broekjes van Danae en dat voldoet eigenlijk wel nu ik de juiste positie heb gevonden. Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen. :X
Het zadel is niet alleen in hoogte verstelbaar,.....
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:42:32 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129774603
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef kELAL het volgende:
Leg eens uit...
Laat ik me eens net zo dom houden als mijn ex-naamgenote
Leuk artikel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129775164
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Leuk artikel.
Dat staat ergens op deze pagina van dit forum:
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=1419

(Oeps dit schijnt de Fair te zijn. Weet niet of er ook wat in de Viva staat)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:14:46 #76
107792 Hexley
the Platypus
pi_129781481
@Hexley. Kut ervaringen wel. Dat moet een flinke knauw hebben gegeven..
Bij mij was het anders. Ik zat in een bijgebouw van het grote tehuis in Haarlem. Het was een gewoon woonhuis en dus heel kleinschalig. Er zaten ook bijna alleen crisisopvang kinderen
En naar school ging ik dus meteen al niet meer, na de eerste dag.
pi_129793801
Vandaag is er gelukkig een flink stuk van mijn mesthoop weggehaald. In ruil een grote emmer vol met producten uit de moestuin.
Volgende week gaat de rest en daar krijg ik een zal paardenvoer voor terug.
pi_129794564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:49 schreef Alentejana het volgende:
Vandaag is er gelukkig een flink stuk van mijn mesthoop weggehaald. In ruil een grote emmer vol met producten uit de moestuin.
Volgende week gaat de rest en daar krijg ik een zal paardenvoer voor terug.
Is dit een soort cryptische metafoor of een feitelijke beschrijving van de stand van zaken rond een mesthoop/moestuin?
pi_129795000
Hihi, nee hoor gewoon letterlijk. Ik heb ponies!!! Dus een mesthoop...
Ik woon landelijk in een reservaat van honderden hectaren natuurschoon en heb zelf 30 hectare grond bij het huis.

De buurman wil graag de mest hebben voor zijn moestuin en ik pluk daar dus de vruchten van, hihihi. Letterlijk en figuurlijk.

Die buurpraat praat trouwens met zo´n stem en uitspraak als dat kleine mannetje van fantasy island.
En heel erg, maar ik versta echt maar de helft van wat hij zegt door zijn spraakgebrek.

Gelukkig zijn de gesprekken nooit diepgaand en weet ik meestal wel waar het ongeveer over gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alentejana op 07-08-2013 16:28:33 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:21:03 #81
107792 Hexley
the Platypus
pi_129813903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:08 schreef Alentejana het volgende:
@Hexley. Kut ervaringen wel. Dat moet een flinke knauw hebben gegeven..
Bij mij was het anders. Ik zat in een bijgebouw van het grote tehuis in Haarlem. Het was een gewoon woonhuis en dus heel kleinschalig. Er zaten ook bijna alleen crisisopvang kinderen
En naar school ging ik dus meteen al niet meer, na de eerste dag.
Toen ik het voor het eerst zag had ook echt iets van Jezus Christus, het lag een paar kilometer buiten de bebouwde tussen de weilanden en bomen in. Verwachte meer iets zoals in Enschede dat lag gewoon in de stad. Daar was ik wel "vrijwillig" op "advies" van het RIAGG geweest maar die zagen mij niet echt zitten. Al is jouw (echt) vrijwillige vertrek naar een internaat wel een beetje maf hoor. ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:24:47 #82
107792 Hexley
the Platypus
pi_129814126
Iemand nog belang bij een scan van dat stukkie uit de Viva of regelt iedereen zelf een echt exemplaar? :)

TLC heeft weer wat, aanstaande vrijdag om tien uur: "Sam & Evan: From Girls to Men".
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:33:24 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129814621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:24 schreef Hexley het volgende:
Iemand nog belang bij een scan van dat stukkie uit de Viva of regelt iedereen zelf een echt exemplaar? :)

TLC heeft weer wat, aanstaande vrijdag om tien uur: "Sam & Evan: From Girls to Men".
Als je hem kunt scannen... ik weet wel wat er ongeveer instaat (natuurlijk 8-)) maar je weet nooit wat de redacteur nog heeft verneukt. En het presentexemplaar is naar mijn ouders gestuurd.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129814876
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Hexley het volgende:

[..]

.Al is jouw (echt) vrijwillige vertrek naar een internaat wel een beetje maf hoor. ;)
Je hebt mijn zus niet meegemaakt... :P Ik ben niet het type voor zelfmoord, ik vluchtte gewoon in een droomwereld, maar een ander had dat misschien wel gedaan in dezelfde omstandigheden.

Ik heb nu trouwens goed contact met haar, hoor.


Ik heb mijn moeder de Viva laten kopen en die is onderweg. Nu is dat tricky met de nederlandse post, maar ik hoop het beste er van.
pi_129815670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je hem kunt scannen... ik weet wel wat er ongeveer instaat (natuurlijk 8-)) maar je weet nooit wat de redacteur nog heeft verneukt. En het presentexemplaar is naar mijn ouders gestuurd.
Aaahhh, zover was ik nog niet met verbanden leggen. Dan ben ik ook wel geïnteresseerd in een scannetje :) .
  donderdag 8 augustus 2013 @ 01:24:36 #86
107792 Hexley
the Platypus
pi_129818650
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Onderweg het volgende:

[..]

Aaahhh, zover was ik nog niet met verbanden leggen. Dan ben ik ook wel geïnteresseerd in een scannetje :) .
Had al zo'n vermoeden, alleen heb de laptop al weggestopt dus doe ik het morgen wel eventjes,… ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:13:54 #87
296917 Abby79
Being myself!
pi_129821626
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef wonderer het volgende:
Als je hem kunt scannen... ik weet wel wat er ongeveer instaat (natuurlijk 8-)) maar je weet nooit wat de redacteur nog heeft verneukt. En het presentexemplaar is naar mijn ouders gestuurd.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Onderweg het volgende:
Aaahhh, zover was ik nog niet met verbanden leggen. Dan ben ik ook wel geïnteresseerd in een scannetje :) .
Die conclusie had ik er ook nog niet uit getrokken. Ben nu wel geinteresseerd in de scan ervan ja :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_129822359
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:24 schreef Hexley het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden, alleen heb de laptop al weggestopt dus doe ik het morgen wel eventjes,… ;)
Jaa, om 1.24 am wordt het toch niet meer gelezen ;) . Maar alvast bedankt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:26:33 #89
107792 Hexley
the Platypus
pi_129830473


quote:
0s.gif Op
woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef wonderer het volgende:


[..]

Als je hem kunt scannen... ik weet wel wat er ongeveer instaat (natuurlijk 8-)) maar je weet nooit wat de redacteur nog heeft verneukt. En het presentexemplaar is naar mijn ouders gestuurd.
Ach ze hebben er best wel een nette advertentie naast gezet. ;) :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexley op 08-08-2013 14:42:47 (Linkje gefixt,... :)) ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:31:09 #90
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129830640
Deel twee is een klein plaatje, kun je die nog even veranderen? O-)

Merk wel weer dat de redactie erin heeft zitten kloten :P Niet alles klopt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129830904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef wonderer het volgende:
Deel twee is een klein plaatje, kun je die nog even veranderen? O-)

Merk wel weer dat de redactie erin heeft zitten kloten :P Niet alles klopt.
http://tweakers.net/ext/f/SUlEx4CFKNymEirCtgCUgpIR/full.jpg
:)
pi_129830906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef wonderer het volgende:

Merk wel weer dat de redactie erin heeft zitten kloten :P Niet alles klopt.
Jammer is dat altijd, he.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:41:45 #93
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129831078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:37 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Jammer is dat altijd, he.
Heeft niks met de journalist te maken, die heeft het prima ingeleverd. Heb haar wel gezegd dat "Niemand weet dat ik eigenlijk een vrouw ben" GEEN goede titel was :')

quote:
Thanks!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:45:59 #94
107792 Hexley
the Platypus
pi_129831226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Heeft niks met de journalist te maken, die heeft het prima ingeleverd. Heb haar wel gezegd dat "Niemand weet dat ik eigenlijk een vrouw ben" GEEN goede titel was :')
Het lag hier op tafel en het eerste wat mijn moeder deed was naar dat stukje bladeren, blijkbaar trekt deze title wel,... ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:47:43 #95
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129831282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef Hexley het volgende:

[..]

Het lag hier op tafel en het eerste wat mijn moeder deed was naar dat stukje bladeren, blijkbaar trekt zo'n title wel,... ;)
Nee, nee, de huidige titel is ok, het ging me om "eigenlijk een vrouw ben".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:48:25 #96
107792 Hexley
the Platypus
pi_129831301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, nee, de huidige titel is ok, het ging me om "eigenlijk een vrouw ben".
Zag het lees foutje van mij kant al,... ;)
pi_129833223
Nou ja, net artikel toch? Bedankt voor het plaatsen.

Lijkt mij wel lastig, dat je noodgedwongen toch altijd wat moet uitleggen voordat de boxer uit gaat ....
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:44:07 #98
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129833332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:41 schreef Onderweg het volgende:
Nou ja, net artikel toch? Bedankt voor het plaatsen.

Lijkt mij wel lastig, dat je noodgedwongen toch altijd wat moet uitleggen voordat de boxer uit gaat ....
Ach, die ene ervaring was een goeie. Hopen dat ik op de juiste mannen blijf vallen... ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129833717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ach, die ene ervaring was een goeie. Hopen dat ik op de juiste mannen blijf vallen... ;)
Haha, daar kan ik je niet aan helpen. Als alle juiste mannen homo blijken te zijn ziet het er niet best uit (voor mij) ;)
pi_129834510
Nou ja, je weet wel meteen of iemand echt de moeite waard is toch. Eentje die er over valt is niet de moeite waard, punt.

Ik hoef nooit meer iemand tenzij ik een gezellige aseksueel tref die nooit bij me intrekt...
Ik wil nooit meer iemand aan mijn lijf en ook geen zak die gaat zeggen wat ik zou moeten doen. Ik heb nu al dat mijn buurman dingen zegt waarop ik zeg dat hij niet zo moet regelen. Kan ik allemaal zelf.Misschien een keer teveel gezegd, ik heb hem al dagen niet gezien en hij kwam alle dagen langs....

Ik geef het toe, ik ben moeilijk, maar allemaal zelfbehoud, ik heb alles gegeven en ben helemaal uitgewoond en helemaal blut, en nu ben ik aan de beurt, alles zoals ik het wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alentejana op 08-08-2013 19:11:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')