abonnement Unibet Coolblue
pi_128942039
Dit is een verzamelplek voor mensen van 25+ die graag nieuwe contacten zouden willen opdoen. Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.
Deze reeks is alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren. Voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar Hungry_Joe of Yuki.



Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in Zoetermeer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet Veluwezoom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in Almere
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in Nijmegen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in Noordwijk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 september 2013 - Drankje doen in Groningen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door motorbloempje op 20-07-2013 17:40:37 ]
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128942133
Hier kent iedereen elkaar zo onderhand wel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128942792
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
Hier kent iedereen elkaar zo onderhand wel :P
Vooral de notoire posters hier.. .:')
  zondag 14 juli 2013 @ 18:29:05 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_128942954
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
Hier kent iedereen elkaar zo onderhand wel :P
en jij bent :?
pi_128943427
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

en jij bent :?
Tss, wie ben jij dan wel niet :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128943485
25+, mooi.

Hoef ik me niet langer op de vlakte te houden uit angst dat mensen zien dat ik hier eigenlijk niet thuishoor.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_128944391
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
25+, mooi.

Hoef ik me niet langer op de vlakte te houden uit angst dat mensen zien dat ik hier eigenlijk niet thuishoor.
Nee hoor Joe, jij als 50+ bent nu ook gewoon welkom.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128944403
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Wolken het volgende:

[..]

Nee hoor Joe, jij als 50+ bent nu ook gewoon welkom.
_O-
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128944943
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Wolken het volgende:

[..]

Nee hoor Joe, jij als 50+ bent nu ook gewoon welkom.
Thanks! Ik compenseer wel door me geestelijk als een 14-jarige te gedragen, beloofd.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 juli 2013 @ 19:39:36 #10
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128945108
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks! Ik compenseer wel door me geestelijk als een 14-jarige te gedragen, beloofd.
Goed zo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128945548
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Wolken het volgende:

[..]

Nee hoor Joe, jij als 50+ bent nu ook gewoon welkom.
Sterker nog, we verwachten hier dat jij met je 65 officieel je pensioen aankondigt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128945654
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sterker nog, we verwachten hier dat jij met je 65 officieel je pensioen aankondigt.
Zeker weten? Dan heb ik nog meer tijd over om hier rond te hangen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_128946192
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zeker weten? Dan heb ik nog meer tijd over om hier rond te hangen.
Tegen die tijd weten wij ook al niet meer beter.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128946829
Zoals ik hier al zei:

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Welkom beste heer!

Verslag van de mini-meet bij Ashira komt zo snel mogelijk ;) Deze meet was niet bij allen bekend, maar Ashira gaf me toestemming om het verslag hier ook hier neer te zetten. Dus nog even geduld :)
Nu dat uit de weg is, hier het verslag!

Verslag van de housewarming-meet in Brunssum bij Ashira.
Datum: 13 en 14 juli 2013.
Plaats: Ergens in een plaats genaamd Brunssum in Limbo-land.

Op mijn stalen ros gezeten vertrok ik onder de heerlijke zon richting Brunssum, om het nieuwe appartement van Ashira te mogen bewonderen. Maar niet voordat ik eerst in Best een collega-motorrijder zou oppikken om de rit mee te maken! Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten op het snikhete parkeerterrein van de Makro, en kwam jdel (want hij was het beste lezers) al snel aangetoerd. Na de tank volgegooid te hebben vertrokken we richting het echte Zuiden des Lands.

De rit zelf verliep zonder enig probleem en we reden toch vrij rustig door (al was mijn snelheidsmeter het er duidelijk niet mee eens, maar dat terzijde), al kwamen we tegen het einde van de rit een auto tegen die waarschijnlijk fungeerde als special effects wagen, getuige de witte walm die erachter hing. Zelfs met vizier dicht meurde het ongelofelijk.

Na dit kleine euvel duurde het niet lang voordat we op de plaats van bestemming aankwamen. We parkeerden onze fietsen en togen naar het juiste nummer. Helaas moest Ashira de deur twee keer open maken omdat we niet snel genoeg waren om binnen te komen, maar na een korte klim van wat trappen stond de gastvrouw ons al op te wachten met een kat in haar armen.

We werden binnen gelaten en al snel vond de kat onze motorpakken erg interessant. En terwijl het beest die druk aan het verkennen was, mochten wij plaatsnemen op de bank en werd er al snel gezellig gepraat met elkaar. Dit werd zo nu en dan onderbroken door de kunsten van de kat, wat voor veel hilariteit zorgde. Al snapte ik niet waarom hij mijn kapsel zo lekker vond smaken.

Inmiddels liep het al tegen half 7 en was tijnbrein nergens te bekennen. Ongerustheid maakte zich van ons meester en we vroegen ons af of hij niet verdwaald was. En net toen we de politie wilden bellen om een vermist persoon op te geven werd er aangebeld en was het gezelschap compleet. De magen rammelden inmiddels best hard en eindelijk konden we beginnen aan het grote avontuur dat zelf pizza's maken heet.

De bodems waren snel uit de verpakkingen bevrijd en Jdel zorgde ervoor dat er in ieder geval tomatensaus en kaas op kwam te liggen. Ikzelf bakte eerst de kip wat me toch nog behoorlijk goed afging. Niet veel later kwam ook de kat nog eens even kijken wat er allemaal te vinden was, maar helaas voor hem vond hij de hond in de pot. Dit weerhield hem er niet van om toch zijn neus in de koelkast te steken.

Het duurde niet lang voordat de pizza's klaar waren om in de magnetron gelegd te worden, en er werd unaniem besloten dat tijnbrein zijn pizza als eerste mocht. In het geval dat er nog iets mis zou gaan en hij met een voedselvergiftiging van zijn stoel zou rollen, konden we altijd nog naar de friettent.

Na 12 minuten spanning (en het opwarmen) tastte hij toe en wonder boven wonder smaakte het allemaal heel goed volgens hem. Opgelucht dat het er allemaal goed uit zag gingen de volgende pizza's één voor één in de magnetron, en werd er om beurten goed gegeten. Onder het eten kwamen nog leuke foto's en filmpjes van huisdieren naar boven, evenals een misrekende sprong van de kat die van de tafel met zijn snuit vol zijn kartonnen leefgebied raakte.

Na het eten was Ashira wel erg benieuwd naar de motoren waarop Jdel en ikzelf waren aangekomen. We togen naar beneden waar tijbrein en Ashira zich mochten vergapen aan de technologische hoogstandjes der vervoermiddelen op twee wielen (tering wat een zin).

Terwijl we stonden te praten werden we ineens aangesproken door een groepje van drie knulletjes op een scooter. Ze wilden tegen ons racen en wonderbaarlijk wonnen ze ook nog, al was het enkel en alleen maar vanwege het feit dat wij niet opgestapt waren. Na dit voorval besloten we weer naar Ashira's appartement te gaan om te gaan genieten van de avond.

Er werden grappen gemaakt van een bekende cabaretier, en toen vonden we het een goed idee om ook maar de DVD die ik had meegenomen van Theo Maassen (want die was het!) op te zetten. Helaas besloot Jdel toen terug naar huis te rijden en hebben we ook afscheid van hem genomen. Hij liet nog wel weten dat hij veilig was thuisgekomen, wat ons een goed gevoel bezorgde.

De voorstelling van Theo (waar smakelijk om werd gelachen) kwam ten einde en na nog wat heen en weer gepraat werden de slaapplaatsen in gereedheid gebracht. Tussendoor moest ik nog een mot platslaan wat de kat ook tof vond, want deze klom tegen mijn been omhoog. En een stel klauwen in je lijf is niet altijd een fijn gevoel. Ik vrees dat ik voor het leven getekend ben.

Ik kroop in bed (de wonden likkend) en voor dat ik er erg in had was het ochtend. Ik rekte mij eens lekker uit (en stootte uiteraard een ledemaat tegen een meubelstuk) en stond op. Blijkbaar was dit het sein voor iedereen want binnen de kortste keren was iedereen wakker. We fristen ons allen op en er werd een ontbijtje verzorgd, en tijbrein ging zich toch eens wat verdiepen over het feit dat hij ook nog naar huis moest komen.

Aan alles komt een eind zo zegt men, en tijnbrein vertrok het eerste. Ik deed in de tussentijd mijn motorpak aan en maakte mij ook klaar om te gaan vertrekken. Na de kat nog even gedag te hebben gezegd liep Ashira mee naar beneden en was ook het moment van afscheid voor mij aangebroken. Ik bedankte haar vriendelijk voor de gastvrijheid (echt, een betere gastvrouw kan je niet hebben) en spoedde mij naar huis waar ik zonder noemenswaardige incidenten (behalve een omgekieperde auto + aanhanger) aankwam.

Wederom was dit weer een meet waarin de gezelligheid de boventoon voerde en die ook bewees dat men met een kleine groep net zoveel plezier kan hebben. Ik heb me dan ook erg vermaakt en ik bedank namens ons allen Ashira voor de hele goede gastvrijheid waar wij gebruik van hebben mogen maken!

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 14 juli 2013 @ 20:41:21 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_128947644
@ DeMarcus: Hoe zit dat nu met skiën en die aanbieding waar je over sprak in het vorige topic? Klonk wel interessant :P Die BBQ ook :Y
pi_128948955
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
Nu dat uit de weg is, hier het verslag!
...
Toch fijn dat jullie Tijnbrein niet hebben vergiftigd.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:12:53 #17
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128949012
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Toch fijn dat jullie Tijnbrein niet hebben vergiftigd.
Inderdaad :Y of ik ben al immuun voor vergif
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128949058
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Toch fijn dat jullie Tijnbrein niet hebben vergiftigd.
Mede-meeters blijven ook altijd ongedeerd. Fysiek tenminste. Psychisch daarentegen...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 14 juli 2013 @ 21:29:42 #19
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_128949779
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
@ DeMarcus: Hoe zit dat nu met skiën en die aanbieding waar je over sprak in het vorige topic? Klonk wel interessant :P Die BBQ ook :Y
Ben ook wel benieuwd ja, maar aangezien ik een abonnement heb daar kan ik sowieso al gratis naar binnen! :+
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_128951042
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad :Y of ik ben al immuun voor vergif
Het vergif werkt gewoon heel langzaam... ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 01:16:34 #21
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_128959168
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in Zoetermeer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in Nijmegen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eindelijk een datum wanneer ik kan en er geen 'onverwachte' dingen gaan gebeuren :)
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_128961909
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
@ DeMarcus: Hoe zit dat nu met skiën en die aanbieding waar je over sprak in het vorige topic? Klonk wel interessant :P Die BBQ ook :Y
Ja dit idd. Dat klonk mij ook wel goed in de oren. :)
pi_128961957
Loopt wel erg storm nu!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128962143
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 07:46 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja dit idd. Dat klonk mij ook wel goed in de oren. :)
Mij ook!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 15 juli 2013 @ 08:53:46 #25
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_128962408
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:25 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mij ook!
Ik weet uit ervaring dat 8 uur wel erg lang is hoor, na een uurtje of 4-6 ben je helemaal gaar...
Laag vliegen is ook een kunst!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')