abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129173923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg deze net nog van mijn broertje :D

[ afbeelding ]
Jouw jurk O+ . zo een onderkant wil ik ook. Als dat staat bij een lente van 1,57 :')
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 21 juli 2013 @ 00:19:04 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_129174374
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jouw jurk O+ . zo een onderkant wil ik ook. Als dat staat bij een lente van 1,57 :')
tuurlijk, juist wel! Ik ben maar 10 cm langer joh ;)
disclaimer
pi_129176135
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tuurlijk, juist wel! Ik ben maar 10 cm langer joh ;)
Echt je lijkt veel langer. Zag bij koonings meer van dat soort jurken. Vind ze prachtig!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129180312
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jouw jurk O+ . zo een onderkant wil ik ook. Als dat staat bij een lente van 1,57 :')
Gewoon passen!

Het ligt ook aan de persoon, ik heb ook die jurk aan gehad en ik was net een cupcake... :+ en ik ben 1.76
S. 2014
J. 2016
pi_129181007
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 09:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Gewoon passen!

Het ligt ook aan de persoon, ik heb ook die jurk aan gehad en ik was net een cupcake... :+ en ik ben 1.76
Gewoon afwachten dan maar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129556261
He hoi,

diverse topics geleden heb ik al aangegeven dat mijn eega en ik gaan trouwen ^)

Omdat we het iets anders aanpakken dan "normaal" heb ik daar ook een site voor gemaakt, voor wie het leuk vindt om te lezen, zie hier.. , maar goed.

We gaan dus trouwen in het buitenland, of althans de ceremonie, de papiertjes regelen we hier gewoon in NL vlak voor vertrek.

Maar, nu zit ik met een probleem, ik zoek dus iemand die een woordje etc gaat doen, of ons "onofficieel" inzegenen of hoe je het ook heet. Het is geen ambtenaar, want die gaat niet mee, ook geen dominee o.i.d. want we doen niet aan religie,

Er is vast wel iemand te vinden die dit wil of kan, maar voordat ik ga zoeken moet ik wel weten waar naar te zoeken, hoe noem je zo iemand in vredesnaam?

Iemand enig idee?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:01:06 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129556975
Ik zou juist voor een bekende gaan die jullie goed kent.

Ik krijg behoorlijk de zenuwen inmiddels met nog maar een paar weken te gaan :X
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:02:05 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_129557022
Ja, als het geen ambtenaar of priester is kun je iedereen kiezen die je wil natuurlijk. Je kan professionele sprekers inhuren, maar als je die mee wil nemen naar het buitenland mag je wel diep in de buidel tasten...
disclaimer
pi_129557132
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef laziness het volgende:
Ik zou juist voor een bekende gaan die jullie goed kent.

Ik krijg behoorlijk de zenuwen inmiddels met nog maar een paar weken te gaan :X
Klopt, maar ons gezelschap bestaat maar uit 15 volwassenen, en die wil ik er eigenlijk niet mee belasten

quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als het geen ambtenaar of priester is kun je iedereen kiezen die je wil natuurlijk. Je kan professionele sprekers inhuren, maar als je die mee wil nemen naar het buitenland mag je wel diep in de buidel tasten...
Gelukig stikt het van de nederlanders in de regio waar wij gaan trouwen, dus er is vast wel iemand te vinden.

Maar zoiemand heeft dus niet echt een naam?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_129557257
Je zoekt dus een babs? Buitengewoon ambtenaar burgelijke stand?
S. 2014
J. 2016
pi_129557353
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je zoekt dus een babs? Buitengewoon ambtenaar burgelijke stand?
nee, ik zoek gewoon iemand die een leuk en bijzonder praatje kan houden, gericht op huwelijken.. maar geen trouwambtenaar
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:09:25 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_129557444
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Klopt, maar ons gezelschap bestaat maar uit 15 volwassenen, en die wil ik er eigenlijk niet mee belasten

[..]

Gelukig stikt het van de nederlanders in de regio waar wij gaan trouwen, dus er is vast wel iemand te vinden.

Maar zoiemand heeft dus niet echt een naam?
Naja, een "spreker" of "acteur" komt dan nog het meest in de buurt denk ik :D
disclaimer
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:21:00 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129558017
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

nee, ik zoek gewoon iemand die een leuk en bijzonder praatje kan houden, gericht op huwelijken.. maar geen trouwambtenaar
Ik zou de Nederlandse ambassade of consulaat in het land waar je gaat trouwen eens benaderen, die kennen behoorlijk wat mensen en weten mogelijk wel wie er geschikt zou kunnen zijn en wellicht zelfs wie er de tijd voor zou kunnen hebben en vrij zou willen maken.

Tenzij je in Duitsland trouwt, dan moet je Pietverdriet gewoon vragen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129558106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou de Nederlandse ambassade of consulaat in het land waar je gaat trouwen eens benaderen, die kennen behoorlijk wat mensen en weten mogelijk wel wie er geschikt zou kunnen zijn en wellicht zelfs wie er de tijd voor zou kunnen hebben en vrij zou willen maken.

Tenzij je in Duitsland trouwt, dan moet je Pietverdriet gewoon vragen :+
Dat is een idee inderdaad, heb zojuist op een groot forum voor nederlanders in frankrijk een oproep gedaan, wellicht levert dat iets op, we gaan het beleven, ik heb het maar proffesioneel spreker genoemd :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:23:07 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_129558122
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef Leandra het volgende:

Tenzij je in Duitsland trouwt, dan moet je Pietverdriet gewoon vragen :+
Godver, mijn limonade :')
disclaimer
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:35:58 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129558766
Sorry :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129558916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tenzij je in Duitsland trouwt, dan moet je Pietverdriet gewoon vragen :+
Ik zoek nog wel een kok/cateraar in frankrijk :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_129706803
Nog negen nachtjes slapen en dan ^) *O*
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:53:16 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129706910
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef ClintOosthout het volgende:
Nog negen nachtjes slapen en dan ^) *O*
Spannend!

Hier ongeveer het dubbele nog :o
Ik moet nog wel behoorlijk wat regelen en vind het steeds spannender worden :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:53:52 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129706921
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:53 schreef laziness het volgende:

[..]

Spannend!

Hier ongeveer het dubbele nog :o
Ik moet nog wel behoorlijk wat regelen en vind het steeds spannender worden :')
Wat moet je allemaal regelen nog dan? :o
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:58:01 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129707017
quote:
11s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat moet je allemaal regelen nog dan? :o
Laatste contacten met fotograaf, meneer die zijn auto verhuurt voor de dag, bloemist, ceremoniemeesters.
Spullen voor de bedanktafel moeten nog naar de feestlocatie. Ik moet de dag ervoor ook zelf wat versiering daar nog aanbrengen en die versiering moet ik nog kopen.
We hadden mensen verzoeknummers op laten geven dus ik moet dat lijstje nog naar de dj mailen.
Ik geloof dat we het eindelijk eens zijn voor de muziek tijdens de ceremonie dus die moet nog gebrand worden.
Ik moet nog mijn haar laten bijkleuren en nagels laten doen en vooral dat laatste kan niet te vroeg want dat blijft nooit mooi anders :')
Er is genoeg wat echt gewoon nog moet in die laatste weken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:05:13 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129707142
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:58 schreef laziness het volgende:
Laatste contacten met fotograaf, meneer die zijn auto verhuurt voor de dag, bloemist, ceremoniemeesters.
Spullen voor de bedanktafel moeten nog naar de feestlocatie. Ik moet de dag ervoor ook zelf wat versiering daar nog aanbrengen en die versiering moet ik nog kopen.
Dat kan onze weddingplanner mooi allemaal doen. :+.

quote:
We hadden mensen verzoeknummers op laten geven dus ik moet dat lijstje nog naar de dj mailen.
Ik geloof dat we het eindelijk eens zijn voor de muziek tijdens de ceremonie dus die moet nog gebrand worden.
De playlist hier is zo ongeveer al klaar en we hebben nog een maand of 11, de DJ spreken we in september. Geen voorverzoekjes bij ons, check. 8-).

quote:
Ik moet nog mijn haar laten bijkleuren en nagels laten doen en vooral dat laatste kan niet te vroeg want dat blijft nooit mooi anders :')
Ik geloof dat gel lak wel een week of twee goed blijft minimaal. Ik geloof ook dat die afspraken ingepland staan al. :').

quote:
Er is genoeg wat echt gewoon nog moet in die laatste weken.
Ik geloof je :Y
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:08:14 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_129707206
Ik heb mijn nagels lekker zelf gelakt de avond te voren :D
Maar het is vooral het gevoel van stress waar ik last van had de laatste weken. Feitelijk hoefde er niet eens zo schrikbarend veel te gebeuren. Maar als je nog een jaar hebt is dat nog moeilijk voor te stellen :D
disclaimer
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:09:42 #49
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129707247
Ja, ik ben niet al een jaar van tevoren een afspraak voor haarkleuren e.d. aan het inplannen. Ander type mens :D
Trouwens ik werd pas 9 maanden geleden gevraagd :P

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn nagels lekker zelf gelakt de avond te voren :D
Maar het is vooral het gevoel van stress waar ik last van had de laatste weken. Feitelijk hoefde er niet eens zo schrikbarend veel te gebeuren. Maar als je nog een jaar hebt is dat nog moeilijk voor te stellen :D
En dit vooral ja :Y
Het is prima te overzien wat er nog moet. De grote zaken zijn geregeld maar dat stress gevoel is hard op komen zetten toen we binnen de maand kwamen moet ik zeggen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:24:21 #50
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129707559
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn nagels lekker zelf gelakt de avond te voren :D
Dat laat ze doen, dat weet ik nu al. :P.

quote:
Maar het is vooral het gevoel van stress waar ik last van had de laatste weken. Feitelijk hoefde er niet eens zo schrikbarend veel te gebeuren. Maar als je nog een jaar hebt is dat nog moeilijk voor te stellen :D
Oh, die stress komt ook echt wel, maar meer bij Misstique dan bij mij. Ik ben geen controlfreak, ik hou alleen graag het overzicht en reageer op ontwikkelingen (da's ook precies het werk wat ik doe, snel inspringen op calamiteiten). Ik voel dus ook minder stress omdat ik erop vertrouw dat alles vooraf al goed is ingeregeld, inclusief fallbacks en backup plannen, of ik vertrouw op m'n improvisatievermogen. Mocht er iets mislopen dan grijp ik wel terug op iets anders. :+.

Maar dat is idd niet voor iedereen, en soms best frustrerend voor anderen. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')