abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 3 oktober 2000 @ 20:36:22 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_377121
Vanavond rond een uur of zes zat ik achter de decoder te kijken en waren er twee voorvallen die ik niet teruglas in de streams, maar die wel opvallend zijn (er gebeurt zowaar iets!)
Daarom noem ik ze hier even voor de volledigheid.

Eerst was er een flinke ruzie tussen Leo en Robin.
Toen ik er in viel, zat de hele groep aan tafel thee te drinken en koekjes van Miranda te eten. Leo zat naast Miranda en zat haar te stangen. Op een gegeven moment ging hij zover dat hij één van de koekjes uitspuugde. Robin reageerde zeer kwaad: "Nou moet je eens luisteren knul, je doet maar even normaal heb je dat begrepen!" Leo: "Wat nou knul, dat zijn mijn koekjes, knul, daar mag ik mee doen wat ik wil." Robin: "" Je kunt hier wel de hele tafel proberen mee te krijgen met die geintjes, maar dat gaat je bij mij niet lukken."

Dit ging nog even zo door. De rest van de tafel probeerde de boel te sussen door er lacherig over te doen (zenuwen).Uiteindelijk lukte dit. In het half uur daarna werd er echter door diverse mensen even apart bij Miranda op teruggekomen. Annet, Kim en Hiek verklaarden dit niet leuk te vinden van Leo, en vonden het dapper van RObin dat hij het voor Miranda opnam.
Dit krijgt m.i. een vervolg voor Leo, in de nominaties.

Volgende voorval, plm. drie kwartier later: Annet, Desiree en Hieke zitten bij elkaar. Annet: 'ik hoop wel dat een vrouw dit keer wint.' De anderen beamen dat. Dan zegt Annet ineens, half (?) voor de grap: jullie krijgen van mij wel 100 gulden hoor, als ik win. Hieke reageert geschrokken en zegt dat dit volgens de reglementen niet mag.
Hieke: "dat hebben ze vorig jaar toch ook gedaan, het geld gedeeld, en dat wilden ze nu niet weer hebben."

Grapje, of poging tot samenzwering van Annet. Iets er tussenin waarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 03-10-2000 20:47]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:33:43 #2
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_377206
Het laatste is denk ik gewoon een grapje. Het eerste niet. Leo is rare dingen aan het doen, het lijkt erop alsof ie mensen aan het uittesten is. Ik vind 'm niet bijster sympathiek, maar wel interessant en daarom moet ie nog maar een tijdje blijven. Door al die mooie maar nietszeggende mensen gebeurt er geen ruk in BB2 en ook steeds minder op dit forum.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_377345
Gert, grote klasse! Maar had je dit niet beter gewoon in het streamverslag kunnen zetten ipv een nieuw topic te openen?
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_377361
quote:
Op 03 oktober 2000 23:03 schreef ShroomHead het volgende:
Gert, grote klasse! Maar had je dit niet beter gewoon in het streamverslag kunnen zetten ipv een nieuw topic te openen?
--------------
En dat vraag je aan Gert, recidivist??
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:12:17 #5
862 Arcee
Look closer
pi_377365
quote:
Op 03 oktober 2000 20:36 schreef Gert het volgende:
Leo: "Wat nou knul, dat zijn mijn koekjes, knul, daar mag ik mee doen wat ik wil."
Jaaaaaaaa! BB wordt weer LEUK!!

Met andere woorden: Nederland stemt Leo er in de volgende ronde uit

  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:35:07 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377415
Jaja het is wat Arcee Nederland zuigt! Maar eerst moeten de bewoners nog op m stemmen maar dat zal idd wel gebeuren
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_377658
quote:
Op 03 oktober 2000 23:12 schreef Arcee het volgende:
Met andere woorden: Nederland stemt Leo er in de volgende ronde uit
Alleen als VOO het ook uitzendt.
pi_378124
Klasse Gert!! Dank je voor deze update. Misschien wil Leo wel graag genomineerd worden door de medebewoners. Als ie dan mag blijven dan denkt vast dat hij dezelfde weg kan bewandelen als Bart vorig jaar.
iedere keer genomineerd zijn maar publiek zegt Go!!, GO!!.......Nou jammer voor die Leo dan. Als hij genomineerd is gaatie dur direct uit!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 17:35:58 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_378174
kunnen we het dan zo stellen dat als VOO Leo eruit wil hebben zij dit zullen uitzenden? en zo niet... dan niet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_378176
Weet iemand Leo's sterrenbeeld ? Klinkt aardig naar Schorpioen....

Oh nee, Maagd. Net als Robin en Kim, vandaar die clashes.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 04-10-2000 17:43]

pi_378195
quote:
Op 04 oktober 2000 17:35 schreef Re het volgende:
kunnen we het dan zo stellen dat als VOO Leo eruit wil hebben zij dit zullen uitzenden? en zo niet... dan niet?
Nee, dat denk ik niet. Ze zenden het uit als het het meest spraakmakende is geweest, anders niet. Tenzij we weer een heleboel saaie dingen te zien krijgen; dan kan het zijn dat ze weer manipuleren... dat zou leuk zijn!
pi_378207
quote:
Op 04 oktober 2000 17:35 schreef Re het volgende:
kunnen we het dan zo stellen dat als VOO Leo eruit wil hebben zij dit zullen uitzenden? en zo niet... dan niet?
Dat kunnen we nog niet zeggen...Misschien dat VOO het vanavond uitzend. Indien dit niet wordt uitgezonden dan kunne we voor 99,9999% concluderen dat VOO ernstig manipuleerd
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_378273
quote:
Op 04 oktober 2000 17:53 schreef Letterman het volgende:
....... dan kunne we voor 99,9999% concluderen dat VOO ernstig manipuleerd
Nee toch ?! Dat méén je niet ?!!!
pi_378282
quote:
Op 04 oktober 2000 18:15 schreef Moor het volgende:
Nee toch ?! Dat méén je niet ?!!!
Denk jij dat dit wel gebeurd dan??
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 18:34:40 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_378319
Leo, * zucht *

Een beetje teveel zelfingenomen, een beetje te macho, een beetje te egoistisch, een beetjete aanwezig.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 4 oktober 2000 @ 20:25:09 #16
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_378618
Hoe Robin het opnam voor Daphne vond ik een beetje triest.
Net alsof Daphne zelf geen verweer had kunnen geven.

Als ik Leo was geweest had ik Robin over de tafel heen getrokken of gelijk wat agressie eruit gegooid en hem getracteerd op een dik oog.
Die hesses bemoeit zich met die klok en sloopt gelijk heel de tering zooi. Ferdi flipte als een stekker maar hield zich in, zagen jullie dat ook

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_378656
quote:
Op 04 oktober 2000 20:25 schreef Zuurtje het volgende:
Ferdi flipte als een stekker maar hield zich in, zagen jullie dat ook
Nee niet gezien, wanneer dan? Vertel ff, ik heb de uitzending opgenomen!

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 04-10-2000 20:39]

  woensdag 4 oktober 2000 @ 20:38:50 #18
6471 Bundy
according to moi
pi_378657
Je zag Ferdi denken ...."eins...zwei....drei..."
Wordt nog lachen. Die 2 zijn mekaar toch al heel de tijd te ontlopen omdat vooral Ferdi zich groen en geel loopt te ergeren aan Robin. Wordt knokke dus. En Miranda kan inderdaad niet voor zichzelf opkomen. Zwak typetje. Triest van Leo dat ie daar zo misbruik van maakt terwijl ie weet dat ze zich zwak in de groep voelt (nog wel tenminste). Maar dat beseft ie denk ik zelf ook wel nu. Vandaar zijn vertrek.
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 21:05:48 #19
862 Arcee
Look closer
pi_378741
quote:
Op 04 oktober 2000 20:38 schreef Bundy het volgende:
omdat vooral Ferdi zich groen en geel loopt te ergeren aan Robin.
Ik hoop dat Robin die hete aardappel die Vewdi in z'n keel heeft verder z'n luchtpijp indrukt.

Robin RULES
Fairdy SUCKS

pi_378770
quote:
Op 04 oktober 2000 20:38 schreef Bundy het volgende:
En Miranda kan inderdaad niet voor zichzelf opkomen. Zwak typetje.
ik denk dat dat wel meevalt en dat ze ons nog een keer goed verrast. Volgeens mij is dit een bijdehandte tante!
Saving the world in style...at least they say....
pi_378932
Op 04 oktober 2000 20:25 schreef Zuurtje het volgende:
Ferdi flipte als een stekker maar hield zich in, zagen jullie dat ook
quote:
Op 04 oktober 2000 20:38 schreef Brock het volgende:
Nee niet gezien, wanneer dan? Vertel ff, ik heb de uitzending opgenomen!
Gevonden!

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 04-10-2000 22:14]

  donderdag 5 oktober 2000 @ 18:26:30 #22
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_380227
Alleen mis ik nu net die Micheal Jackson handschoentjes van hem
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')