abonnement Unibet Coolblue
pi_129162503
laatste creaties vorig deel:
Spring maakte samen met L een schattig armbandje van zelf gezochte zeeegelskeletjes;



Hillzilah en haar mams fröbelden een babykamer bij elkaar


Van een tuinstoelkussen een schommelstoelkussen gemaakt. Ingekort banden op de rug langer gemaakt


Wiegje waar vriendje in geslapen heeft geverfd en aangekleed


Hand gehaakte 'Olli', niet door mij gemaakt


Lakentje & dekentje's hoesje, zelfde stof als de gordijntjes. Maar die moeten nog gemaakt worden.
:)
pi_129162518
En ik zei dus dat ik het erg leuk geworden vond van jullie beiden! :)
:)
pi_129162694
Ik heb voor t eerst flockfolie gebruikt :D wat een leuk spul en wat leuk om mee te fröbelen O+
ik had gezien dat DeLiedje ermee aan de fröbel was geslagen en bedacht me dat ik van oh-oh nog folie had gekregen dus hops aan de slag ermee *O* ze hebben allebei zelf uitgezocht wat ze er op wilden hebben.


Een totoro voor de jongste


En een robot voor de oudste :D

Deze ook onlangs gemaakt, weer een heidi & finn, nu met korte mouwen



Kam snaps O+ wat een liefde :D


knikkerzakskes!




jurks
:)
pi_129163153
Dat flockfolie is leuk spul he :). Ben er af en toe ook mee in de weer :).

Crea, mignonne! Erg leuk!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_129163768
Oooh mignonne dat jurkje O+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 20:56:16 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129165688
Die paddestoeltjes!! O+ O+ O+ Want :9

Je bent echt prolific mignonne ^O^

Hilz, gaaf geworden zeg! Fijne kleur groen, en leuke details! Die ollie O+ dat lakentje O+ en die grote krokodil! :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:01:30 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_129165923
Armbandje! O+

Mignonne! Wat ga je hard! :o Dat jasje met korte mouwtjes, is dat beiden tricot stof?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_129167029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:01 schreef PM-girl het volgende:
Armbandje! O+

Mignonne! Wat ga je hard! :o Dat jasje met korte mouwtjes, is dat beiden tricot stof?
is tricot ja. Bij www.vermiljoenshop.be besteld vorig jaar.
:)
pi_129168662
Enorm knap, Mignonne! Als ik later groot ben wil ik ook leren naaien.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:34:02 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_129169668
Is het dan niet erg warm, twee lagen tricot? Ik heb hetzelfde patroon gemaakt, maar dan als jasje. Voor de voering heb ik toen niet rekbare stof gebruikt, niet ideaal qua rek, maar daar om niet zo warm. Of maakt dat niet veel verschil?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_129169792
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef -Spring het volgende:
Enorm knap, Mignonne! Als ik later groot ben wil ik ook leren naaien.
+1....

En waar heb je die leuke flockpatroontjes mee uitgesneden? Ik krijg dat gepriegel met een schaar niet voor elkaar. Heb nu wel een hobbymesje gekocht bij pipoos laatst, maar nog niet geprobeerd. Moet ook mijn Flock weer es uit de kast pakken en wat pimpen :D

Maar wow voor alle mooie dingen hier!
pi_129169916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Is het dan niet erg warm, twee lagen tricot? Ik heb hetzelfde patroon gemaakt, maar dan als jasje. Voor de voering heb ik toen niet rekbare stof gebruikt, niet ideaal qua rek, maar daar om niet zo warm. Of maakt dat niet veel verschil?
Oh ik heb het echt als trui gemaakt nog maar dan met korte mouwen. Het valt wel mee met de dikte, ik heb hele dunne tricot gebruikt. De paddenstoeltjes zijn vergelijkbaar met normale t-shirtstof qua dikte en de groene is meer van die lycra-onderhemdjes dikte. Ik had hem bedoeld voor de dagen dat het nog niet zo heel warm was zoals nu, we hebben hem al een maand of twee in gebruik ook :P
Ik denk overigens dat hte qua warmte niet heel veel uitmaakt of je tricot + tricot hebt of bijv. tricot + katoen.
:)
pi_129170006
Lijn, ik heb een (bot :') ) aardappel/tomaten mesje gebruikt nu :D zo'n hobbymesje is veel prettiger denk ik, kun je fijner mee snijden.

Ik heb de afbeelding uitgeprint, met plakband op het flock geplakt, dus helemaal vol tapen, dan snijden, dan de afbeelding eraf halen en eventueel hier en daar nog een beetje bijsnijden wat nog niet helemaal door was. Overtollige frutsels eraf halen en dan opstrijken. Ging als een trein eigenlijk, ik had niet verwacht dat het zo eenvoudig zou gaan.
:)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:49:24 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_129170368
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh ik heb het echt als trui gemaakt nog maar dan met korte mouwen. Het valt wel mee met de dikte, ik heb hele dunne tricot gebruikt. De paddenstoeltjes zijn vergelijkbaar met normale t-shirtstof qua dikte en de groene is meer van die lycra-onderhemdjes dikte. Ik had hem bedoeld voor de dagen dat het nog niet zo heel warm was zoals nu, we hebben hem al een maand of twee in gebruik ook :P
Ik denk overigens dat hte qua warmte niet heel veel uitmaakt of je tricot + tricot hebt of bijv. tricot + katoen.
Voor het najaar wil ik er weer een gaan maken, eerst op stofjesjacht!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_129170496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
Lijn, ik heb een (bot :') ) aardappel/tomaten mesje gebruikt nu :D zo'n hobbymesje is veel prettiger denk ik, kun je fijner mee snijden.

Ik heb de afbeelding uitgeprint, met plakband op het flock geplakt, dus helemaal vol tapen, dan snijden, dan de afbeelding eraf halen en eventueel hier en daar nog een beetje bijsnijden wat nog niet helemaal door was. Overtollige frutsels eraf halen en dan opstrijken. Ging als een trein eigenlijk, ik had niet verwacht dat het zo eenvoudig zou gaan.
Haha, check... Confessions of a hobbyist hier :D
Maar inderdaad patroon erop plakken deed ik ook, alleen na een klein incident met een stenley-mes (bleek geen goeie voor priegelwerk) ging ik maar knippen... Maar dan kun je bijna geen details doen. Dus toen ik voor Lamb een mesje ging kopen, zelf ook meteen een meegenomen. Deze week nog maar es oppakken en een leuk shirtje voor mijn nichtje bouwen die volgende week jarig is.
pi_129170772
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:49 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Voor het najaar wil ik er weer een gaan maken, eerst op stofjesjacht!
leuk! Ik vind het zo'n ontzettend leuk patroon!
Als je het handig aanpakt is ie trouwens vrij eenvoudig dubbelzijdig te maken. Gewoon de boorden iets anders aanzetten en de knoopsluiting dubbelzijdig maken. Door die kam-snaps was de mijne automatisch al aan twee kanten dus ik heb er ook maar direct een dubbelzijdige van gemaakt door de boorden blind aan te zetten.
:)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:58:14 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129170813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

is tricot ja. Bij www.vermiljoenshop.be besteld vorig jaar.
Mohhh de paddestoeltjes zijn er niet meer ;(
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:00:45 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129170929
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:42 schreef mignonne het volgende:
Lijn, ik heb een (bot :') ) aardappel/tomaten mesje gebruikt nu :D zo'n hobbymesje is veel prettiger denk ik, kun je fijner mee snijden.

Ik heb de afbeelding uitgeprint, met plakband op het flock geplakt, dus helemaal vol tapen, dan snijden, dan de afbeelding eraf halen en eventueel hier en daar nog een beetje bijsnijden wat nog niet helemaal door was. Overtollige frutsels eraf halen en dan opstrijken. Ging als een trein eigenlijk, ik had niet verwacht dat het zo eenvoudig zou gaan.
Ik had ook geknipt, ik kies gewoon niet al te moeilijke plaatjes :')

Die maakte ik in november en ze worden nog gedragen en ze zijn nog mooi ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129171519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mohhh de paddestoeltjes zijn er niet meer ;(
ahw -O-

Ik vind die vermiljoen wel een fijne webshop trouwens, ik had het heel snel in huis en ze hadden ruim geknipt. Verzendkosten naar NL vielen me ook mee.

dit is ook geinig btw: http://www.troispetitspoi(...)pen-e7-50halve-yard/
net ikea, alleen nog even zelf in elkaar zetten :D :P
:)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:21:53 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129172011
Ohhh geweldig!!!! O+
  zondag 21 juli 2013 @ 09:01:18 #21
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129180129
Ooh Mignonne! Dat jurkje O+
  zondag 21 juli 2013 @ 09:53:30 #22
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129180521
Wauw Mignonne!!! Fröbelkoningin!!!

Ik heb de laatste tijd ook weer fröbelvingers. Eerst een luier-etuitje gemaakt voor in m'n handtas, daarna begonnen aan het opnieuw bekleden van de zitjes en het windscherm van de fietsstoeltjes, en tussendoor een van de vuilnisbelt geredde bolderkar geschilderd en kussens gemaakt. Nu nog de laatste loodjes van de kussenhoes en we kunnen op pad!!
pi_129180543
Hier heb je ook van die DIY pakketten, oa een tuniekje, maar ook kussentjes en knuffels.

http://www.boraillustrati(...)tree-diy+jurkje.html
pi_129733718
Wauw Mignonne wat mooi!

Ik ben niet zo goed met stofjes enzo :@ verf/kitten/plamuren enzo gaat me beter af. Kastje van de kringloop;


(samen met vriend geklust) Nu een keukentje voor S ;
(knopje van het fornuis links hebben we later nog iets anders vastgezet, is op deze foto niet helemaal op dezelfde hoogte als de andere knopjes)
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2013 @ 22:47:26 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129735061
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Zoë23 het volgende:
Wauw Mignonne wat mooi!

Ik ben niet zo goed met stofjes enzo :@ verf/kitten/plamuren enzo gaat me beter af. Kastje van de kringloop;
[ afbeelding ]

(samen met vriend geklust) Nu een keukentje voor S ;
(knopje van het fornuis links hebben we later nog iets anders vastgezet, is op deze foto niet helemaal op dezelfde hoogte als de andere knopjes)
[ afbeelding ]
wat enorm leuk gedaan! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')