abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 oktober 2000 @ 02:01:10 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377538
Ook hier open ik dit topic omdat er toch mensen zijn die het niet eens zijn op de manier waarop ik dit forum beheer.

Goed vertel maar wat je dwars zit..

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 09:04:33 #2
862 Arcee
Look closer
pi_377609
Ja, vanwaar die opmerking over de krachtterm die ik in mijn Iedereen die Ruth heeft weggestemd HIER melden!!! uitte? Ik kom het woord regelmatig tegen op Fok! en nu gaat 't ineens te ver? Of komt 't omdat ik 't in hoofdletters en een uitroepteken schreef (toch niet door de 7 frownies er achter hè?)? Het woord is niet verboden, dus ik begrijp je reactie niet zo goed. Ik had 'm eerst in de topic titel willen gebruiken, maar heb dat niet gedaan. Je geeft 't Bus forum veel vrijheid zeg je (inderdaad, toch geen hond die 't leest), dus ik kan je reactie niet helemaal plaatsen.

Kijk, ik snap ook wel dat dat woord sommigen tegen de religieuze borst stuit, maar aangezien ik niet anders weet dan dat het niet verboden is het woord te gebruiken, gebruik ik het dus, af en toe. Dit was dus typisch een geval waarin ik het echt even wou gebruiken.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 09:11:27 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_377615
Graag, zoals ook in Feedback vermeldt, dezelfde reden blijven voorspiegelen voor het sluiten van het topic. Niet 2 verschillende aanhouden...Verder niets toe te voegen...Uberhaupt vind ik dit een beetje een overbodig topic, want dit hoort onderling tussen moderators bepaald te worden en niet door users. Klachten horen in Feedback, daar zul je ze ook vinden, dus om dit hier te zetten...Mwah

Slotje!

pi_378446
En daar was Havoc weer!!! Blijf is van mijn topics af!!! (understatement!!!)
uit
  woensdag 4 oktober 2000 @ 19:54:32 #5
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_378511
Dalai gelieve je commentaar over het sluiten van jouw topic in BB in dat forum te houden
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')