abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178168810
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Even een topic van bijna 2 jaar oud kicken :@

Mijn scharrel/FWB is sinds enige tijd aan de pil en min of meer sinds die tijd gedraagt ze zich anders tegen mij, een beetje alsof ze verliefd is (appt elke dag en op andere toon, vraagt me mee stappen met haar vrienden, hand in hand lopen, wil binnenkort met me op vakantie) terwijl ze dat in de afgelopen 2 jaar dat we met elkaar 'omgaan' altijd vakkundig afhield. Heb wel eens gehoord dat vrouwen hun man niet meer leuk vonden als ze met de pil stopten, bestaat zoiets soms ook omgekeerd? Weet me niet zo goed houding te geven in deze situatie.
Alles kan, het blijven hormonen en die kunnen soms rare dingen doen met een mens ;)

Of heb je haar gevraagd of ze aan de pil wou gaan voor je? Misschien heeft ze dat gezien als een stap verder in jullie "relatie"?
pi_178168887
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:19 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Alles kan, het blijven hormonen en die kunnen soms rare dingen doen met een mens ;)

Of heb je haar gevraagd of ze aan de pil wou gaan voor je? Misschien heeft ze dat gezien als een stap verder in jullie "relatie"?
Nee, het kwam meer als een aangename verrassing voor mij. Of ze specifiek voor mij of meer voor in het algemeen de pil is gaan gebruiken, weet ik niet. Ik vermoed wel dat ze nu niemand anders 'ziet'.
pi_178171430
Is ze niet aan de pil gegaan omdat ze meer begon te voelen voor je? :) Het kan ook toeval zijn natuurlijk. Ik denk niet dat de pil je verliefd maakt.
pi_178173991
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ze niet aan de pil gegaan omdat ze meer begon te voelen voor je? :) Het kan ook toeval zijn natuurlijk. Ik denk niet dat de pil je verliefd maakt.
Ik geloof ook niet zo in FWB zonder gevoelens.
crap in = crap out
pi_178174437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nee, het kwam meer als een aangename verrassing voor mij.
Weet je wel hl zeker dat ze de pil ook daadwerkelijk slikt? Anders heeft ze straks nog een andere verrassing voor je. :')
pi_178252692
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Weet je wel hl zeker dat ze de pil ook daadwerkelijk slikt? Anders heeft ze straks nog een andere verrassing voor je. :')
Een kind is de ergste SOA die haar kan overkomen, schat ik zo in. Geen zorgen hier.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen na 2 jaar, maar we zullen zien..
pi_181503848
Ik kom weer even dit oude topic binnenbargen met een vraag..

Ik slik mijn pil altijd zo lang mogelijk door omdat ik geen zin heb in een stopweek. Soms leidt dat tot een doorbraakbloeding, dan stop ik gewoon even en ga ik na vier dagen weer verder en pak ik de pil weer op als “strip 1” zegmaar.

Nu heb ik sinds drie/vier dagen ook een doorbraakje, ben nog niet gestopt omdat ik er eigenlijk geen zin in heb om echt ongesteld te worden. Maaarrr, ik heb er ineens ook wat typische menstruatieklachten bij: buikpijn, beetje rug- en spierpijn, vermoeid.. Ik dacht dat dit tijdens een doorbraakbloeding niet echt zou kunnen? Volgens internet ben ik natuurlijk direct zwanger met een innestelingsbloeding. Zal wel niet maar zit dan toch wat in de stress eigenlijk. Zijn deze klachten tijdens een doorbraakbloeding normaal?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')