abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 20:36:04 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_377119
Zijn we iets vergeten? Dit topic bijvoorbeeld? Ik ben toch niet de enige gek die gekeken heeft? Toch? Hallo?

Er was natuurlijk weer geen ruk te beleven vanavond. Koos piest een potje vol voor de dokter, Kim en Georgie hebben losse handjes, Robin heeft een hekel aan kippen en Miranda was in beeld.

De dienstdoende redacteur die de weekopdracht heeft verzonnen mag worden opgehangen aan een Friese staartklok.

En verder?

Tja...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 03-10-2000 20:36]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:00:16 #2
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_377153
Ik vond de uitzending van vandaag wel weer grappig en vermakelijk. Vooral Robin, die bij mij gisteren nog hulde-punten scoorde, heb ik vandaag erg hard uitgelachen
Vooral toen hij zo hard door Kimmetje gedist werd: ontzettend veel moeite hebben met het doordraaien van de was terwijl zij het met het grootste gemak doet
En bij het maken van de bijl jezelf daarna ook nog es op je vingers slaan, sukkel!
Georgie is wel goed bezig, beetje Kimmetje scoren.
Ferdy ook wel, hij was de enige die niet zo mietig deed met de inzet voor het halen van de weekopdracht. En hij maakt het ook waar, hij is er veel mee bezig geweest en heeft volgens mij ook dat ding voor het grootste gedeelte in elkaar gezet.
Koos kan volgens mij beter het bejaardenhuis in met z'n zieke gedoe
Dus, dan weten jullie dat
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:06:33 #3
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_377160
Oh ja, kwas nog iets vergeten, Kimmetje zuigt wel erg lekker op die lollie
En dan ook nog zeggen: "Deze is eigenlijk wel een beetje te groot."
Ik had een reactie verwacht in de trand van:"Nou, de mijne is niet zo groot hoor, zou je daar op willen zuigen."
SVP: vergeef me voor deze kinderachtigheid
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:08:48 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_377162
Vergeven. We dachten precies hetzelfde.

Kimmie was inderdaad de held bij de waswringer en niet Robin. Lekker belangrijk!!!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:15:06 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377170
Kortom weer niets gemist!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 22:21:51 #6
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_377278
Robin heeft bepaalde trekjes die minder zijn.

Opdracht is slechts voor een paar mensen. De rest lijkt het een zorg te zijn. Op zich best een aardige opdracht. Iets intelligenter dan die BBpuzzel van vorig jaar.

  dinsdag 3 oktober 2000 @ 22:29:28 #7
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_377297
Intelligenter inderdaad, maar zoals je al zegt: er zijn maar een paar mensen wezenlijk geïnteresseerd in de weekopdracht, met name Ferdi en Leo. Daarom vind ik het een slechte weekopdracht. Je kunt onmogelijk met 12 mensen aan 2 klokken gaan sleutelen. De leukste opdrachten zijn toch die waarbij iedereen iets moet doen, zoals vorig jaar toen Mona onderuit ging op de evenwichtsbalk!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 03-10-2000 22:30]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_377331
na twee min of meer technische opdrachten en een fysieke misschien tijd voor een creative..

vb pottebakken (we hebben een oven !)
alle servies wordt weggedonderd..maak het zelf maar..en denk erom..jullie moeten er nog 2 maanden van vreten.. ZOIETS ?

pi_377718
Shit zeg, Kim weet niet wat een nymfomane is en vervolgens is een lolly al te groot... hoeveel plezier kun je daar nou mee hebben?

Koos is een oude zeurdoos (had hem er veel liever uit zien gaan dan Ali) en blijft dat ook. Definitely kandidaat om zelf op te stappen.

Annet is lief. Simpel, maar lief met een goed hart. Zij roelt bij de vrouwen!

Verder vind ik de uitzendingen er niet op vooruit gegaan sinds onze Darius zijn biezen moest pakken. Wat voor boeiende beelden hebben we nou helemaal gezien vandaag? Een zoveelste bevestiging dat zowel Georgie, Robin als Ferdi de 'hots' hebben voor Kim. Koos die zeurt. Bianca die irritant doet (Hey Guys!!). Hieke die er een beetje tussendoor surft. Weer die vogel van Robin.

  woensdag 4 oktober 2000 @ 12:04:53 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_377741
Volgens mij is het heel erg simpel, 12 mensen twee klokken en een paar groote ego's (sorry dat ik de namen niet weet, maar daar kijk in niet genoeg voor)

Dit gaat lijken op
A) Battle of the sexes
B) Suvival of the fittest
C) Battle of the giagants

Het is alleen maar bedoeld om de sfeer nog wat op te fok!ken, want wat gebeurd er als iemand
A) Wat stuk maakt
B) Wat fout doet
C) Wat zoek maakt

Dat wordt ruzzie, en je speelt met het eten van de rest, dus heb je een probleem, mensen die toch al onzeker zijn die worden nu nog zenuw achtiger of onzekerder. Want als je het fout doet heeft iemand anders minder te eten en dus krijg je ruzie. En dan begint het dus weer aantrekkelijk te worden voor de mensen om te kijken.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')