abonnement Unibet Coolblue
pi_130092610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Ik kan je dan iets leuks vertellen; ik heb een kruising Brit en Munchkin :P
noo way !
2 van de leukste rassen bij elkaar :D.

niet helemaal waar, zijn meer geweldige rassen O+

Fotoo ?
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_130092826
quote:
11s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef Oneandonlyselina het volgende:

[..]

noo way !
2 van de leukste rassen bij elkaar :D.

niet helemaal waar, zijn meer geweldige rassen O+

Fotoo ?

Meneertje. Hij heeft "lange"pootjes. Nog wel korter dan een gewone kat. En ze zijn zo lekker mollig O+ En de typische gouden Brit ogen en postuur.
Hij is Munchin x Brit. Vader was half pers.

Zijn zusje:. Hebben dezelfde Munchkin-vader, maar andere moeder. Zij heeft ook "lange"pootjes en gouden ogen.

pi_130093001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meneertje. Hij heeft "lange"pootjes. Nog wel korter dan een gewone kat. En ze zijn zo lekker mollig O+ En de typische gouden Brit ogen en postuur.
Hij is Munchin x Brit. Vader was half pers.

Zijn zusje:. Hebben dezelfde Munchkin-vader, maar andere moeder. Zij heeft ook "lange"pootjes en gouden ogen.

[ afbeelding ]
O+ O+

Prachtige kleur vacht ook!!

Ik heb een kruising brit siamees.
Als kitten zag dat er zo stom uit haha.

Inmiddels is het meeste brit er al uit, op z'n vacht en ogen na.
Hij heeft niet echt een enorm dikke kop.
Wel de iets grotere oren van de siamees :P
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:22:35 #204
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_130093168
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meneertje. Hij heeft "lange"pootjes. Nog wel korter dan een gewone kat. En ze zijn zo lekker mollig O+ En de typische gouden Brit ogen en postuur.
Hij is Munchin x Brit. Vader was half pers.

Zijn zusje:. Hebben dezelfde Munchkin-vader, maar andere moeder. Zij heeft ook "lange"pootjes en gouden ogen.

[ afbeelding ]
wat een mooi pluizenbolletje O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_130093411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Oneandonlyselina het volgende:

[..]

O+ O+

Prachtige kleur vacht ook!!

Ik heb een kruising brit siamees.
Als kitten zag dat er zo stom uit haha.

Inmiddels is het meeste brit er al uit, op z'n vacht en ogen na.
Hij heeft niet echt een enorm dikke kop.
Wel de iets grotere oren van de siamees :P
Hahah echt? Heb je een kitten-foto? :)
pi_130093754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Hahah echt? Heb je een kitten-foto? :)
Hmm, kan er maar 1 vinden waar hij echt minimini is.
hier is hij +/- 5 weken.
Hij kwam bij onze toenmalige buren vandaan.



Z'n moeder trapte hem gewoon letterlijk uit het nest...
Hij mocht niet drinken, en werd verstoten.
Was zo sneu om te zien.
Dus met 5 weken was ik het zat, heb ik flesjes en kittenmelk gehaald en mocht ik hem meenemen van de buren.

Hij at al redelijk zelfstandig, en is er goed vanaf gekomen.
Enige wat hij nu nogsteeds doet (inmiddels 2,5 jaar oud) is op vingers kauwen en sabbelen.

Hier is hij een week of 14, en trekt het britse al een beetje weg..
jammer genoeg haha



En nu ziet hij er zo uit O+


If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_130121876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Oneandonlyselina het volgende:

[..]

Hmm, kan er maar 1 vinden waar hij echt minimini is.
hier is hij +/- 5 weken.
Hij kwam bij onze toenmalige buren vandaan.

[ afbeelding ]

Z'n moeder trapte hem gewoon letterlijk uit het nest...
Hij mocht niet drinken, en werd verstoten.
Was zo sneu om te zien.
Dus met 5 weken was ik het zat, heb ik flesjes en kittenmelk gehaald en mocht ik hem meenemen van de buren.

Hij at al redelijk zelfstandig, en is er goed vanaf gekomen.
Enige wat hij nu nogsteeds doet (inmiddels 2,5 jaar oud) is op vingers kauwen en sabbelen.

Hier is hij een week of 14, en trekt het britse al een beetje weg..
jammer genoeg haha

[ afbeelding ]

En nu ziet hij er zo uit O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is prachtig!! Inderdaad een beetje de bouw van een Siamees maar kleur etc van een Brit. Grappig die combi! :D
pi_130127753
Gezelschap tijdens thuis werken:

pi_130128170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Gezelschap tijdens thuis werken:

[ afbeelding ]
ik moest even goed kijken
pi_130128219
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Gezelschap tijdens thuis werken:

[ afbeelding ]
Haha, herkenbaar!
pi_130128294
laat ik ook weer eens wat plaatsen ipv commentaar te hebben ;)

Avi speelt graag op het balkon. Als het warm wordt koelt hij af onder de plantjes:



pi_130128335
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Oneandonlyselina het volgende:

[..]

Hmm, kan er maar 1 vinden waar hij echt minimini is.
hier is hij +/- 5 weken.
Hij kwam bij onze toenmalige buren vandaan.

[ afbeelding ]

Z'n moeder trapte hem gewoon letterlijk uit het nest...
Hij mocht niet drinken, en werd verstoten.
Was zo sneu om te zien.
Dus met 5 weken was ik het zat, heb ik flesjes en kittenmelk gehaald en mocht ik hem meenemen van de buren.

Hij at al redelijk zelfstandig, en is er goed vanaf gekomen.
Enige wat hij nu nogsteeds doet (inmiddels 2,5 jaar oud) is op vingers kauwen en sabbelen.

Hier is hij een week of 14, en trekt het britse al een beetje weg..
jammer genoeg haha

[ afbeelding ]

En nu ziet hij er zo uit O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute!

Ik met de misses....

ze zijn fucking nice.
pi_130129439
Midas had het weer mooi voor elkaar...
2jaar geleden al een drama zomer meegemaakt na een afgescheurde pees dus zodra hij nu mank loopt nemen we snellere grotere stappen en gaan we meteen voor het grove werk :)
Ik was net thuis van werk toen mn broer belde dat Midas op 3 poten terug naar "huis" (de zaak) kwam hinken... dus wij meteen terug daarheen en inderdaad hij had pijn, dus meteen DA afspraakgemaakt voor de volgende dag en er moesten fotos gemaakt worden






Gelukkig bleek alles op de fotos er goed uit te zien... dus Midas mocht terug naar huis met wat pijnstillers en aankijken of hij zo bleef lopen.
Thuis aagekomen moest hij nog wel zijn roes uitslapen, dus dan maar even in het magazijn weg van de drukte..
Vanwege Midas zijn formaat konden we hem niet in het hokje laten liggen dus de kok wiegde hem heerlijk tot rust waarna hij in zijn hondenmand verder mocht dutten.






Toen was hij heerlijk uitgeslapen.. en ging op pad voor een hapje en een drankje...




En Midas leefde nog lang en gelukkig :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:04:37 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130129846
Midas O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130130294
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Midas had het weer mooi voor elkaar...
2jaar geleden al een drama zomer meegemaakt na een afgescheurde pees dus zodra hij nu mank loopt nemen we snellere grotere stappen en gaan we meteen voor het grove werk :)
Ik was net thuis van werk toen mn broer belde dat Midas op 3 poten terug naar "huis" (de zaak) kwam hinken... dus wij meteen terug daarheen en inderdaad hij had pijn, dus meteen DA afspraakgemaakt voor de volgende dag en er moesten fotos gemaakt worden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gelukkig bleek alles op de fotos er goed uit te zien... dus Midas mocht terug naar huis met wat pijnstillers en aankijken of hij zo bleef lopen.
Thuis aagekomen moest hij nog wel zijn roes uitslapen, dus dan maar even in het magazijn weg van de drukte..
Vanwege Midas zijn formaat konden we hem niet in het hokje laten liggen dus de kok wiegde hem heerlijk tot rust waarna hij in zijn hondenmand verder mocht dutten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toen was hij heerlijk uitgeslapen.. en ging op pad voor een hapje en een drankje...

[ afbeelding ]

En Midas leefde nog lang en gelukkig :P
Een kroeg/restaurant kat! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_130130583
Midas woont hier al 14 jaar :) hij liep steeds weg van zijn oude baasjes toen hij 1 of 2 was en vanaf hier hadden ze zijn naamkoker geopend om contact te zoeken maar Midas bleef maar terugkomen dus hebben ze in overleg besloten dat hij hier mocht blijven :)
Paar jaar geleden zijn we hem eens kwijt geweest, bleek hij na 10+ jaar ineens weer bij hun voor de deur te zitten! Ze herkenden hem aan zijn kleuren.. toen zijn ze hierheen gekomen :P

Heerlijk beest is het ik vreet hem elke dag op als ik aankom..dikke beer :D
pi_130130869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:29 schreef deadly_kiss het volgende:
Midas woont hier al 14 jaar :) hij liep steeds weg van zijn oude baasjes toen hij 1 of 2 was en vanaf hier hadden ze zijn naamkoker geopend om contact te zoeken maar Midas bleef maar terugkomen dus hebben ze in overleg besloten dat hij hier mocht blijven :)
Paar jaar geleden zijn we hem eens kwijt geweest, bleek hij na 10+ jaar ineens weer bij hun voor de deur te zitten! Ze herkenden hem aan zijn kleuren.. toen zijn ze hierheen gekomen :P

Heerlijk beest is het ik vreet hem elke dag op als ik aankom..dikke beer :D
Wat een heerlijk verhaal :D Je mag best meer van hem posten :D Krijgt/bedelt hij veel van de gasten of valt dat mee?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_130131007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:29 schreef deadly_kiss het volgende:
Midas woont hier al 14 jaar :) hij liep steeds weg van zijn oude baasjes toen hij 1 of 2 was en vanaf hier hadden ze zijn naamkoker geopend om contact te zoeken maar Midas bleef maar terugkomen dus hebben ze in overleg besloten dat hij hier mocht blijven :)
Paar jaar geleden zijn we hem eens kwijt geweest, bleek hij na 10+ jaar ineens weer bij hun voor de deur te zitten! Ze herkenden hem aan zijn kleuren.. toen zijn ze hierheen gekomen :P

Heerlijk beest is het ik vreet hem elke dag op als ik aankom..dikke beer :D
Krijg je niet gezeik met organisaties die het restaurant beoordelen op hygiëne e.d?
pi_130131108
Midas O+ Ik wil ook meer over hem weten :D

En overige poezels hierzo O+ O+
pi_130131110
Hehe...ja ik post weleens hier alleen niet zo vaak.
Hij bedelt helemaal niet juist, hij lust ook niks.. geen kaas worst vlees ect :D
Maar hij mag ook niet in het restaurant gedeelte komen tenzij mensen hem zelf roepen. Hij gaat gerust op je schoot zitten terwijl je aan tafel zit :P

Het enige wat we hem wel hebben leren drinken is cappuccinomelk, dat mocht van de DA omdat hij na de operaties van zijn kunstpees zoveel was afgevallen.

Ook niet iedereen houdt van katten, en een kat hoort eigenlijk helemaal niet in een restaurant dus soms is het weleens lastig. Ook als er mensen komen met een hond.. Midas is niet bang van honden dus dat is ook soms niet zo handig :P

Verder is hij wel echt een verrijking op de werkvloer, echt een knuffelbeest!
pi_130131196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Krijg je niet gezeik met organisaties die het restaurant beoordelen op hygiëne e.d?
Zijn mand staat vooraan in de hal met zijn brokjes e.d.
Hij komt ook alleen bij je als je hem roept.. hij heeft een terrein van bijna 20hectare tot zijn beschikking waar hij ook veel tijd aan besteed en mensen met een hond weigeren we ook niet (mits de hond zich kan gedragen natuurlijk)
pi_130135306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Vanwege Midas zijn formaat konden we hem niet in het hokje laten liggen dus de kok wiegde hem heerlijk tot rust waarna hij in zijn hondenmand verder mocht slapen.
Lief!

Maar is hij zo groot dan, dat hij niet lekker in een hokje kan liggen?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130140972
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:55 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Lief!

Maar is hij zo groot dan, dat hij niet lekker in een hokje kan liggen?
Ja.
Ik heb al een groter hok voor hem aangeschaft maar hij is gewoon erg groot en breed..is op de fotos ook te zien :)
Hij is al 15 jaar oud, elke keer zeggen ze weer daar hebben we de bodybuilder weer :P

Als voorbeeld, Midas zijn poot vs. Aansteker! Lastig te zien alleen..

pi_130144031
Beetje crappy foto, via mn telefoon maar hij ziet er zo handsome uit met zn nieuwe halsbandje :@
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_130144045
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Midas O+
:Y *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')