abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:38:08 #276
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_129388852


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
My hovercraft is full of eel.
pi_129388978
En ook al ken ik je niet, en ook al wist ik dat je me om 1 of andere reden veracht; ik heb van diep onder uit mijn hart mijn welgemeende medeleven aan je uitgesproken (over een situatie waar ik overigens niks van af wist). Om dan nu naar je achterlijke beschuldigingen te gaan zitten luisteren, dat heb ik niet verdiend.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:42:11 #278
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_129389017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Mij beschuldigen van trollen? Godverdomme zeg, dat je zo laag zou afzakken had ik niet gedacht. Ik heb altijd goede intenties gehad. Ik weet niet wat je fucking probleem is (met mij kennelijk), maar eerlijk gezegd ben ik nu wel klaar met je. Ik heb niemand lastig gevallen of gestalkt.

Ja, ik heb Joost wat DM's gestuurd. Big fucking deal? Hij was een (god hebbe zijn ziel) volwassen vent, ik DM'de niks aanstootgevends, niks stalkerigs, geen kwade bedoelingen.
En alle andere mensen om info te krijgen. Stfu.
pi_129389031
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

En alle andere mensen om info te krijgen. Stfu.
Onzin.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:43:37 #280
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_129389071
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
En ook al ken ik je niet, en ook al wist ik dat je me om 1 of andere reden veracht; ik heb van diep onder uit mijn hart mijn welgemeende medeleven aan je uitgesproken (over een situatie waar ik overigens niks van af wist). Om dan nu naar je achterlijke beschuldigingen te gaan zitten luisteren, dat heb ik niet verdiend.
Kerel, het zou wel helpen als je je niet in de slachtofferrol positioneert...
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:44:08 #281
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_129389091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Onzin.
Mij sowieso.
pi_129389124
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Kerel, het zou wel helpen als je je niet in de slachtofferrol positioneert...
Ik positioneer mijzelf niet in de slachtofferrol. Ik word afgeslacht door Laysa, want die wil niks anders horen dan ''Sam is de boze satan''.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Mij sowieso.
Ja, ik heb jou en D_K een paar DM's gestuurd om te achterhalen wat D_K nou voor werk deed.
Dat zijn er hoogstens een stuk of 7 geweest, in totaal.
pi_129389169
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Kerel, het zou wel helpen als je je niet in de slachtofferrol positioneert...
Ga jij eens genieten van je terras ipv fokken ;)
pi_129389289
En daarmee is deze discussie wat mij betreft ook wel afgelopen (tenzij je de noodzaak voelt om mijn ongelijk te bewijzen door de DM's naar jou en D_K via privé kanalen aan onze mede Nijmegen Fok!'ers te verspreiden, waarvoor mijn zegen want ik krijg van sommige Nijmegen topicers ook de vraag waarom ik nou eigenlijk zo gehaat ben hier). Het gaat namelijk voornamelijk D_K aan. En die kan er nu niet bij zijn overduidelijk. Want hoewel ik D_K helemaal niet kende, heb ik nog wel een zeker besef van mores waardoor ik liever niet over de rug van een reeds overleden mede-Fok!'er die nu niet zijn mening kan laten horen, deze discussie voer.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:54:21 #285
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_129389500
Waarom dan toch zo daarover doorgaan?
pi_129389555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan toch zo daarover doorgaan?
Gewoon dat wilde ik nog even gezegd hebben, omdat ik van sommige mensen hier DM's krijg met de vraag wat ik nou gedaan heb. Je mag er mee doen wat je wilt. Als je het nodig vindt om je mede Nijmegenaar topicers privé de DM's te laten lezen (want op Fok! pleuren mag obviously niet), dan moedig ik dat alleen maar aan.
pi_129389913
Het zou wel helpen als je niet zo zou reageren zoals jij reageert. :)

En laat Laysa gewoon met rust. Ze mag jou niet en leer daar mee leven. Die heeft al genoeg aan dr hoofd dus opbokken daarmee :{
pi_129389986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zou wel helpen als je niet zo zou reageren zoals jij reageert. :)
k
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129390043
Je vliegt er altijd zo vol in, en haalt dingen erbij die niet eens meer van toepassing zijn.

Sommige mensen hier in dit topic mogen je niet, sommige interesseren het niet en sommige vinden je wel aardig. Dat is het leven, ook op het internet :)
pi_129390468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je vliegt er altijd zo vol in

Sommige mensen hier in dit topic mogen je niet, sommige interesseren het niet en sommige vinden je wel aardig. Dat is het leven, ook op het internet :)
Rationeel verweer helpt tegen jullie niet. Ik weet hoe het leven werkt, don't patronize me. Mensen hebben over het algemeen een reden om andere mensen niet aardig te vinden. Prima. Hier is er niet zo'n reden. Ik word door bepaalde mensen veracht op ongefundeerde gronden, dat vind ik achterlijk. Dan nog, prima, don't like me, I don't care. Maar laat het dan niet telkens zo duidelijk blijken, als een zure kut, zoals bijvoorbeeld moblo het altijd doet. IMO hoor je je ten eerste als mod, ten tweede als volwassen persoon, en ten derde gewoon überhaupt niet, op die manier te gedragen in de omgang met mensen, en dan kun je mij wel zuur aankijken dat ik er ''zo in vlieg'', maar wees dan objectief genoeg om ook wat van de manier waarop bijv. moblo zich gedraagt te zeggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
en haalt dingen erbij die niet eens meer van toepassing zijn.
De hele kern van dit ''gezeik'' zijn die paar DM'tjes naar IB en D_K. Dus ik haal er alleen relevante zaken bij. Ik haal geen oude koeien uit de sloot.
pi_129390506
Dat is niet de kern van het gezeik. De kern van het gezeik is hoe je ooit het topic in trolmodus bent binnengevallen. Dat je daarna ook nog al die dms ging sturen heeft niet echt meegeholpen nee.
pi_129390561
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]
maar wees dan objectief genoeg om ook wat van de manier waarop bijv. moblo zich gedraagt te zeggen.
Ho Ho. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:

0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat mag, maar om dan meteen zo te gaan bitchen...

En ja: hij heeft een valse start gemaakt hier, maar de laatste tijd zie ik hem normaal posten. Dat het niet iedereens interesse heeft, soit. Maar dit gedoe is ook wel wat overdreven.


Eens :)
pi_129390731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is niet de kern van het gezeik. De kern van het gezeik is hoe je ooit het topic in trolmodus bent binnengevallen. Dat je daarna ook nog al die dms ging sturen heeft niet echt meegeholpen nee.
Die DM's zouden wat mij betreft helemaal niks uitgemaakt hoeven hebben. Ik heb grof genomen een humoristische DM uitwisseling met D_K gehad waar ik onder andere probeerde te achterhalen wat hij nou voor werk deed. En dan ook nog een paar DM's naar IB. En that's it. Om me daar nou misselijkmakende stalker om te noemen..

Trolmodus zou je me dan even aan moeten herinneren, want dat weet ik niet meer. Wat ik me kan herinneren is dat ik tijdens de intro in dit topic kwam kijken. Weet nog dat ik toen meldde dat ik militair wou worden (wat ik ondertussen ben) en vrij hard gebashed ben en me heb verweerd. Ik meldde ook dat ik halverwege de intro naar huis ging omdat ik ziek werd en wat voor mietje ik dan wel niet was.

DAT is wat ik me kan herinneren :).
pi_129390744
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ho Ho. :{

[..]

Oja, excuus.
pi_129390819
Naja, wij herinneren het ons blijkbaar wat anders. Maar we kunnen er eeuwig over door gaan of er gewoon over ophouden. :)

Ik kan iig niets aan de meningen van anderen doen. Maar ik vind wel dat mensen je gewoon normaal kunnen behandelen of negeren. En niet dat gebash.
pi_129390846
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, wij herinneren het ons blijkbaar wat anders. Maar we kunnen er eeuwig over door gaan of er gewoon over ophouden. :)

Ik kan iig niets aan de meningen van anderen doen. Maar ik vind wel dat mensen je gewoon normaal kunnen behandelen of negeren. En niet dat gebash.
Hier ben ik het in ieder geval helemaal mee eens ^O^.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:34:55 #297
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_129391140
Vroeger, toen er in deze reeks nog leuk gekletst werd O+
pi_129391254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Goed, tussen al dit gezeik kwam BGTes onschuldig haar Sloth plaatjes posten en deed ik tussen het verhitte gediscussiëer door wel even ''ghehe''. Dus bij deze BGTes: Sloths zijn fakking baas :P.
pi_129391255
Mooie tijden... toen baggerdonderdag er nog was...
Ja doei.
pi_129391347
:') :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')