abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:28:00 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_129692861
Leerdam deed ook wel aardig mee vandaag :Y
Havenaar die gewoon een goal verprutst :')
Pedersen is held :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:34:49 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_129693189
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Adelante het volgende:
Leerdam deed ook wel aardig mee vandaag :Y
Havenaar die gewoon een goal verprutst :')
Pedersen is held :7
Ja was een leuke wedstrijd, kon er helaas niet bij zijn omdat ik moest werken.
Maar heb 'm stiekem wel op tv gekeken :@
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:44:32 #53
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129693666
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Julie zijn verdedigend wel matig, maar ben dat wel gewend van Bosz vorig jaar, Kost jullie nog veel tegen goals.
Ok bedankt voor de tip gr gr
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:15 #54
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_129747800
Wat ik nog niet begrijp, is dat de Braziliaanse broers Anderson en Alex (linksback en rechtsback) nog niet bij het eerste spelen maar bij Jong Vitesse.
Als ze helemaal uit Brazilia komen moeten ze wel talent hebben toch? Bovendien zijn ze al 21 jaar en zijn links en rechtsback dun bezaaid.

Ze spelen al meer dan 2 jaar bij Jong Vitesse en hebben nog 2 jaar contract. Is er hier iemand die wel eens Jong Vitesse kijkt en weet of deze 2 er wat van kunnen of niet?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_129748534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is dat de Braziliaanse broers Anderson en Alex (linksback en rechtsback) nog niet bij het eerste spelen maar bij Jong Vitesse.
Als ze helemaal uit Brazilia komen moeten ze wel talent hebben toch? Bovendien zijn ze al 21 jaar en zijn links en rechtsback dun bezaaid.

Ze spelen al meer dan 2 jaar bij Jong Vitesse en hebben nog 2 jaar contract. Is er hier iemand die wel eens Jong Vitesse kijkt en weet of deze 2 er wat van kunnen of niet?
Ze staan beide op het SV forum nou niet bepaald bekend om hun kwaliteiten.
okeokeoke
pi_129761573
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is dat de Braziliaanse broers Anderson en Alex (linksback en rechtsback) nog niet bij het eerste spelen maar bij Jong Vitesse.
Als ze helemaal uit Brazilia komen moeten ze wel talent hebben toch? Bovendien zijn ze al 21 jaar en zijn links en rechtsback dun bezaaid.

Ze spelen al meer dan 2 jaar bij Jong Vitesse en hebben nog 2 jaar contract. Is er hier iemand die wel eens Jong Vitesse kijkt en weet of deze 2 er wat van kunnen of niet?
Ze kunnen er niks van. Had ergens gelezen dat ze de verkeerde alex en anderson hadden gecontracteerd, fout van een scout. Hoop niet dat het waard is maar we zitten wel vast aan de non-eu salarissen
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:01:54 #57
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_129761955
Da´s wel lelijk welke mongool heeft hun dan gescout.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:15:17 #58
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_129786182
Vitesse wil de selectie de komende weken graag nog versterken, maar is ondertussen ook bezig om huidige basiskrachten langer aan de club te binden.

De aanvallers Mike Havenaar en Marcus Pedersen (foto) hebben beiden nog een eenjarig contract en dat is voor Vitesse reden om met de spelers in gesprek te gaan. 'Voor jongens met een eenjarig contract zijn er twee routes: of ze verlengen hun contract of we proberen ze te verkopen', aldus technisch adviseur Ted van Leeuwen.

'Het is onwenselijk om spelers gratis de deur uit te laten lopen. Op het moment is er voor beide spelers wel belangstelling, maar het is niet concreet genoeg', weet Van Leeuwen.

Afgelopen zondag had Pedersen een basisplaats in het met 3-1 gewonnen thuisduel met Heracles Almelo, waarin hij de tweede Arnhemse treffer voor zijn rekening nam, terwijl Havenaar als invaller binnen de lijnen kwam.

Kan me ergens vaag herinneren dat vorig seizoen werd gezegd dat Pedersen mocht vertrekken....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_129794534
Vitesse heeft zich voor het versterken van de A-selectie opnieuw tot Chelsea gewend. De Arnhemmers huren Cristián Cuevas voor één seizoen van de Londense club, terwijl ook Lucas Piazón op weg lijkt naar de Gelredome.

Vitesse-trainer Peter Bosz stelde dit weekend nog dat hij momenteel met een te krappe selectie moet werken. Hij zal de komst van Cuevas daarom toejuichen. De achttienjarige Chileen is inzetbaar op de gehele linkerflank.

Cuevas is pas sinds twee weken officieel speler van Chelsea, dat hem voor circa twee miljoen euro overnam van het Chileense O'Higgins. Deze zomer was Cuevas actief op het WK Onder-20 in Turkije, waar hij met Chili strandde in de kwartfinale.

Behalve Cuevas, die nog wel wacht op een werkvergunning voordat hij inzetbaar is, kan Bosz op korte termijn vermoedelijk nog een speler van Chelsea verwelkomen in de persoon van Lucas Piazón.

De negentienjarige Braziliaanse schaduwspits kwam begin 2012 voor 7,5 miljoen euro over van São Paulo en speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor Málaga, waar hij tot elf competitieduels kwam.

Het is niet voor het eerst dat Vitesse spelers van Chelsea huurt. Patrick van Aanholt en Gaël Kakuta spelen dit seizoen voor het tweede opeenvolgende jaar op huurbasis in Arnhem, terwijl vorig seizoen ook Tomás Kalas dat deed. Tekenend voor de band tussen de twee clubs is dat Marco van Ginkel eerder deze zomer juist naar Chelsea vertrok.

(vi.nl)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:06:52 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_129794553
'Vitesse wil El Hamdaoui naar Arnhem halen"

De Marokkaanse aanvaller is op een zijspoor beland bij Fiorentina en zou volgens La Nazionale in de belangstelling staan van Vitesse. Eerder toonde ook FC Twente interesse, maar uiteindelijk vond de Enschedese club de aanvaller te duur.

El Hamdaoui zou bij Vitesse de opvolger moeten worden van de naar Swansea City vertrokken Wilfried Bony. De Arnhemmers hebben voor de spitspositie momenteel Mike Havenaar, Marcus Pedersen en Jonathan Reis, maar laatstgenoemde speler blijft kampen met een knieblessure.

El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor AZ en Ajax. Bij de Amsterdammers kende de Marokkaan een ongelukkige periode. Trainer Frank de Boer zette de aanvaller om disciplinaire redenen terug naar het tweede elftal.
pi_129803894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef dikkedaniel het volgende:
Da´s wel lelijk welke mongool heeft hun dan gescout.
Piet de Visser. :') No joke.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Forum Admin donderdag 8 augustus 2013 @ 21:23:03 #62
35723 crew  GGMM
pi_129844148
quote:
3s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef remlof het volgende:
'Vitesse wil El Hamdaoui naar Arnhem halen"

De Marokkaanse aanvaller is op een zijspoor beland bij Fiorentina en zou volgens La Nazionale in de belangstelling staan van Vitesse. Eerder toonde ook FC Twente interesse, maar uiteindelijk vond de Enschedese club de aanvaller te duur.

El Hamdaoui zou bij Vitesse de opvolger moeten worden van de naar Swansea City vertrokken Wilfried Bony. De Arnhemmers hebben voor de spitspositie momenteel Mike Havenaar, Marcus Pedersen en Jonathan Reis, maar laatstgenoemde speler blijft kampen met een knieblessure.

El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor AZ en Ajax. Bij de Amsterdammers kende de Marokkaan een ongelukkige periode. Trainer Frank de Boer zette de aanvaller om disciplinaire redenen terug naar het tweede elftal.

Ik dacht dat Vitesse geen spelers meer mocht kopen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 21:23:44 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129844169
er was toch aanvankelijk sprake van huur?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Forum Admin donderdag 8 augustus 2013 @ 21:24:04 #64
35723 crew  GGMM
pi_129844183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef rubbereend het volgende:
er was toch aanvankelijk sprake van huur?
Dan zou het logischer zijn ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:19:32 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_129846904
Europa :W
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129849456
Kashia :W

Wat een lachwekkende verdediger is dat toch geworden.
okeokeoke
pi_129854486
Ik zei toch dat een overwinning op ons niks voorstelde.
pi_129855779
Lullig voor Peter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129855843
Kut faalclub :r

Beetje de plaatsen in Europa op het spel zetten tegen Petrolul :r. Zwart gele homo's.
U MAD?
pi_129855865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Ze kunnen er niks van. Had ergens gelezen dat ze de verkeerde alex en anderson hadden gecontracteerd, fout van een scout. Hoop niet dat het waard is maar we zitten wel vast aan de non-eu salarissen
WTF is deze :').!!!!!!!!
_O-
U MAD?
pi_129856904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kut faalclub :r

Beetje de plaatsen in Europa op het spel zetten tegen Petrolul :r. Zwart gele homo's.
kssst ga eens naar je eigen topic, in plaats van hier Vitesse te bashen. :W
okeokeoke
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:44:38 #72
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_129858939
Mag vitesse nu wel geld uitgeven ipv enkel huren? Omdat we toch uit EL van uefa liggen?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:48:12 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129859059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Mag vitesse nu wel geld uitgeven ipv enkel huren? Omdat we toch uit EL van uefa liggen?
Volgens mij staan die zaken los van elkaar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:05:45 #74
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129859752
De UEFA regels gelden alleen voor clubs die Europees spelen. Maar de KNVB heeft eigen regels gemaakt waar je je alsnog aan moet houden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129875486
Piazon dus binnen, nu heeft een cv de prioriteit om die kutvent van een Kashia te vervangen
HAR!!! HAR!!11!!!1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')