abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 juli 2013 @ 00:33:47 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129206362

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 00:35:14 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129206435
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar het is wel de realiteit
Maar het maakt nog geen goede film. En goede films worden niet slechter van een beroerde recensie of lagere bezoekersaantallen.

Magoed, de discussie vermoeit :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 00:39:11 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129206595
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar het maakt nog geen goede film.
Het is gewoon een feit dat Pacific Rim gewoon ondermaats presteert, dus een heleboel mensen doe blockbusters als Transformers en Dark Knight en Iron Man en Avengers waarderen hebben geen zin in PR.

Maar het kan ook dat al die mensen gewoon PR niet begrijpen zoals jij beweert, maar ja, de cijfers liegen niet :)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 00:40:59 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129206669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat Pacific Rim gewoon ondermaats presteert
Prestaties hebben geen kut met kwaliteit te maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129206681
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar het antwoord van Skull-splitter op mijn vraag wat hij verstaat onder een moderne klassieker?
  maandag 22 juli 2013 @ 00:44:56 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129206794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar het antwoord van Skull-splitter op mijn vraag wat hij verstaat onder een moderne klassieker?
Ik heb bij mijn ouders een tijdlang de NRC gelezen waar de ironie van Starship Troopers niet gevat werd, waar the Matrix enkel om zijn visuele effecten werd geloofd en zo zou ik er een paar uit het verleden moeten opgraven. Bottom line: stripverfilmingen en sci-fi kregen er altijd van langs terwijl een gemiddelde franse film standaard 4 sterren kreeg.
Je wist gewoon dat je die recensies met een kilootje zout moest nemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 00:45:40 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129206820
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Prestaties hebben geen kut met kwaliteit te maken.
Wel als het gaat om blockbusters die 200 miljoen exclusief marketing kosten

Een film als Before Midnight wordt gemaakt voor een klein bedrag voor een klein publiek, een blockbuster wordt gemaakt om geld te verdienen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 00:52:03 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129207027
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb bij mijn ouders een tijdlang de NRC gelezen waar de ironie van Starship Troopers niet gevat werd, waar the Matrix enkel om zijn visuele effecten werd geloofd en zo zou ik er een paar uit het verleden moeten opgraven. Bottom line: stripverfilmingen en sci-fi kregen er altijd van langs terwijl een gemiddelde franse film standaard 4 sterren kreeg.
Je wist gewoon dat je die recensies met een kilootje zout moest nemen.
The Matrix werd een succes en Speed Racer flopte, dus de ene keer heeft t publiek gelijk en recensenten niet en de andere keer heeft het publiek geen gelijk omdat ze t niet begrijpen.

Jij vindt PR goed, anderen hier vinden het niet goed en zelfs als ze met argumenten komen vind je dat anderen PR ook goed moeten vinden want jij begrijpt de film en anderen niet.

Ben benieuwd welke recente films jij nu enorm kut vond
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 00:58:40 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129207218
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wel als het gaat om blockbusters die 200 miljoen exclusief marketing kosten
Eh, nee. Ook dan niet. Blade Runner is ook geflopt, maar geenzins een slechte film te noemen geloof ik.
quote:
Een film als Before Midnight wordt gemaakt voor een klein bedrag voor een klein publiek, een blockbuster wordt gemaakt om geld te verdienen
Dat maakt het hooguit een gefaalde marketing als je het zakelijk bekijkt, maar nog steeds geen slechte film.

Ik vind PR vooral goed omdat het geheel coherent is, niet pretendeert meer te zijn, duidelijk laat zien waar zijn roots liggen, de acteerprestaties zijn adequaat en solide, de effecten zijn meer dan prima en omdat het maar 1 doel heeft: totaal vermaak.

En dan komen hier mensen die gaan janken om technische onmogelijkheden, het gebrek aan diepte en de voorspelbaarheid van delen van het verhaal. Ja, dat hád je allemaal gewoon kennen weten hoor... :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129207436
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee. Ook dan niet. Blade Runner is ook geflopt, maar geenzins een slechte film te noemen geloof ik.
Klein puntje van correctie:
De theatrical cut is geflopt, de director's cut is een klassieker geworden.

quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind PR vooral goed omdat het geheel coherent is, niet pretendeert meer te zijn, duidelijk laat zien waar zijn roots liggen, de acteerprestaties zijn adequaat en solide, de effecten zijn meer dan prima en omdat het maar 1 doel heeft: totaal vermaak.

En dan komen hier mensen die gaan janken om technische onmogelijkheden, het gebrek aan diepte en de voorspelbaarheid van delen van het verhaal. Ja, dat hád je allemaal gewoon kennen weten hoor... :')
Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Mijns inziens heeft Christopher Nolan de afgelopen jaren bewezen dat het heel goed mogelijk is om een ontzettend dure blockbuster te maken met als doel mensen te vermaken en deze toch te voorzien van een goed verhaal, goede acteurs en voldoende diepgang.
  maandag 22 juli 2013 @ 01:18:01 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129207807
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:


Dat maakt het hooguit een gefaalde marketing als je het zakelijk bekijkt,
Lone Ranger had 150 miljoen budget voor marketing uitgetrokken. De marketing maakte gebruik van Depp + Verbinski + Bruckheimer + Pirates

Wat in mijn ogen de goede punten waren de film aan te prijzen. Toch is de film geflopt.

John Carter, die had wel slechte marketing. Die film had wellicht iets meer kunnen verdienen met goede marketing.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 01:35:14 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129208270
Wel verbazend dat we een heel topic hebben volgeluld over Pacific Rim, de een vind m goed, de ander slecht, waarom zou je iemand proberen te overtuigen dat ze de film niet hebben begrepen als ze m niet goed vinden. Er komen vijf films per week uit.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 01:57:28 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129208823
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:35 schreef Stefan het volgende:
Wel verbazend dat we een heel topic hebben volgeluld over Pacific Rim, de een vind m goed, de ander slecht, waarom zou je iemand proberen te overtuigen dat ze de film niet hebben begrepen als ze m niet goed vinden. Er komen vijf films per week uit.
En vice versa...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 02:02:43 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129208917
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En vice versa...
Nou, ik zei gewoon dat ik t slecht film vond, toen was ik een troll, waarop ik kwam met 13 punten waarom ik t slecht vond waarna jij elk punt moest weerleggen en zeggen dat ik en de anderen die m niet goed vonden gewoon niet begrepen. Er komen wel meer films die ik kut ga vinden

Maar vertel jij eens welke films jij recent zag en kut vond
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 07:37:36 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129210957
Ik ben wat selectiever denk ik ;)

Monsters University vond ik precies binnen de verwachtingen: vermakelijk maar geheel binnen de lijntjes en eigenlijk net te makkelijk.

Verder zou ik even moeten kijken wat ik ook alweer gezien heb.

Maar zelfs als iets mijn genre niet is kan ik iets als film nog wel waarderen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 09:25:39 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129212063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Klein puntje van correctie:
De theatrical cut is geflopt, de director's cut is een klassieker geworden.
En die heeft wanneer ook alweer in de bioscoop gedraaid? Bovendien kent de film maar liefst 5 verschillende officiele cuts.
quote:
[..]

Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Mijns inziens heeft Christopher Nolan de afgelopen jaren bewezen dat het heel goed mogelijk is om een ontzettend dure blockbuster te maken met als doel mensen te vermaken en deze toch te voorzien van een goed verhaal, goede acteurs en voldoende diepgang.
Batman is een bestaande franchise, zijn persoonlijke projecten kunnen op de reputatie van die films teren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129212390
Iemand Red 2 nog gezien ?

Lijkt me wel aardige film.

[ Bericht 1% gewijzigd door macca728 op 22-07-2013 10:10:43 ]
  maandag 22 juli 2013 @ 09:55:00 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129212484
Zullen we eerst wachten op release?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 juli 2013 @ 09:56:42 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129212516
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Zullen we eerst wachten op release?
Hij draait al in de voorpremiere in Pathe
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129212828
Ja draaide vrijdag en zaterdagnacht.
  maandag 22 juli 2013 @ 10:46:18 #21
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129213654
Dit weekend 4 films gezien.

World War Z - Leuke film waar meer in had gezeten. Begin was eigenlijk spannender dan het einde.

Great Gatsby - Wist eigenlijk geeneens waar het verhaal over zou gaan. Ging puur op de naam van de film en de acteurs. Leuke onderhoudende film. Alleen had een wat dieper plot verwacht omdat het zo'n bekend boek is.

Only God Forgives - Ryan Gosseling die weer is amper spreekt in een film. Ik blijf het intrigerend vinden maar tevens soms saai of frustrerend. Deze film was af en toe te traag en ik vond niet alles even logisch. Minste film van het weekend.

Dispacable Me 2. - Heerlijke lachfilm en de Minions zijn echt hilarisch!!
  maandag 22 juli 2013 @ 10:46:56 #22
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129213669
Maybe stomme vraag maar is die Grosch Movie Night niet voor PUCS? Als je online klikt op tickets kan je maar 1 soort kaartje kopen.
  maandag 22 juli 2013 @ 10:49:40 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129213737
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef AgeEll het volgende:
Maybe stomme vraag maar is die Grosch Movie Night niet voor PUCS? Als je online klikt op tickets kan je maar 1 soort kaartje kopen.
Omdat ze dan dubbel geld aan je willen verdienen, Ladys night is ook niet voor Pucs
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 juli 2013 @ 10:55:49 #24
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_129213893
Mmm, zie nu dit staan.

Korting met Pathé Unlimited
Houders van de Pathé Unlimited Card betalen slechts ¤ 7,50 en houders van de Pathé Unlimited Gold Card betalen slechts ¤ 5,- (alleen via de kassa in de bioscoop).


zal dus wel aan de kassa zijn dan.
  maandag 22 juli 2013 @ 10:57:44 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129213949
je krijgt dan een biertje of frisdrank volgens mij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')