abonnement Unibet Coolblue
pi_129409013
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat las je dan verkeerd :P maar ik weet niet hoe hygiënisch het bij jouw Action is? :+
Als ik eerlijk moet zijn beetje een bende de laatste keer, ouders laten een schorem gewoon los alsof het een speeltuin is.
En trekken alles over hoop, kleren en schoenen werden na het passen gewoon in het gang pad gepleurd :')

En het groepje tieners dat er werkt probeert alles beetje onder controle te houden.
Staat er een gozer buiten bij de ingang sjekkies te dampen gedraaid met A4 papier _O- _O-
Ja de eerste keer moest ik meteen aan die winkel in Usa denken Wall markt ofzo?

Hield er een beetje dit idee aan over,
Sssssuper gezellie lekker met de buurtjes Henk en Anita middagje na de #action *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_129409205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn beetje een bende de laatste keer, ouders laten een schorem gewoon los alsof het een speeltuin is.
En trekken alles over hoop, kleren en schoenen werden na het passen gewoon in het gang pad gepleurd :')

En het groepje tieners dat er werkt probeert alles beetje onder controle te houden.
Staat er een gozer buiten bij de ingang sjekkies te dampen gedraaid met A4 papier _O- _O-
Ja de eerste keer moest ik meteen aan die winkel in Usa denken Wall markt ofzo?

Hield er een beetje dit idee aan over,
Sssssuper gezellie lekker met de buurtjes Henk en Anita middagje na de #action *O* *O* *O*
_O- _O- _O-
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:47:53 #153
244933 trovey
Nachtoele
pi_129409320
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn beetje een bende de laatste keer, ouders laten een schorem gewoon los alsof het een speeltuin is.
En trekken alles over hoop, kleren en schoenen werden na het passen gewoon in het gang pad gepleurd :')

En het groepje tieners dat er werkt probeert alles beetje onder controle te houden.
Staat er een gozer buiten bij de ingang sjekkies te dampen gedraaid met A4 papier _O- _O-
Ja de eerste keer moest ik meteen aan die winkel in Usa denken Wall markt ofzo?

Hield er een beetje dit idee aan over,
Sssssuper gezellie lekker met de buurtjes Henk en Anita middagje na de #action *O* *O* *O*
Apart :P , zie hier wel eens aparte lui maar dat komt omdat die winkel ook in de buurt zit van een echte volksbuurt (sterker nog, die ligt er tegenover :')), de andere Action hier in de stad heeft weer ander publiek, die ligt weer in een gebied met veel studenten....ach, wat maakt het uit...ach, is weer eens ander publiek dan kak *) publiek in een dure parfumerie. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:50:33 #154
296595 foodlover
live and learn
pi_129409402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik zag ook wat coconut dingen bij Big Bazaar, weet niet welk merk. Stond wel dat het zonder parabenen e.d. was
Je hebt gelijk, ze hadden eerder wel Inecto, nu dus merk "Coconut Care".
Ik heb net even de ingredienten vergeleken met het origineel: exact dezelfde ingredienten, volgorde in samenstelling komt ook overeen, voor 1,49 vind ik het een prima shampoo.
pi_129409410
Ligt hier ook precies aan de rand van een echt volksbuurtje.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129409896
Verkopen ze ook stopnaalden???
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:10:26 #157
244933 trovey
Nachtoele
pi_129409928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef soapie het volgende:
Verkopen ze ook stopnaalden???
Nee, alleen zo'n rond doosje naainaalden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129409986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, alleen zo'n rond doosje naainaalden.
Jammer... Dan maar ergens anders zoeken.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:14:50 #159
244933 trovey
Nachtoele
pi_129410051
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:12 schreef soapie het volgende:

[..]

Jammer... Dan maar ergens anders zoeken.
Hema, fourniturenzaak.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  roze zaterdag 27 juli 2013 @ 18:15:12 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129410064
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:24 schreef soapie het volgende:

[..]

Niet dat ik weet..
Echt altijd kom ik daar en vergeet ik de dingen mee te nemen die ik moest hebben.. Zoals dit en ik ben ook cola vanille vergeten :') Wel eindelijk secondelijm gekocht, 3 tubetjes voor 50 cent yeah
Your beauty never ever scared me.
pi_129410219
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Echt altijd kom ik daar en vergeet ik de dingen mee te nemen die ik moest hebben.. Zoals dit en ik ben ook cola vanille vergeten :') Wel eindelijk secondelijm gekocht, 3 tubetjes voor 50 cent yeah
Heb ik ook altijd last van....

Trouwens die tip van hier om secondelijm in de koelkast te bewaren werkt echt goed!!!
pi_129428615
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:26 schreef soapie het volgende:

[..]

Vandaag zien staan in Rotterdam!!
Zuidplein toevallig?
  zondag 28 juli 2013 @ 12:00:07 #163
58711 soapie
Zeeperd
pi_129428823
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:50 schreef -Yuna- het volgende:

[..]

Zuidplein toevallig?
Nee berlagestraat
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 16:11:00 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129435683
action heeft toch zakken voor in de groene kliko?
ik zou er vanmorgen naar kijken, maar ik kwam met een fiets vol spullen thuis, maar vergeten naar die zakken te kijken :')
en ik heb ze wel nodig, we hebben van het weekend de groene kliko's zo goed schoongemaakt (omdat ze wegliepen van de maden :r ) dat ik het zonde vind om er weer zooi in te gooien en opnieuw maden te moeten ruimen
pi_129435740
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
action heeft toch zakken voor in de groene kliko?
ik zou er vanmorgen naar kijken, maar ik kwam met een fiets vol spullen thuis, maar vergeten naar die zakken te kijken :')
en ik heb ze wel nodig, we hebben van het weekend de groene kliko's zo goed schoongemaakt (omdat ze wegliepen van de maden :r ) dat ik het zonde vind om er weer zooi in te gooien en opnieuw maden te moeten ruimen
Wat stop jij in de groene container dat er maaien uit komen dan? Dode vissen uit de vijver ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_129435782
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
action heeft toch zakken voor in de groene kliko?
ik zou er vanmorgen naar kijken, maar ik kwam met een fiets vol spullen thuis, maar vergeten naar die zakken te kijken :')
en ik heb ze wel nodig, we hebben van het weekend de groene kliko's zo goed schoongemaakt (omdat ze wegliepen van de maden :r ) dat ik het zonde vind om er weer zooi in te gooien en opnieuw maden te moeten ruimen
Wat ook helpt is in een lege container een laagje krant te plaatsen. Wanneer de container dan geleegd wordt komt alles van de bodem mee.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 28 juli 2013 @ 16:30:58 #167
62419 CherryLips
chocoholic
pi_129436070
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat stop jij in de groene container dat er maaien uit komen dan? Dode vissen uit de vijver ofzo?
Groente, fruit. Dan krijg je ze ook hoor.
Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 16:47:44 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129436494
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat stop jij in de groene container dat er maaien uit komen dan? Dode vissen uit de vijver ofzo?
gewoon alles

gooi maar eens fruitresten in de kliko.
dat wandelt op een gegeven moment vanzelf weer naar buiten :r
  zondag 28 juli 2013 @ 16:50:21 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129436540
Met dit weer gebruik ik mijn groenbak alleen voor tuinafval. Fruit en groente gaan in plastic verpakt in de grijze kliko.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 16:50:27 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129436544
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ook helpt is in een lege container een laagje krant te plaatsen. Wanneer de container dan geleegd wordt komt alles van de bodem mee.
hebben we gedaan. jaar in jaar uit.
maar op een gegeven moment bleef dat zitten en toen hadden we een massief brok karton onderin.
dat was helemaal een geweldige bodem voor maden :{
dat heb ik nu een paar dagen in een laagje water laten weken en mbv een schep kreeg ik het er eindelijk uit.
en nu wil ik het in ieder geval zo lang het nog zomer is, zo lang mogelijk schoon houden dmv klikozakken

en bij mij gaan ook de resten uit het kippenhok in de groene kliko (poep, etensresten, kranten, zaagsel. dat geeft toch een zooi als dat nat wordt!
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 16:51:21 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129436564
quote:
9s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:50 schreef Copycat het volgende:
Met dit weer gebruik ik mijn groenbak alleen voor tuinafval. Fruit en groente gaan in plastic verpakt in de grijze kliko.
dat doe ik idd met bbq resten. met dit weer wandelt dit binnen een dag door de kliko :r
  zondag 28 juli 2013 @ 17:01:19 #172
244933 trovey
Nachtoele
pi_129436778
Ik heb niet eens een groene container, doen ze hier niet aan als je niet in een eengezinswoning woont. :') Vroeger hadden andere woningen dan eengezins wel een gezamenlijke groene container maar die is door de gemeente afgevoerd. :P Hier gaat bij warmte alles wat narigheid kan veroorzaken in een extra zakje zodat het echt potdicht de grijze bak in gaat.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129437739
bij de action hebben ze ook van die containerverfrisserpakken (vorige paar weken in de aanbieding)
Is een pak poeder die geuren opzuigen, maar ook voorkomen dat er iets op bodem achter blijft plakken.
pi_129444795
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hebben we gedaan. jaar in jaar uit.
maar op een gegeven moment bleef dat zitten en toen hadden we een massief brok karton onderin.
dat was helemaal een geweldige bodem voor maden :{
dat heb ik nu een paar dagen in een laagje water laten weken en mbv een schep kreeg ik het er eindelijk uit.
en nu wil ik het in ieder geval zo lang het nog zomer is, zo lang mogelijk schoon houden dmv klikozakken

en bij mij gaan ook de resten uit het kippenhok in de groene kliko (poep, etensresten, kranten, zaagsel. dat geeft toch een zooi als dat nat wordt!
Oh dat is vervelend! Mijn vader heeft dat probleem (voor hem gelukkig) niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129444856
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb niet eens een groene container, doen ze hier niet aan als je niet in een eengezinswoning woont. :') Vroeger hadden andere woningen dan eengezins wel een gezamenlijke groene container maar die is door de gemeente afgevoerd. :P Hier gaat bij warmte alles wat narigheid kan veroorzaken in een extra zakje zodat het echt potdicht de grijze bak in gaat.
Nja dat is het nadeel van hoogbouw. Heb ik ook :(.
En wij moeten betalen voor het gebruik van een ondergrondse container. Dus je gooit ook niet even iets kleins weg. :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')