abonnement Unibet Coolblue
pi_129632984


Frankenstein's Army (2013) - IMDb

Enkele jaren geleden maakte de Nederlander Richard Raaphorst 2 trailers voor het project Worst Case Scenario. Helaas ging de film (vooralsnog) nooit in productie, maar er was wel aardig wat hype rondom deze trailers:

Inmiddels is het Raaphorst gelukt een ander, maar toch vergelijkbaar project van de grond te krijgen met Frankenstein's Army. Helaas voor Raaphorst is zijn idee van Nazi zombies/monsters niet erg origineel meer en min of meer ingehaald door de tijd. Diverse films maakten al gebruik van dit idee, waarbij ik zelf de Zweedse film Død snø/Dead Snow (Død snø (2009) - IMDb) het meest geslaagd vond. Qua plot lijkt Frankenstein's Army in eerste instantie meer op Outpost en The Bunker, maar na een tijdje gaat het een compleet andere kant op en wordt het naar mijn bescheiden mening pas echt interessant.

De film speelt zich af aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Een groep Russische soldaten moet in Oost-Duitsland op zoek naar enkele vermiste kameraden, maar niet iedereen uit de groep blijkt dezelfde missie te hebben. Zo komen ze terecht in een oude bunker, waar Dr. Victor Frankenstein voor de Nazi's experimenten uitvoert en dan raakt de poep uiteraard de ventilator. Dit vrij simpele plot is een excuus om met een gigantisch arsenaal aan geniale monsters en gedrochten te komen. Vanaf het moment dat het losgaat is het gewoon een heerlijke achtbaanrit, voornamelijk met shaky cam geschoten. Ik ben eigenlijk al een tijdje uitgekeken op die shaky cam films, maar in dit geval werkt het erg goed en heb je eigenlijk het gevoel dat je in een bizarre videogame zit. Aanrader als je van dit soort film houdt :)

IMDB: 5.5
Voor mij toch wel een 7..ik ben gewoon een sucker voor dit soort films :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129633655
Pacific Rim (2013) - IMDb

What you see is what you get in deze Mecha vs. Monster zomer blockbuster. Ik zal eerst eens een stapeltje minpunten opnoemen: het verhaal is flinterdun, de raciale stereotypen zijn op het aanstootgevende af, de zogenaamd komische bijfiguren halen het bloed onder je nagels vandaan, Ron Perlman voorop. Het acteerwerk is bordkarton, de stem van de japanse juffrouw klinkt als nagels op een krijtbord in een kleuterklas en zelfs van Idris Alba kan het niet redden (de in de trailers gehypete armageddon speech valt in werkelijkheid vies tegen).

Maar daar gaat het allemaal niet om. Het gaat om de actie en die is moddervet. De Jaegers zijn cooler dan alle Transformers bij elkaar en de Kaiju het 21st eeuwse antwoord op Godzilla. Elk gevecht is anders en lekker uitgewerkt. De actie wordt nergens echt obligaat en wat ik ook fijn vond is dat niet iedere keer de Jaeger startup procedure uit den treure wordt herhaald. Ondanks het dunne verhaal blijft de film boeien tot het eind ook al duurt de film goed 2 uur. Super popcornfilm maar de titel zomerblockbuster van het 2013 krijgt hij toch nog niet.
IMDB 7,7
Ik 8

Resident Evil: Retribution (2012) - IMDb

Meest recente deel in de serie. Gelukkig nog steeds met Milla en ook Michelle Rodriguez is terug. Ze hebben geprobeerd er wat van te maken, het idee van een Umbrella testcentrum is leuk gevonden maar voor de rest is het vooral meer van hetzelfde. Actie is prima, zombies ook maar de diepgang die ze er in proberen te brengen door de introductie van het meisje faalt door gebrek aan empathie bij Alice. Beter dan 3 en 4 maar ik heb weinig hoop voor aanstaande deel 6.
IMDB: 5,2
Ik 5

DeadHeads (2011) - IMDb

Komische zombiefilm over de liefde. Alleen leuk als je heel veel geblowd hebt en dat had ik niet. Advies: ga iets anders doen.
IMDB 5,2
Ik 2
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_129634131
Dear Mr. Casey



True Story

Het verhaal van de achttienjarige student Jason Moss en zijn relatie met de seriemoordenaar John Wayne Gacy. Jason lijkt een normaal leven te hebben; hij woont thuis bij zijn ouders, heeft een vriendinnetje, gaat naar school en is altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen.

Voor een schoolopdracht stuurt hij een met zorg geschreven brief naar seriemoordenaar John Gacy, die in de gevangenis zit, en doet zich voor als een kwetsbare jongen.

Gacy, die dit verdacht vindt, onderwerpt Jason eerst aan verschillende emotionele tests, via de telefoon en brieven, voordat hij hem in vertrouwen neemt. Wat volgt is een gestoord psychologisch kat-en-muis-spel, en dit zorgt ervoor dat Jasons leven op de kop komt te staan.

Aanrader! http://it.ioffer.com/i/dear-mr-gacy-2010-true-story-204234542
pi_129643639
MAR ADENTRO



De film heeft opzich een interessant onderwerp, en ondanks dat de acteerprestaties sterk zijn, de muziek en de beelden mooi zijn.. is het een trage en saaie film, de film wist me gewoon niet te pakken, ik voelde geen enkele binding met de film...
Dus jammer tegenvaller
5-
pi_129650291
The Conjuring (2013)


Dit is wat ze nou noemen een horror film, exorcism style. Must see voor de horror fans, voor de faint-hearted misschien niet zo'n goed idee.

IMDB: 8* , ben ik het mee eens
Veni, vidi, vodka.
pi_129650540
Laat ik die nou net dit weekend willen zien. Bedankt voor de korte info. :s)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:29:56 #207
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_129650570
Loong Boonmee raleuk chat (2010)
Weer es een filmpje opgezet van Weerasethakul, die je het best als de Thaise Tarkovsky kunt omschrijven. Ik was vooraf een beetje bevreesd dat het weer een herhaling van een truukje zou worden. Maar als je dr enige moeite als kijker in steekt, zie je weer een schitterend gefilmd schouwspel. Sommige scenes zagen er verbluffend uit. Het verhaal gaat over niet zo heel veel: een oom met een nieraandoening wordt gevolgd en vertelt af en toe een anekdote. Ondertussen heeft de film een hoog spiritueel gehalte met zijn overleden vrouw die als geest verschijnt en zijn verloren zoon komt als een aap (type King Kong) verkleed, vermomd. Dat was wat kolderiek, maar goed dat terzijde. Cijfer: 7,5

Cat People (1942)
Beetje lauwe horrorthriller is dit hoor. Actrice Simone Simon, die de hoofdrol vervult, vond ik niet altijd overtuigen als hoofdpersonage. En dat terwijl ze meent in een panter te kunnen veranderen als het allemaal een beetje te intiem wordt! Daar moet toch wel iets gaafs uit te halen zijn zou je zeggen. Ook denk ik dat een Hitchcock deze film nog beter had kunnen maken, alhoewel Jacques Tourneur ook nog een aardig sfeertje neer weet te zetten. Cijfer: 7

Man of Steel (2013)
Man of Steel gaat over generaal Zod, die na een hele lange introductie, op aarde landt om daar Superman op te zoeken en uit te schakelen. Zijn beweegredenen waren me niet helemaal helder, maar de film zelf is wel oke om te zien. De kijker wordt getrakteerd op het betere gooi- en smijtwerk en dat ziet er in een bioscoop (incl. 3d-bril) toch erg spectaculair en bombastisch uit. Beetje aan de lange kant, maar deze film bevat genoeg fun om je te blijven amuseren :). Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_129654583
Redline,

Red Line (2013) - IMDb



Sja ik zat te wachten nu komt het! Nee nog niet, op de helft nu dan? Nope, lange saaie scenes.
3
Ik zwaai naar dieren.
pi_129659099
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:29 schreef Falco het volgende:
...
Man of Steel (2013)
Man of Steel gaat over generaal Zod, die na een hele lange introductie, op aarde landt om daar Superman op te zoeken en uit te schakelen. Zijn beweegredenen waren me niet helemaal helder, maar de film zelf is wel oke om te zien. De kijker wordt getrakteerd op het betere gooi- en smijtwerk en dat ziet er in een bioscoop (incl. 3d-bril) toch erg spectaculair en bombastisch uit. Beetje aan de lange kant, maar deze film bevat genoeg fun om je te blijven amuseren :). Cijfer: 7,5
Uhh ?!? Gaat ie over generaal Zod ?!?... Of misschien toch over Superman ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:23:04 #210
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_129665071
Wolverine in Japan


Verhaal: Wolverine gaat naar Japan en wordt aangevallen door de Yakuza.
Beoordeling: X-Men is soberzo mijn favoriete superheldenfranchise, en dit is naast X-Men: First Class de beste. Het einde voelt wel een beetje nep aan, maar de rest van de film is wel goed. Blijf trouwens zitten voor de belangrijke after-credits scene!
Cijfer: 8/10
Helemaal super.
pi_129667848
Ik vind First Class de slechtste X-Men, omdat ze de hele tijdlijn van de eerste drie films negeren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 01:36:44 #212
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_129668061
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind First Class de slechtste X-Men, omdat ze de hele tijdlijn van de eerste drie films negeren.
Deze film negeert de tijdlijn niet. Zeker de moeite waard als je X-Menfan bent, of weeaboo.
Helemaal super.
pi_129668093
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:36 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Deze film negeert de tijdlijn niet. Zeker de moeite waard als je X-Menfan bent, of weeaboo.
Kijk en huiver.


En nog wat andere punten die niet in de video worden genoemd, en dan vergeet ik er nog een paar:

- Because it was stated that Magneto helped Professor X construct Cerebro, Magneto was able to build a helmet that was impervious to telepathy. Well in First Class, Magneto merely takes the helmet from Sebastian Shaw.

- In First Class, during the scene when Xavier uses Cerebro for the first time, we see a young Storm cameo. That would mean Storm in the trilogy should be about 50 years old. I'm sure this was made clearly for fan service, but I'm just sayin'.

- In The Last Stand, Mystique becomes cured from her mutation, where we see her revert into a brunette. In First Class, she's a blonde. First Class also establishes that her blue form is her "true" form, which means she was born blue. If being "cured" in The Last Stand means she gains a human appearance, I'm going to assume that she had normal skin before her blueish scales. So which one came first?

- Moira Mactaggert seems to look about the same age in both First Class and The Last Stand, which is set decades apart.


Vreemd dat je dit niet is opgevallen als 'X-Men fan'.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mint_Clansell op 04-08-2013 01:44:25 ]
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:39:19 #214
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_129673050
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Wolverine in Japan

[ afbeelding ]
Verhaal: Wolverine gaat naar Japan en wordt aangevallen door de Yakuza.
Beoordeling: X-Men is soberzo mijn favoriete superheldenfranchise, en dit is naast X-Men: First Class de beste. Het einde voelt wel een beetje nep aan, maar de rest van de film is wel goed. Blijf trouwens zitten voor de belangrijke after-credits scene!
Cijfer: 8/10
Welke versie is dit dan? Die poster is van de film, the last samurai. Ze hebben de kop van Hugh Jackman op die van Tom Cruise geshopt..

Hij heet gewoon The Wolverine
:')
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:02:57 #215
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_129673529
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Frankenstein's Army (2013) - IMDb

Enkele jaren geleden maakte de Nederlander Richard Raaphorst 2 trailers voor het project Worst Case Scenario. Helaas ging de film (vooralsnog) nooit in productie, maar er was wel aardig wat hype rondom deze trailers:

Inmiddels is het Raaphorst gelukt een ander, maar toch vergelijkbaar project van de grond te krijgen met Frankenstein's Army. Helaas voor Raaphorst is zijn idee van Nazi zombies/monsters niet erg origineel meer en min of meer ingehaald door de tijd. Diverse films maakten al gebruik van dit idee, waarbij ik zelf de Zweedse film Død snø/Dead Snow (Død snø (2009) - IMDb) het meest geslaagd vond. Qua plot lijkt Frankenstein's Army in eerste instantie meer op Outpost en The Bunker, maar na een tijdje gaat het een compleet andere kant op en wordt het naar mijn bescheiden mening pas echt interessant.

De film speelt zich af aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Een groep Russische soldaten moet in Oost-Duitsland op zoek naar enkele vermiste kameraden, maar niet iedereen uit de groep blijkt dezelfde missie te hebben. Zo komen ze terecht in een oude bunker, waar Dr. Victor Frankenstein voor de Nazi's experimenten uitvoert en dan raakt de poep uiteraard de ventilator. Dit vrij simpele plot is een excuus om met een gigantisch arsenaal aan geniale monsters en gedrochten te komen. Vanaf het moment dat het losgaat is het gewoon een heerlijke achtbaanrit, voornamelijk met shaky cam geschoten. Ik ben eigenlijk al een tijdje uitgekeken op die shaky cam films, maar in dit geval werkt het erg goed en heb je eigenlijk het gevoel dat je in een bizarre videogame zit. Aanrader als je van dit soort film houdt :)

IMDB: 5.5
Voor mij toch wel een 7..ik ben gewoon een sucker voor dit soort films :D
Zo gaaf die trailers! Vooral die eerste _O-
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:56 #216
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_129674286
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Welke versie is dit dan? Die poster is van de film, the last samurai. Ze hebben de kop van Hugh Jackman op die van Tom Cruise geshopt..

Hij heet gewoon The Wolverine
:')
hihi
Helemaal super.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:44:37 #217
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_129674394
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Kijk en huiver.


En nog wat andere punten die niet in de video worden genoemd, en dan vergeet ik er nog een paar:

- Because it was stated that Magneto helped Professor X construct Cerebro, Magneto was able to build a helmet that was impervious to telepathy. Well in First Class, Magneto merely takes the helmet from Sebastian Shaw.

- In First Class, during the scene when Xavier uses Cerebro for the first time, we see a young Storm cameo. That would mean Storm in the trilogy should be about 50 years old. I'm sure this was made clearly for fan service, but I'm just sayin'.

- In The Last Stand, Mystique becomes cured from her mutation, where we see her revert into a brunette. In First Class, she's a blonde. First Class also establishes that her blue form is her "true" form, which means she was born blue. If being "cured" in The Last Stand means she gains a human appearance, I'm going to assume that she had normal skin before her blueish scales. So which one came first?

- Moira Mactaggert seems to look about the same age in both First Class and The Last Stand, which is set decades apart.


Vreemd dat je dit niet is opgevallen als 'X-Men fan'.
Ik vind het leuke films, ik ben niet obsessief bezig met plotholes eruithalen. Maar euh, dit blijft een verkeerd topic voor dit gesprek.
Helemaal super.
pi_129675184
The Wolverine (2013) - IMDb

Verhaal:
Wolverine (Hugh Jackman), het meest beeldende personage uit de wereld van de X-Men, gaat in deze film naar het Japan van nu. In een voor hem onbekende wereld wordt hij geconfronteerd met onverwachte tegenstanders.
Wat volgt is een gevecht op leven en dood dat hem voor altijd zal veranderen. Voor het eerst in zijn leven is hij kwetsbaar en wordt hij lichamelijk en geestelijk zwaar op de proef gesteld. Niet alleen door het dodelijke staal van de Samurai, maar ook door zijn innerlijke gevecht tegen onsterfelijkheid. 

Beoordeling:
Hele leuke film! Als je een liefhebber bent van X-Men, Marvel, of superheldenfilms in het algemeen dan mag je deze zeker niet missen! Het geweld is ook omhoog getild tot wat er nog net kan in de US voor een PG-13 rating, vandaar dat de film in Nederland een 16+ rating heeft gekregen.
De gevechten met samuraizwaarden en ninja's zijn hardstikke vet en de treinscène ziet er in de trailer heel erg cheap uit, maar in de film is hij spectaculair! Het einde is weer een beetje verwarrend, maar al met al een goeie film.
Vergeet de post-credits scene niet! Deze maakt je warm voor X-Men: Days of Future Past (2014) - IMDb
Cijfer: 8/10
pi_129675961
Iron Man 3

Matige film, wel af en toe geinige sketches maar over het algemeen weinig actie in pak, voorspelbaar en het deed me vrij weinig.

IMDB: 7.6/10
Ik: 6.2/10
pi_129678354
[..] quote

Kijk en huiver.


En nog wat andere punten die niet in de video worden genoemd, en dan vergeet ik er nog een paar:

-
- In First Class, during the scene when Xavier uses Cerebro for the first time, we see a young Storm cameo. That would mean Storm in the trilogy should be about 50 years old. I'm sure this was made clearly for fan service, but I'm just sayin'.

- In The Last Stand, Mystique becomes cured from her mutation, where we see her revert into a brunette. In First Class, she's a blonde. First Class also establishes that her blue form is her "true" form, which means she was born blue. If being "cured" in The Last Stand means she gains a human appearance, I'm going to assume that she had normal skin before her blueish scales. So which one came first?



Vreemd dat je dit niet is opgevallen als 'X-Men fan'.
[/quote]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

wie zegt dat storm niet idd 50 is in de trilogy?

wat betreft mystique; ze veranderde zichzelf in een blonde vrouw, omdat ze dat kan door haar mutatie. waarschijnlijk was ze zonder gemuteerde cellen een brunette geweest. haar 'genezing' heeft haar gemuteerde (dominante) cellen vernietigd. Biologie; je hebt meerdere genen die allemaal zorgen voor een andere kleur ogen/haar/huid. alleen de dominante zorgen er voor dat je ze ook daadwerkelijk hebt.


en de actrices die Moira Mactaggert spelen hebben een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar. (en weet jij hoe vaak acteurs iemand spelen die hun eigen echte leeftijd is. (meestal niet namelijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door QEX op 04-08-2013 14:39:20 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 14:57:58 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129678977

Bekende Nederlanders die feest vieren op Ibiza,
een paar zijn er we leuk , Pip Pellens , Sanne Vogel en Simone Kleinsma,
Maar dat maakt het nog geen toffe film, Duurt ook nog eens veel te lang,.
Sla deze maar over, Costa en Vollemaan zijn korter en kijken beter weg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129684311
THE BIG WEDDING



Een film waar een hoop goeie acteurs in spelen, dus dat opzich aardig wat potentie heeft maar het helaas niet helemaal waarmaakt...
De acteerprestaties zijn opzich prima, en het verhaal tja.. het is een bekent verhaal.. maar als het goed uitgewerkt word dan kan het nog harstikke leuk en prima vermakelijk zijn..
Maar deze film doet dat helaas niet,


ongeveer tot net over de helft is het een prima film om te zien, hoewel in de gehele film nergens grappig word (heb nooit moeten lachen), is het 1e gedeelte wel leuk en vermakelijk om te zien... Heb heerlijk ontspannen gekeken.. en dacht halfverwege nog van goh wat een relaxte film!
Maar dan komt de 2e helft, en dan komen er allemaal gecompliceerde wendingen en flauwigheden de afbreuk doen op de film... en t hele relaxte gevoel weghalen...

Jammer!

Omdat ik me bij het eerste gedeelte toch vermaakt heb geef ik de film alsnog een 5.5
Komt hij een keer voorbij op tv is het prima te kijken, anders zou ik hem laten schieten
pi_129684447
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef casper019 het volgende:
THE BIG WEDDING

[ afbeelding ]

Een film waar een hoop goeie acteurs in spelen, dus dat opzich aardig wat potentie heeft maar het helaas niet helemaal waarmaakt...
De acteerprestaties zijn opzich prima, en het verhaal tja.. het is een bekent verhaal.. maar als het goed uitgewerkt word dan kan het nog harstikke leuk en prima vermakelijk zijn..
Maar deze film doet dat helaas niet,


ongeveer tot net over de helft is het een prima film om te zien, hoewel in de gehele film nergens grappig word (heb nooit moeten lachen), is het 1e gedeelte wel leuk en vermakelijk om te zien... Heb heerlijk ontspannen gekeken.. en dacht halfverwege nog van goh wat een relaxte film!
Maar dan komt de 2e helft, en dan komen er allemaal gecompliceerde wendingen en flauwigheden de afbreuk doen op de film... en t hele relaxte gevoel weghalen...

Jammer!

Omdat ik me bij het eerste gedeelte toch vermaakt heb geef ik de film alsnog een 5.5
Komt hij een keer voorbij op tv is het prima te kijken, anders zou ik hem laten schieten
Helemaal mee ééns ook gister gezien,kreeg er een John Lanting gevoel erbij. In de kast uit de kast.
Jammer met zo'n top cast. Ik durf het geen cijfer te geven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129684747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Frankenstein's Army (2013) - IMDb

Enkele jaren geleden maakte de Nederlander Richard Raaphorst 2 trailers voor het project Worst Case Scenario. Helaas ging de film (vooralsnog) nooit in productie, maar er was wel aardig wat hype rondom deze trailers:

Inmiddels is het Raaphorst gelukt een ander, maar toch vergelijkbaar project van de grond te krijgen met Frankenstein's Army. Helaas voor Raaphorst is zijn idee van Nazi zombies/monsters niet erg origineel meer en min of meer ingehaald door de tijd. Diverse films maakten al gebruik van dit idee, waarbij ik zelf de Zweedse film Død snø/Dead Snow (Død snø (2009) - IMDb) het meest geslaagd vond. Qua plot lijkt Frankenstein's Army in eerste instantie meer op Outpost en The Bunker, maar na een tijdje gaat het een compleet andere kant op en wordt het naar mijn bescheiden mening pas echt interessant.

De film speelt zich af aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Een groep Russische soldaten moet in Oost-Duitsland op zoek naar enkele vermiste kameraden, maar niet iedereen uit de groep blijkt dezelfde missie te hebben. Zo komen ze terecht in een oude bunker, waar Dr. Victor Frankenstein voor de Nazi's experimenten uitvoert en dan raakt de poep uiteraard de ventilator. Dit vrij simpele plot is een excuus om met een gigantisch arsenaal aan geniale monsters en gedrochten te komen. Vanaf het moment dat het losgaat is het gewoon een heerlijke achtbaanrit, voornamelijk met shaky cam geschoten. Ik ben eigenlijk al een tijdje uitgekeken op die shaky cam films, maar in dit geval werkt het erg goed en heb je eigenlijk het gevoel dat je in een bizarre videogame zit. Aanrader als je van dit soort film houdt :)

IMDB: 5.5
Voor mij toch wel een 7..ik ben gewoon een sucker voor dit soort films :D
Idd een dikke 7 ook omdat het een keertje niet Normandië, Ardennen etc is.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:30:00 #225
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_129685788
Dank mensen, weer wat films op mijn to-watch-lijst gezet:
- Mud
- Lola Rennt (nog steeeeeds niet gezien...)
- Northwest
- Holy Motors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')