abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151410596
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 01:13 schreef Inspireme het volgende:
Mijn zorgverzekering vergoedt het alleen wanneer er een verschil van meer dan 4 diopitreen zit tussen beide ogen. Denk er over na om over te stappen.
Ik zit nu ook te kijken naar de verschillende methodes, LASEK heeft wel mijn voorkeur. Daarnaast ben ik 18 en ik ben bang dat mijn ogen nog achteruit zullen gaan en of het niet verstandig is dat ik een paar jaar hiermee wacht.
Ben mijn maandlenzen iig zat!
ik betaalde 1400,- voor lasek, wel een halve week pijn gehad en 2 weken wazig zicht!!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef Woppah het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden (5 februari) de FemtoLASIK behandeling bij IVC gedaan, wat op zich goed is bevallen. De pijn was snel weg en niet heftig en kon al snel weer goed door m'n ogen kijken. In het begin was mijn linker oog nog wazig, rechts zag ik al snel vrij goed door. De volgende dag zag ik door beide ogen vrij goed, maar rechts minder dan links (als in ik kan minder ver ermee scherp kijken). Tot op heden is dit nog niet verbeterd. (Ja, ik weet het is nog maar 2 dagen geleden). Bij de eerste controle een dag na de behandeling was de conclusie dat de flapjes nog goed zitten. Dat zitten ze nu als het goed is nog steeds en hier maak ik mij niet zo druk om.

Ik kom af van -2.0, cilinder -0.5 en -2.25 met cilinder -0.25. Na schatting denk ik dat ik links nog een sterkte van -0.25 heb en rechts nog wat meer, misschien -0.5.

Zijn er mensen die zelfs met zo'n lage sterkte voor de behandeling ook nog een reststerkte hadden en is dit helemaal goed gekomen? De kliniek zelf zegt dat het nog door de droogte komt, maar ik denk niet dat dit het geval is.

Ik heb in ieder geval geen last van bijeffecten, daar ben ik heel blij mee :)
voor hoeveel?
pi_151410790
2 weken wazig zicht? :X

Wel goedkoop opzich, is dat incl vergoeding van je zorgverzekering?
pi_151410887
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 08:30 schreef Inspireme het volgende:
2 weken wazig zicht? :X

Wel goedkoop opzich, is dat incl vergoeding van je zorgverzekering?
ik had -3 en -2 met lage cilinders en kwam op 1400,- uit. alle voor- een nacontroles worden vergoed door hen. ik zit bij zekur en kreeg niks vergoed bij eyellow...

woensdag werd ik gelaserd, toen 2 dagen pijn, daarna 2 dagen helse pijn omdat mijn beschermlens was ingescheurd :X -> verwijderd en nergens meer last van. door de littekenvorming heb ik 2 weken wazig zicht gehad. alsof je een dikke haar in je oog hebt, hierdoor had ik moeite met lezen etc. fietsen ging nog wel, maar autorijden beslist niet!!! na die 2 weken begon het zicht weer een stuk beter te worden en na een maand had ik nergens meer last van. flink moeten afzien, maar aangezien je er jaren plezier van hebt toch de moeite waard!!

de operatie zelf is ook onprettig met als dat geschraap maar duurt kort, de dagen erna zul je wel flink pijn gaan lijden! :%
pi_151411295
Iemand ervaring met laseren die een afwijking heeft in de orde van grootte van +5 én een cilinderafwijking?
pi_151411326
Bij Zilverenkruis Achmea vergoeden ze de behandeling 100% (3 sterren) tot ¤2000,- en ook nog eens ¤500,- korting en volgens mij krijg je ook nog 10 - 20% korting als je het laat doen bij een kliniek die gecontracteerd is met hun, zoals Bergmans.

Dat zou betekenen dat de behandeling vrijwel gratis is en dus mij niets zal kosten. Maar dat lijkt me zo vreemd, is dat wel waar?
pi_151421600
k denk er nu al een tijd over na om mijn ogen te laten laseren; beiden -2,75.
Tot nu toe ben ik naar Visus geweest. Bij Visus heeft de oogarts nooit mijn ogen bekeken tijdens het vooronderzoek. :? :?

Ik wil graag (als het kan) de behandeling in Amsterdam laten doen zodat een taxi mij snel kan thuisbrengen.

Afijn; nu blijven in Amsterdam de volgende voor mij over:
-International Vision Centers
-Care vision
-Vision oogkliniek
-(evt.) Rijnzicht
-(evt.) Bergmanclinics

Wie raden jullie aan ? :)
pi_151421620
Oh en wat ik mij afvraag...

Voor de mensen die 's avonds halo's zien....hebben jullie wavefront genomen?
  maandag 6 april 2015 @ 17:12:55 #158
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_151422123
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:57 schreef Woman1 het volgende:
Oh en wat ik mij afvraag...

Voor de mensen die 's avonds halo's zien....hebben jullie wavefront genomen?
Ik heb ook wavefront gehad.

Of je last gaat krijgen 's avonds ligt aan de grootte van je pupil. Heb je van nature een grote pupil, zal die in het donker groter worden dan het behandelde gebied.
Wavefront heeft te maken met een meer fijnmazige behandeling van je oog. Het behandelde gebied wordt daarmee niet groter.

De uitstraling van koplampen en achterlichten is irritant, maar je went er wel aan.
pi_151422289
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:12 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Ik heb ook wavefront gehad.

Of je last gaat krijgen 's avonds ligt aan de grootte van je pupil. Heb je van nature een grote pupil, zal die in het donker groter worden dan het behandelde gebied.
Wavefront heeft te maken met een meer fijnmazige behandeling van je oog. Het behandelde gebied wordt daarmee niet groter.

De uitstraling van koplampen en achterlichten is irritant, maar je went er wel aan.
Ahja, goed om te weten. :)
Ik vind het zo lastig om de juiste oogarts te vinden. Het is mij opgevallen dat een aantal niet BIG- geregistreerd zijn of behoren tot de lijst van Nederlandse refractiechirurgen.
Het laat al zien wat voor vrije speling deze artsen momenteel hebben... :X
pi_151422843
Gewoon naar Istanbul gaan. :Y De artsen daar hebben veeeeeel meer ervaring dan de artsen in Nederland.
pi_151422917
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon naar Istanbul gaan. :Y De artsen daar hebben veeeeeel meer ervaring dan de artsen in Nederland.
Nee dankje ;-). Je loopt in NL als je complicaties hebt al tegen een deur aan, laat staan in een land waar je taal niet kent/geen nationaliteit hebt/je rechten niet kent plus je het geld niet hebt om telkens heen en weer te gaan.
pi_151422932
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:12 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

.
Welk type laserbehandeling heb je gedaan? :)
pi_151423091
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef Woman1 het volgende:

[..]

Nee dankje ;-). Je loopt in NL als je complicaties hebt al tegen een deur aan, laat staan in een land waar je taal niet kent/geen nationaliteit hebt/je rechten niet kent plus je het geld niet hebt om telkens heen en weer te gaan.
Daarom niet op eigen houtje gaan, maar via een kliniek in NL... :Y
pi_151423251
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Daarom niet op eigen houtje gaan, maar via een kliniek in NL... :Y
Still, het is hetzelfde water waar in je zwemt. Denk je dat de kliniek in NL verantwoordelijkheid neemt voor wat in Turkije zal gebeuren? Ik heb er wel een paar verhalen van. Plus qua kosten scheelt het niet veel, dan liever dat iemand wat langer spaart.
Maar goed, iedereen mag doen wat hij wil hoor. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Woman1 op 06-04-2015 17:53:31 ]
pi_151423626
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Woman1 het volgende:

[..]

Still, het is hetzelfde water waar in je zwemt. Denk je dat de kliniek in NL verantwoordelijkheid neemt voor wat in Turkije zal gebeuren? Ik heb er wel een paar verhalen van. Plus qua kosten zou je het niet moeten doen, dan liever dat iemand wat langer spaart.
Maar goed, iedereen mag doen wat hij wil hoor. :)
http://dunyaeye.nl/kosten-ogen-laseren/

Een levenslange garantie: herbehandeling voor een zacht prijsje..

Aangezien je de behandeling hier betaalt zullen zij uiteraard de verantwoordelijkheid op zich nemen. Maar goed, als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je dat zeker niet doen.


Voor minder dan ¤2000 heb ik anderhalve week vakantie (Istanbul) + ooglaserbehandeling (ilasik+wavefront) van een ervaren chirurg gehad. 8-)
  maandag 6 april 2015 @ 20:02:13 #166
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_151428032
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef Woman1 het volgende:

[..]

Welk type laserbehandeling heb je gedaan? :)
Lasik intalase
pi_153385285
Iemand hier ervaring met Vision?
Die zitten in Eindhoven en Amsterdam, maar de behandelingen vinden alleen plaats in Amsterdam toch?
pi_153452074
Ik heb morgen een vooronderzoek...
En ik zat een beetje "horror" verhalen te lezen over behandelingen die niet helemaal goed zijn gegaan

Had ik beter niet kunnen doen :'(
pi_153453514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb morgen een vooronderzoek...
En ik zat een beetje "horror" verhalen te lezen over behandelingen die niet helemaal goed zijn gegaan

Had ik beter niet kunnen doen :'(
wat ben je kwijt? denk dat ik met 1400,- bij eyellow nog het goedkoopst zit van iedereen in NL.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:02:00 #170
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_153454592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb morgen een vooronderzoek...
En ik zat een beetje "horror" verhalen te lezen over behandelingen die niet helemaal goed zijn gegaan

Had ik beter niet kunnen doen :'(
Ik denk dat het juist goed is om die horrorverhalen te lezen. Besef je ook waar je aan begint en wat de risico's zijn.
Ergens blind (hihi) instappen kan nooit ergens goed voor zijn.
  donderdag 11 juni 2015 @ 23:10:25 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_153454968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Beursaap het volgende:

[..]

wat ben je kwijt? denk dat ik met 1400,- bij eyellow nog het goedkoopst zit van iedereen in NL.
Ik weet niet of nou zo blij zou zijn met cheapy cheapy ooglasertjes.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_153460659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Beursaap het volgende:

[..]

wat ben je kwijt? denk dat ik met 1400,- bij eyellow nog het goedkoopst zit van iedereen in NL.
Geen idee
Ik krijg vanmiddag een vooronderzoek, en dan hoor ik wel meer.
pi_153460953
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet niet of nou zo blij zou zijn met cheapy cheapy ooglasertjes.
ben nu een half jaar verder en heb nergens last van, we leven niet in een bananenrepubliek!
pi_159478092
Ben nu een jaar verder en heb alleen nog last van m'n traanvocht. Voordat ik ging laseren was dit ook al van slechtere kwaliteit. Sinds het laseren is dit nog ver achteruit gegaan. Hierdoor heb ik last van streepvorming enzo. Heb er nu spul voor gekregen maar zal pas over 2 maanden echt effect gaan hebben. Iemand die ook dit probleem heeft?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:06:06 #175
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160757215
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 06:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Geen idee
Ik krijg vanmiddag een vooronderzoek, en dan hoor ik wel meer.
En? Ben je de behandeling ondergaan? :)
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:06:53 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160757229
Weer even een schopje.
De volgende week heb ik op maandag vooronderzoek en de behandeling staat ook al vast op donderdag (mochten mijn ogen geschikt zijn om te laseren).
Ik hoop heel erg dat de Relex Smile methode bij mij toegepast kan worden, ben erg benieuwd naar wat er uit het onderzoek komt.
Ik kijk erg uit naar de behandeling, ben echt de dagen af aan het tellen haha.

Ik heb nu -3,75 en -4 in mijn ogen (in de bril -4 en -5).
De kosten voor deze behandeling zijn 3600 euro.

Hoe gaat het bij jullie allemaal die een ooglaserbehandeling hebben ondergaan?
En zijn er meer mensen die een behandeling op de planning hebben staan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160757393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:06 schreef Luxuria het volgende:

Weer even een schopje.
De volgende week heb ik op maandag vooronderzoek en de behandeling staat ook al vast op donderdag (mochten mijn ogen geschikt zijn om te laseren).
Ik hoop heel erg dat de Relex Smile methode bij mij toegepast kan worden, ben erg benieuwd naar wat er uit het onderzoek komt.
Ik kijk erg uit naar de behandeling, ben echt de dagen af aan het tellen haha.

Ik heb nu -3,75 en -4 in mijn ogen (in de bril -4 en -5).
De kosten voor deze behandeling zijn 3600 euro.

Hoe gaat het bij jullie allemaal die een ooglaserbehandeling hebben ondergaan?
En zijn er meer mensen die een behandeling op de planning hebben staan?
3600,-????????? Jesus Christus! Daar koop je een auto voor!

Ik heb 1400,- betaald (-1,75/-3) en heb nu last van traanvocht dat niet goed over m'n ogen loopt. Vanmiddag word ik gebeld door de optometrist.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:52:17 #178
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160759313
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:14 schreef Beursaap het volgende:

[..]

3600,-????????? Jesus Christus! Daar koop je een auto voor!

Ik heb 1400,- betaald (-1,75/-3) en heb nu last van traanvocht dat niet goed over m'n ogen loopt. Vanmiddag word ik gebeld door de optometrist.
Over het algemeen kost een Lasik behandeling rond de 2000 euro. Een paar jaar geleden kostte laseren ook nog rond de 3000 euro.

De behandeling die ik wil laten doen, is een nieuwe en betere behandeling, daarom is die zo duur.
Op andere plekken wordt die zelfs voor >4000 euro aangeboden.

Ik heb het ervoor over :)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160759349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:52 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Over het algemeen kost een Lasik behandeling rond de 2000 euro. Een paar jaar geleden kostte laseren ook nog rond de 3000 euro.

De behandeling die ik wil laten doen, is een nieuwe en betere behandeling, daarom is die zo duur.
Op andere plekken wordt die zelfs voor >4000 euro aangeboden.

Ik heb het ervoor over :)
Wat is er dan zoveel beter aan? Lasik/lasek werkt gwn prima hoor.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:57:35 #180
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_160759416
Goedkoop is duurkoop in sommige gevallen, voor mijn ogen wil ik dat risico i.i.g. niet lopen. Ik heb een vergelijkbaar bedrag betaald destijds. De behandeling kostte 4000 euro, kreeg 500 euro korting via de zorgverzekeraar en 1000 euro vergoeding dus uiteindelijk 2500 kwijt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:12:35 #181
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160759729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:54 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Wat is er dan zoveel beter aan? Lasik/lasek werkt gwn prima hoor.
Omdat met de nieuwe methode er helemaal geen flapje gemaakt wordt.
Er wordt enkel een incisie van zo'n 3 mm gemaakt en dat is alles.

Dat heeft verschillende voordelen ten opzichte van Lasek/Lasik, namelijk (even gejat van een site):

- Geen flap meer benodigd, dus geen risico op verlies of verplaatsing van de flap
- Veiliger door minimale incisie, het hoornvlies blijft stabieler van vorm na de ingreep (de biomechanische functie van het hoornvlies wordt hierdoor minimaal beïnvloed)
- Minder droogte na de behandeling; door de kleine incisie worden minder zenuwvezels beschadigd
- Geen plooitjes in het hoornvlies, de buitenste lagen van het hoornvlies blijven bijna volledig intact
- U kunt meestal binnen enkele dagen zonder risico sporten en werken
- Nog snellere stabiliteit van uw gezichtsscherpte (binnen 2 tot 3 weken)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160760477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:06 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En? Ben je de behandeling ondergaan? :)
Nee, ik heb er vanaf gezien.
Ik had in die periode veel last van mijn ogen (hooikoorts), en ik las destijds ook dat toch een hoop mensen een lange tijd na de behandeling toch nog bepaalde complicaties hebben zoals vlekjes voor de ogen enzo..
Dat heeft mij toch een beetje bang gemaakt ofzo :') :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 13:48:06 ]
pi_160761000
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:12 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Omdat met de nieuwe methode er helemaal geen flapje gemaakt wordt.
Er wordt enkel een incisie van zo'n 3 mm gemaakt en dat is alles.

Dat heeft verschillende voordelen ten opzichte van Lasek/Lasik, namelijk (even gejat van een site):

- Geen flap meer benodigd, dus geen risico op verlies of verplaatsing van de flap
- Veiliger door minimale incisie, het hoornvlies blijft stabieler van vorm na de ingreep (de biomechanische functie van het hoornvlies wordt hierdoor minimaal beïnvloed)
- Minder droogte na de behandeling; door de kleine incisie worden minder zenuwvezels beschadigd
- Geen plooitjes in het hoornvlies, de buitenste lagen van het hoornvlies blijven bijna volledig intact
- U kunt meestal binnen enkele dagen zonder risico sporten en werken
- Nog snellere stabiliteit van uw gezichtsscherpte (binnen 2 tot 3 weken)
Klinkt wel goed! Voor mij te laat, ik heb voor Lasek gekozen en dat heb ik geweten ook!! :X :%
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:13:45 #184
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160761254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:02 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Klinkt wel goed! Voor mij te laat, ik heb voor Lasek gekozen en dat heb ik geweten ook!! :X :%
Ja? Veel last van gehad? :o
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:15:57 #185
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160761302
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:42 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nee, ik heb er vanaf gezien.
Ik had in die periode veel last van mijn ogen (hooikoorts), en ik las destijds ook dat toch een hoop mensen een lange tijd na de behandeling toch nog bepaalde complicaties hebben zoals vlekjes voor de ogen enzo..
Dat heeft mij toch een beetje bang gemaakt ofzo :') :@
Ja het zijn toch je ogen en dat moet je voor jezelf afwegen of je dat aandurft of niet :)
Ik durf het op zich wel goed aan, als je ziet dat er dagelijks al tientallen mensen gelaserd worden in heel Nederland. Daar tegenover zijn er volgens mij naar verhouding best weinig mensen die er echt vervelende complicaties aan overhouden op de lange termijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160761759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja? Veel last van gehad? :o
Behandeling deed gruwelijke pijn erna: 3 dagen lopen kermen. Daarna 2 weken wazig zicht. Nu sinds oktober last van wazig zicht doordat m'n oogvocht niet goed vlak over m'n hoornvlies stroomt. Karma!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:34:26 #187
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160762675
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:40 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Behandeling deed gruwelijke pijn erna: 3 dagen lopen kermen. Daarna 2 weken wazig zicht. Nu sinds oktober last van wazig zicht doordat m'n oogvocht niet goed vlak over m'n hoornvlies stroomt. Karma!
Dat is wel echt minder.
Heb je er nu achteraf spijt van?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160764528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:34 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is wel echt minder.
Heb je er nu achteraf spijt van?
Tsja, ik krijg er nu druppels en zalf tegen, als die niet aanslaan is het wel karma ja.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:34:56 #189
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160854484
Gisteren onderzoek gehad, ik ben geschikt voor de Relex Smile methode.
De Femto Lasik/Intralasik kan sowieso niet bij mij want daarvoor heb ik te dun hoornvlies.

Donderdag is het dan zo ver, ik vind het erg spannend!
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:37:07 #190
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_160882741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Luxuria het volgende:
Gisteren onderzoek gehad, ik ben geschikt voor de Relex Smile methode.
De Femto Lasik/Intralasik kan sowieso niet bij mij want daarvoor heb ik te dun hoornvlies.

Donderdag is het dan zo ver, ik vind het erg spannend!
Succes morgen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:41:16 #191
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160883989
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:37 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Succes morgen!
Dankje! :)
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 24 maart 2016 @ 08:50:37 #192
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160904276
Ik had wel verwacht dat hier meer mensen op Fok! zouden zijn die de ogen gelaserd hebben!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160912344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik had wel verwacht dat hier meer mensen op Fok! zouden zijn die de ogen gelaserd hebben!
Vast wel, schop het topic nog een keer in de lijst.

Ik heb het overigens niet gedaan.
pi_160914061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik had wel verwacht dat hier meer mensen op Fok! zouden zijn die de ogen gelaserd hebben!
En? Hoe ging het?
pi_160914616
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:34 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is wel echt minder.
Heb je er nu achteraf spijt van?
Sinds een week gebruik ik Liposic en ik kan alweer stukken beter zien! Als de behandeling echt goed aanslaat kan ik zeggen dat ik er achteraf geen spijt van heb :%
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:07:59 #196
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160932181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Peunage het volgende:

[..]

En? Hoe ging het?
Heel erg goed!
Even in het kort want ik zit mobiel. Gisteren rond 16.30u ben ik gelaserd, zo'n 3 uur later was het brandende gevoel in mijn ogen weg en kon ik ondertitels op TV al redelijk lezen.
Vanochtend om 9.30 uur controle gehad en zag al bijna 100%! Nog niet helemaal scherp, dat moet de komende weken nog bijtrekken.

De behandeling zelf viel ook heel erg mee, duurde nog net geen 10 minuten in totaal.

Al met al is het dus super gegaan en ik ben nu 1 dag later al superblij met het resultaat :)
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:03:07 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160940521
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik had wel verwacht dat hier meer mensen op Fok! zouden zijn die de ogen gelaserd hebben!
Ik wel, nu 5 jaar geleden. Bij het nu failliette Optical Express.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_160940781
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Heel erg goed!
Even in het kort want ik zit mobiel. Gisteren rond 16.30u ben ik gelaserd, zo'n 3 uur later was het brandende gevoel in mijn ogen weg en kon ik ondertitels op TV al redelijk lezen.
Vanochtend om 9.30 uur controle gehad en zag al bijna 100%! Nog niet helemaal scherp, dat moet de komende weken nog bijtrekken.

De behandeling zelf viel ook heel erg mee, duurde nog net geen 10 minuten in totaal.

Al met al is het dus super gegaan en ik ben nu 1 dag later al superblij met het resultaat :)
^O^
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:17:56 #199
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_160941014
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik wel, nu 5 jaar geleden. Bij het nu failliette Optical Express.
Wut zijn die failliet joh? Die deden zoveel behandelingen. Daar heb ik het ook laten doen. Geen seconde spijt. Beste beslissing van mijn leven.
pi_160941149
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik had wel verwacht dat hier meer mensen op Fok! zouden zijn die de ogen gelaserd hebben!
Ik kon niet gelaserd worden (doen ze tot -9) dus heb ik lensjes laten implanteren. ^O^

Ik heb ze sinds december vorig jaar en zit soms nog steeds mijn bril op te hijsen of af te zetten. :') Hoe lang duurt dat?

Fietsen zonder bril is echt fijn. En knuffelen. En stoeien. En in de regen lopen. O+
Professioneel gifmenger.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')