abonnement Unibet Coolblue
pi_129307548
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mijne ook! Die had ie zondag aan!
niet toch? Ik dacht blauwe romper? Ik weet het bijna zeker.
pi_129307562
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik! Moet! Dat shirt!
Ik ook! En ik heb tegenwoordig paypal en ik snap hoe het werkt :D
pi_129307618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:01 schreef Mangostine het volgende:

[..]

niet toch? Ik dacht blauwe romper? Ik weet het bijna zeker.
Eh. Misschien had hij het shirt al uit toen jullie aankwamen :@. Spees heeft m iig nog gezien met shirt.
Romper was blauw/wit ja.
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:04:05 #154
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129307670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Die is ook leuk! Dat zorromaskertje doet me denken aan iets dat hier laatst werd gepost. Ook al zo'n leuk merk.
Hee pssst: http://www.beauloves.co.uk/
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:04:55 #155
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129307711
quote:
Oh... ja zó mooi. Nu ga ik waarschijnlijk weer kijken, in mijn mandje leggen en dan toch weer wegklikken....
pi_129307713
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:01 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik ook! En ik heb tegenwoordig paypal en ik snap hoe het werkt :D
ok, daar ging ik dus nat :P
Kostie?
pi_129307739
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:02 schreef Mineola het volgende:

[..]

Eh. Misschien had hij het shirt al uit toen jullie aankwamen :@. Spees heeft m iig nog gezien met shirt.
Romper was blauw/wit ja.
zie je. Anders had ik het echt wel gezien. :7
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:05:51 #158
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129307753
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ok, daar ging ik dus nat :P
Kostie?
4 pond, + 1 pond verzenden.
pi_129307760
Luuk krijgt echt de aardbei teva's van Sofie niet aan.

Sofie heeft een groei spurt gehad. Ze heeft nu dr derde paar teva's aan. In 1 zomer.
*poef* nu is het weg
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:07:27 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129307838
Heeft iemand Beauloves die ik kan dibsen? ;(
pi_129307862
Die Teva's zou ik dan weer weinig moeite mee hebben. Aardbei vind ik niet specifiek meisjes, of zijn ze roze of zo?
pi_129308140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef Mineola het volgende:
Die Teva's zou ik dan weer weinig moeite mee hebben. Aardbei vind ik niet specifiek meisjes, of zijn ze roze of zo?
Ze zijn aardig roze (al zeg ik het zelf)
*poef* nu is het weg
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:15:45 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129308268
Ik bewaar ze ook niet voor Maasje... Vind het echt meidensandalen.
pi_129308424
Ah nee, dat is wel redelijk meisje ja, zou ik ook niet doen nee. :D
Ik heb met eendjes, die zijn geloof ik wel blauw maar ik vind ze ook best kunnen voor een meisje.
pi_129309415
Sofie heeft nu de brandweer teva's aan. Zijn ook tweedehands. Die bewaar ik dan wel voor Luuk.
*poef* nu is het weg
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:44:00 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_129309835
Dit is wel het meest 'meisjesachtige' dat ik heb. Ik heb het pak in drie verschillende kleuren, vond het zo leuk, deze is framboosroze, met geel en paars. Ik vind het voor mijn mini baby schattig, maar in grotere maat zou ik hem niet meer kopen.

Ik ben sowieso met meidenkleuren\bloemenprintjes oid al snel bang dat mensen denken, och erm dat ventje moet kleren van zijn zus dragen. Buiten dat vind ik het heel leuk dat ik voor beide hun Eigen kleren en stijl kan kopen/bepalen en dat ik me op zowel jongens als meidenspul kan storten, ik hou dr van. :7



[ Bericht 28% gewijzigd door Juud79 op 24-07-2013 22:52:00 ]
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:50:04 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129310147
Ja dat zou ik al aanzien voor een meisje dan met dit pakje, sorry Juud.
Het pakje an sich is leuk!
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:53:03 #168
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_129310285
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef laziness het volgende:
Ja dat zou ik al aanzien voor een meisje dan met dit pakje, sorry Juud.
Het pakje an sich is leuk!
Weet ik, ben ik me ook van bewust, bij bezoekjes buiten huis trek ik hem ook de andere kleurtjes aan, maar voor in huis vind ik het cute. O+
pi_129310299
Ik had voor Sofie aardig wat jongens spul. Dat vond ik toen nog leuker. Dus dat draagt Luuk nu. Nu mag ik voor Sofie alleen nog maar roze/rood/paars kopen. Anders is de kans groot dat ze het niet aanwil.
*poef* nu is het weg
pi_129310412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:35 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja en nu moet ik dus een baby }:|

KD Als jij nu eens roept dat jij hem al hebt kan ik daar even op teren ;)
Ik heb hem. In 86. Dus als ze eruit is..! Maar voorlopig nog niet.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:01:39 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129310708
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb de tijd..... en anders is CS of KD me zeker weer voor ;)
Broeken thuis zijn 52cm en boden heeft per item de exacte centimeters er bij staan, (goede service!) en dat is 54,5cm dus ik durf de gok wel aan.
Nu nog even mijn portemonnee laten wennen aan die ponden...
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129311162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had voor Sofie aardig wat jongens spul. Dat vond ik toen nog leuker. Dus dat draagt Luuk nu. Nu mag ik voor Sofie alleen nog maar roze/rood/paars kopen. Anders is de kans groot dat ze het niet aanwil.
Exact dat... Behalve het Luuk gedeelte... Ik heb geen Luuk :+

Uberhaupt vind ik jurken bij ligbaby's vreselijk, maar ook daarna nog een tijdje niks. En nu moet het roze en/of jurk zijn anders moet ik lullen als brugman om het aan te krijgen. Zo stond ik zaterdag te onderhandelen om een roze korte joggingbroek... Ik kreeg uiteindelijk mijn zin met een welgemeend "vooruit dan maar *zucht*" erbij :') mijn man viel bijna uit de stoel want hij had geen gekrijs gehoord...
pi_129311553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk krijgt echt de aardbei teva's van Sofie niet aan.

Sofie heeft een groei spurt gehad. Ze heeft nu dr derde paar teva's aan. In 1 zomer.
Ik heb de teva's van Floris wel bewaard. Ze zijn geloof ik met slangen. Zwart met blauw. Mm eerste keus zou het niet zijn voor haar, maar ze zijn nog prima en het kan wel.
Al kan ik me voorstellen dat ik er volgend jaar anders over denk :')

Dat zijn de enige dingen die ik bewaard heb geloof ik, samen met blauwe jip en janneke regenlaarsjes.
pi_129311920
Jurk ja, een ballerina jullek. Zo zwierig mogelijk moet het zijn.
*poef* nu is het weg
pi_129313408
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:56 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik heb hem. In 86. Dus als ze eruit is..! Maar voorlopig nog niet.
Haha dan moet ik nog even aan de bak
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:51:10 #176
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129320077
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:56 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik heb hem. In 86. Dus als ze eruit is..! Maar voorlopig nog niet.
Hmmmm, zou ik 'm dan mogen dibsen (als niemand anders mij voor is én als je 'm uiteraard wilt verkopen tegen die tijd!)?
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:15:13 #177
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129320487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Juud79 het volgende:
Dit is wel het meest 'meisjesachtige' dat ik heb. Ik heb het pak in drie verschillende kleuren, vond het zo leuk, deze is framboosroze, met geel en paars. Ik vind het voor mijn mini baby schattig, maar in grotere maat zou ik hem niet meer kopen.

Ik ben sowieso met meidenkleuren\bloemenprintjes oid al snel bang dat mensen denken, och erm dat ventje moet kleren van zijn zus dragen. Buiten dat vind ik het heel leuk dat ik voor beide hun Eigen kleren en stijl kan kopen/bepalen en dat ik me op zowel jongens als meidenspul kan storten, ik hou dr van. :7

[ afbeelding ]
O+ Ik vind 'm door het geel wel goed kunnen, ik zou 'm Maas ook aantrekken als ik 'm in de kast had liggen!

Ik ben juist met Saar's kleren vaak bezig met "als het maar niet jongensachtig lijkt" omdat ze (nu gelukkig minder) zo vaak voor een jongetje werd aangezien. Mijn zusje hoorde zelfs iemand een x zeggen "ze heeft een jurkje aan dus het zal echt wel een meisje zijn". Ik weet dat ik het me niet aan zou moeten trekken maar ik kon echt wel janken toen.

Gelukkig groeien haar haartjes nu eindelijk echt en kan er (als mevrouw het toestaat that is) soms een knipje in :D. Zul je zien dat ze straks allemaal denken dat Maas een meisje is _O-.
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:17:53 #178
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129320538
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:15 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

O+ Ik vind 'm door het geel wel goed kunnen, ik zou 'm Maas ook aantrekken als ik 'm in de kast had liggen!

Ik ben juist met Saar's kleren vaak bezig met "als het maar niet jongensachtig lijkt" omdat ze (nu gelukkig minder) zo vaak voor een jongetje werd aangezien. Mijn zusje hoorde zelfs iemand een x zeggen "ze heeft een jurkje aan dus het zal echt wel een meisje zijn". Ik weet dat ik het me niet aan zou moeten trekken maar ik kon echt wel janken toen.

Gelukkig groeien haar haartjes nu eindelijk echt en kan er (als mevrouw het toestaat that is) soms een knipje in :D. Zul je zien dat ze straks allemaal denken dat Maas een meisje is _O-.
Mijn dochter lijkt wel wat op jouw dochter qua type en wordt idd zelfs als ze roze aanheeft voor een jongetje aangezien en erg leuk is dat niet :N. Toen ze een week of 3 was had ze een witte romper aan met een blauw overgooiertje, toen werd mij ook gevraagd 'wat het is'. Toen ik trots zei: een meisje, zei die heeeel oude vent: nou, waar zou ik dat in hemelsnaam aan moeten zien dan :')? Dat jurkje heeft ze nooit meer aangehad
pi_129320678
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mijn dochter lijkt wel wat op jouw dochter qua type en wordt idd zelfs als ze roze aanheeft voor een jongetje aangezien en erg leuk is dat niet :N. Toen ze een week of 3 was had ze een witte romper aan met een blauw overgooiertje, toen werd mij ook gevraagd 'wat het is'. Toen ik trots zei: een meisje, zei die heeeel oude vent: nou, waar zou ik dat in hemelsnaam aan moeten zien dan :')? Dat jurkje heeft ze nooit meer aangehad
Hier nog zo een!

Laatst sprak ik in een kledingzaak de eigenaar, die ook net vader was geworden. Dus ik vroeg of 't een jongetje of een meisje was geworden. En toen zei hij: "óók een jongetje".

:')

Ik trek Saartje ook nooit heel meisjesachtige jurkjes/kleren aan, dat vind ik een beetje eruit zien als een vlag op een modderschuit :D :+ Saar is te stoer voor heel lieve kleertjes. En ik kan best begrijpen dat mensen niet zien of ze een jongen of meisje is (al is het voor mij heel duidelijk natuurlijk :+ ).
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:30:41 #180
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129320793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

vent: nou, waar zou ik dat in hemelsnaam aan moeten zien dan :')? Dat jurkje heeft ze nooit meer aangehad
Hier nog zo een!

Laatst sprak ik in een kledingzaak de eigenaar, die ook net vader was geworden. Dus ik vroeg of 't een jongetje of een meisje was geworden. En toen zei hij: "óók een jongetje".

:')

Ik trek Saartje ook nooit heel meisjesachtige jurkjes/kleren aan, dat vind ik een beetje eruit zien als een vlag op een modderschuit :D :+ Saar is te stoer voor heel lieve kleertjes. En ik kan best begrijpen dat mensen niet zien of ze een jongen of meisje is (al is het voor mij heel duidelijk natuurlijk :+ ).
[/quote]

Ja, hier staat heel zoet ook niet echt (alhoewel, licht/midden roze staat steeds leuker) en dat past ook niet bij E. Ik vind dat Saar (en E ook trouwens maar goed, dat ben ik :+ ) ook wel heel duidelijk een meisjesgezichtje heeft! Nouja, het is toch stiekem wel een klein frustratie'tje hier :'). Op vakantie had ze een paars jurkje aan met een grijze legging, zei ook iemand: 'Nou, dat is duidelijk een jongetje he, hij zit geen seconde stil!' Eh... :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:43:41 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129321048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mijn dochter lijkt wel wat op jouw dochter qua type en wordt idd zelfs als ze roze aanheeft voor een jongetje aangezien en erg leuk is dat niet :N. Toen ze een week of 3 was had ze een witte romper aan met een blauw overgooiertje, toen werd mij ook gevraagd 'wat het is'. Toen ik trots zei: een meisje, zei die heeeel oude vent: nou, waar zou ik dat in hemelsnaam aan moeten zien dan :')? Dat jurkje heeft ze nooit meer aangehad
:D Oh my!

Geen idee hoe oud ze precies was, ik denk een maand of 3, had ik haar in de draagdoek mee terwijl ik wat aan het winkelen was. Maar omdat ze net alles eronder had gepoept en ik geen schone set kleding voor haar bij me had, had ik haar de reserve set van mijn jongste zoon aangetrokken. Bruine velours broek met blauwe romper. Staat er een vrouw achter mij bij de kassa, kijkt in de doek en zegt meteen ah wat een schattig meisje. Ik was helemaal verbaasd, zei ook nog ja het is een meisje al ziet ze eruit als een jongen. Oh nee zei die vrouw, door die kleren?? nee hoor, duidelijk een meisje. Ik was helemaal in de wolken :7
Tot nu toe 1 x gehad dat iemand dacht dat ze een jongen was, toen was ze net naar de kapper geweest.
pi_129321054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, hier staat heel zoet ook niet echt (alhoewel, licht/midden roze staat steeds leuker) en dat past ook niet bij E. Ik vind dat Saar (en E ook trouwens maar goed, dat ben ik :+ ) ook wel heel duidelijk een meisjesgezichtje heeft! Nouja, het is toch stiekem wel een klein frustratie'tje hier :'). Op vakantie had ze een paars jurkje aan met een grijze legging, zei ook iemand: 'Nou, dat is duidelijk een jongetje he, hij zit geen seconde stil!' Eh... :')
Ja, maar ik denk echt dat dat is omdat je weet dat Saar een meisje is! Ik hoor het namelijk zó ontzettend vaak (dat ze denken dat ze een jongen is). Dat kan gewoon geen toeval meer zijn :D

De volgende keer moet je heel beledigd doen :D Dat vind ik altijd leuk om te doen :D :D

Saar had een keer alles roze aan. "Wat een leuk jongetje :Y " :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:47:39 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129321132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

vent: nou, waar zou ik dat in hemelsnaam aan moeten zien dan :')? Dat jurkje heeft ze nooit meer aangehad
:D Oh my!

Geen idee hoe oud ze precies was, ik denk een maand of 3, had ik haar in de draagdoek mee terwijl ik wat aan het winkelen was. Maar omdat ze net alles eronder had gepoept en ik geen schone set kleding voor haar bij me had, had ik haar de reserve set van mijn jongste zoon aangetrokken. Bruine velours broek met blauwe romper. Staat er een vrouw achter mij bij de kassa, kijkt in de doek en zegt meteen ah wat een schattig meisje. Ik was helemaal verbaasd, zei ook nog ja het is een meisje al ziet ze eruit als een jongen. Oh nee zei die vrouw, door die kleren?? nee hoor, duidelijk een meisje. Ik was helemaal in de wolken :7
Tot nu toe 1 x gehad dat iemand dacht dat ze een jongen was, toen was ze net naar de kapper geweest.
[/quote]

Oh, dat is leuk ja! Ik ben ook helemaal blij als iemand ziet dat het een meid is :).

Het komt hier ook grotendeels door het haar hoor, dat is er nog niet echt :+. Ik denk dat mensen gewoon verwachten dat een meisje lang haar heeft en een jongen kort. Naar de kleding kijken ze niet eens echt.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk echt dat dat is omdat je weet dat Saar een meisje is! Ik hoor het namelijk zó ontzettend vaak (dat ze denken dat ze een jongen is). Dat kan gewoon geen toeval meer zijn :D

De volgende keer moet je heel beledigd doen :D Dat vind ik altijd leuk om te doen :D :D

Saar had een keer alles roze aan. "Wat een leuk jongetje :Y " :')
Dat is misschien ook wel zo ja :Y.

Ik reageer nu meestal een beetje luchtig, alsof het me niet boeit maar ondertussen ;( ;). Ach ja
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:48:09 #184
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129321147
Coco en Soesa we kunnen wel een lotgenotengroepje starten O+. Coco, zou het ook in de naam zitten? :-) Ik herken je verhaal een-op-een! Mijn Saar is ook een stoere O+. Heb ik wel eens een foto van jouw Saartje gezien eigenlijk?

Toch steekt het wel heel erg, ook al weten we zelf beter. In die week dat ze zelfs met jurkje niet voor meisje aan werd gezien gebeurde het een paar x, ik was er best verdrietig van moet ik bekennen.

En R is ook een prachtgrietje Marrije O+. Die zou ik ook niet voor jongen aanzien!
pi_129321201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:48 schreef twentemeisje het volgende:
Coco en Soesa we kunnen wel een lotgenotengroepje starten O+. Coco, zou het ook in de naam zitten? :-) Ik herken je verhaal een-op-een! Mijn Saar is ook een stoere O+. Heb ik wel eens een foto van jouw Saartje gezien eigenlijk?

Toch steekt het wel heel erg, ook al weten we zelf beter. In die week dat ze zelfs met jurkje niet voor meisje aan werd gezien gebeurde het een paar x, ik was er best verdrietig van moet ik bekennen.

En R is ook een prachtgrietje Marrije O+. Die zou ik ook niet voor jongen aanzien!
Saartje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie weet :D Ik stelde me 'een Saar' wel altijd voor als een stoer meisje! Zo een met twee staartjes en gaten in dr kleertjes en lekker vuil van het spelen :+
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:51:08 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129321220
Mijn dochter heeft wel aardig wat haar inderdaad, vanaf de geboorte al. Maar ook wel echt een meidensnoet, vind ik.
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:51:34 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129321231
Ik zie dus écht een meisjesgezicht Coco. :+ Ik zie er gewoon echt geen jongen in, ook al probeer ik het.
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:52:29 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129321249
E. in de neutraalste oufit die ik kon vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Saar dus duidelijk een meid!
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:54:48 #189
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129321296
Het is echt het haar want mijn zoon is toch best een echt jongetje maar zeggen ze echt ook vrij regelmatig meisje tegen.
Zijn kleren zijn echt jongetje jongetje ook.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129321344
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef laziness het volgende:
Het is echt het haar want mijn zoon is toch best een echt jongetje maar zeggen ze echt ook vrij regelmatig meisje tegen.
Zijn kleren zijn echt jongetje jongetje ook.
Ja, dat denk ik dus ook :Y

Heb een tijd terug eens voor de lol haar gepaint op Saar, en toen zag ze er meteen al veel meer (nog meer) uit als een meisje! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 juli 2013 @ 09:57:18 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129321356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
E. in de neutraalste oufit die ik kon vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Saar dus duidelijk een meid!
nou duidelijk...maar wel een meisje om te zien
pi_129321371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
E. in de neutraalste oufit die ik kon vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Saar dus duidelijk een meid!
Ja, maar, ik denk dus echt dat wij het gewoon zien doordat we het weten. Ik vind E. ook een meisje, maar doordat ze nog niet veel haar heeft, net als Saar, kan ik me best voorstellen dat mensen gewoon niet goed genoeg kijken in de vlugheid, en daardoor een jongetje zien, zeg maar.

Dat ligt dus aan die mensen, bedoel ik. Niet aan onze mooie dochters :) ;)
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:01:26 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_129321435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:56 schreef mefke79 het volgende:
He, niks mis met jongens en roze he [ afbeelding ]
maar goed, het is wel duidelijk dat dit een jongen is, toch?
Of deze, compleet met dino-teva's en oranje/roze polo (prima aankoop trouwens, hij draagt em nog, terwijl deze foto van 30 april vorig jaar is)
[ afbeelding ]

met andere woorden, niks mis met roze voor jongens, maar nu lijkt ie echt net een meisje Pvoess. Mijn keuze zou het niet zijn.
daar was het mij dus helemaal niet duidelijk, dacht dat die bovenste een meisje was.
pi_129321453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:57 schreef Marrije het volgende:

nou duidelijk...maar wel een meisje om te zien
Ik denk soms zelf wel eens "zo ben je net een jongen, Saar!". :+

Maar dat trekt wel bij, denk ik.

Ontopic: dit vind ik zo'n super leuke outfit O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:08:50 #195
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129321577
_O- Coco, die paint! En ik vind jullie meisjes ook gewoon meisjes! Maar ik denk idd wel dat het, net als bij mijn Saar, meehelpt dat we weten dat het meiden zijn ;). Ik kan me best voorstellen dat mijn Saartje soms voor een jongen werd aangezien toen ze nog zo klein was. Maar kijk dan verdorie verder dan je neus lang is als ze een jurkje aanhebben of compleet in het roze gestoken zijn!

Ik ben er ook van overtuigd dat het met name in het haar zit! En die van ons zijn idd allemaal niet bedeeld met een fantastische bos. Horen jullie ook van van (m.n. oudere) mensen dat ze dan als ze groter zijn een geweldige bos haar zullen hebben? Hier begint het nu eindelijk te groeien O+. En de bonus voor het wachten is dat het volgens mij een mooie krullenbol wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: fantastische outfit Coco! Een van mijn favoriete kledingstukken van Saar is haar korte spijkerbroekje O+. En nu moet ik dus weer naar Next om het even van dichtbij te bekijken :o :')
pi_129322598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hmmmm, zou ik 'm dan mogen dibsen (als niemand anders mij voor is én als je 'm uiteraard wilt verkopen tegen die tijd!)?
Ja hoor! Hoe oud is de jouwe? Mijne 13 maanden, dus ze kan hem nog wel even aan denk ik...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:01:23 #197
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129322937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja hoor! Hoe oud is de jouwe? Mijne 13 maanden, dus ze kan hem nog wel even aan denk ik...
Mijnes wordt volgende week 1 maar zit echt nog in 74 met soms een 80'je.

Wauw, TM, dat is wel het wachten waard :o O+ . Hier begint het nu toch ook wel te groeien hoor, en ook een beetje te krullen. Ze heeft nu zo'n Zwitsal krul bovenop haar hoofdje en in haar nek begint het ook naar de zijkanten te staan. Ik kan niet wachten tot ik een knipje kan.

Coco, dat vind ik ook een superleuke outfit!
pi_129329567
Ik hoor niet thuis hier, met al die dure kleertjes.... ik word blij van de Wibra. Alle shirtjes 1 euro. Hoppa.

Zie zoveel moois voorbij komen... maar ja... 4 kindjes die leuke kleertjes willen en geen geldboom.
Met een meidenkwartet
pi_129329923
Juist als je goedkoop wil shoppen is hier lezen slim. O+
Ik heb net bij marks and spencer heel erg veel gekocht voor echt heel weinig.

En bij ik en mijn kind ook trouwens


Was nu nog geen 3 euro :) *O*
pi_129329998
Marcs&spencer... ga snel kijken. Thanks voor de tip.
ikenmijnkind, daar heb ik geen geduld voor.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')