abonnement Unibet Coolblue
pi_132178189
Het kan toch ook een ander virus zijn? Wereldwijde epidimie erbij, moet kunnen. Q koorts mexicaanse griep jahoor.
pi_132178219
Tevens had dat joch ook nog allemaal bloed op zijn gezicht. Die gouverneur zit hier achter. :P
pi_132178395
Gok dat het in het eten zit dat ze aan het verbouwen zijn, waar ze enkele maanden daarvoor een killingspree hebben gehouden op een miljoen/miljard zombies. Het virus krijgt de overhand, maakt ze dodelijk ziek, ze sterven, en komen altijd terug als zoms.
Water was alleen om af te koelen van de koorts denk ik.
pi_132178612
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Tranquilize het volgende:
Tevens had dat joch ook nog allemaal bloed op zijn gezicht. Die gouverneur zit hier achter. :P
Denk omdat ie was flauwgevallen en op de harde vloer geklapt ofzo. Was mij ook niet echt duidelijk
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:04:30 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132178903
Interessante wendingen weer :o Ik heb er weer helemaal zin in, een nieuw seizoen TWD!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:15:25 #281
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_132179035
Vermakelijke eerste aflevering.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 02:14:50 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132179326
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † dinsdag 15 oktober 2013 @ 03:33:22 #283
88815 The_Emotion
98.3
pi_132179622
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel me ook al op.

Al vind ik het voor een seizoensopener wat mager.
Wat voegt dat hele gedoe met die vrouw in het bos nou toe?

Dat stuk dat die walkers binnen vallen was wel weer leuk vermaak.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 06:16:33 #284
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_132179943
Fijn dat er al wat nieuwe karakters dood zijn. Heb echt geen zin om die namen bij te gaan houden.
De scène van de zombies die door het dak vielen was echt treurig, maar ergens ook weer vermakelijk.

Goed om te zien dat de KIA het nog prima doet.
and then...
pi_132180088
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Oh ja, die was ik alweer een beetje vergeten, of in ieder geval niet de link gelegd. Dan zal het wel uitgelegd worden als iets in de grond, eet varken, dood.
En daardoor moeten ze straks de gevangenis ontvluchten, ik vind het prima :)
pi_132180127
Het was wel aardig. Ik vind de personages alleen stuk voor stuk irritant, waardoor ik moeite heb met ze mee te leven. Toen Glen besprongen werd door zombies hoopte ik zelfs dat hij eindelijk dood zou gaan :').
Amen.
pi_132180301
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt een spoiler, de eerstgenoemde komt duidelijk twee keer in beeld. Brrrr...
pi_132180395
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:16 schreef Schalks. het volgende:
Goed om te zien dat de KIA het nog prima doet.
7 jaar garantie.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:13:33 #289
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_132180415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 03:33 schreef Remqo het volgende:
Wat voegt dat hele gedoe met die vrouw in het bos nou toe?
Tien tegen een dat die gewoon nog terugkomt.
Ik ga naar huis.
pi_132180433
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132180459
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132180492
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op tumblr.... mogelijk spoiler, daarom achter spoilertag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel me ook al op. Ik denk dat Rick later ook deze link gaat leggen.
pi_132180518
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:16 schreef Schalks. het volgende:
Fijn dat er al wat nieuwe karakters dood zijn. Heb echt geen zin om die namen bij te gaan houden.
De scène van de zombies die door het dak vielen was echt treurig, maar ergens ook weer vermakelijk.

Goed om te zien dat de KIA het nog prima doet.
Ja vet he, en die Hyundai doet t ook nog prima!
pi_132180530
En van dat dak was wel een beetje suf, alsof ze daarvoor altijd stil stonden op het dak?
pi_132180638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
En van dat dak was wel een beetje suf, alsof ze daarvoor altijd stil stonden op het dak?
Ze liepen wel allemaal naar hetzelfde punt toe maar dan is het nog vrij toevallig.
Get it and Bet it
pi_132180720
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef TC03 het volgende:
Dat dak sloeg echt totaal nergens op. Ze vallen er doorheen alsof het papier is. _O- Als het nou op een specifiek verzwakt punt instortte had ik er nog in geloofd, maar dit was gewoon extreem ongeloofwaardig.
Ik blijf me verbazen hoe simpel zombies door vlees kunnen bijten en hoe makkelijk hun schedels kunnen worden ingeslagen. _O-
pi_132180855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Skwish het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen hoe simpel zombies door vlees kunnen bijten en hoe makkelijk hun schedels kunnen worden ingeslagen. _O-
Tja, volgens mij komt dat gewoon omdat ze aan het rotten zijn. En dat bijten, als je maar flink genoeg kracht zet, misschien lukt het dan wel. :P
pi_132180874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ze liepen wel allemaal naar hetzelfde punt toe maar dan is het nog vrij toevallig.
Ze gaan samenwerken net als in World War Z _O-
pi_132180885
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het eigenlijk een heel behoorlijke aflevering. Lekker rustig introduceren hoe ze proberen een leven op te bouwen, en tussendoor even een mislukte raid laten zien om ons terug naar de realiteit (..) te helpen. Niks mis mee.
Maar zo gaat het altijd. Het ene moment zijn ze helemaal relaxt, huisje boompje beestje alles, en kunnen ze groepen walkers heel simpel uitschakelen, maar wanneer er wat drama nodig is worden ze helemaal para wanneer er een klein groepje walkers ergens tevoorschijn komt en hebben ze er opeens bijzonder veel moeite mee.

Het niveau van de serie is echt bizar (!) laag voor zo'n succesvolle serie en die vergelijking met de McDonald's hier ergens boven slaat de spijker op z'n kop. Elke week weer denk ik dat het beter zal worden, maar met het huidige schrijversteam zal het nooit wat worden. Ze schrijven een aflevering en wanneer ze denken dat het te saai wordt gooien ze er weer een paniekmomentje of de dood van een extra/side character in. Neem bijvoorbeeld die gevangene van vorig seizoen. Gast heeft bijna volledige zin gezegd, maar net voordat hij tijdens die raid door de Governor in z'n hoofd wordt geschoten krijgt hij opeens een paar zinnen waar hij zijn geschiedenis een beetje uitlegt, in de hoop wat sympathie (en later dus drama) te creëren. Een groep 16-jarigen zou deze serie kunnen schrijven.
pi_132180902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 09:01 schreef Skwish het volgende:

[..]

Ze gaan samenwerken net als in World War Z _O-
Ze reageren allemaal hetzelfde op prikkels (geluid) en dan willen ze allemaal naar dat punt toe, dat heeft niks met samenwerken te maken.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')