abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_377040
Hij schreef een stukje in het NRC


http://www.nrc.nl/W2/Columns/Youp/inhoud.html

ze komt wel, maar niet klaar
pi_377107
Bizonder goedkoop van meneer v/h Hek om op deze manier misbruik te maken van Jolanda en haar verdriet. Maar ja, als je als columnist geen verdere inspiratie hebt... Bah!
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_377176
Ik heb sowieso een schijthekel aan Youp van 't Hek. Als cabaretier is ie absoluut niet grappig en als collumnist al helemaal niet. Hij kan aleen maar goedkope grappen maken die hij gestolen heeft van anderen.

sick!

pi_377184
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 21:39:01 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_377213
Heheheh, ik vond 'm wel leuk. Zal ook wel iets over mij zeggen...

Leuk of niet, zo beledigend was deze column toch niet? En zeker vergeleken met sommige columns van Doordevil (die ik óók goed vind) vond ik dat Youp nog aardig beschaafd bleef.

Want laten we eerlijk wezen, Jolanda heeft in die week dat ze in het huis zat nou ook niet echt laten zien dat zij zelf wel over enige diepgang beschikte...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_377224
Het gaat mijniet om jolanda maar om de heer Youp, ik heb zo'n schijthekel aan die gast
pi_377225
ik vind het niet zielig voor Jolanda, daar gaat het mij ook nuiet om, ik heb gewoon een schijthekel aan Youp
pi_377260
Ik vind 'm (voor Youp van 't Hek) zelfs erg geestig, deze column. Hij spitst zich helemaal toe op een opmerking die zij zelf gemaakt heeft, niets mis mee toch? Lekker uit z'n verband trekken door dat linkje naar dat miljonair-programma. Gewoon leuk toch?
En hoe leuk Doordevil dan ook kan zijn, ik vind 'm gemiddeld genomen een stuk venijniger dan dit.
pi_377302
Haha geweldig, Youp kan het zoooo fijntjes zeggen hè...
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
pi_377315
Ja, hij is leuk.

Maar, vind Youp leuker als íe op 't podium staat.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 22:52:52 #11
639 Dion
De beuker
pi_377326
Nou wat een gezeik joh van Youp, die denkt geloof ik dat diepgang hetzelfde is als kunst en cultuur.
Kapot is leuker
pi_377379
Youp v.h. Hek vindt ik gewoon een vuile kakbal.
Laten ze hém maar eens in de zeik nemen, zeker weten dat hij daar absoluut niet tegen kan.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:24:09 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377390
Het is zijn werruuuk om dit soort dingen te schrijven om harde grappen te maken, hij balanceert altijd op het randje maar ik kan er iig vaak hard om lachen. Dat je een hekel hebt aan z'n grappen en z'n collums kan ik me opzich voorstellen, maar aan de persoon Youp eigenlijk niet al werd dat misschien niet zo bedoelt hier.

Deze column was waarschijnlijk een van zijn minderen maar dat krijg je met zo'n onderwerp

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 03-10-2000 23:26]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_377408
Goed stukkie
Als ik een gulden kreeg voor alle keren dat Jolanda het woords diepgang heeft gezegd, had ik al meer geld dan zijzelf bijelkaar aan het schnabbelen is.:;
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Redactie Frontpage dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:46:28 #15
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_377437
Youpie, daar ben ik gewoon fan van. Zijn leukste grap blijft toch die van dat Bucklerbier, dat doet niemand hem na!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 4 oktober 2000 @ 12:48:02 #16
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_377801
Hij tenminste beter dan al die amateurcolumnisten hier op FOK!. Hij is zeker beter dan die Doordevil, als ik zijn columns lees weet ik weer waarom ik journalistiek studeer.

Youp weet het tenminste te brengen, met intelligentie en subtiliteit!

pi_377805
quote:
Op 04 oktober 2000 12:48 schreef ShowMaster het volgende:
Hij tenminste beter dan al die amateurcolumnisten hier op FOK!. Hij is zeker beter dan die Doordevil, als ik zijn columns lees weet ik weer waarom ik journalistiek studeer.
Hopelijk niet aan dezelfde school als youp, want dan zitten we met 2 waardeloze kwallen!

[Dit bericht is gewijzigd door JeanLeGrand op 04-10-2000 12:56]

  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2000 @ 13:21:50 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_377830
Arme Jolanda. Heeft ze eerst zichzelf voor lul gezet door mee te doen aan dat programma, krijgt ze vervolgens nog eens zo'n gemene Youp column over haar heen. Bah, wat een gemene, gemene, nare Youp ben je toch.
Kan niemand nu begrijpen dat Jolanda helemaal niet op die aandacht zit te wachten. Ze vraagt er toch niet om? Ik vind dat het wel erg gesteld is met Nederland, als iemand die een weekje met Big Brother meedoet gelijk maar afgeschoten wordt alsof ze de eerste de beste Bekende Nederlandse is. Het is toch duidelijk dat je je privacy wilt beschermen als je in het BB huis gaat wonen...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 13:53:47 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_377834
quote:
Op 04 oktober 2000 12:48 schreef ShowMaster het volgende:
Hij is zeker beter dan die Doordevil, als ik zijn columns lees weet ik weer waarom ik journalistiek studeer.
Nu weet ik weer waarom ik ook alweer geen journalistiek ben gaan doen. Alleen maar achterbakse en super arrogante mannekes die hopen ooit eens HET verhaal te gaan schrijven. En maar graaien en graven in die vuilnisbakken. Een beetje een soort Peter R. de Vries zullen we maar zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 04-10-2000 13:54]

***
  woensdag 4 oktober 2000 @ 14:16:20 #20
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_377856
Jeetje mensne wat een suffe reacties dit.
Ik vond je column niet zo leuk, heb wel leukere van hem gelezen. maar gaan we nou opeens met z'n allen op de bres springen voor zo'n Jolanda die er inderdaad lekker op los blaat over diepgang?
laat iedereen toch lekker schrijven wat 'ie wil!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 14:59:06 #21
1169 BigDick
size DOES matter
pi_377915
Gister in de chat jolanda erover gevraagd.
Ze vond het een leuk stukje, en heeft er ook op gereageerd op haar eigen website.

Geen plaatsvervangende meelij, stalletje miepjes!!!

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:34:56 #22
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_377973
Klasse column van Youp!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:42:10 #23
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_377989
quote:
Op 04 oktober 2000 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik ook alweer geen journalistiek ben gaan doen. Alleen maar achterbakse en super arrogante mannekes die hopen ooit eens HET verhaal te gaan schrijven. En maar graaien en graven in die vuilnisbakken. Een beetje een soort Peter R. de Vries zullen we maar zeggen
GE-WEL-DIG!!! Hahahaha! mooiste reactie ooit!
Maar meiske, ik heb toch een ander idee van nieuwsgaring! Maar dat terzijde...

Ergens heb je gelijk, ik ben de arrogantie hemzelfe... moet toegeven; ben er redelijk trots op!

Even over Youp en Jolanda: als je de media opzoekt, zoeken de media jou op. Dit is eenmaal de consequentie die je riskeert.

Dan tenslotte over de kwaliteit van sommige columns: jazeker, ik heb me iedere keer mateloos geergerd aan de columns van Doordevil. Mag dat? Tuurlijk! Evenals zijn lyrische reacties mogen er uiteraard ook kritische reacties ge-uit worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster op 04-10-2000 15:44]

  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:43:19 #24
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_377993
quote:
Op 04 oktober 2000 15:42 schreef ShowMaster het volgende:
Even over Youp en Jolanda: als je de media opzoekt, zoeken de media jouw op.
Journalistiek, eh?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:45:10 #25
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_377999
je was me net voor, heb er al voor zorggedragen!

[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster op 04-10-2000 15:46]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')