abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:23:44 #226
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_130147845
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb in allebei met plezier gewoond, maar in allebei ook altijd heel voorzichtig gedaan met (niet) hand in hand lopen, afscheidszoen voor de deur etc.
Net als in Lombok.
Triest eigenlijk... ben wel blij dat dat bij ons in het wijkje als normaal wordt gezien..
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:27:43 #227
232445 crew  Specularium
pi_130148055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Ireth het volgende:

[..]

Triest eigenlijk... ben wel blij dat dat bij ons in het wijkje als normaal wordt gezien..
In dit stukje (naast Ondiep) is het ook geen probleem.
pi_130148562
Bij ons in het wijkje ook niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:39:13 #229
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_130148622
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

In dit stukje (naast Ondiep) is het ook geen probleem.
Volgens mij zit dat ook precies in 1 lijn, Ondiep, jij en ik :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_130157942
Waar ik nu woon ook niet. Ook onze Marokkaanse buren zijn er chill mee (of bemoeien zich er iig niet tegenaan).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:25:43 #231
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_130158872
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Lekkere bullshit. :') Die boeren in het noorden hebben zulke onzin nodig om hun ego op de krikken.
Ja, maar moet Utrecht dat dan faciliteren?
pi_130159674
In het stuk waar ik woon is het ook geen probleem hoor, hier wonen bijna alleen maar studenten. Merk wel dat het een 'andere' wijk is dan ik gewend ben en er wordt om me heen wel eens ingebroken of een auto gestolen (bij ons gelukkig nog niet). Ik zou zelfs graag in die nieuwbouw in Ondiep willen wonen hoor (Y)
pi_130161930
Het is nog niet 100% zeker, maar alles is mondeling en schriftelijk bevestigd: begin volgend jaar verhuizen naar Hoograven *O*

Zit nu in Pijlsweerd dus ga wat verder bij het centrum vandaan, maar daar krijgen we twee keer zoveel ruimte voor en een tuin. Betalen we ook voor natuurlijk. Hoe dan ook: jeej *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:42:48 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_130161980
Heb een heel huis vol met lesbos twee huizen naast mij.
Dat klinkt spannender dan het is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130162033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef TMan het volgende:
Het is nog niet 100% zeker, maar alles is mondeling en schriftelijk bevestigd: begin volgend jaar verhuizen naar Hoograven *O*

Zit nu in Pijlsweerd dus ga wat verder bij het centrum vandaan, maar daar krijgen we twee keer zoveel ruimte voor en een tuin. Betalen we ook voor natuurlijk. Hoe dan ook: jeej *O*
*O* *O*

Afstand tot het centrum went vanzelf! Alleen dat gebrek aan buslijnen naar Hoograven is jammer..
pi_130162036
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:42 schreef speknek het volgende:
Heb een heel huis vol met lesbos twee huizen naast mij.
Dat klinkt spannender dan het is.
Tuinbroek galore zeker?
pi_130162094
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:42 schreef speknek het volgende:
Heb een heel huis vol met lesbos twee huizen naast mij.
Dat klinkt spannender dan het is.
Voor jou misschien. Voor mij daarentegen... *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:55:44 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_130162235
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor jou misschien. Voor mij daarentegen... *)
* Ireth verslikte zich in de koffie! _O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_130162483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

*O* *O*

Afstand tot het centrum went vanzelf! Alleen dat gebrek aan buslijnen naar Hoograven is jammer..
Gelukkig heb ik een fiets, en anders is er altijd de taxi nog :)
pi_130162587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:33 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zou zelfs graag in die nieuwbouw in Ondiep willen wonen hoor (Y)
Daar woon ik nu ook sinds dit jaar, bevalt uitstekend. Wel genoeg tokkies in de sociale huurwoningen die eraan grenzen, maar al teveel last geeft het nou ook weer niet. Soms wel vermakelijke schouwspellen zelfs :+ Waar je in Ondiep vooral niet wilt zitten is het Boerhaaveplein en omstreken.
Komende jaren zit ik hier nog prima, maar dan wil ik toch ook wel een huis met tuin...en gaat het dus de vraag worden of het in Utrecht wordt of net erbuiten.
Too much is never enough!
pi_130163104
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

*O* *O*

Afstand tot het centrum went vanzelf! Alleen dat gebrek aan buslijnen naar Hoograven is jammer..
Het ligt er een beetje aan waar je zit in Hoograven. Wij zitten in Oud en dat is en een goede wijk en dichtbij het centrum. Nieuw heb je veel sociale huurwoningen en scoort in alle buurt/wijkonderzoeken van de gemeente ook een stuk slechter dan Oud.

Die busverbindingen naar Hoograven zijn echt kut geworden ja, dat wel. Voor mij niet vervelend maar voor ouderen is het wel kut. Eerst hadden we bus 6 en 8 en die gingen elke tien minuten (per lijn), dus 12 bussen per uur. Nu hebben we alleen nog lijn 9 en die gaat 4 keer per uur ('s avonds nog maar 2 keer). Nou moet ik ook zeggen dat ik bijna nooit met de bus ga. 2 keer per jaar ofzo. Fiets ftw.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_130163137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef TMan het volgende:
Het is nog niet 100% zeker, maar alles is mondeling en schriftelijk bevestigd: begin volgend jaar verhuizen naar Hoograven *O*

Zit nu in Pijlsweerd dus ga wat verder bij het centrum vandaan, maar daar krijgen we twee keer zoveel ruimte voor en een tuin. Betalen we ook voor natuurlijk. Hoe dan ook: jeej *O*
Waar ga je wonen? Wij hebben hier een tuin van 70 vierkante meter. Superfijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:53:52 #243
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_130163376
Je kunt vanuit iedere Utrechtse wijk (behalve Leidsche Rijn) in een half uur naar het centrum lopen, dat scheelt.
pi_130163596
Cool!

quote:
”We don’t need no education”: The Wall gaat uit de Domtoren klinken

Maandagavond 19 augustus zal de rebelse rockopera The Wall van Pink Floyd uitgevoerd worden op het klokkenspel van de Domtoren. Het stuk zal de afsluiting zijn van de reeks zomeravondconcerten van het Utrechtse Klokkenspel Vereniging.

The Wall zal gespeeld worden door stadsbeiaardier Malgosia Fiebig samen met pianoduo Sandra Mol en Jeroen van Veen. Vanaf 20:00 uur tot 21:00 uur is het concert te beluisteren. Ook is er op het Buurkerkhof is een speciale luisterplaats ingericht met enkele honderden zitplaatsen.

Er zal in het Buurkerkhof de mogelijkheid zijn om de musici, terwijl ze op 70 meter hoogte op de Domtoren zitten, via een streamverbinding met een groot beeldscherm live te zien spelen. Toegang tot de luisterplek is gratis.

Speciale bewerking
The Wall is misschien wel het meest iconische album van Pink Floyd geschreven door Roger Waters. Het stuk is voor het klokkenspel speciaal bewerkt door pianist Jeroen van Veen samen met Malgosia Fiebig. Naast het carillon zullen twee digitale piano’s worden geplaatst, die versterkt worden zodat ze samengaan met het carillon.

Afsluiting
Het is inmiddels bijna een traditie geworden dat de Utrechtse Klokkenspel Vereniging haar reeks zomeravondconcerten afsluit met een bijzonder muziekstuk. In 2011 werd ‘Canto Ostinato’ van Simeon ten Holt gespeeld en in 2012 ‘Tubular Bells’ van Mike Oldfield, wat op warme belangstelling van zowel pers als bezoekers kon rekenen.
duic.nl
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_130165272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar ga je wonen? Wij hebben hier een tuin van 70 vierkante meter. Superfijn.
www.neut.nu
pi_130180435
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef TMan het volgende:

[..]

www.neut.nu
Ha, da's om de hoek. Welkom buurman.
url
pi_130206883
Wat zou dinsdag leuk zijn om uit te gaan? Dinsdagavonden zijn meestal prima in de Poema, maar in de vakantie.. Vraag me überhaupt af of er nog wel studenten zijn zo vlak na de intro.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:11:27 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_130226075
Toch mooi, 's avonds de Dom op:

For great justice!
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:21:18 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_130227056
quote:
Bedenker Broodje Mario overleden

UTRECHT - Mario Nistro uit Utrecht is op 73-jarige leeftijd overleden. Hij was de bedenker van het beroemde Broodje Mario, een begrip in Utrecht.

Het broodje, een Italiaanse bol belegd met twee soorten salami, kaas, geraspte groenten en pepertjes, wordt al decennia verkocht in een kramen en bakkerij op de Oudegracht en Janskerkhof. Er zouden een paar duizend bolletjes per dag worden verkocht, meldt internetkrant Duic.

De Italiaan Nistro kwam 43 jaar geleden als drummer van de band Nuovi Cardinali naar Nederland. Toen er geen geld meer aan muziek te verdienen viel, ging hij de horeca in, schrijft DUIC. Hij serveert een kopje koffie op een terras en bedenkt het broodje.

Nistro runde de bakkerij niet alleen: hij kreeg hulp van heel veel familieleden. Die zullen naar verwachting het succesvolle concept dan ook voortzetten.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)mario-overleden.html
For great justice!
pi_130227090
triest, niet eens heel oud... werkte hij zelf ook nog?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')