abonnement Unibet Coolblue
pi_129174077
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik wil nu wel de director's cut zien, met de alternate ending :P
Yez, Ik ben er ook wel benieuwd naar. Gewoon om te zien of het ECHT zo slecht is.

En dat is dan een alternate ending van 3 kwartier he. :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 juli 2013 @ 00:58:03 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129176049
Only god forgives op usenet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129176266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Stefan het volgende:
Only god forgives op usenet
Tevens ook Oblivion
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 juli 2013 @ 01:16:42 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129176697
Ik las oblivion nog met japanse subs en slechte audio
Trouwns, zit 16 min in OGF en wat een vreselijke kutfilm
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129176878
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:16 schreef Stefan het volgende:
Ik las oblivion nog met japanse subs en slechte audio
720p web dl met dolby stereo
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!fotograaf zondag 21 juli 2013 @ 01:27:17 #206
364681 over_hedge
pi_129176991
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Stefan het volgende:
Only god forgives op usenet
nou daar wordt niemand blij van :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:42:48 #207
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129177389
Nee idd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129179807
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Pacific Rim geweest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Ik merkte wel dat ik onwillekeurig mijn spieren samenspande op gezette tijden in de film, dus af en toe was de actie toch wel lekker, ondanks alles. :P

En Tony Stark had zo'n ding in z'n eentje kunnen besturen :{w
Het actiedeel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, misschien beetje overbodige spoiler but better safe than sorry.
  zondag 21 juli 2013 @ 10:04:30 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129180691
Mensen met veel commentaar op PR snappen blijkbaar niet dat het een vleesgeworden mecha-anime was en daar succesvol in slaagde, inclusief alle stereotype karakters die daarbij horen.

De gevallen held met eergevoel, het timide meisje met killer instinct, de gestoorde professors, de generaal met een verborgen verleden, de zoon met daddy issues, de russen (zeggen welgeteld 3 zinnen, die Chinezen zelfs minder). En het stomme is: het werkt. Net zoals de groep stereotypen van Aliens werkte.

quote:
zaten we in :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129180964
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen met veel commentaar op PR snappen blijkbaar niet dat het een vleesgeworden mecha-anime was en daar succesvol in slaagde, inclusief alle stereotype karakters die daarbij horen.

De gevallen held met eergevoel, het timide meisje met killer instinct, de gestoorde professors, de generaal met een verborgen verleden, de zoon met daddy issues, de russen (zeggen welgeteld 3 zinnen, die Chinezen zelfs minder). En het stomme is: het werkt. Net zoals de groep stereotypen van Aliens werkte.

[..]

zaten we in :')
Jep, in dat opzicht is het geslaagd, maar dat maakt het verhaal niet meer onderhoudend of minder tenenkrommend cliché, inclusief de "het is allemaal eigenlijk de fout van het huidige milieubeleid"-moraal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de plotholes zijn soms ook gewoon te groot.
  zondag 21 juli 2013 @ 10:37:32 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181091
Dat de film faalt in de boxofice bewijst dat het bij mensen die geen manga lezen, de massa dus, niet aanslaat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129181159
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen met veel commentaar op PR snappen blijkbaar niet dat het een vleesgeworden mecha-anime was en daar succesvol in slaagde, inclusief alle stereotype karakters die daarbij horen.

De gevallen held met eergevoel, het timide meisje met killer instinct, de gestoorde professors, de generaal met een verborgen verleden, de zoon met daddy issues, de russen (zeggen welgeteld 3 zinnen, die Chinezen zelfs minder). En het stomme is: het werkt. Net zoals de groep stereotypen van Aliens werkte.
Dat wist ik niet eens. :P Misschien overweeg ik nu om het wel te kijken.
pi_129181171
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dat de film faalt in de boxofice bewijst dat het bij mensen die geen manga lezen, de massa dus, niet aanslaat
3e plek is toch niet heul slecht?
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 10:45:26 #214
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129181204
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:37 schreef Stefan het volgende:
Dat de film faalt in de boxofice bewijst dat het bij mensen die geen manga lezen, de massa dus, niet aanslaat
Of de film faalt aan de boxoffice valt nog maar te bezien. De filmwereld speelt zich voor een steeds groter deel af buiten de VS en PR is tot nu toe een groot succes in Azië. Ik denk ook dat de film zich niet voor niks in Hong Kong afspeelt, want als het een puur Amerikaanse aangelegenheid geweest was, zou het vast minder aanspreken in het Oosten. Na dit weekend weten we sowieso meer, want de film moet nog in een groot aantal markten openen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:08:18 #215
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181532
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

3e plek is toch niet heul slecht?
Nou, d film kostte 190 miljoen excl marketing, de openngsweekend is belangrijk.

In de vs zal de film niet meer succesvol worden, maar het klopt dat de film ook mikt op oosterse markten zoals mike zegt. Maar de film wordt niet t succes waar de studio op had gehoopt.

Mensen komen niet mee blind naar blockbusters, lone ranger flopte ook. En lowbudgetfilms als the purge and the conjuring verdienen vele malen hun budget terug.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 juli 2013 @ 11:13:23 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181614
Wat draait monsters inc OV op beroerde tijden, sluit slecht aan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 11:13:43 #217
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129181621
Er zit dus wel een verschil tussen Lone Ranger en Pacific Rim: Lone Ranger flopt echt overal en het was echt bizar dat die film ooit het groene licht gekregen heeft. Het is een concept dat mensen amper aanspreekt, matig uitgevoerd en zelfs Depp kan zo'n turkey niet redden.

Pacific Rim kostte ook echt een shitload aan geld en het is op zich ook bijzonder dat deze film in productie ging, want ze wisten van tevoren dat de film in de VS meer een nichemarkt bedient dan het grote publiek. Toch denk ik dat de gok zich uiteindelijk zal uitbetalen: de film opent overal in Azië op 1 (en ook op plekken als Rusland, waar hij zelfs 4 keer zoveel opbracht als de nummer 2 in z'n eerste week) en de grote openingen van China en Japan moeten daar nog volgen. Ik denk dat het zelfs mogelijk is dat PR zelfs zonder de VS z'n kosten al terug gaat verdienen. China is echt een enorme markt waar zo'n film zomaar 100 miljoen dollar kan gaan verdienen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:17:28 #218
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181686
Wat zijn films van de afgelopen paar maand die jullie echt goed vonden en welke minder

Goed
Oblivion
Croods
World war Z
Call girl
Despicable Me
Great gatsby
Springbreakers
Into darkess
Safe haven

Mwoah
Fast 6
Iron man 3
Epic
Gi joe
Snitch
Trance


Bah
Pacific rim
After earth
Man of steel
Grown ups 2
Sweeney

[ Bericht 3% gewijzigd door Stefan op 21-07-2013 11:23:39 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 juli 2013 @ 11:21:49 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181770
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:13 schreef Mike het volgende:
Er zit dus wel een verschil tussen Lone Ranger en Pacific Rim: Lone Ranger flopt echt overal en het was echt bizar dat die film ooit het groene licht gekregen heeft. Het is een concept dat mensen amper aanspreekt, matig uitgevoerd en zelfs Depp kan zo'n turkey niet redden.

Pacific Rim kostte ook echt een shitload aan geld en het is op zich ook bijzonder dat deze film in productie ging, want ze wisten van tevoren dat de film in de VS meer een nichemarkt bedient dan het grote publiek. Toch denk ik dat de gok zich uiteindelijk zal uitbetalen: de film opent overal in Azië op 1 (en ook op plekken als Rusland, waar hij zelfs 4 keer zoveel opbracht als de nummer 2 in z'n eerste week) en de grote openingen van China en Japan moeten daar nog volgen. Ik denk dat het zelfs mogelijk is dat PR zelfs zonder de VS z'n kosten al terug gaat verdienen. China is echt een enorme markt waar zo'n film zomaar 100 miljoen dollar kan gaan verdienen.
De film zal wel zn geld terugverdienen, dat denk ik ook wel. De film is geen vervolg en heeft geen a sterren, dat speelt ook mee. Hoewel sterren niks zeggen, after earth flopte ook terecht

Ik denk dat Brad Pitt wel verrast was dat zijn film alsnog een hit werd. Ik vond WWZ ook erg prettig, de film heft een hart en veel spanning. Ben blij dat ie de hele derde acte heeft weggooid en opnieuw heeft gedraaid
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 11:22:34 #220
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_129181783
Goed:
Star Trek Into Darkness
Fast & Furious 6
Pacific Rim
The Great Gatsby

Mwah:
GI Joe
Hangover 3
Olympus Has Fallen
Oblivion

Bah:
Man of Steel
Iron Man 3
A Good Day to Die Hard

De films bij 'Bah' zijn ook weer niet superslecht, maar ze vielen gewoon zwaar tegen en verdienen daarom niet meer waardering.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:25:44 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129181844
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:28 schreef bigbass het volgende:

[..]

Jep, in dat opzicht is het geslaagd, maar dat maakt het verhaal niet meer onderhoudend of minder tenenkrommend cliché, inclusief de "het is allemaal eigenlijk de fout van het huidige milieubeleid"-moraal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de plotholes zijn soms ook gewoon te groot.
En een nucleaire reactor die ontploft bij een meltdown, tjah... Weetje, eigenlijk kunnen die gigantische robotten niet eens he, laat staan dat hij een schip als knuppel gebruikt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Of de film faalt aan de boxoffice valt nog maar te bezien. De filmwereld speelt zich voor een steeds groter deel af buiten de VS en PR is tot nu toe een groot succes in Azië. Ik denk ook dat de film zich niet voor niks in Hong Kong afspeelt, want als het een puur Amerikaanse aangelegenheid geweest was, zou het vast minder aanspreken in het Oosten. Na dit weekend weten we sowieso meer, want de film moet nog in een groot aantal markten openen.
Dat, en Hong Kong/Azie is ook de oorsprong van het genre. Ik vond hem moddervet en de plotholes die erin zaten stoorde me totaal niet omdat ik in serieuzere sci-fi-actiefilms grotere en storendere ben tegengekomen waar ik vervolgens niemand over hoor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 21 juli 2013 @ 11:25:53 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181846
Gatsby vergeten
Ik zag de trailer en dacht dat t kut was maar wat een goede film

Spring Breakers met tegenzin gekeken, had 2 uur niks te doen en gemixte recensies gelezen, maar wat vond ik t een goede film, geweldig

Only God Forgives and Place Pines op video gekeken maar wat was dag wanstaltig slecht vond ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_129181869
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JUIST. Dankjewel.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 juli 2013 @ 11:28:48 #224
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181901
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En een nucleaire reactor die ontploft bij een meltdown, tjah... Weetje, eigenlijk kunnen die gigantische robotten niet eens he, laat staan dat hij een schip als knuppel gebruikt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me afvroeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 juli 2013 @ 11:32:26 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129181965
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


[spoiler]Sommige mensen die hier naar toe gaan om een geloofwaardig en diepgaand verhaal te verwachten
Ik ga graag mee in scifi, maar interne logica is wel belangrijk voor mij. WWZ ga ik mee dat er zombies zijn die sneller zijn dan Bolt, bij despicable me ga ik mee dat er Minions bestaan,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')